help, revalideren in de Trappenberg.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ZonnebloemJarig

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

help, revalideren in de Trappenberg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 18:33

Hoi,
Ik heb dus een tijd geleden mijn enkelbanden gescheurd.
Daar heb ik een hele tijd mee doorgelopen, ondeanks dat ik wist dat dat niet goed was, maar ik wil niet thuis zitten. Ik heb iets meegemaakt waar ik dan heel erg over ga piekeren en daar word ik weer depri van.
Maar doordat ik zolang ben blijven doorlopen (en werken en rijden) is het nu zo goed als zeker dat het nooit meer helemaal overgaat.
Ik moet nu naar de Trappenberg om te leren hoe ik met de pin moet omgaan die ik bij elke stap voel, is er iemand die dat revalidatie centum kent?
Ik zie er best wel tegen op, het is zo definitief, de pijn gaat nooit meer over en moet daar maar mee leren leven.... Verdrietig
Ik hoop dat iemnd me kan helpen.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 18:40

Trappenberg in Hilversum? Ja mijn moeder heeft een vriendin die daar is geweest. Zij is alleenstaand en kreeg een nieuwe heup, zij heeft toen daar gerevalideert. En wij op de hond gepast. Mocht je meer willen weten, misschien kan ik je in contact brengen met haar. Ze is wel al wat ouder..... maar of dat een verschil maakt, denk ik niet!

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 19:25

Bij ons (in blaricum) zit de trappenberg in ieder geval (ook). Je zit daar direct aan de hei...

Mijn moeder is daar geweest. Ik vind ze persoonlijk erg goed, ze denken echt mee... Ze zijn wel wat streng, maar dat is denk ik juist wel goed, hun instelling is een beetje: dit is wat je hebt, hier moet je mee leven en samen gaan we kijken hoe...

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:50

heej wat poedersuiker joh!! dat heb je me nog helemaal niet vertelt!!

Leven met paarden is hemel op aarde, maar komt u te sterven, dan valt er niks te erven!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Anoukjuuuhh, Eefje_Sammy, Eliana, Esbjerg, Evito_06, F_inley, Frieke31, Froukje, Goldwynn, GoogleAdsense, IASCrawler, Karma_k, kimberly1995, Kitty_, mariettek, Marocje, Niicolee_, ontherun, Saaams, Sterrendief, Tellie, Telpeva, YandexBot en 189 bezoekers