ik mag mijn kamer veranderen!!! maar wat???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

ik mag mijn kamer veranderen!!! maar wat???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 16:27

*LOL* YES ik mag mijn kamer veranderen YES *LOL*

ik weet alleen niet Verward wat ik moet doen? ik heb mijn kamer altijd geel gehad enzo, en dat ben ik zat, ik zal wat meer zeggen over mijn kamer.

de kamer is ongeveer 4 bij 4 meter ofzo en met schuine daken ( xit op zolder )
de vloerbedekking is beigebruin, heel licht, en ik heb een houten kledingkast en een houten ladenkast, verder staat mijn bed als je binnen komt meteen recht tegenover je tegen de muur, en links de kledingkast en rechts een grote lange plank die van muur tot muur loopt als bureau waar mijn radio ook op staat, in de hoek staan mijn prijzen kast.
nu de kleuren:
mijn muren zijn onderaan geel, dan zo'n band met paardjes erop en daarboven is het wit.
mijn gordijnen zijn ook geel, vloerbedekking beigebruin, kasten van hout...uhm....dat was het!!

en nu mijn lievingskleuren en voorkeuren en dan mogen jullie er wat van maken Pling
- dieprood
-ijsblauw

dieprood wilde ik dan combineren met een beetje goudachtige kleurtjes, en het ijsblauw eventueeel met zilver en wit.
en natuurlijk moet hout erbij zitten!! voor nieuwe kleurtjes sta ik altijd open!!!

heel erg bedankt als je zou willen helpen meeverzinnen!!

Party!! kusz miej Party!!

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:39

Lila staat ook heel mooi met zilver.. lichtblauw ind ook. Dus dat is wel goed. Ik begrijp dat je een behangetje erop heb zitten? Die moet je er wel afhalen hoor (valt wel de hoeveelheid werk) want eroverheen schilderen is geen gezicht.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:39

je gaat helemaal opnieuw verven/behangen en nieuwe vloerbedekking?
wat ik iig erg mooi vind, heeft een vriendin van me ook, 1 wand van de kamer dieprood te verven en de rest van de muren gewoon wit. ziet errug mooi uit! en dan laminaat-vloer ofzo...verder veel succes ermee, en foto's als het klaar is Knipoog

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:40

als ik jou was zou ikvoor het rood gaan... ik denk dat blauw/zilver en hout minder mooi staat dan dieprood/goud en hout

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 16:46

xxlindaxx schreef:
en foto's als het klaar is Knipoog


CKER WEL

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:49

Ligt er ook aan wat voor kleur hout je bedoeld, is het donker, warme kleur hout, of licht en koel ?

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 17:31

mijn kledingkast is donkerhout, bijna een soort romantische kleur hout en mijn ladenkast een iets lichteren kleur, maar niet heel licht! wat me ook leuk lijkt, en daar wil ik graag jullie mening over: dat je een heleboel dingen met spijkerstof doet!! of iets met groen en dan een beetje jungle dieren achtig printjes, zebra's tijgers, dat soort dingen, weet iemand misschien een site waar ideeen voor kamers staan?
kusz miej

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:57

weet geen site, maar dat jungle achtige lijkt me ook wel leuk aangezien je hout donker is, past er wel bij.

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 22:50

Ook hier wil onze dochter (14) eens iets anders.
Haar voorkeur gaat (momenteel) uit naar een rood/witte kamer met als hoofdthema "rozen".
Op de vloer zou laminaat moeten komen.

Pa en Ma worden de komende tijd dus druk.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 23:52

xxlindaxx schreef:
je gaat helemaal opnieuw verven/behangen en nieuwe vloerbedekking?
wat ik iig erg mooi vind, heeft een vriendin van me ook, 1 wand van de kamer dieprood te verven en de rest van de muren gewoon wit. ziet errug mooi uit! en dan laminaat-vloer ofzo...verder veel succes ermee, en foto's als het klaar is Knipoog


Dan moet je wel een rechte wand donker verven, anders wordt het gauw te donker in de kamer. Wat ik je voor tips kan geven zijn:
Verf je muren gewoon en doe je accessiores in kleur, die zijn namelijk makkelijk te vervangen. Misschien kun je je meubels een beurt geven door ze met blanke beits te verven. Dat is mooi licht en daar lijkt je kamer dan weer groter van. Verder zou ik niet alle muren kleur geven. Gewoon één wand, anders wordt het teveel van het goede.
Leuk dekbedovertrek die weer bij de rest van je kamer past en klaar. Dat zijn ook makkelijk te vervangen dingen. je moet je meubels iig niet te snel in te felle kleuren doen, daar ben je sneller op uitgekeken.
Als je nog meer tips nodig hebt, pb maar Haha!

pimkie
Berichten: 748
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: {hartje van turnhout}

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 18:08

ik vind rood en oranje wel egt vet
ik vind het mega leuke kleure niet ???

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 18:10

Ik heb in december ook me kamer verandert.
Alleen ik kon niet veel veranderen omdat mijn kamer niet zo groot is.
Ik heb nu een nieuw bureau.

Mijn muren waren eerst licht lemongroen en babyblauw.
Nu heb ik rood en oranje. Staat echt harstikke stoer en het maakt het amper kleiner.
Ik heb ook goude spiegeltjes dat staat ook heel leuk op een rode muur

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-04 20:39

kee weet ik dat ook weer, bedankt allemaal!!! Knipoog