Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Fair
Berichten: 3556
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 09:47

Oh Marlinde, dat is een beetje lastig altijd. Ik vind het ook altijd lastig als mannen zo hard van stapel lopen. :Y)

Oeh leuk Marit, Enjoy!

Ik heb gister weer een afspraakje gehad met diezelfde jongen, het is eigenlijk pittig gezellig. :') Eerst film en daarna lekker wat gedronken in de stad op het terras onder dekentjes en een warmtelamp. Lekker mensen kijken, zo leuk.


Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 09:53

Silly1972 schreef:
Even in het algemeen, als er afgesproken wordt, waar doen jullie dat dan? Thuis, restaurant of anders?

Ligt er aan waar ik zelf zin in heb :)) momenteel spreek ik liever buitenshuis af.
Maar heb ook bij mij thuis afgesproken of bij de date thuis.

fiets a fake smile

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:08

Mag ik me hier ook melden? :wave:

Sinds kort weer aan het tinderen....

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

lifeofmarit

Berichten: 3141
Geregistreerd: 04-01-11
Woonplaats: Malung, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:20

Silly1972 schreef:
Ik heb het vermoedde dat het bij mij andersom is Marlinde, maar ik merk het wel zodra ik hem zie.

Leuk Marit!

Even in het algemeen, als er afgesproken wordt, waar doen jullie dat dan? Thuis, restaurant of anders?


Vaak in de stad,terrasje om wat te drinken, of wandelen door de natuur, en heel soms thuis.

Quarter1994Jarig

Berichten: 147
Geregistreerd: 11-06-16
Woonplaats: someren

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:25

Eindelijk na 2 maanden 1 match kijk of nog bericht terug krijg anders is gewoon weer wachten.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:28

Na 2 maanden 1 match is niet veel. Like jij wel mensen of waar ligt het aan?

Ik zou nooit in een restaurant afspreken als eerste date. Als het niks is dan kun je ook niet snel weg en heb je best veel geld 'weggegooid'. Meestal ga ik wat wandelen.

Second to the right, and straight on till morning

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:30

ja dat is wat ik tot nu toe ook heb gedaan 1x wandelen (wel bij mijn huis achter)
en 1x op een terras voor koffie

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Quarter1994Jarig

Berichten: 147
Geregistreerd: 11-06-16
Woonplaats: someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:31

Neverland schreef:
Na 2 maanden 1 match is niet veel. Like jij wel mensen of waar ligt het aan?

Ik zou nooit in een restaurant afspreken als eerste date. Als het niks is dan kun je ook niet snel weg en heb je best veel geld 'weggegooid'. Meestal ga ik wat wandelen.


Ik like genoeg mensen 2x per dag via instellings trucje zo veel like,s als ik mag geven
Heb mijn profiel ook aangepast tekst wat korter gemaakt. misschien andre foto gebruiken

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:33

Wat heb je dan zoal in je profiel staan? En gebruik je maar 1 foto?

Quarter1994Jarig

Berichten: 147
Geregistreerd: 11-06-16
Woonplaats: someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:36

gribaldi schreef:
Wat heb je dan zoal in je profiel staan? En gebruik je maar 1 foto?


Heb bijna geen foto's van mezelf alleen met de paarden .
Had eerst lang tekst kreeg tip dat kort moet zijn , dus nu staat er aantal interesses .

Paard partner heb ik wel wat meer aanspraak . Ook all veel leuk mensen leren kennen via vrijgezellen buitenrit

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:44

Ricie schreef:
Mag ik me hier ook melden? :wave:

Sinds kort weer aan het tinderen....


Ahhh dat is jammer :(

Sunnyenjarno schreef:
Eindelijk na 2 maanden 1 match kijk of nog bericht terug krijg anders is gewoon weer wachten.


Wat voor foto's heb je?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:45

Sunnyenjarno schreef:
gribaldi schreef:
Wat heb je dan zoal in je profiel staan? En gebruik je maar 1 foto?


Heb bijna geen foto's van mezelf alleen met de paarden .
Had eerst lang tekst kreeg tip dat kort moet zijn , dus nu staat er aantal interesses .

Paard partner heb ik wel wat meer aanspraak . Ook all veel leuk mensen leren kennen via vrijgezellen buitenrit


Ik denk dat de paardenfoto's mensen wel afschrikt. Zou dit beperken tot 1 en dan gewoon wat leuke foto's van jezelf maken :)

Quarter1994Jarig

Berichten: 147
Geregistreerd: 11-06-16
Woonplaats: someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:46

Ben nog niet zo professioneel als meeste hier die Succes boeken , moet het nog allemaal leren zit er ook pas 2 maanden op . Dus met geduld kom je er wel

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:47

Daar hoef je toch niet een prof voor te zijn? Ik zou gewoon je foto's aanpassen. Gegarandeerd meer succes ;)

Quarter1994Jarig

Berichten: 147
Geregistreerd: 11-06-16
Woonplaats: someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:49

gribaldi schreef:
Daar hoef je toch niet een prof voor te zijn? Ik zou gewoon je foto's aanpassen. Gegarandeerd meer succes ;)


Is en blijft toch vlees keuring

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:50

Ja maar als je er zo tegen aan gaat kijken kun je beter stoppen, dan is bijna alles wel een vleeskeuring..

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:51

ja dat klopt, maar dat is bij elke datingapp wel.
En zelf doen we net zo hard mee :D

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Quarter1994Jarig

Berichten: 147
Geregistreerd: 11-06-16
Woonplaats: someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:59

Moet zeggen dat ik echt via paard en partner en wat hun orginaseren .Echt leuk mensen heb ontmoet.
Aantal echt heel leuk date,s heb gehad . Sommige meerder keren afgesproken samen wat met de paarden gedaan . Had voor eerste date western buitenrit geboekt daarna lekker lunchen.

Heb me op Tinder aan gemeld om horizon verbreden. En heb in gezien dat lastig is om een paarden gek tevinden , iemand die net zo gek is als van paarden als mij .

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 11:04

Ik zou de paarden foto's weg doen en meer (spontane, leuke) foto's van jezelf er op zetten als je meer likes wilt.

Ja het is een vleeskeuring. Maar als je naar de kroeg gaat ga je ook niet iemand aanspreken die jou niet bevalt qua uiterlijk. En je moet het er wel op kunnen doen zeg maar. :=

Second to the right, and straight on till morning

Quarter1994Jarig

Berichten: 147
Geregistreerd: 11-06-16
Woonplaats: someren

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 11:06

Idd klopt wel wat je zegt , veel zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is maar dat om binnenkant gaat . Als je iemand niet aantrekkelijk vind dan denk dat je ook niet verliefd kan worden

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 11:08

Maar met het zoeken naar iemand die net zo paardengek is als jij beperk je het aanbod best wel erg. Kun je daar niet wat soepeler mee omspringen en zoeken naar iemand die van dieren houdt? Het is belangrijk dat iemand begrip heeft voor je hobby en het je gunt, maar het is ook fijn als je beide je eigen ding hebt.

Qua afspreken: ik stelde altijd voor om in de stad af te spreken. En dan een lekkere wandeling maken langs wat bezienswaardigheden en ergens een drankje drinken. Eerste keer thuis afspreken lijkt me minder. Als het niet klikt moet je iemand verzoeken weg te gaan en dat kan akward worden.

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 11:28

Wel leuk nu er een nieuw topic is, er veel nieuwe en oude Tinderaars zijn, en ook actief :D leuk de verhalen!

Hier gisteren voor de 2e x, was echt heel erg gezellig, bizar hoe goed het klikte en we hebben echt veel gemeen.
Nu is het ook wel een makkelijk en leuk persoon, heel open dus dat scheelt.

Ik heb maar 2 Tinderdates gehad, maar meestal heb ik een week contact, foto's , filmpjes,
veel gesprekken en spreek dan thuis af, bij hem of bij mij. Meestal etentje thuis.
Totaal niet tegengevallen tot nu, je kan natuurlijk een mafkees treffen...maar ik heb denk ik voortaan wel genoeg mensenkennis.

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

mylittlejoy

Berichten: 3291
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 11:28

Ik klets hier ook gezellig mee! Ik heb mn vriend niet via Tinder ontmoet (ik zit er niet eens op), maar via Pokemon Go. O:) Maar ik vind jullie verhalen heerlijk om mee te lezen!

@sunnyenjarno: volgens mij heb ik redelijk wat berichten van jou te laatste tijd voorbij zien komen omtrent relaties en daten, kan dat kloppen? Je legt er vaak nogal de nadruk op dat je iemand zoekt die helemaal paardengek is en samen met jou allemaal paardendingen wil doen. Ik denk zelf dat je daar juist mensen bij voorbaat mee afschrikt. Hou het wat meer open en neutraal, dan kan je op een later moment altijd nog kijken of iemand wel of niet die spark bij je oproept. Wie weet kom je juist wel een heel leuk iemand tegen die niet zoveel met paarden heeft.

Yonker

Berichten: 13504
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 11:31

Ik spreek de eerste keer altijd in het openbaar af :) Heb het wel eens niet gedaan en dat was niet goed bevallen, dus ik doe het niet meer. En als ze blijven aandringen op thuis afspreken dan zeg ik ze gelijk vaarwel, als ik het niet eens waard ben om ergens openbaar af te spreken dikke doei dan :evaw:

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

anjali
Berichten: 15045
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 11:47

mylittlejoy schreef:
Ik klets hier ook gezellig mee! Ik heb mn vriend niet via Tinder ontmoet (ik zit er niet eens op), maar via Pokemon Go. O:) Maar ik vind jullie verhalen heerlijk om mee te lezen!

@sunnyenjarno: volgens mij heb ik redelijk wat berichten van jou te laatste tijd voorbij zien komen omtrent relaties en daten, kan dat kloppen? Je legt er vaak nogal de nadruk op dat je iemand zoekt die helemaal paardengek is en samen met jou allemaal paardendingen wil doen. Ik denk zelf dat je daar juist mensen bij voorbaat mee afschrikt. Hou het wat meer open en neutraal, dan kan je op een later moment altijd nog kijken of iemand wel of niet die spark bij je oproept. Wie weet kom je juist wel een heel leuk iemand tegen die niet zoveel met paarden heeft.

het klopt dat als je foto's plaatst waarop je met je dieren te zien bent, en zeker met paarden,dat je dan veel mensen afschrikt. maar het is toch juist goed om op die manier een voorselectie te maken. Het heeft toch geen zin om te gaan investeren in een relatie met iemand die zo'n andere voorkeuren heeft dat er toch geen toekomst in zal zitten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _joy_c_, Annienke, Ellen_ov, Googlebot, JorineV, marley93, MirjamRobin, Mo_86, Neelm3r9, Paardjes83, SannevZ, Selina en 168 bezoekers