Kat opgenomen bij de DA :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Kat opgenomen bij de DA :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 15:15

Verdrietig
Ons oudje wilde al een paar dagen niet eten. Omdat ze al 16 is zijn we na 2 dagen naar de DA gegaan (gister dus). Ze vechten normaal om als eerste eten te krijgen. Ze krijgen eten van mijn moeder als die thuis komt, normaal altijd om half 5 dan staan ze dus ook klaar om aan te vallen, maar ook als ze om 3 uur thuis komt staan ze klaar.
Maar ook dat deed ze niet.. Ze slaapt bijna de hele dag, gaat enkel 1 x per dag naar buiten (normaal word je gek van het in/uit laten). Dus veel drinken zou ze ook niet hebben gedaan aangezien ze het vijverwater lekkerder vinden dan kraanwater. Ook ligt ze 's avonds standaart de hele avond op mijn schoot als ik er zit, maar nu kwam ze niet meer Verdrietig

De DA kon zo eerst niks vinden, wel had ze iets verhoging.
Even een nachtje blijven en aan het infuus (ben benieuwd hoeveel probs ze heeft bezorgd, ze is nogal eenkennig Tong uitsteken ). Lekker verwend met een electrische deken in een hokje Haha!

Vanmiddag als ik thuis kwam zou ik bellen hoe het was, want als ze van die infuus niet opknapte en ze nog niks wisten zouden ze bloedprikken. Dit hebben ze dus gedaan en het blijkt haar lever te zijn. Op zich een kleine "opluchting" want als het haar nieren waren, die zijn niet te genezen maar de lever wel. Ze moet helaas nog een nachtje blijven omdat ze verschrikkelijk is uitgedroogt Verdrietig

Mijn arme katje Huilen

Ohw ja, vraagje, je mag toch gewoon langs gaan om te kijken?? (Ben met dr opgegroeid en mis dr nu wel Haha! )

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 15:18

Ja hoor bij de meeste praktijken mag je gewoon langs gaan. Als ik jou was zou ik wel eerst even bellen dat ze niet heel druk aan het opereren zijn. (andere dieren)
Veel sterkte trouwens

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 17:19

Oh, arm Poekie Ach gut . Die van mij bleek het helaas wel aan de nieren te hebben, in combinatie met suikerziekte, en dat was inderdaad niet te genezen Huilen .

Het is echt gek, hè, als je beestje ineens niet meer door het huis dwarrelt? Mijn poekie was ook nogal duidelijk aanwezig, dus het is nu echt een beetje stil. Gelukkig heb ik er nog een, die is juist wel een beetje blij dat ze nog maar alleen is Bloos! .

Bij onze dierenarts mag je gewoon op bezoek komen als je huisdier is opgenomen, hoor. Misschien moet je wel even bellen of daar speciale tijden voor zijn Knipoog .

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 20:31

Haha zo is het bij ons ook. De andere kat genoot ervan dat ie vanochtend mij helemaal voor zich alleen had Knipoog Die andere is duidelijk de baas over deze. Maar t gaat weer goed komen (hoop ik)