Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 09:51

Shaggy09 schreef:
Sommige bokkers die iedere dag weer een ander topic openen. Jeez.

Mevrouw heeft iets nieuws gelezen op het internet en daar moet natuurlijk een topic over komen. Alles voor aandacht.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 10:43

Jolien87 schreef:
Mensen die bij alles 'letterlijk' zeggen, met als toppunt: "Ik ging letterlijk dood".

Hahaha ja dit :')

__Sannne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 12:34

Asociale klanten op werk. Newsflash: winkelmedewerkers zijn ook maar gewoon mensen en geen robots die aan komen rennen zodra je met je vingers knipt. Echt. Ga je schamen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 07:26

Huilende baby om 8u s'ochtends bij de buren... Leuk hoor, dat jullie zo nodig zo'n klein mormel wilde hebben, maar ga dan even in een minder gehorig huis wonen ofzo. :roll:

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 08:55

Dat Bokt weer is begonnen met het Horse Event door ieders strot te duwen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 08:59

Niobe schreef:
Van die vacatures waarin dingen staan als: "Je begint de dag met een verrukkelijk kopje koffie, je ziet je Franse collega Louise binnenkomen 'Bonjour!'"

*jeuk* :')

Ohh wat erg :x

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 15:09

oomens schreef:
Jolien87 schreef:
De term 'bonuskind'. Hetzelfde geldt voor 'bonuspapa', 'bonusmama', etc.

Dit dus. Daar bestaat toch al een goed Nederlands woord voor? Het is toch niet dat je er nu in deze benaming ineens korting op krijgt en een pluche hamsterknuffel erbij?

Hahahaha :))

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 20:45

Correctie: mensen die hun eigen mening doordrammen zodra er een nieuw iemand mee komt praten.

Excuses modjes.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 20:12

Dat er Spaanse pepers in mijn pasta carbonara zitten. Wie the hell stopt daar nou Spaanse pepers in. 8)7

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 20:29

Lau schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat mijn Studenten OV niet gewoon deze week al werkt. Moet gewoon 5 dagen naar school en kost bakken met geld nu.

Als je 1e jaars bent en het jaar ervoor geen studenten ov hebt gehad pas vanaf 1 september.

Dit inderdaad. Hoger onderwijs begint officieel ook gewoon pas vanaf 1 september.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 20:57

xPabloBokt schreef:
Ik ben 1e jaars inderdaad, erg vervelend want introweek houden ze geen rekening mee. Alleen is mijn introweek geen dikke party maar moet ik gewoon naar lessen :+ en vrijdag naar de Efteling voor ons eerste beroepsvraagstuk. Heb daarvoor maar een Efteling retourkaartje voor het OV gekocht want parkeren is daar tegenwoordig echt duur.

Intro voor onze eerstejaars begint ook pas op 2 september. Verschilt echt per school.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 10:20

Dat ik de tabak fabriek weer in mijn kamer kan ruiken ;( echt misselijkmakend in combinatie met die hitte..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 23:40

Clickbait topic titels. :x

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 08:25

Lau schreef:
Dat ik voor 2 uurtjes kijken hoe andere sporten naar school mag. Ik heb wel wat beters te doen. Ik lees alleen maar over leuke intro’s en wij hebben weer zo iets achterlijks. Een heerlijke sportdag.... Rot op als ik wil sporten kies ik daar zelf mijn mensen wel voor. En dan elkaar verplicht interviewen. Echt :r geef mij gewoon het rooster en ik kijk wel met wie ik aansluiting heb :evaw:

Ik zou gewoon niet gaan. :') Vriendin van mij moet op kamp. Dan ben je tweedejaars en 24, en moet je op kamp. :)) Die is dus ook mooi "ziek" die dagen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 06:38

Dat ik vroeg opstaan niet meer gewend ben na 2,5 maand vakantie :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 06:55

Anthea schreef:
Ik denk dat hard remmen bij een bumperklever niet zo'n handige tip is Rebecca :+ 30 km onder de limiet gaan zitten ook niet trouwens :=

Dit inderdaad. Als iemand achter mij loopt te drammen in het verkeer, ga ik meestal 10 km/u onder de maximale snelheid rijden. Maar rare fratsen uithalen zoals ineens op de rem trappen of 30 km/u onder de maximale snelheid gaan rijden vind ik echt heel dom. Vooral dat remmen. Dan heb je echt je rijbewijs bij een pakje boter gekregen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 07:03

Ik erger me eraan dat ik nog steeds niet weet in welke klas ik zit.. Deze week eerstejaars aan het begeleiden, maar op maandag beginnen mijn eigen lessen en ik wil graag weten waar ik aan toe ben..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 11:07

Resistance schreef:
cursebreaker schreef:
Volgens mij maakt het niet in uit in wat voor auto je rijdt. Ik heb zowel in de Nissan Qashqai van ons als de Nissan Micra van die irritante mensen achter me die duwen, terwijl ik toch echt niet braaf de juiste snelheid rijd en vaak 5-10km harder rijd.

Ik ga dan meestal meteen terug in snelheid en echt tot op de km precies rijden wat mag en als dat niet helpt dan ga ik gewoon een stuk langzamer rijden. Als dat alsnog niet helpt, want sommige etters zijn hardleers, trap ik even de rem in, zodat de rem lichten te zien zijn en dat helpt eigenlijk altijd wel haha. Niks zo irritants als bumperklevers, bah! En je hoeft de rem niet zodanig in te trappen dat je meteen keihard af remt natuurlijk. Als je de rem lichtjes aanraakt gaan de remlichten al aan bv. Het gaat erom dat ze die remlichten zien (en daar is niks gevaarlijks aan) en dat houdt ze normaal wel al op afstand is mijn ervaring.

Ik erger me aan het feit dat onze pup 15min na een uitgebreide wandeling waar ze alles deed, weer een plasje doet binnen, grr.. Oké, ze is pas 1,5 week hier en ik moet geen wonderen verwachten qua zindelijkheid maar frustrerend is het wel :j

Precies dit, ja. Volgens mij nam iedereen aan dat ik met de rem intrappen bedoel dat ik meteen stil sta, maar ik doelde meer op wat jij hier beschrijft.

Dus nee _Sannnee, ik heb m'n rijbewijs niet bij een pakje boter gehaald. Je kan rijschool ANWB best wat meer vertrouwen in de mensen die ze wel en geen rijbewijs geven. ;)

Joh je zegt zelf flink op de rem te trappen. Dat is heel wat anders dan Cursebreaker omschrijft. :roll:

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:02

Zeggen dat de 1 het niet vervelend mag vinden dat ie om 1630 vrij is, want jij bent pas om 1830 vrij, is net zoiets als zeggen dat iemand niet blij mag zijn dat ie om 1430 vrij is, want jij bent al om 1230 vrij. :)

Either way, ik erger me er dood aan dat ik nog steeds niet weet in welke klas ik zit en de lessen maandag beginnen..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 21:45

__Sannne schreef:
Either way, ik erger me er dood aan dat ik nog steeds niet weet in welke klas ik zit en de lessen maandag beginnen..

Zou vandaag horen in welke klas ik zit. Nou, dat is dus mislukt. :') Geen enkele tweedejaars weet waar ie aan toe is. Top hogeschool weer.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 10:27

Amira_ schreef:
Dat mn broertje een meisje mee heeft genomen vannacht en zij vervolgens mijn tandenborstel gebruikt heeft. Ben er zo kwaad over, echt ontzettend smerig, waarom zou je dat doen. Ben blij dat ik t in ieder geval op tijd zag

Waaaaarom? Omg dat doe je toch niet wtf...

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 18:02

Boterbloem90 schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat ik nu aan mijn deel van de groepsopdracht moet gaan werken voor school, maar bijna zeker weet dat de rest van mijn groep er geen hol aan gedaan heeft :+

Als de opdracht slecht gemaakt is, heeft het tenminste niet aan jou gelegen ;)

Dat boeit de gemiddelde hbo docent echt niet hoor :)). Het eindresultaat wel.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 09:15

Dat school nog steeds niet bekend heeft gemaakt wie in welke klas zit, maar de lessen wel vandaag beginnen. Het meest irritante hieraan, is dat ze dit gewoon kunnen maken zonder serieuze gevolgen. Echt schandalig.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 13:26

MarlindeRooz schreef:
Klasgenoot op de uni die in comic sans werkt. ;(

Ik vind dit nog erger dan dat tandenborstel verhaal.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 13:19

Aan dat ik brak ben. :')