[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 13:59

Femke_Tweety schreef:
Hahaa, ik vanaf 8 júíst ómdat ze mijn sarcasme dan beginnen te begrijpen :D

T stomme is dat ze t nog kunnen hebben ook...
Ik vind ze dan juist lastiger worden, want dan moet je ook echt nog conversaties met ze gaan voeren en zo. :)) Bij een kleuter kun je gewoon uit je nek kletsen en geen kind dat er erg in heeft. :')

Sintara

Berichten: 7396
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 14:02

Voor eventjes vind ik ze vaak wel leuk.
Laatst was er ergens een kind heel zielig, die heb ik ook getroost en even bezig gehouden. Helemaal harteloos ben ik niet hoor.

Wat dan wel weer is is dat ik dan dat verhaal aan mn moeder vertel en die vraagt dan of het een jongetje of meisje was, en wat de naam was, en hoe oud..
Ja echt geen idee :')

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 14:33

DuoPenotti schreef:
Het rare misschien, ik kan echt intens blij zijn voor iemand die zwanger is waarvan ik weet dat die daar zo naar verlangt.


Nee toch? Niet raar? Ik kan ook heel blij of opgelucht zijn voor vriendinnen als ze een abortus of sterilisatie krijgen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 15:55

Bloodymary schreef:
Nieuw nummer van de zanger van Rammstein:

Ich steige in ein Flugzeug ein
Es wird kalt, ich hör' es schreien
Ich kenne meine Sitzplatznummer
Panik reitet großen Kummer
Ich näher' mich der Klagereihe
Immer lauter das Geschreie
Der Angst weicht nun Gewissheit hier
Ein Kleinkind sitzt gleich neben mir
Hier die Frage aller Klassen
„Darf und kann man Kinder hassen?“
Ich hasse Kinder
Ich hasse Kinder
Der Schreihals turnt jetzt her und hin
Die Mutter blättert ein Magazin
Spricht stumm zum Kind, während sie liest
Und dabei einen Apfel isst
Der liebe Herr Gott will mich strafen
Die Nervensäge will nicht schlafen
Hört überhaupt nicht auf zu schreien
Der Vater schläft längst wie ein Stein
Hier die Frage aller Klassen
„Kann und muss man Kinder hassen?“
Ich hasse Kinder
Ich hasse Kinder
Nein, ich liebe sie
Ja, ich liebe sie
Die Großen und die Kleinen
Doch es müssen meine sein
Doch ganz plötzlich wird es still
Es lacht mich an, ich bin verzückt
Streck' die Hand aus nach dem Kleinen
Da fängt es wieder an zu schreien
Ich hasse Kinder
Ich hasse Kinder
Nein, ich liebe sie
Ja, ich liebe sie
Die Großen und die Kleinen
Doch es müssen meine sein
Ich hasse Kinder
Ich hasse Kinder
Hier kommt die Frage aller Fragen
„Kann und muss man Kinde schlagen?“
Nein, ich liebe sie
Ja, ich liebe sie
Alle Kinder, groß und klein
Doch sie sollten meine sein
Bron: LyricFind
Songwriters: Sky Hoff / Till Lindemann
Songteksten voor Ich hasse Kinder © Universal Music Publishing Group

Meh. Beetje jammer dat eigen kinderen dan weer wel leuk zijn :7. Was toffer geweest wanneer t gewoon ik haat kinderen was.

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 00:30

Dat komt meer omdat de haat zich richt op de pesters uit zijn jeugd, die die een kopje kleiner maakt. En niet zozeer het haten van kinderen in het algemeen.

divided
Berichten: 838
Geregistreerd: 07-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 08:30

Mars schreef:
[img ]m/ovW0DS.jpg


Ik zag deze laatst voorbij komen en ik moest hardop lachen :D

@MarlindeRooz: ik zie steeds vaker van die naamconstructies die je ook 2 keer korter had kunnen opschrijven. Zo van: we moeten origineel zijn maar het mag ook weer niet te gek klinken. Dat idee krijg ik erbij. :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 08:31

idinn schreef:
Dat komt meer omdat de haat zich richt op de pesters uit zijn jeugd, die die een kopje kleiner maakt. En niet zozeer het haten van kinderen in het algemeen.

Oh dat haal ik niet uit de tekst, tbh :)).

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 09:03

LunarEclipse schreef:
Mars schreef:
[img ]m/ovW0DS.jpg


Ik zag deze laatst voorbij komen en ik moest hardop lachen :D

@MarlindeRooz: ik zie steeds vaker van die naamconstructies die je ook 2 keer korter had kunnen opschrijven. Zo van: we moeten origineel zijn maar het mag ook weer niet te gek klinken. Dat idee krijg ik erbij. :+


Zo vraag ik me af of er al ergens een Henque rondloopt :D

Femke_Tweety

Berichten: 11981
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 09:06

Het zijn wel overmatig vaak namen met Dj, Y, Dy erin.
Aan t begin, in t midden of aan t eind.

Djylano
Djayvey

Dat soort feestjes.

Tiggs

Berichten: 7525
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 09:13

Hier in de buur een Djessy. Je hebt meteen een beeld bij die mensen..

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 10:40

Laatst op mijn werk was er ook zo'n krijs kind, mijn oren tetterden er van >;) Ouders stonden er naar te kijken en zeiden niks (ik ken beide ouders vaag van werk of school :P) Ik zei tegen het kind: Wil je niet zo schreeuwen!? Ouders zeiden nog steeds niet, maar denk dat ze niet hadden verwacht dat ik dat zou zeggen want ze stonden me bijna aan te staren :')

KarenQ
Berichten: 509
Geregistreerd: 05-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 15:22

Bambi1995 schreef:
Laatst op mijn werk was er ook zo'n krijs kind, mijn oren tetterden er van >;) Ouders stonden er naar te kijken en zeiden niks (ik ken beide ouders vaag van werk of school :P) Ik zei tegen het kind: Wil je niet zo schreeuwen!? Ouders zeiden nog steeds niet, maar denk dat ze niet hadden verwacht dat ik dat zou zeggen want ze stonden me bijna aan te staren :')


Misschien onder de indruk van je heldhaftige actie. *\o/* Was het kind daarna stil?

Bambi1995

Berichten: 3148
Geregistreerd: 16-10-11

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 16:03

Helaas niet :(

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 16:35

Nou, ik kom net van het strand en daar was het ook weer één en al gezelligheid :') Echt zoveel krijsende kinderen gezien. Lekker gezellig dagje weg met het gezin denk ik dan :P

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 16:57

Erg he...
Net als in de dierentuin.. :') Die ouders zien er altijd afgepeigerd uit.. moe, gefrustreerd. Maar naar anderen toe 'hadden ze zo'n leuke dag met het gezin.' :') Keep telling yourself that darling! Ik weet zeker dat 80% liever alleen met partner was gegaan. Daarnaast gaan ze vaak voor zichzelf want Vlinder in de kinderwagen van 1 jaar gaat net zo lief naar een kinderboerderij of in een kleine speeltuin in de buurt spelen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 17:24

Hadden wij keer in de bus naar de dierentuin. De peuter probeerde zich continu van d'r stoel te gooien. Vaders kon die telkens net tegenhouden, dat was al drama aan zijn hoofd te zien. En toen vroeg moeder: welk dier willen jullie zien? En toen riep de oudste heel hard SCHAAAAAAAP!

Huilen dat die er niet zouden zijn _O-

Ze waren wat ik kon opmaken uit hun gesprekken al 3 uur onderweg en hadden ook echt maar 2,5 uur de tijd in de dierentuin. De plaatselijke kinderboerderij was een betere keuze geweest :')

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 17:27

Nou geloof me, een dag thuis met kinderen is vermoeiender dan een dagje dierentuin _O-

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 17:29

Ik snap ook niet dat mensen met zulke kleine kinderen zichzelf dat aandoen. En dst kind herinnert zich die later helemaal niet meer. Zelfde met reizen. Ik had een collega die per sé met haar man en éénjarige naar Japan moest. Die hebben dus niks gezien, omdat dat kind elke middag moest slapen en door de jetlag was er al helemaal geen land mee te bezeilen. Kind is 2 weken stront chagerijnig geweest en ze waren blij dat ze weer thuis waren.

Tiggs

Berichten: 7525
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 17:39

Captain schreef:
Erg he...
Net als in de dierentuin.. :') Die ouders zien er altijd afgepeigerd uit.. moe, gefrustreerd. Maar naar anderen toe 'hadden ze zo'n leuke dag met het gezin.' :') Keep telling yourself that darling! Ik weet zeker dat 80% liever alleen met partner was gegaan. Daarnaast gaan ze vaak voor zichzelf want Vlinder in de kinderwagen van 1 jaar gaat net zo lief naar een kinderboerderij of in een kleine speeltuin in de buurt spelen. :')


En dan op insta zetten he! Family time met de kids -O-

Tiggs

Berichten: 7525
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 17:40

Ceffyl schreef:
Ik snap ook niet dat mensen met zulke kleine kinderen zichzelf dat aandoen. En dst kind herinnert zich die later helemaal niet meer. Zelfde met reizen. Ik had een collega die per sé met haar man en éénjarige naar Japan moest. Die hebben dus niks gezien, omdat dat kind elke middag moest slapen en door de jetlag was er al helemaal geen land mee te bezeilen. Kind is 2 weken stront chagerijnig geweest en ze waren blij dat ze weer thuis waren.


Ik vind dit gewoon zielig. Per se willen reizen en dan moet je kind dus maar mee.

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 17:50

Tiggs schreef:
Ceffyl schreef:
Ik snap ook niet dat mensen met zulke kleine kinderen zichzelf dat aandoen. En dst kind herinnert zich die later helemaal niet meer. Zelfde met reizen. Ik had een [***] die per sé met haar man en éénjarige naar Japan moest. Die hebben dus niks gezien, omdat dat kind elke middag moest slapen en door de jetlag was er al helemaal geen land mee te bezeilen. Kind is 2 weken stront chagerijnig geweest en ze waren blij dat ze weer thuis waren.


Ik vind dit gewoon zielig. Per se willen reizen en dan moet je kind dus maar mee.


Ook zielig voor de andere mensen in het vliegtuig. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 18:03

Captain schreef:
Ook zielig voor de andere mensen in het vliegtuig. :')
Hoewel ik in het vliegtuig vaker last heb van (al dan niet stinkende) mannen die het niet zo nauw nemen met vliegtuigetiquette dan van huilende baby's. := Nee, je krijgt niet de helft van mijn stoel er ook nog eens bij zodat je je krant kunt gaan zitten lezen. :x Dan neem ik, ondanks mijn bescheiden maatje 36, opeens toch een hele stoel én allebei de armleuningen in beslag. :')

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 18:33

Oh vliegen, hou op schei uit. Ik haat het om zo dicht op mensen te zitten. Inderdaad zwetende mensen, worstelen om de armleuning, voeten die in "jouw" stukje worden geparkeerd. Of mensen die na het landen al voor de deur open is zich naar voren proberen te dringen.

Maar toch zijn krijsende kinderen wel het ergste hoor. Heb wel eens 9 uur in een vliegtuig gezeten met een schreeuwer. Die ging echt door tot hij geen stem meer over had. Iedereen werd er helemaal wanhopig van.

DuoPenotti

Berichten: 29477
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 18:34

In het laadruim ermee. }>

FrNo
Berichten: 3658
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 18:41

Ik heb eens ruzie gehad in het vliegtuig met de man langs mij, al voordat ik zat. Ging om een krant.

Bij het naar binnen gaan kreeg iedereen een krant.
Ik leg de krant op mijn eigen stoel, leg mijn tas in het bagagerek.
Pak mijn krant om te gaan zitten. Wordt de man meteen boos omdat ik zomaar zijn krant zou pakken. En het zou niet waar zijn dat het mijn eigen krant was.
Iets later haalt zijn vrouw twee kranten tevoorschijn, maar er kon nog geen sorry vanaf.