Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 10:42

Lief van je!

Enne: dan ik. Niet als mij :')

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 10:45

Sabine wat voor hond heeft hij :+

Wat fijn dat jullie er over hebben gepraat en het verder geen issue is :)

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 10:49

Montgri schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dingen die je kan vragen
- heb je nog plannen voor dit weekend
- hoe was je weekend
- ga je deze zomer nog op vakantie?
- wat doe je naast je werk / studie
- opmerkingen over muziek
- opmerkingen over foto
- opmerkingen over biografie

En dan kan je altijd nog vragen stellen over het weer / zijn school, werk etc.


Thanks, maar ergens vind ik dat vaak toch ook een beetje basic vragen. Maar misschien moet ik daar maar aan beginnen haha, wie weet doen basic vragen wonderen :')
Heb je nog plannen voor dit weekend valt sowieso af. Ik vind dat zo erg overkomen alsof je dan vraagt om iets te gaan doen samen. Tenminste mijn vriendinnen vragen altijd of ik nog plannen heb voor het weekend en daar rolt altijd, maar dan ook echt altijd de vraag uit of we wat samen gaan doen.


Vraag gewoon de meest random vragen die in je opkomen. Mijn openingszin naar mijn tinderliefde was "wat is je favoriete chocola?", heeft goed gewerkt want we zijn al bijna een half jaar samen nu :D Vraag echt random dingen, of hoe hij denkt over bepaalde maatschappelijke onderwerpen als je wat dieper wilt gaan, of meer persoonlijke dingen als "wat is het mooiste dat je ooit hebt meegemaakt?".

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 10:50

Montgri niet zoveel over na denken, uit basic vragen vloeit ook een gesprek/meer vragen :) en de ander zal daar ook ope reageren een gesprek aangaan.

Mooi gedaan sabine1979, Liefde is geven en nemen!

Chips mijn nieuwe Tindermatch is toch eigenlijk wel heel leuk, lief en attent :P
Er komt iig wel dagelijks veel normale en geïnteresseerde reacties vanuit zijn kant.
Deze week ook al 2 keer afgesproken en van het weekend weer.
Het geeft iig wel afleiding van die andere 2, misschien maar een goed iets...frisse wind!

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 10:52

StableDoor schreef:
Montgri schreef:

Thanks, maar ergens vind ik dat vaak toch ook een beetje basic vragen. Maar misschien moet ik daar maar aan beginnen haha, wie weet doen basic vragen wonderen :')
Heb je nog plannen voor dit weekend valt sowieso af. Ik vind dat zo erg overkomen alsof je dan vraagt om iets te gaan doen samen. Tenminste mijn vriendinnen vragen altijd of ik nog plannen heb voor het weekend en daar rolt altijd, maar dan ook echt altijd de vraag uit of we wat samen gaan doen.


Vraag gewoon de meest random vragen die in je opkomen. Mijn openingszin naar mijn tinderliefde was "wat is je favoriete chocola?", heeft goed gewerkt want we zijn al bijna een half jaar samen nu :D Vraag echt random dingen, of hoe hij denkt over bepaalde maatschappelijke onderwerpen als je wat dieper wilt gaan, of meer persoonlijke dingen als "wat is het mooiste dat je ooit hebt meegemaakt?".


Dat is een goeie! Ben een beetje onhandig met dit soort dingen altijd en dit helpt me echt heel erg. Thanks

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:02

Bij een match, laten jullie hem/haar eerst reageren of nemen jullie vaak de eerste stap?

Bedankt voor dat lijstje vragen MarlindeRooz! Ben zelf ook al een mentaal lijstje vragen aan het maken haha

Zetten jullie in jullie bio uitelijke kenmerken? Zoals bv lengte en gewicht?

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:10

FatCat schreef:
Bij een match, laten jullie hem/haar eerst reageren of nemen jullie vaak de eerste stap?

Bedankt voor dat lijstje vragen MarlindeRooz! Ben zelf ook al een mentaal lijstje vragen aan het maken haha

Zetten jullie in jullie bio uitelijke kenmerken? Zoals bv lengte en gewicht?


Vaak krijg ik wel een reactie, dan krijgen ze antwoord terug.

Nee niet meer, ik plaats wel postuurfoto's, 1 op mijn paard en een in normale kleren.
Maar zelf vraag ik ook niet naar lengte en gewicht. Meestal schat ik dat wel in vanaf de foto.
Ze zijn bij mij iig allemaal nog rond de 1.85 :D ben zelf 1.70

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:14

Als je 1.70 bent kan dat ook makkelijk! Ik ben gewoon net zo lang als een gemiddelde man. Dus er zijn er ook veel die kleiner zijn haha.

sabine1979

Berichten: 2593
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:15

Tanya schreef:
Lief van je!

Enne: dan ik. Niet als mij :')



Oeps :P

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:16

Ik heb een tijdje terug een betaalde fotografie opdracht gedaan voor een bestuur. Kom ik net een van die foto’s tegen op Tinder. _O-

Duurde even voordat ik wist waarom ik die foto herkende. _O-

sabine1979

Berichten: 2593
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:18

gribaldi schreef:
Sabine wat voor hond heeft hij :+

Wat fijn dat jullie er over hebben gepraat en het verder geen issue is :)


Vlinderhond, nog kleiner als mijn konijnen _O- _O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:18

Dan* _O-

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:19

Wat leuk listiglistje, wie weet ;)
Ik laat meestal de man reageren, al denk ik dat ik daarin ook wat meer de stoute schoenen aan moet trekken, maar dat vind ik best lastig.
Maar ga het gewoon proberen.
Wat vragen betreft vraag ik de waar standaard dingen en meestal loopt een gesprek dan zelf wel.
Als ik merk dat er van zijn kant weinig uitkomt dan raak ik al snel mijn interesse kwijt

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:25

Inmiddels alweer hele tijd samen met mijn tinderdate. Augustus eerste date gehad na een week chatten. 1 januari dit jaar hebben we het maar officieel gemaakt nadat ik behoorlijk spontaan Oudjaarsavond bij hem en zijn familie heb uitgezeten.

Montgri, ik hou zelf wel van aparte vragen stellen. Standaard vroeg ik altijd ‘hoe eet jij een tompouce?’. En dingen vragen hoe een perfecte vrije dag eruit ziet. Wat zouden ze doen met een miljoen euro. Zulke dingen. Simpele vragen, maar je moet er wel over na denken, je leert elkaar er door kennen en vind ze zelf ook leuk om gesteld te krijgen.


Bij matches praatte ik helft van tijd zelf als eerste en helft van tijd andersom. Ga niet afwachten, maar reageer ook niet binnen seconde na een match.

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:28

Ik heb weinig tegen de standaard vragen. Ik heb die liever dan die quasi originele vragen. Die voelen zo geforceerd ofzo. Alleen moet een gespek niet lang beperkt blijven tot de basisvragen. Als je een klik met iemand hebt dan gaat het gesprek snel lopen is mijn ervaring. Er komen vervolgvragen en anekdotes.

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:29

Ik heb sinds gisteren leuk contact met een kerel! Hij is wel 9 jaar ouder :o. Zijn openingszin was 'jouw pony is wel heel schattig!', ja dan scoor je toch al punten hoor :')

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:38

ik volg jullie ook even, inmiddels bijna 1,5 jaar vrijgezel. Heel wat Tinder matches en dates gehad maar nu een beetje Tinder moe, Ik heb al een wit paard maar de prins mist nog hahah

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:41

sabine1979 schreef:
gribaldi schreef:
Sabine wat voor hond heeft hij :+

Wat fijn dat jullie er over hebben gepraat en het verder geen issue is :)


Vlinderhond, nog kleiner als mijn konijnen _O- _O-



Gut dat is toch geen hond meer te noemen :')

Marlinde taalnazi :P

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:43

hoe eet jij een tompouce? --> Geweldige vraag!

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 11:59

Ik moest eerst opzoeken wat een tompouce was. :') Maar die dingen zijn echt vreselijk om te eten zeg.. _O- Heb je daar originele antwoorden op gekregen?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 12:08

Ik vraag vaker hoe ze hun wc rol ophangen. :+

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 12:09

DezeNaam schreef:
Ik moest eerst opzoeken wat een tompouce was. :') Maar die dingen zijn echt vreselijk om te eten zeg.. _O- Heb je daar originele antwoorden op gekregen?

Leukste daaraan is dat echt iedereen het anders doet :') dus veel verschillende antwoorden op gekregen!

Van alles netjes met een vorkje eten, tot aan gewoon in een keer naar binnen proppen en alles er tussenin.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 12:51

De splitter, de pletter, de likker enzo heb je toch? Zag er laatst nog een plaatje van :')

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 14:06

Relaxed schreef:
De splitter, de pletter, de likker enzo heb je toch? Zag er laatst nog een plaatje van :')

Ja HEMA had op insta laatst een filmpje erover ook! Maar ik kan uit eigen onderzoek zeggen dat er nog meer uitvoeringen mogelijk zijn.

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 17:10

linoleum schreef:
Montgri, ik hou zelf wel van aparte vragen stellen. Standaard vroeg ik altijd ‘hoe eet jij een tompouce?’. En dingen vragen hoe een perfecte vrije dag eruit ziet. Wat zouden ze doen met een miljoen euro. Zulke dingen. Simpele vragen, maar je moet er wel over na denken, je leert elkaar er door kennen en vind ze zelf ook leuk om gesteld te krijgen.


Dat zijn echt leuke vragen jah!

Zelf heb ik tot nu toe maar het gesprek gestart, uit zich zelf komen ze niet, dus dan maar zo :Y)