Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:38

Ik lees ook weer mee :P
Zit op dit moment niet op tinder, ik kan dat dus niet 'serieus' :+
De laatste keer alleen maar sarcastisch geweest en screenshots naar vriendinnen gestuurd :')

Op dit moment ook een vaste fwb die ik regelmatig zie, dus weinig behoefte aan tinder.
Maar blijf jullie verhalen altijd leuk vinden om te lezen.
En wie weet ga ik ooit ook weer op tinder.


Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:44

TheJokerr schreef:
Montgri schreef:
Zit er aan te denken het weer op me mobiel te zetten. Als ik dat durf hahha. Het was 3 jaar geleden uit met me ex en ging een aantal maanden later op tinder, kwam ik hem tegen. Hij berichtje naar me gestuurd met de vraag waarom ik er op zat, of ik echt zo hopeloos was en dat er rare mannen op zitten. Heb gezegd dat hij even een spiegel voor moest houden. En heb tinder er snel vanaf gegooid, sinds dien nooit meer gedaan. Slecht eigenlijk, had toen gewoon geen zin in zijn gezeur. Binnenkort maar weer eens op me mobiel zetten.

Ik kom mijn ex ook geregeld tegen, maar ben zo boos geweest om wat ze heeft gedaan dat het heerlijk voelt om haar weg te swypen :')

Mijn date doet een beetje moeilijk := gaan sowieso morgen naar de film maar zij boodt eerst woensdag(vandaag) aan. Dus ik ging er op in dat ik dat wel ook leuk zou vinden ipv alleen maar in de bios stil moeten zijn := maar helaas gaat ze daar niet op in en ik wil niet pushen met of ze al een besluit heeft genomen.. Maar aan de andere kant ben ik wel toe aan planning van hoe mijn avond eruit ziet :')


Tot nu toe ben ik hem niet tegen gekomen, maar wat niet is kan nog komen haha.

Een date in de bios lijkt me zo saai, tenzij je daar voor/na samen iets gaat eten ofzo en daarbij lekker kan praten. Wat ook vaak een uitdaging is, want je eet dus meestal zit er wat in je mond... Maar in iedergeval een date is een date. Hoop dat het gewoon super gezellig wordt morgen!

Insta: @Orrie_the_belgiandraft

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:25

Mijn date voor vanavond heeft afgezegd.. met een hele slechte smoes. Lekker balen..

Gistermiddag wel heel spontaan de vraag via Tinder of ik een ijsje wilde eten, super leuk! Dus hij is me komen ophalen en we zijn naar een ijssalon gefietst in een dorp verderop. Daar een heel fijn en open gesprek gevoerd terwijl we naar eendjes keken in het park, haha.

Over FWB’s, hoe zorg je ervoor dat dat goed blijft gaan? Er komt toch vaak wel van een van beiden gevoel bij kijken en dan wordt het opeens lastig.

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:28

Denk dat het hier dan gewoon afkappen wordt :')
Op dit moment staan we ook beide niet open voor een relatie dus dat scheelt denk ook wel.
Heb wel gezegd dat ik drama's wil vermijden aangezien we elkaar regelmatig zien :')
Een relatie met hem zie ik vanwege het leeftijdsverschil sowieso niet gebeuren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:31

Maanlicht schreef:
Mijn date voor vanavond heeft afgezegd.. met een hele slechte smoes. Lekker balen..

Gistermiddag wel heel spontaan de vraag via Tinder of ik een ijsje wilde eten, super leuk! Dus hij is me komen ophalen en we zijn naar een ijssalon gefietst in een dorp verderop. Daar een heel fijn en open gesprek gevoerd terwijl we naar eendjes keken in het park, haha.

Over FWB’s, hoe zorg je ervoor dat dat goed blijft gaan? Er komt toch vaak wel van een van beiden gevoel bij kijken en dan wordt het opeens lastig.


Was de ijsjesdate een andere dan waar je vanavond mee af zou spreken?

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:33

Relaxed schreef:
Maanlicht schreef:
Mijn date voor vanavond heeft afgezegd.. met een hele slechte smoes. Lekker balen..

Gistermiddag wel heel spontaan de vraag via Tinder of ik een ijsje wilde eten, super leuk! Dus hij is me komen ophalen en we zijn naar een ijssalon gefietst in een dorp verderop. Daar een heel fijn en open gesprek gevoerd terwijl we naar eendjes keken in het park, haha.

Over FWB’s, hoe zorg je ervoor dat dat goed blijft gaan? Er komt toch vaak wel van een van beiden gevoel bij kijken en dan wordt het opeens lastig.


Was de ijsjesdate een andere dan waar je vanavond mee af zou spreken?


Sorry, niet helemaal duidelijk! Was inderdaad iemand anders.

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:41

Ik meld me ook even!

Een hele tijd geleden voor de grap Tinder gedownload, en daar mijn huidige vriend tegen gekomen. Ik en vriendinnen dachten eerst dat hij een catfish was omdat hij er veel te goed uit zag en te goede foto’s had voor een Tinder persoon. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:52

Maanlicht schreef:
Sorry, niet helemaal duidelijk! Was inderdaad iemand anders.


Krijgt de ijsjesdate nog een vervolg? :D

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:56

Ik meld mij hier ook even.
Ik heb nog niet het hele topic doorgelezen (zit op mijn werk :o )

Ik heb sinds 3 weken nu Tinder en het eerste gesprek was gelijk heel leuk en die ook ontmoet.
Klikte gelijk waanzinnig goed.

Nu 2 weken aan het daten, hij zegt compleet verliefd te zijn en of ik aub zijn vriendinnetje wil zijn.
Ik voel ook de vlinders dus tot zover geen probleem.

Alleen als ik wil afspreken heeft hij altijd wel wat anders te doen (dingen die in mijn ogen niet belangrijker horen te zijn dan je nieuwe liefde) dus de twijfels slaan bij mij wel toe .
Ik zie hem nu 2x in de week (we wonen wel dicht bij elkaar).

Dus of dit nou een lang leven heeft weet ik nog niet, misschien stel ik mij gewoon aan.
Maar ja, ik wil toch wel graag gewoon iets serieus.


ik zal later julie verhalen doorlezen en ook mee reageren.

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:59

Maar een man hoeft toch niet meteen alles aan de kant te gooien voor jou? Als iemand dit van mij verwacht ben ik heel snel weg..

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 10:00

2 x in de week bij het begin is toch meer dan genoeg?

Second to the right, and straight on till morning

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 10:02

Na 2 weken zou ik nog niet zo snel een relatie aangaan tbh.

Ik zie mijn vriend alleen in het weekend omdat we 80km uit elkaar wonen, dat is niet altijd makkelijk maar het is wel heerlijk om doordeweeks gewoon je eigen ding te kunnen doen.

Heel eerlijk? Geef het wat tijd, en probeer niet door te slaan. 2x is toch genoeg in het begin, je moet ook nog je eigen leven hebben.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 10:06

Relaxed schreef:
Maanlicht schreef:
Sorry, niet helemaal duidelijk! Was inderdaad iemand anders.


Krijgt de ijsjesdate nog een vervolg? :D


Ja! Hij lijkt alleen qua uiterlijk best wel een beetje op m’n ex, daar moet ik nog aan wennen, haha :')

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 10:13

ja misschien hebben jullie wel gelijk, is ook beetje mijn onzekerheid, heb al heeeeeeel lang geen relatie meer gehad en alleen nannen tegengekomen, die alles leuk vonden aan mij, maar geen relatie wilde, dus je bent dan extra fecoused erop denk ik.

Maanlicht om even op jouw vraag in te gaan mbt FWB's
Op het moment dat er gevoel bij komt kijken zal je dat gelijk uit moeten spreken, of je gaat er wat mee doen of je zet je FWB even op een laag pitje dan gaat het vanzelf wel over.
En een beetje gevoel is toch ook helemaal niet erg?

En het is waarschijnlijk ook niet voor niks een FWB en geen relatie.

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Captain

Berichten: 21358
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 10:13

Maanlicht schreef:
Over FWB’s, hoe zorg je ervoor dat dat goed blijft gaan? Er komt toch vaak wel van een van beiden gevoel bij kijken en dan wordt het opeens lastig.


Ik vind mijn FWB qua uiterlijk heel aantrekkelijk maar qua karakter niet, daardoor word ik niet verliefd.

Ik heb zaterdag een serieuze date met mijn match, heel benieuwd!!

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:20

Twee keer in de week elkaar zien is mooi toch? :)

Ik kan heel goed opschieten met mijn fwb.
Uiterlijk vind ik hem wel aantrekkelijk, maar is normaal niet het type waar ik op zou vallen.
Ik hou van lang haar en baardjes :')

Yonker

Berichten: 13500
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:24

Grappig hoe sommige FWB zien, ik vind als je elkaar niet regelmatig ziet het meer een scharrel maar goed ieder mag zelf kiezen wel naampje men eraan geeft :D

Hmm hier niet echt veel soeps op tinder... geen leuke gesprekken... zo jammer, waar zijn alle leuke mannen :+

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:25

Lieszje schreef:
Twee keer in de week elkaar zien is mooi toch? :)

Ik kan heel goed opschieten met mijn fwb.
Uiterlijk vind ik hem wel aantrekkelijk, maar is normaal niet het type waar ik op zou vallen.
Ik hou van lang haar en baardjes :')



haha ik heb liever meer :P, zelfs mijn FWB zag ik soms vaker haha

Dat is inderdaad waar Yonker, na een andere match was het eerste wat die persoon tegen mij zei "zullen we neuken!" pffff zo vermoeiend 8-)

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Yonker

Berichten: 13500
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:29

Oja zo vermoeiend.... 1tje die zei: ik zou je doen. Waarop ik antwoordde dankje voor deze info.
Wat moet je ermee he :')

Always be yourself unless you can be a Unicorn then always be a Unicorn!!!!

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:33

haha helemaal niets, vraag mij af of dat überhaupt bij welke vrouw dan ook werkt

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:33

ik volg, heb al ruim 5 jaar een relatie, via lexa, net voor dat Tinder bestond. Maar ik vind het leuk om dit soort verhalen te lezen.

Ik heb wel idee wat FWD betekend. Maar waar staan de letter voor. WOP ken ik dan weer wel.

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:41

Nou ik kom me hier ook melden !
Kwam vanmorgen dit topic tegen en dacht geef t eens een poging. Al meerdere matches in half uurtje en 2 leuke gesprekken :) lekker vermaak als je ziek bent

kerstmuts

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:42

Friend with benefits..

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:43

je hebt inderdaad FWB friends with benefits en ONS, one night stand

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:43

Yonker schreef:
Grappig hoe sommige FWB zien, ik vind als je elkaar niet regelmatig ziet het meer een scharrel maar goed ieder mag zelf kiezen wel naampje men eraan geeft :D

Hmm hier niet echt veel soeps op tinder... geen leuke gesprekken... zo jammer, waar zijn alle leuke mannen :+


Sommigen vinden een scharrel iemand waarmee je net serieus aan het daten bent. Dus voor iedereen is het naampje anders. Fwb is gewoon duidelijk, een friend with benefits :')