Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 12:18

_Lorette_ schreef:
Ik wilde geen vriend, maar kreeg er wel één. Telt dat ook. :+


Hahaha, ja, hier ook. Had net een niet zo leuk vriendje gehad, dus wilde niks. Maar het gebeurde.......

Na 3 weken uitgemaakt. Kwamen we elkaar weekend daarna weer tegen en zitten praten. Bleek dat we veel thuis hadden gezeten bij de telefoon ( andere tijden he ) in de hoop dat de ander toch zou bellen, hahaha


Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 12:21

Ik had mezelf (en iedereen) wijsgemaakt dat ik tijdens m'n tussenjaar in het buitenland niet verliefd zou worden. Ik heb tenslotte mijn paard.

Faal.

Tijdens mijn tussenjaar verliefd geworden op een vreselijk lieve, zorgzame, eerlijke vent uit Oostenrijk, 9.5 jaar ouder. Tsja. Inmiddels dus geëmigreerd om samen met hem te kunnen zijn <3

Telt dit? :')

Live your dreams

CupCakes_

Berichten: 3314
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 12:24

Na een relatie van 4 jaar, was ik er helemaal klaar mee.
Ik wilde weer even vrijgezel zijn en vrijheid blijheid. Dat is wel geteld 3 maanden gelukt. :Y)

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 12:26

Ik wilde een sterk verbeterde geüpgradede versie van mijn ex :+ .

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 12:26

Tja ik ben erg content met mijn leven alleen. Dus ben lekker kritisch voor een partner. En als ik niet iemand vind waar ik HET gevoel bij heb. Dan blijf ik wel alleen. Altijd beter dan van die mensen die van relatie in relatie rollen. Heb je dan wel enige eisen? :=

Ik val gewoon op hele slanke, lange mannen. :o

Matheno

Berichten: 7940
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 12:46

Mijn wens was om iemand te vinden met wie ik een avond lang zou kunnen praten/discussiëren, zonder me te vervelen. (Dat is verrassend moeilijk gebleken)

Toen ik vooral niet "op zoek" was kwam ik hem tegen.

18-05-18 zijn we getrouwd. ;-)

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

Nico12
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-02-12

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 13:18

Mijn wensen waren:
* blond, halflang/ lang
* lengte 1.75 - 1.80 (ik 1.77)
* cup vanaf DD
* mollig
* financieel onafhankelijk
* opleiding MBO
* 10 - 20 jaren jonger
* liefhebbend tov partner
* dieren/ paarden lover

Ja, ik heb haar gevonden, alleen lengte 1.65, niet blond, kleiner cupje, opleiding bachelor 2x dat is soms lastig zo'n intelligente vrouw.

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 13:19

Mijn lijstje:
- Niet te knap (vooroordeel dat de binnenkant dan niet leuk is)
- Een ''doel'' in zijn leven (studie/werk/hobby)
- Eerlijk
- Iemand die aandacht aan me geeft (niet constant/klef, maar ik wil wel een van zijn prioriteiten zijn)
- Iemand die me op m'n plaats zet
- Opleiding maakt niet veel uit, denkniveau moet wel ongeveer hetzelfde zijn.
- Voorkeur voor iemand die groter en ouder dan mij is, maar geen harde eis.
- Voorkeur voor roken, ik rook ook en vind het vies voor de ander als die niet rookt.

Waar kwam ik mee thuis? Een ontzettend leuke jongen die ieder hokje aanvinkt, behalve de eerste. Hij heeft een knappe kop en vanwege zijn werk (korps marinier) mag zijn lijf er ook absoluut zijn. <<) Achteraf was het punt misschien onzekerheid van mij (ben ik wel mooi genoeg voor hem/hoe gaat hij om met aandacht van anderen) maar daar heb ik he-le-maal geen last van gelukkig. Al zal dat voornamelijk aan z'n innerlijk liggen. <3
Laatst bijgewerkt door borstnoot op 10-10-19 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Eigenwijs is ook wijs.

Piekosjj

Berichten: 5449
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 13:20

Jeetje wat een eisenlijsten hebben mensen :wow: Ik had eigenlijk helemaal geen eisen, behalve dat het goed moest voelen. Och, ben ik nu te romantisch? :+

Mijn opa zei voor de grap voordat ik op uitwisseling naar Zweden ging, dat ik maar een knappe lange blonde Zweedse jongen mee naar huis moest nemen. Uiteindelijk heb ik in Zweden mijn van origine Pakistaanse, donkere en net-iets-korter-dan-ik vriend leren kennen. En is hij niet met mij mee naar huis gekomen, maar ben ik naar Zweden verhuist. We lijken in bijna niks op elkaar maar hij verbetert mijn 'slechte' kanten en we hebben het ontzettend goed samen. Leuk hoe het leven kan lopen :D

Anoniem

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 13:45

Maar waarom is iedereen bezig over een eisenlijst? Een eis iets wat je echt wilt, daar valt niet over te onderhandelen. Ik heb nog nergens iemand zien zeggen dat hij zijn partner heeft laten staan omdat die bruin was ipv blond. Het zijn wensenlijsten. Ook zeker niet oppervlakkig of raar, want iedereen ziet wel 1 of ander uiterlijk graag. Het is toch normaal dat dat bij de wensen hoort. :)

Mijn partner zijn uiterlijk is totaal het tegenovergestelde maar ik heb hem er echt niet voor laten staan hoor :+

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 13:50

Qua looks vind ik donker haar en groene (of knalblauwe) ogen prachtig maar ik val op het innerlijk.
Wel heb ik ooit eens een tijdje gescharreld met iemand met donker haar en grijsgroene ogen, ontzettend aantrekkelijk. En toch heb ik dat beëindigd.
En nu ben ik getrouwd met een rossige man, en hij en z'n hele familie zijn katholiek (ik ben niet gelovig). Als ik dit op papier zou zien dan zou ik nooit verwachten dat dit matcht maar toch werkt het :D

Manadeluca

Berichten: 1122
Geregistreerd: 15-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 13:53

Eisen of wensenlijst had ik niet, heb zelfs lang moeten wennen aan het feit dat hij mijn vriend was, maar ik ben/was dol op hem, kon moeilijk een dag zonder. Dus maar het risico genomen, nog geen dag spijt van gehad. Kan nog steeds moeilijk zonder… :o zelfs na 22 jaar.

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 14:12

DeMolenhoek schreef:
Maar waarom is iedereen bezig over een eisenlijst? Een eis iets wat je echt wilt, daar valt niet over te onderhandelen. Ik heb nog nergens iemand zien zeggen dat hij zijn partner heeft laten staan omdat die bruin was ipv blond. Het zijn wensenlijsten. Ook zeker niet oppervlakkig of raar, want iedereen ziet wel 1 of ander uiterlijk graag. Het is toch normaal dat dat bij de wensen hoort. :)

Mijn partner zijn uiterlijk is totaal het tegenovergestelde maar ik heb hem er echt niet voor laten staan hoor :+

Eisenlijst is natuurlijk niet alleen uiterlijk.
Maar ook hoe ze in elkaar stelen. Vaak hoort daar weer een typisch uiterlijk bij. :)

Ik wil een sportieve vent. Haarkleur boeit me niet. En dat sportieve uiterlijk krijg ik erbij.
Wat maar goed is ook, want ik knap af op overgewicht. En zo is dat eisenlijstje toch wel praktisch.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 14:53

Leuk om over na te denken :D

Ik wilde:
- Jongen :+ met donker haar
- Liefst blauwe ogen, maar iets anders intrigerends val ik ook voor
- Lang! Ik ben 175, mijn partner moest eigenlijk minimaal 20 cm langer zijn.
- Breed/sportief gebouwd. Geen sprietjes.
- Sportief, liefste met een passie voor 1 bepaalde sport
- Geen gamer/ict'er/accountant :o
- Makkelijke eter. Hekel aan mensen die niks lusten :Y)
- Fatsoenlijke opvoeding genoten, dat je je niet hoeft te schamen om hem ergens mee naartoe te nemen
- Hij moest paard wel accepteren, maar zeker niet zelf rijden (echte afknapper :P )
- Minimaal 4-5 jaar ouder.
- Hoger geschoold
- Atheist
- Sociaal
- Iemand die wel echt wilt genieten van het leven, er op uit wilt gaan en een beetje van luxe houdt.

Ik heb uiteindelijk alle puntjes afgevinkt, mooie donkerharige lange tennisser aan de haak geslagen met een HBO diploma in Logistic Engeneering. Hij is 193, merk dat ik 20 cm verschil eigenlijk te weinig vind. Maar garantie is verlopen :D

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 15:26

Mijn lijstje:
-vegan
-max twee jaar verschil
-kan met mijn paard en hond omgaan
-kan met mijn asexualiteit omgaan
-Geen kinderwens
-even lang of langer
-Geen roker
-Geen drinker
-Geen feestbeest
-zelfde muzieksmaak
-lang haar


Mijn vriend voldoet aan alles behalve:
-was vegetariër maar is snel vegan geworden
-bijna vijf jaar ouder
-kort haar
-vrij sterke kinderwens

Maar ik ben super happy, al had ik liever gehad dat hij niet zo'n sterke kinderwens had.

❤ Nala 29/06/2019 ❤
❤ Bayron 06/04/2014 ❤ Titan 06/07/2016 ❤

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 15:42

Tja ik vond mannen met donker haar aantrekkelijk.
Kwam 2x thuis met een blondje.
Laatste blondje ben ik bijna 23 jaar mee samen.

Al na een paar weken wist ik, dit is goed.
Hij voelt vertrouwd.

[o]

Whupp

Berichten: 418
Geregistreerd: 02-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 15:49

Mijn lijstje was echt vrij lang en werd gedurende de periode dat ik mijn vriend leuk begon te vinden, ook steeds langer. Ik was dus ook heel erg opzoek naar een afknapper, want ik wilde helemaal geen vriend en het was ook niet erg praktisch (vriend is mijn huisgenoot).

Uiteindelijk was dus dit mijn lijstje:
- langer dan ik
- niet te smal (ik wil niet breder zijn dan mijn vriend)
- geen overgewicht (vertjes mogen wel)
- verzorgd
- ouder/zelfde leeftijd
- WO denkniveau
- sociaal
- stabiel qua karakter (liefst ook wat introverter)
- mij snappen en mij terug kunnen fluiten en af en toe even wat stof tot reflectie geven
- geen PVV en FvD stemmer
- kinderen willen
- geen roker
- niet in de randstad willen wonen
- niet materialistisch
- mij een paard gunnen ( :') , dit is dus echt zo want ik ken dus mannen die daarop vriendinnen afgewezen hebben. Of zeiden dat ze dat deden)

Grappig, nu ik het zo terugkijk zitten er ook echt praktische zaken bij. Nu ga ik een relatie ook wel echt alleen iets aan als ik zeker weet dat voor een langere periode is (of met in ieder geval een redelijk grote kans). Ik heb dan ook geen afknapper destijds bij mijn vriend kunnen vinden en werd de verliefdheid alleen maar groter, dus uiteindelijk toch maar voor gegaan. Geen spijt tot nu toe <3

Oh nog iets, ik vind roodharigen op de een of andere manier vaak aantrekkelijk, maar dat is geen bewuste eis. Meer eentje vanuit mijn hersenen. Huidige vriend is dit dus ook :o

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 18:25

DeMolenhoek schreef:
Maar waarom is iedereen bezig over een eisenlijst? Een eis iets wat je echt wilt, daar valt niet over te onderhandelen. Ik heb nog nergens iemand zien zeggen dat hij zijn partner heeft laten staan omdat die bruin was ipv blond. Het zijn wensenlijsten. Ook zeker niet oppervlakkig of raar, want iedereen ziet wel 1 of ander uiterlijk graag. Het is toch normaal dat dat bij de wensen hoort. :)

Mijn partner zijn uiterlijk is totaal het tegenovergestelde maar ik heb hem er echt niet voor laten staan hoor :+


Maar als je naar tv programma's kijkt bijv, matchen ze mensen die bij elkaar zouden kunnen passen. Natuurlijk is dat een flinke gok, maar even voor het idee.

Dan zie je toch dat mensen niet door uiterlijk, kleding etc heen kunnen kijken. Waar ze bijv om karakter eigenschappen vroegen die iemand wel bezit. Het is echt een gok en ik geloof ook niet in matchen helemaal, maar je ziet dan gewoon steeds dat mensen toch naar uiterlijk kijken.

Andersom gebeurt het natuurlijk ook vaak dat mensen elkaar al kennen of leren kennen en dan pas liefde gaan voelen. Maar dan is het andersom.

Isabel

Berichten: 2268
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 18:57

Ik had gezworen voor altijd single te blijven, na een ontzettend nare relatie met iemand met flink wat problemen.
Maar ja, dan kom je opeens iemand tegen en POEF je hart wint het van je hoofd.

Over de belangrijke dingen in het leven denken we hetzelfde, ze houdt van dieren en we delen hobby’s. Ze is slim, grappig, lief en aantrekkelijk. Wat wil een mens nog meer? <3

Sepp (Rudsmo Rune x Lyckangs Tempo)

xsiroccox

Berichten: 1222
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: Riep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:07

Hahaha, leuk!

Als puber wilde ik een donkere jongen, daar kreeg je van die mooie halfbloedkindjes van <3 :z
Dat draaide later bij tot: goed verzorgde langere man met donker haar en donkere ogen, wel een kinderwens en dierenliefhebber.

Inmiddels 20 jaar samen met een man waarvan het karakter klopt... :j verder is hij net zo groot als ik, blond en hebben we 2 prachtige blonde jongens met blauwe ogen gekregen :')

:+: Ben zoooo trots op mijn mannetje!!! ... ^&+ 21-09-2017

theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:09

Isabel schreef:
Ik had gezworen voor altijd single te blijven, na een ontzettend nare relatie met iemand met flink wat problemen.
Maar ja, dan kom je opeens iemand tegen en POEF je hart wint het van je hoofd.

Over de belangrijke dingen in het leven denken we hetzelfde, ze houdt van dieren en we delen hobby’s. Ze is slim, grappig, lief en aantrekkelijk. Wat wil een mens nog meer? <3

Nou dat klinkt als een leuke meid zeg

♡♡♡♡♡

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:09

Soort van droomman: hipster man met een man-bun, tattoo's, een motor en het liefst ook muzikaal onderlegd.

Oogst: keurige farmaceutisch zakenman met z'n haar in een scheiding en een nette Volvo. Speelt blokfluit.

M. 21-07-2017. <3

Anoniem

Re: Wat waren je wensen (partner) en waar kwam je mee thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:30

Ik wilde de leukste man van de wereld. Dat kwam ook uit. :D

Spelt

Berichten: 867
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:31

x_Anne_x schreef:
Ik snap vooral die lengte eis niet zo goed geloof ik :')
Mijn vrouw en ik zijn precies even lang haha


Haha ik ben precies 2,5 cm langer dan mijn vriendin. Maar we hebben hetzelfde porstuur, dus ik vind mijn zeer grote gedeelde kledingkast een fijn bijkomend voordeel _O-

Goof

Berichten: 28752
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:42

Chiave schreef:
Soort van droomman: hipster man met een man-bun, tattoo's, een motor en het liefst ook muzikaal onderlegd.

Oogst: keurige farmaceutisch zakenman met z'n haar in een scheiding en een nette Volvo. Speelt blokfluit.


Dit is wel de :D mooiste die ik hier gelezen heb


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, bloemm, cariena1, criollo_yess, daiswees, DotBot, Escada, Facebook, flooooo, GrapeshotBot, History_, ista, kinel, kosseh, lobkew, LuCa88, massiemas, Mette, Solleke_Noah, stella92, Travel_me, Wieke, yvje86 en 121 bezoekers