Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:19

Aan de beugel bekkies!!!!!


Foaly

Berichten: 4819
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:20

Ze zijn in elk geval erg fanatiek _O-

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:20

Ik ook. Ha ha.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:21

Dat een van de buren iets brandbaars op de barbecue heeft gemikt :r

Wil je kunnen studeren? - > https://NietMijnSchuld.nl

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:30

Foaly schreef:
angrywolf schreef:
Dat er een nieuwe gebruiker is die enorm aan het spammen is, Gast heeft binnen 10 min minstens 40 oude topics omhoog geschopt en alleen maar oneliners of smileys geplaatst :')


[ [url=m/0DyrIa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is het vakantie ofzo :')


Gaat lekker vandaag op bokt _O-

Zullen we samen gezellig beugelbekkie gaan kijken?, Daar heb ik namelijk spontaan zin in gekregen _O- _O-

Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

MyWishMax

Berichten: 25262
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:35

Mandarijn schreef:
Marije_1997 schreef:
Ik erger me trouwens momenteel ook heel erg aan het feit dat ik het gevoel heb dat me geen geluk word gegund. Liefde is over, baan is weg. Toekomst is weg. En dan is paard lief ook nog steeds niet goed. En de kans dat ik een baan krijg is ook weer klein. Blijkbaar was 2 jaar geluk voor mij genoeg ofzo geen idee.

Herkenbaar gevoel. Heb dezelfde dingen momenteel. Sterkte. :(:)


Sterkte allebei!

Hier ook geen geluk, de afgelopen 2 jaar al niet. Ben er wel klaar mee, telkens als er iets goed lijkt te gaan gaan er andere dingen weer mis

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 17:38

Marije_1997 schreef:
Ik erger me trouwens momenteel ook heel erg aan het feit dat ik het gevoel heb dat me geen geluk word gegund. Liefde is over, baan is weg. Toekomst is weg. En dan is paard lief ook nog steeds niet goed. En de kans dat ik een baan krijg is ook weer klein. Blijkbaar was 2 jaar geluk voor mij genoeg ofzo geen idee.

Getver. Dat is bijzonder k. U. T. Sterkte.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 18:18

Dat ik zo moe ben. En dat terwijl we aan het varen zijn....

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 18:25

Mandarijn schreef:
Marije_1997 schreef:
Ik erger me trouwens momenteel ook heel erg aan het feit dat ik het gevoel heb dat me geen geluk word gegund. Liefde is over, baan is weg. Toekomst is weg. En dan is paard lief ook nog steeds niet goed. En de kans dat ik een baan krijg is ook weer klein. Blijkbaar was 2 jaar geluk voor mij genoeg ofzo geen idee.

Herkenbaar gevoel. Heb dezelfde dingen momenteel. Sterkte. :(:)

Sterkte allebei! Het wordt je wel gegund :(:)

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 18:28

Marije_1997 schreef:
Ik erger me trouwens momenteel ook heel erg aan het feit dat ik het gevoel heb dat me geen geluk word gegund. Liefde is over, baan is weg. Toekomst is weg. En dan is paard lief ook nog steeds niet goed. En de kans dat ik een baan krijg is ook weer klein. Blijkbaar was 2 jaar geluk voor mij genoeg ofzo geen idee.



Meid ik heb dan wel een vaste baan maar voor de rest houd het ook op.
Paardlief blijft met kosten komen die steeds verder oplopen, veel andere dierenpech, in de liefde lukt het bij mij ook niet. Auto maakt steeds kosten, zelf niet lekker in mijn vel maar om het allemaal voor mekaar te krijgen moet ik weer extra gaan werken. Het is gewoon niet leuk meer
Je bent écht niet alleen :(:)

Dan kan ik erbij zeggen dat ik me nog nooit echt gelukkig gevoeld heb. Op spaarzame momenten na.
Constante strijd met mezelf.

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 18:30

Aan al dat protest gedoe in Minneapolis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 18:43

LukieBradley schreef:
Marije_1997 schreef:
Ik erger me trouwens momenteel ook heel erg aan het feit dat ik het gevoel heb dat me geen geluk word gegund. Liefde is over, baan is weg. Toekomst is weg. En dan is paard lief ook nog steeds niet goed. En de kans dat ik een baan krijg is ook weer klein. Blijkbaar was 2 jaar geluk voor mij genoeg ofzo geen idee.



Meid ik heb dan wel een vaste baan maar voor de rest houd het ook op.
Paardlief blijft met kosten komen die steeds verder oplopen, veel andere dierenpech, in de liefde lukt het bij mij ook niet. Auto maakt steeds kosten, zelf niet lekker in mijn vel maar om het allemaal voor mekaar te krijgen moet ik weer extra gaan werken. Het is gewoon niet leuk meer
Je bent écht niet alleen :(:)

Dan kan ik erbij zeggen dat ik me nog nooit echt gelukkig gevoeld heb. Op spaarzame momenten na.
Constante strijd met mezelf.


Ik weet gelukkig dat ik niet alleen ben. En daarom vind ik het ook "leuk" om met mensen in het zelfde schuitje er over te praten. Gwn je gevoel kwijt kunnen is vaak al fijn.

Met z'n allen komen we er wel. En positief blijven helpt natuurlijk al veel!!!

Gini
Berichten: 17895
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 20:33

We hebben gewoon een heel vertekend beeld van geluk en zitten meteen in zak en as wanneer iets niet gaat zoals we willen. En ik zeg bewust 'we' hoor, ik kan dat ook hebben. Ik probeer dan 1) het ongelukkige gevoel wel toe te laten en exact te benoemen waardoor ik me precies ongelukkig voel, maar ik laat zelfmedelijden niet toen en 2) enorm te relativeren. Ook dit gaat bij alles niet even gemakkelijk. Maar he, als je kunt klagen over de auto, wilt dat tenminste wel zeggen dat je een auto hebt en dat je naast alle nadelen ook wel de voordelen van dat vervoersmiddel hebt. Hetzelfde met je paard. Liefdes die over gaan en banen die kwijtgeraakt worden, daar mag je je inderdaad best k*t om voelen. Maar, weet dat dat niet betekent dat je leven voorbij is of dat je geen toekomst meer hebt. Het leven bestaat uit vele kansen en ja bij sommige zul je misgrijpen. Is niet erg. Leer gelukkig worden ook als dingen niet 100% gaan zoals je wilt. :)

vladimir1979
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 20:52

Ik volgde een fb groep waarin angstige ruiters die een bepaald programma volgen berichten posten. Op zich leuk altijd maar vandaag stond er een foto op met een helemaal hallelujah happie verhaal van een dame die eindelijk weer eens op haar paard durfde te zitten,en dat ze zo trots was enzo en daarop dus allemaal oh oh wat knap en goed reacties.... maar op de foto zag je daar dan een echt heule dikke dame (zeg maar 120kg+) op een ranke Standardbred zitten, met gympjes aan. Wel met cap...dus ik denk, ik zet een reactie van wat knap/goed, maar om ws onpopulaire mening ook te geven dat gympjes heel erg onveilig zijn ivm doorschieten in beugel en dat ze toch wel erg zwaar eruitzag.... Noooooouuuuu, echt joh, werd nog net niet afgemaakt door de groepsleden, hoe ik het in m'n hoofd durfde halen, en dit was een groep voor alleen maar positieve reacties en dat ik echt ver buiten m'n boekje ging....O...K... Dus , gelijk maar verwijderd en ontvolgd... Daar krijg ik toch nooit en te nimmer iets over de brug wat niet alleen maar hallelujah is...

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 21:04

vladimir1979 schreef:
Ik volgde een fb groep waarin angstige ruiters die een bepaald programma volgen berichten posten. Op zich leuk altijd maar vandaag stond er een foto op met een helemaal hallelujah happie verhaal van een dame die eindelijk weer eens op haar paard durfde te zitten,en dat ze zo trots was enzo en daarop dus allemaal oh oh wat knap en goed reacties.... maar op de foto zag je daar dan een echt heule dikke dame (zeg maar 120kg+) op een ranke Standardbred zitten, met gympjes aan. Wel met cap...dus ik denk, ik zet een reactie van wat knap/goed, maar om ws onpopulaire mening ook te geven dat gympjes heel erg onveilig zijn ivm doorschieten in beugel en dat ze toch wel erg zwaar eruitzag.... Noooooouuuuu, echt joh, werd nog net niet afgemaakt door de groepsleden, hoe ik het in m'n hoofd durfde halen, en dit was een groep voor alleen maar positieve reacties en dat ik echt ver buiten m'n boekje ging....O...K... Dus , gelijk maar verwijderd en ontvolgd... Daar krijg ik toch nooit en te nimmer iets over de brug wat niet alleen maar hallelujah is...



Ik ben wel benieuwd wat voor programma het is ben zelf door een val soms best angstig. En natuurlijk ben ik wel een beetje nieuwschierig naar de desbetreffende foto :'). En ach om Facebook voelen mensen zich sowieso snel aangevallen

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

vladimir1979
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 21:34

Annex, je hebt pb met de foto...

V_Naomi
Berichten: 597
Geregistreerd: 19-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 21:48

Ongemanierde stalhond(en) _-:( liggen m'n onderlappen net 2 minuten op de grond met afzadelen, draai m'n kont even om zadel weg te leggen en ja hoor, recht op m'n onderlappen gepist _-:( ik zie erg graag honden hoor, maar bah, ze hebben verdorie heel 't stal domein om te gaan z**ken, maar nee hoor, recht op m'n spullen die een paar tellen op de grond liggen :x

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 21:59

Gini schreef:
We hebben gewoon een heel vertekend beeld van geluk en zitten meteen in zak en as wanneer iets niet gaat zoals we willen. En ik zeg bewust 'we' hoor, ik kan dat ook hebben. Ik probeer dan 1) het ongelukkige gevoel wel toe te laten en exact te benoemen waardoor ik me precies ongelukkig voel, maar ik laat zelfmedelijden niet toen en 2) enorm te relativeren. Ook dit gaat bij alles niet even gemakkelijk. Maar he, als je kunt klagen over de auto, wilt dat tenminste wel zeggen dat je een auto hebt en dat je naast alle nadelen ook wel de voordelen van dat vervoersmiddel hebt. Hetzelfde met je paard. Liefdes die over gaan en banen die kwijtgeraakt worden, daar mag je je inderdaad best k*t om voelen. Maar, weet dat dat niet betekent dat je leven voorbij is of dat je geen toekomst meer hebt. Het leven bestaat uit vele kansen en ja bij sommige zul je misgrijpen. Is niet erg. Leer gelukkig worden ook als dingen niet 100% gaan zoals je wilt. :)


Hier kan ik mezelf niet in vinden :j en dat kan, iedereen denkt er anders over.
Ik denk bijvoorbeeld niet dat mijn leven voorbij is, of geen toekomst meer heb hoor.
Ook heb ik echt geen zelfmedelijden.
Je zult mij maar weinig horen klagen overigens want ik ga gewoon door en los het allemaal steeds weer op.
Maar echt een gelukkig gevoel hebben ken ik niet.
Is lastig als je constante strijd hebt met jezelf.
Betekent niet dat ik geen leuke momenten of iets heb hoor bijv :D
Van de week is mijn pony drachtig gescand en nu heb ik iets om naar toe te leven en ben ik blij.
Ik zoek zelf mijn momenten op en sta er ook niet alleen voor gelukkig.
Niemand hoor dat overigens te staan!!!
Praten helpt veel :)
Alleen zelf struggles zal ij altijd houden, komt ook wel in de familie voor.

Daar tegenover staat dat er weer een dierenarts moest komen vanmiddag voor knollief. _-:(
Mijn grootste ergernis van dit moment, zij kan er niks aan doen maar dat alle pech haar moet toekomen is wel ergernis

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

LiannePuthzy

Berichten: 6944
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 22:11

Dat mijn pot msm poeder uit mijn zadelkast viel en de hele grond onder lag -O- kon nog zeker anderhalve week met de hoeveelheid :')

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

nicole_floor

Berichten: 3233
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 22:43

Dat er net 2 jongens in onze wei aan frisbeeen waren. Serieus dat hek zit toch niet voor niks dicht. De volgende keer ga ik in jullie tuin frisbeeen. _-:(

Floor V. Silverlea Spiderman: Eindstand M spr, L1 dress & B SGW
Colet V. Hemmingway: B+0 dress, B+13 L startgerechtigd spr. B+0 SGW

'schoentje'

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 05:23

Pijn. Gebroken sleutelbeen en kuitbeen na een val en kan amper bewegen in mijn ziekenhuis bed.

Let a horse whisper in your ear and breathe on your heart, you will never regret it..Shadow <3
Instagram: goldenponyshadow

wyoming

Berichten: 2501
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 08:52

Jessol schreef:
Pijn. Gebroken sleutelbeen en kuitbeen na een val en kan amper bewegen in mijn ziekenhuis bed.

Sterkte!

<3 30-07-2014 <3 12-06-2018 <3

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 09:36

Dat ik in relatieproblemen ben getrokken door mijn vriendin en dat die jongen vervolgens boos op mij wordt omdat ik het tegen m’n vriend had gezegd en dat ik meteen m’n oordeel klaar had. Joh, ik krijg alles doorgestuurd. Ik vraag hier niet om. En aan m’n vriend moest ik het gewoon kwijt want het zat me écht dwars. En sommige dingen die gezegd waren konden écht niet door de beugel.

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 10:56

Dat ik weer verkouden wordt of in ieder geval zo voel ik mij. Ook lekker op 1 plekje een stekende koppijn. Kan wel komen van een cliënt van stage die is om de 3 weken verkouden en die niest je ook lekker in je gezicht. Mijn angst slaat weer op hol en denkt nou daar is de corona. Terwijl die cliënt met niemand in aanraking is geweest aangezien alleen personeel er komt en er van het personeel niemand ziek is.

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 15:24

Dat ik erover na zat te denken om een keer iets leuks te doen met mijn vrienden, maar dat ik me toen besefte dat mijn vrienden het type mensen zijn waarbij je 10 weken van tevoren een plekje moet reserveren in hun agenda. Waarbij iets leuks doen zich beperkt tot bij de ander in huis afspreken of naar een restaurant gaan en als je ergens naar toe wilt dat je dit minimaal 20 weken van tevoren moet afspreken. En dat er dan altijd gelijk nog een aantal andere mensen uitgenodigd moeten worden, die ik niet ken.

Laat maar dan