Alle kleintjes verzamelen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 14:59

Ik heb juist brede voeten, kleren is lastiger, kort en breed :+ alles is te lang dan. Maar ach een vriend van me is 1,35 en mijn tante is 1.42. Terwijl een andere tante weer 1.83 is. _O- Ging iets fout geloof ik daar. Mijn oma was 1.79 mijn opa 1.66 van mijn paps kant. Bij mij moeder was het 1.63 en 1.85. :P Ze hebben kennelijk random hun lengte doorgegeven :))

MoonWencke

Berichten: 5453
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 15:43

Ik ben zo'n 1.58m en was ook altijd de kleinste. Heb er helaas wel veel moeite mee gehad, maar sinds ik in Duitsland woon, heb ik er nauwelijks nog problemen mee (of dat aan de omgeving of aan mijn leeftijd lag, kan ik niet zeggen). Schoenmaat 38 en vrouwelijke rondingen zorgen ervoor dat ik niet meer terecht kan op de kinderafdeling :P . Heb een Shetlander van 1.09m waar ik qua lengte nog wel op pas, maar qua gewicht niet meer.

Thema relaties was voor mij een groot issue; weinig voorkeuren, maar niet groter dan 1.80m. Nu is mijn vriend 1.83m groot en zijn we net ouders geworden. Kunt niet alles hebben, zullen we maar zeggen ;) (maar ik ben dolgelukkig met mijn mannen!). Door een knie operatie draag ik geen hakken meer, maar voor foto's maak ik toch graag een uitzondering. Ik vind het anders persoonlijk geen gezicht en ja, dan vind ik mijn lengte wel weer verschrikkelijk :o .

nafkedemi

Berichten: 1297
Geregistreerd: 31-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 16:12

Afbeelding
Hij klopt ook nog qua lengte whahaha

Ghostattack

Berichten: 11238
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 16:15

Hier ook 2 pony's trouwens! Een van 1m40 en een van 1m46 :j Ik vind paarden ook echt niet fijn om te rijden of in de omgang, veel te groot :=

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 16:36

Hier ook een kleintje 1.54 m. Onlangs werd er bij een wok restaurant gevraagd of ik mee at voor kindertarief, dat terwijl ik 25 ben :'). Ik heb schoenmaat 36. Kleren kopen is soms lastig, vooral iets langs. Een lange jurk of jas wat voor een ander een mooie lengte is, zit bij mij op een rare lengte. Broeken moeten 9 van de 10 keer korter gemaakt worden. Vind het wel leuk om iemand tegen te komen van ongeveer dezelfde lengte. Hoe fijn is het om te praten op ooghoogte.

Oh voordeel van klein zijn is inderdaad op pony’s rijden. Ik had een b pony van 1.26 paste er prima op. :D

Tianbelli

Berichten: 1485
Geregistreerd: 22-02-11
Woonplaats: België, Kempen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 17:08

Hier ook een kleine Belg :) 1.58

Groot voordeel is dat ik nog zonder probleem op mijn pony's rij (1.19-1.36m),
'koop nooit een pony, je groeit eruit!' riepen ze vroeger steeds. :')
Ze zijn ook veel leuker qua ponystreken en karakter :Y)

Ik moet (ben bijna 28) op vele plekken mijn ID laten zien, dat stoort me nu en dan wel,
maar ach.

Buitenrit met de kleine-boktpeople organiseren? Met allemaal koppige chaggi pony's :')

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 17:10

Pony's heb ik nog nooit leuk gevonden :=

Saul

Berichten: 9652
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 17:14

Wat ik altijd zo grappig vind is als mijn vriend of iemand anders een foto maakt in huis oid.
Dan denk Ik, huh zo ziet dat er niet uit. Maar zo ziet iets er wel uit vanuit de grotere mensen gezien. :')


Oeh kleine pony buiten rit ik ben voor haha.

Tianbelli volgens mij woon je bij mij in de buurt?
Ik zit tegen de grens van Lommel aan. Nederlandse kempen.

Ghostattack

Berichten: 11238
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 17:16

Ik ben wel in voor een buitenrit! :D Heb een trailer dus geen probleem. En een doodbrave pony :P

LiannePuthzy

Berichten: 6977
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 17:24

Ik ben zelf iets van 1,63 ook niet heel groot dus, in de meeste gevallen in een groep ook de kleinste

Tianbelli

Berichten: 1485
Geregistreerd: 22-02-11
Woonplaats: België, Kempen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 17:25

Saul schreef:
Wat ik altijd zo grappig vind is als mijn vriend of iemand anders een foto maakt in huis oid.
Dan denk Ik, huh zo ziet dat er niet uit. Maar zo ziet iets er wel uit vanuit de grotere mensen gezien. :')


Oeh kleine pony buiten rit ik ben voor haha.

Tianbelli volgens mij woon je bij mij in de buurt?
Ik zit tegen de grens van Lommel aan. Nederlandse kempen.


Precies! Of mijn collega (van +2m) die legt iets weg bovenop een kast en dan
moet ik 'm altijd vragen waar iets bepaald ligt 'gewoon op de kast, zie je dat niet?!'
Neejoh, ik kan niet bovenop een kast kijken... :')


Ik zit in de Antwerpse kempen, middenkempen tegen zuiderkempen aan. Lommel is wel een eind van hier (45min), niet onhaalbaar voor een rit anyway :)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 17:27

1m60 meldt zich :wave:

Altijd de kleinste van de bende, en die bende zijn allemaal kerels die basket spelen ^) Mijn vriend is de grootste met 1m92 en de rest zit rond 1m85 ongeveer. Schoonzus zal ook 1m80 wel aantikken volgens mij.
Ironisch genoeg ben ik ook de oudste van de hoop. Mijn vriend noemt me dan ook liefdevol "een pittig omaatje" :Y)

Ik heb een tinker van 1.40 maar mijn wedstrijdpaard is 1.64 hoog, en dat past gewoon netjes op allebei. Wat de ene heeft in hoogte heeft de ander in de breedte zeg maar.

Op school vaak gepest met mijn lengte en gewicht (ik ben best slank) en nu op werk merk ik weleens dat men me minder serieus neemt in het begin omdat ik er zo "jeugdig fijn en tenger" uitzie. Legitimeren moet ik al geruime tijd niet meer, al schatten ze me ng steeds 25 ipv 35.
Schoenmaat 36 hierzo met smalle voeten. Broeken ook standaard te lang. Lange rokken ook. Korte rokjes dan weer zelden te kort :))

Het enige wat wel saai wordt blijven de eeuwige grapjes dat ik vast op een stapeltje telefoongidsen moet zitten om aan de pedalen van de auto te kunnen. Of dat ik een laddertje nodig heb om erin te klimmen (ik rij een pajero sport).

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 17:35

*\o/* 1.63. Is dat klein? Anyway, ik heb al 9 jaar dezelfde verzorgPONY omdat ik vanaf mijn 11e gewoon niet meer ben gegroeid. Heerlijk.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 17:39

Ik ben 1.68, dus gewoon gemiddelde lengte. Toch zegt iedereen dat ik klein ben :')

Ik ben ook sinds 11/12 niet meer gegroeid. Ben nu 18.

Erpel

Berichten: 1779
Geregistreerd: 05-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 17:43

Hier ook 158! Eigenlijk nooit problemen mee gehad. Soms wel eens lastig. Bijvoorbeeld met een feestje of concert. Lekker ruggen kijken. Ze waren me daardoor ook wel eens kwijt :')

TinkerTreas

Berichten: 3659
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 19:16

Ik ben 1.65 en eigenlijk ook altijd de kleinste overal.
Mijn ex is rond de 1.85 en dat vond ik eigenlijk prima kwa verschil in grootte.
Mijn huidige vriend is ook een kleintje, die is 1.69
Hij voelt zich voor het eerst groot, omdat ik kleiner ben :D

Nielojram

Berichten: 7800
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 22:06

Ik ben 1.63 en ondertussen 44..
Word ook altijd jonger geschat, maar, ik weet zeker dat dat door mijn gedrag komt, niet door mijn lengte ;-) 8-)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 23:31

Ik word dus altijd ouder geschat _O-

Mensen denken vaak dat ik 25 ben :+

soesita

Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 23:44

Beweert hier iemand dat 1,62m klein zou zijn? >;)

Nee, alle gekheid op een stokje, soms is het best stom om klein te zijn. In de bioscoop bijvoorbeeld. Of in mensenmassa's als je tegen een stel ruggen staat aan te kijken. -O- Laat staan de autozetels en gordels die niet voor onze maat gemaakt zijn. :x En zwijgen we maar over de nekpijn tijdens het gezellige gekeuvel met vrienden op een feestje.

Maar hee, als je mijn leeftijd hebt (44) moet je je niet meer legitimeren. Dus er is nog hoop voor jullie. :+

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 23:47

Ik moet zeggen dat ik zelf niet tegen veel problemen aanloop. Ja, misschien dat ik ergens niet bij kan, maar dat is het :')

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 23:53

In een mensenmassa kan ik me.wel overal best goed en snel tussen wurmen, dat is voor mijn vriend een stuk moeilijker.
Hij is mij echter sneller kwijt dan omgekeerd. Zo eentje van zijn lengte steekt overal bovenuit :P

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 23:57

Ga het jammer genoeg toch van jullie winnen :o Pukkie van maar 1.49 meld zich :')
Klein zijn heeft voor mij wel wat voordelen, Stoot nooit mn hooft tegen de bovenste keukenkastjes, Ben zo klein dat ik er onder door pas _O-
En wat varekaj zegt, Makkelijk door grote mensenmassa's kunnen komen.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 00:02

Haha inderdaad, ik kan me zo overal tussen wurmen :D

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 00:44

Kleine, 34-jarige Belg hier :wave: .
Ik ben 159,5 cm, ik hoop al 20 jaar dat ik op magische wijze er 160 m ga worden, maar neen hoor, die koppige halve cm komt er niet meer bij _-:( .

Och ja, ik heb er eigenlijk weinig last van, ik kan het toch niet veranderen :P.

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Alle kleintjes verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-19 11:38

@karuna Oh die broeken zijn altijd drama en jurken ook. Altijd te lang.. Gelukkig kan je steeds vaker terecht bij de petite maten.

@moonwencke apart he. Nederlanders zijn dan toch weer wat directer dan Duitsers denk ik. Plus het kan idd ook zijn dat je er nu wat ouder uit ziet.

@nafkedemi die is goed haha

@Ghostattack plus er op komen is drama haha

@femjo dat is wel erg bij een wokrestaurant. Achteraf kan je er om lachen natuurlijk. Heb je wel eens bij de petite maten gekeken bijv bij asos?

@tianbelli haha een boktmeeting haha wat gaaf. Eindelijk met mensen praten op mijn ooghoogte

@saul ja dan zie je alles ineens vanaf een andere hoogte haha

@varekaj je zoekt ze wel uit dan haha allemaal op basketball. Jup de eeuwige grapjes alsof we die nog nooit gehoord hebben. Zeg ik ook gerust hoor: zo wat ben jij uniek in je grappen, heb ik nog nooit gehoord.

@savannahnx heerlijk haha! Dat is dan het voordeel

@pepperrr dat is niet echt klein haha 11 cm groter dan dat ik ben

@soesita naar festivals of concerten is ook zo'n geval.

@angrywolf vaak laten ze je er ook door omdat je zo 'schattig'bent

@onmany haha dat is ook zo