auto vast in modder.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dolfijn

Berichten: 132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Eindhoven

auto vast in modder.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 11:26

Ja dat heb ik weer. Boos!
Ik reed gisteravond naar een vriendin met me auto en twee wegen waren afgesloten.
En natuurlijk moest ik een van die twee wegen hebben om naar me vriendin te gaan anders wist ik niet meer hoe ik bij haar moest komen.
Dus ik met me domme kop, rijd op het fietspad en naderhand verder een stukje op zand.
Ik dacht dat red me auto wel, maar ik kon niet meer verder rijden want daar lagen hogen stenen.
Dus ik draaide met me auto om terug te rijden en jawel hoor, ik kon niet meer verder rijden want ik stond vast in de modder met me voorwielen.
Ik dacht echt bij me eigen dat heb ik weer, dus ik na de benzinepomp gelopen en vroeg of die meneer me kon helpen en die zei gelukkig ik ben zo afgewerkt dus dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Dus ikke blij want ik durfde me ouders niet te bellen, want die zouden dan pislink op me zei.
Toen hij afgewerkt was zijn we naar me auto gereden en heeft hij me naar een paar pogingen eruit gesleept.
Dus ikke kei blij natuurlijk. Haha!
En nou ga ik dus dadelijk me auto wassen want die zit dus helemaal onder het zand.
Maar het belangrijkste is me auto rijd nog, en alles is gelukkig nog goed gekomen. OK dan!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:27

tja, niet elke auto is geschikt als terrienwagen Lachen Wel super dat die man je kwam helpen zeg!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:28

Daar sta je dan lekker Tong uitsteken
Gelukkig heeft die man van het beninzestation je er uit kunnen slepen.

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:56

gelukkig kon die man je helpen!! jij blij!!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:21

ohhh ik herken het!!!

Ik reed in de regen naar mijn werk en ging verkeerde weg in naar de parkeerplaats, dus over het zand en het regende verschrikkelijk en toen moest ik dus stoppen voor een auto op die modderige derrie en ik kwam niet meer weg!! Toen heeft de parkeerwachter me weggesleept, ik schaamde me dood! Bloos

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 15:00

Whaa! Sukkel!

Nee echt ik vind het heel zielig voor je. Kom straks maar een knuffel halen. Ach gut

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 15:23

Hoe bekend... Op de Zeeuwse dag van het Paard in Vrouwenpolder staan er bij slecht weer altijd trekkers klaar om mensen eruit te slepen. Je moet daar namelijk in een wei parkeren....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 17:35

En dat is heel leuk om te zien *LOL* Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:12

oliebol is dat he, als je ineens niet meer voor- of achteruit kunt met je auto. Ik had het gisteren nog. Ik reed bij stal weg en moest even een klein stukje de berm in. Daar zat ik dus vast Boos!. Gelukkig was de pensionstaleigenaar zo lief om mijn auto uit de blub te bevrijden, dus heb ik er niet lang gestaan Lachen.