Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Hanmar, Polly

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 17:33

Skippy01 schreef:
Ik blijf denk ik eeuwig single. Ook hier de ervaring dat ze vaak maar op 1 ding uit zijn. Bij voorkeur met foto materiaal vooraf. En ongeveer 5% die dat NIET is, maar die op date 1 of 2 beginnen over hoe je staat tov trouwen en kinderen... Woooooohhhh vriend, even terug. Misschien gewoon elkaar leren kennen eerst?

Laaste vindt ik helemaal geen rare vragen. Want dat zij juist gene die serieus relatie willen en vragen dat om er achter te komen hoe jij hier in staat of dat je meer van het scharrelen bent. Zou andere heel vervelend zijn als half jaar achter komt dat jij absoluut geen kinderen wilt terwijl ander juist de grootste wens is.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 17:45

Blussem schreef:
Laaste vindt ik helemaal geen rare vragen. Want dat zij juist gene die serieus relatie willen en vragen dat om er achter te komen hoe jij hier in staat of dat je meer van het scharrelen bent. Zou andere heel vervelend zijn als half jaar achter komt dat jij absoluut geen kinderen wilt terwijl ander juist de grootste wens is.

Inderdaad, zeker bij 25+'ers zijn mensen het vaak stilaan beu om door alle gevoelens te waden tot ze eindelijk een idee kunnen vormen of je überhaupt ongeveer hetzelfde toekomstbeeld hebt. Ze vragen niet of je kinderen wilt met HEN he, ze willen gewoon even aftasten of je ervoor openstaat, want anders kunnen ze gelijk verder op zoek naar die zeldzame ene single dame die wél bij hen past.

Ik hoop uiteraard dat het niet zo loopt, maar als het toch zou eindigen met mijn huidige vriend zou ik toch ook al een stuk duidelijker communiceren over wat ik wil in de toekomst. Ik wil bv geen kinderen (voorlopig) en mijn huidige vriend ook niet, dat matcht goed. Ik zou daar meteen eerlijk over zijn bij een nieuwe liefde. Misschien niet de eerste date, maar wel voor je echt verliefd wordt en het weer moeilijk wordt om rationeel te blijven.

Men mag nooit vergeten dat de dressuur er is voor het paard. Het paard is er niet voor de dressuur.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 17:45

Ik vind dat ook geen gekke vraag voor date 1 of 2. Ik ga mijn tijd niet verdoen aan iemand die graag kinderen wil. Daar kom ik liever in het begin achter dan na weken daten en gevoelens ontwikkelen.

WesternWay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 17:47

naomiiiii schreef:
Avalanche81 schreef:
Nou wil ik niet te pietluttig zijn..... maar als je nou van plan bent sex te hebben samen, is het op zich wel handig om die dingen te bespreken :)

Niet iedereen vindt dat heel prettig, en dan is het toch wel handig als je niet op het moment supreme verrast wordt en van schrik uit het raam valt of zo :')
Ik hoef dat allemaal niet te weten als ik geen relatie met iemand heb. Dat zie ik allemaal op het moment supreme wel.

We poepen ook kinderen uit dus iemand die groter geschapen is zou geen probleem moeten zijn met wat goede voorbereiding. :))

Kinderen uitpoepen is nou niet echt lekker te noemen hoor :+

The difference between the good and the great;
the great can make others feel as if they also can be great
-Unknown

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 17:51

WesternWay schreef:
Kinderen uitpoepen is nou niet echt lekker te noemen hoor :+

En toch kunnen sommigen er blijkbaar geen genoeg van krijgen :))

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 18:20

Don't take anything for granted

naomiiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 18:44

Avalanche81 schreef:
naomiiiii schreef:
Ik hoef dat allemaal niet te weten als ik geen relatie met iemand heb. Dat zie ik allemaal op het moment supreme wel.

Dat is mooi. Ik word op het moment supreme liever niet verrast met zulke dingen. Plus dat sex beduidend beter wordt als je erover praat. Met name voor de vrouw....... dus je schiet jezelf ermee in de voet.

naomiiiii schreef:
We poepen ook kinderen uit

Eh, nee dat gaat via een andere uitgang....... en ik zou zo graag willen dat mensen het niet laten klinken alsof je dat zo even doet....... Een bevalling is pijnlijk, en dat is precies omdat er daar beneden heus niet zoveel ruimte is.
naomiiiii schreef:
dus iemand die groter geschapen is zou geen probleem moeten zijn met wat goede voorbereiding.

Maar die goede voorbereiding is er 9 van de 10 keer niet met casual sex. Hij zal altijd wel klaar komen, maar de gemiddelde vrouw heeft langer nodig dan 5 minuten voor ze goed opgewonden is, en zo opgewonden dat het zonder moeite past....... en dan nog......

Dat gaat via een andere uitgang? Naar mijn weten komt een kind niet via de anus eruit maar dat zal aan mij liggen dan. :')

Because I'm a lady. That's why.
~ Marie, Aristocats

Avalanche81

Ik kom misschien naar Horse Event

Re: Zijn (half)naakte selfies de datingnorm tegenwoordig? 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 18:47

Serieus he, lees even terug, deze discussie is al geweest. Ik ga hem niet opnieuw voeren, 't is goed met je.

bamisalami

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 18:52

Als je een ruin hebt en die laat hem er eens uithangen, daar een foto van maken en terugsturen met de vraag “is dat alles?”

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 20:17

Avalanche81 schreef:
Serieus he, lees even terug, deze discussie is al geweest. Ik ga hem niet opnieuw voeren, 't is goed met je.

Waarschijnlijk begrijp je heel goed dat het niet letterlijk is bedoeld maar gewoon een uitspraak is die veel wordt gebruikt :+

Go and hug a tree, or a cactus *D

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 20:43

Geniaal topic :D

Ik heb er al wat afgewezen na het zien van de befaamde dickpic hoor.. *om ontopic te blijven

Fenna

Spekkie

Avalanche81

Ik kom misschien naar Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 20:57

Nou ja, vond je ze niet eens mooi? :')

Ik heb er geen gehad, maar ik zat denk ik een dag op Tinder en toen was ik het alweer zat :')

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 21:29

Niet mijn type :')

Fenna

Spekkie

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 07:23

Blussem schreef:
Skippy01 schreef:
Ik blijf denk ik eeuwig single. Ook hier de ervaring dat ze vaak maar op 1 ding uit zijn. Bij voorkeur met foto materiaal vooraf. En ongeveer 5% die dat NIET is, maar die op date 1 of 2 beginnen over hoe je staat tov trouwen en kinderen... Woooooohhhh vriend, even terug. Misschien gewoon elkaar leren kennen eerst?

Nou, laat ik het nuanceren: als iemand aangeeft dat hij graag een gezin wil binnen nu en pak m beet 5 jaar: prima!
Ik heb ze helaas ook gehad die dat een beetje 'erdoor duwden' zogezegd. De meest opvallende vond ik toen ik 25 was, de beste meneer 28. En hij gaf wel héél duidelijk te kennen dat hij héél rap een gezin wilde. Ik kwam nét uit de studiebanken. Inmiddels zijn we bijna 6 jaar verder: hij heeft nog steeds geen gezin. Meerdere dames (we deelden een kennissenkring op dat moment) waarmee hij gedate heeft, gaven hetzelfde aan: gezin is top, maar als dat kind er binnen een jaar moet staan, laat dat wel errug weinig tijd over elkaar te leren kennen...

Er zit wat nuanceverschil in, tussen 'hey, ik heb wel de behoefte aan een gezin met de juiste persoon', en 'hey, ik wil graag kids, zsm!':) Die eerste groep vind ik natuurlijk niet raar of eng. Die laatste groep, daar kan ik helaas niet zo veel mee. Dat voelt alsof er enorme druk op ligt om binnen nu en een maand te weten of ik de rest van mijn leven met iemand wil doorbrengen... (en misschien dat dat met de juiste persoon helemaal niet zou voelen als druk hoor, mijn vader vroeg na 6 weken of mijn moeder met hem wilde trouwen, ze zijn inmiddels 35 jaar verder, en 32 jaar huwelijk.)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 10:48

En toch zal het je verbazen hoeveel mensen er op (vind ik) relatief zeer korte termijn aan kinderen beginnen in een relatie.
Ik kan zo al 3 mannen noemen waarmee ik in het verleden gedate heb, (die overigens bij mij aangaven net als ik geen kinderen te willen >;) ), binnen een half jaar hun nieuwe vriendin zwanger hebben gemaakt.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 11:27

@BarbaLala ow, maar dat moet ook ieder voor zich weten uiteindelijk, maar IK persoonlijk kan daar niet mee overweg ;) Ik hoor het ook vaak zat. Het zal voor die mensen wel ok zijn, al dan niet gepland.

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 17:48

BarbaLala schreef:
En toch zal het je verbazen hoeveel mensen er op (vind ik) relatief zeer korte termijn aan kinderen beginnen in een relatie.
Ik kan zo al 3 mannen noemen waarmee ik in het verleden gedate heb, (die overigens bij mij aangaven net als ik geen kinderen te willen >;) ), binnen een half jaar hun nieuwe vriendin zwanger hebben gemaakt.

Kan ook opzet van vrouw zijn door stiekem de pil niet te slikken en vervolgens niet te willen beëindigen. Dit gebeurt ook vaker dan dat je denkt.

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 17:53

bamisalami schreef:
Als je een ruin hebt en die laat hem er eens uithangen, daar een foto van maken en terugsturen met de vraag “is dat alles?”

Ik zou hem eerder het deel van de merrie naar hem toe sturen :=

Resistance

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 17:53

Blussem schreef:
BarbaLala schreef:

Kan ook opzet van vrouw zijn door stiekem de pil niet te slikken en vervolgens niet te willen beëindigen. Dit gebeurt ook vaker dan dat je denkt.

Helaas van dichtbij meegemaakt... :( Arm kind, vooral.

http://www.sodrahalla.nl Apartementen in een Zweeds landhuis!

[o]

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 18:03

Dat is het zeker.
Moet eerlijk zeggen dat zelf ook wat mmoeite heb met mannen die meer opzoek lijken te zijn maar een kind dan een vriendin. Sommige komen zo bij mij over wanneer zeer sterke kinder wens hebbe.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 18:12

Om nog maar te zwijgen over de mannen die op zoek zijn naar een (2e) moeder, Blussem :D