Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KarenQ
Berichten: 509
Geregistreerd: 05-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 08:49

Schemerdier schreef:
Leuk om jullie reacties te lezen.

Het gaat me er niet echt om dat hij meer verdient dan ik zal verdienen.
Ik kan het nog het best omschrijven als dat ik het gevoel heb dat ik door de mand zal vallen, op de een of andere manier.

Maar alles hangt inderdaad af van hoe hij zich zelf gedraagt, ben wel heel benieuwd naar de date :+ . Hij komt in ieder geval totaal niet arrogant of zo over.
Ik heb altijd gezegd dat ik nooit zou daten met een andere rechtenstudent.
Maar misschien ben ik juist degene die iets doen aan mijn eigen vooroordelen _O-


Ik heb altijd gezegd dat ik niet met iemand uit mijn eigen vakgebied wil daten. Want als je het over je werk hebt, dan is het mij te herkenbaar. Ik zou bang zijn dat we discussie zouden krijgen. :+

Beetje jammer, want een vriendin/collega wil mij koppelen aan een andere (voor mij onbekende) collega (groot kantoor met meerdere vestigingen). Maar ja, hetzelfde vakgebied en binnen hetzelfde kantoor...

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 16:51

Hier inmiddels Tinder van mijn verwijderd :)

Wat begin vorige maand begon als enkel een date voor de fun, verliep geheel anders. We zien elkaar een paar dagen per week, erg fijne klik op vrijwel ieder vak, geven elkaar de ruimte en vullen elkaar aan.

Eerste vakantie samen is eergisteren geboekt :o

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:06

Wat tof Aillil, geniet ervan!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:08

Ailill schreef:
Hier inmiddels Tinder van mijn verwijderd :)

Wat begin vorige maand begon als enkel een date voor de fun, verliep geheel anders. We zien elkaar een paar dagen per week, erg fijne klik op vrijwel ieder vak, geven elkaar de ruimte en vullen elkaar aan.

Eerste vakantie samen is eergisteren geboekt :o

Wat leuk zeg! Ken je diegene via tinder?

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:29

Oh wat heerlijk Ailill! Geniet ervan <3

Hier ook weer een leuke date gehad, smaakte naar meer *\o/*

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:33

Super leuk Ailill!

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:41

Ailill schreef:
Hier inmiddels Tinder van mijn verwijderd :)

Wat begin vorige maand begon als enkel een date voor de fun, verliep geheel anders. We zien elkaar een paar dagen per week, erg fijne klik op vrijwel ieder vak, geven elkaar de ruimte en vullen elkaar aan.

Eerste vakantie samen is eergisteren geboekt :o


Wat leuk, gefeliciteerd! Is je dik gegund!!

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 20:22

Ik ben momenteel met twee tinderpersonen actief in gesprek, en wat vind ik dit al lastig :+ Heb het gevoel dat ik een van de twee moet kiezen ook al hebben ik ze beiden nog niet eens in het echt gezien :')

Ik ben vrees ik echt niet geschikt om meerdere personen tegelijk te daten... Terwijl dat wel handig is, anders is het toch wat vervelender als je ene match op niets uitdraait, en dat houdt het ook wat meer casual, maar toch.. ik vind het lastig!

Nog meer mensen die daar last mee hebben?

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 20:29

2 lastig? :oo
Dan snap ik wel waarom ik het overzicht ook weleens verlies _O-

Maar nee, zou gewoon met beiden blijven kletsen, en aangeven wanneer dit gevraagd wordt. Zou het bijna banketstaaf vinden als je er eentje parkeert en wanneer het met de ander niks wordt, daar weer mee verder te gaan..

Maargoed, ik zou ook minderen, 9 actieve gesprekken vd 23 matches. Al zitten sommige ook op de app.

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 20:40

Haha ja ik denk dat jij het andere uiterste bent!

9 actieve gesprekken lijkt mij de hel :+

Ik stop ook steeds met swipen dan, want ik ben niet meer geïnteresseerd in swipen eens ik een interessant gesprek heb lopen := Maar dan valt alles weg wanneer die match dan niet slaagt... Zou dus liever wat meer als Marocje zijn :))

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 20:52

Ohja, ik blijf nieuwsgierig. Heerlijk dat swipen.

Maar laatst dus veel verwijderd. Stonden al ruim 2 maanden in de lijst maar niet mee gechat. Dus dat ruimde op.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 20:56

Ik vind het lastig om meerdere gesprekken te hebben, meestal als ik 1 leuke heb dan vergeet ik de andere.
Ik heb nu een leuk gesprek, gisteren date gehad, was wel voor herhaling vatbaar :o

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 08:56

Whahaha, ik moet mijn woorden terug nemen :Y) Gister dus hetgeen gebeurd waar ik al bang voor was. Ik ging in een andere chat verder :oo

En als het nou op Tinder was.. Maar dit was novamora _O-

Screenshot mag ik niet plaatsen, maar het was wel hilarisch :') :')

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 08:57

_O- _O- oliebol happens haha.

Ik kan dat overigens ook niet, met meerdere mannen tegelijk chatten/daten. Vind de minst interessant vaak vervelend worden :+

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 09:14

Pb me een screenshot! Ik ben nieuwsgierig! :')

Charlottemv
Berichten: 905
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 09:47

Hahaha nou 9 zou ik ook wel heel lastig vinden. Ik hield het meestal bij een stuk of 6, dat is nog redelijk te overzien al moet je soms wel even terug scrollen.
Hier gaat het nog steeds goed met de Italiaan. Ik heb hem voorgesteld aan mijn zusje afgelopen week en hij heeft mij voorgesteld aan zijn moeder gisteren via FaceTime. Dus dat zijn best grote stappen.

Ook vroeg hij of ik van de zomer een paar dagen over zou willen komen als hij in Italië zijn familie gaat opzoeken, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Wat denken jullie daarvan? Ik probeer wel echt mijn Italiaanse vocabulaire in rap tempo uit te breiden, maar zijn vrienden en familie op Sardinië spreken geen woord Engels.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 09:56

Maar hij is er dan toch bij om voor je te tolken? Ik zou zo'n reisje niet aan me voorbij laten gaan en ook lekker daar samen dingen ondernemen.

Urielle

Berichten: 50072
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 10:12

Pascalle90 schreef:
Hahaha nou 9 zou ik ook wel heel lastig vinden. Ik hield het meestal bij een stuk of 6, dat is nog redelijk te overzien al moet je soms wel even terug scrollen.
Hier gaat het nog steeds goed met de Italiaan. Ik heb hem voorgesteld aan mijn zusje afgelopen week en hij heeft mij voorgesteld aan zijn moeder gisteren via FaceTime. Dus dat zijn best grote stappen.

Ook vroeg hij of ik van de zomer een paar dagen over zou willen komen als hij in Italië zijn familie gaat opzoeken, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Wat denken jullie daarvan? Ik probeer wel echt mijn Italiaanse vocabulaire in rap tempo uit te breiden, maar zijn vrienden en familie op Sardinië spreken geen woord Engels.

Ik ga van de zomer gewoon met mijn vriend mee, zelfde verhaal. Soms een beetje saai voor jezelf, maar verder geen probleem. Doe geen moeite om Italiaans te leren, ze spreken toch in dialect met elkaar. :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 10:44

Pizza en pasta eten kan ook zonder dat je Italiaans verstaat, is al 1 reden om te gaan. :')

Baal nog steeds dat mijn vriend zijn familie op Aruba niet regelmatig bezoekt. Had zo leuk kunnen zijn. :')

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 10:58

Een vakantie in Italië zou ik ook niet afslaan :))

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 11:04

MarcoBorsato schreef:
Pb me een screenshot! Ik ben nieuwsgierig! :')


Ik ook *\o/*

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 11:10

Whaha, had hem idd gestuurd. Was gewoon grappig: echt gister hier geschreven dat dit geen probleem is, ga ik daar ineens de mist mee in. (Maar die site is ook irritant, heb daar 40 openstaande chats en wanneer je tussendoor in iemands profiel kijkt, zit je ineens in een andere chat: dat is op Tinder dus helemaal niet zo)

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 13:11

MarcoBorsato schreef:
Pb me een screenshot! Ik ben nieuwsgierig! :')


jaaaaaaa! Mij ook :D

Charlottemv
Berichten: 905
Geregistreerd: 05-05-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 00:07

Nou met de aanmoediging van jullie heb ik toch besloten te gaan. Eerst zou ik alleen een paar dagen komen en de rest op een andere plek in Italia met een vriendin doorbrengen, maar zij heeft afgezegd dus nu ga ik een dag of 10 naar hem. De ultieme test dus ook wel eigenlijk.. kan heel goed of heel slecht gaan hahaha. We gaan uit van het eerste.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 08:33

En in het slechtste (of beste) geval gewoon lekker een paar dagen op jezelf in Italië verblijven!