Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Ladybird, ynskek, Hanmar, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

__Sannne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 07:50

Dat tegenwoordig iedereen hoogsensitief is. Echt ga een eind heen met je zelf gediagnosticeerde special snowflake label. :x

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 10:06

Klagende klasgenoten over de lesstof, de vormgeving van deze periode, de verdeling van de credits. Als je het zo zwaar oneens bent met de opleiding, ga dan gewoon weg. Niemand verplicht jou om deze studie te doen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 18:21

Beautyblogger met d'r zogenaamde burnout. Ga toch een eind heen man.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:12

Joh jongens, laat mij me lekker ergeren. Daar is dit topic voor. Ik ga er verder dus ook niet op in.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 04:47

Aan dat mijn lichaam zo stom doet met slapen. Als ik gewoon 8u+ kan slapen is er niks aan de hand. Zodra ik een kort nachtje voor de boeg heb kan ik amper in slaap komen en word ik meerdere keren wakker. Nu ook weer.. 12u op bed en 5u30 wekker. Uiteindelijk pas om half 2 in slaap kunnen vallen en tussendoor wel 7 keer wakker geworden. Uhg.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 11:25

magicmist schreef:
Donderdag dus onder narcose geweest, gister was ik niet aanspreekbaar.
Beddag gehad en vandaag kijk ik in de spiegel.
Heb ik een blauw oog?
Wat hebben ze gedaan daar?? Ik heb ook een lip kapot, dat begrijp ik( tanden gedaan), maar dat oog???

Misschien erop geleund tijdens de behandeling?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 10:19

Kan die vrouw niet gewoon een opslag box huren ergens? Iig niet zo over je heen laten lopen hoor molenhoek!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:08

Dat ik volgend schooljaar een half jaar moet studeren in het buitenland (en daarna nog even een half jaar stage, óók verplicht in het buitenland), en dat ik vóór februari al mijn keuze gemaakt moet hebben wat betreft de uni waar ik naartoe wil, en ik echt geen flauw idee heb van hoe of wat. Hanze geeft weer eens 0 informatie behalve een lijstje met partneruniversiteiten. De landen waar ik heen zou willen kan ik niet betalen qua accommodatie (Engeland, Scandinavië, etc.) en wat overblijft heeft eigenlijk mijn interesse niet. Heb er zo echt helemaal geen zin meer in. Sowieso geen zin om een vol jaar weer in het buitenland te zitten. Ben al 2,5 jaar weg geweest en heb het net eindelijk weer beetje comfortabel hier. Blugh.

(En ja, dit wist ik natuurlijk vóórdat ik aan de studie begon, maar goed.)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:31

Waarom mag je hem er niet uitgooien? Hier kun je toch geen drol mee. In het "echte" leven kan iemand zoiets ook niet ongestraft doen op zijn werk. Of nou ja, dat zou iig niet ongestraft moeten kunnen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:50

Ik zou gewoon zijn deel met de rest van de groep maken en zijn naam van het project halen. Mag school mooi zelf uitzoeken wat ze daarmee doen. Oh en alle bewijzen die je hebt van het feit dat hij niets heeft gedaan/nergens op reageert even bewaren.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 22:13

Linda1997 schreef:
Oke ik ga morgen mijn docent een bericht sturen ik er klaar mee ben, ik kan aantonen dat ik het 1 maand lang telkens gevraagd heb en heb geprobeerd te bellen. Benieuwd naar zijn reactie..

Hoop dat je docent er wat mee kan. Gelukkig zijn ze hier redelijk "makkelijk" in mensen uit groepjes gooien. Aan het begin van het project stel je met zijn alleen een contract op met regels mbt deadlines halen, afspraken nakomen, niveau van geleverd werk, etc. en die onderteken je ook met zijn allen. Zo zetten wij er meestal in dat 2x een deadline of afspraak niet nakomen = exit. Lekker makkelijk om de ongemotiveerde luie mee-lifters eruit te filteren.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 23:52

Dat mijn wekker over 5 uur gaat en ik niet kan slapen. Moet morgenochtend van 7 tot 3 werken en daarna met school bezig maar weet nu al dat ik, met zo weinig slaap, daar veel te moe voor ga zijn. Maar over twee weken tentamens en moet nog genoeg doen dus skippen kan eigenlijk niet. :roll: Godver wat word ik me hier toch een partij chagrijnig van.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 04:43

__Sannne schreef:
Dat mijn wekker over 5 uur gaat en ik niet kan slapen. Moet morgenochtend van 7 tot 3 werken en daarna met school bezig maar weet nu al dat ik, met zo weinig slaap, daar veel te moe voor ga zijn. Maar over twee weken tentamens en moet nog genoeg doen dus skippen kan eigenlijk niet. :roll: Godver wat word ik me hier toch een partij chagrijnig van.

Uiteindelijk net iets meer dan 3u slaap kunnen pakken vannacht. Dit wordt echt een top dag. Not.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 10:58

Myfairytale schreef:
Even een ergernisje over een vriendin. Ze is op hele korte termijn jarig en ik heb al een aantal keer gevraagd naar haar wensen/wat ze graag hebben wil. Iedere keer krijg ik dan een vaag antwoord. En nu ineens ziet ze iets in een winkel en stuurt er een foto van door dat ze dat wel hebben wil.
Hardstikke leuk, maar ook echt serieus veel geld. Nu is ze me heel veel waard, maar het is echt een heel flink bedrag én ze weer dan al wat het gekost heeft.

Zou gewoon eerljjk zeggen dat dat item boven je budget is, en vragen of ze niet nog andere ideetjes heeft.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 12:09

Volgens mij is het blue Monday op Bokt ofzo. Echt de enige kinderachtige opmerking na de andere. Stelletjes kleuters ook soms. :')

(bedoel niet in dit topic hoor)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 18:21

Nederlandse koppels die elkaar taggen in veel te zoetsappige foto's op Facebook en dan ook nog eens enkel in het Engels communiceren. Gadver.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 18:32

MarlindeRooz schreef:
Sowieso mensen die een relatie hebben. Word denk ik blijvend scheel van jaloezie.

:(:) :(:)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 21:22

Pepperrr schreef:
Er was vandaag een kindje van een van mijn collega's mee op werk. Op zich prima zolang ze mij niet stoort of herrie maakt. Maar nu kwamen ze met het idee om vaker kinderen mee te nemen naar het werk. Dit zou mensen bij elkaar brengen en gezelliger zijn.

Ahum. Please NOT. Kinderen horen hier niet thuis tussen elektra, zware en gevaarlijke machines. Bovendien zijn ze vaak nog irritant ook :o

Omg als ze op mijn werk hun koters mee zouden gaan nemen, nam ik echt ontslag. :))

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 04:52

Dat het zo vroeg is. :O Ben super blij met mn nieuwe bijbaan maar zo vroeg opstaan ben ik echt niet meer gewend.

Oh en mijn bovenburen die echt de hele nacht hebben lopen stampen en doen. Dreunt echt belachelijk erg door naar mijn kamer. Gelukkig deze keer wel gewoon doorheen kunnen slapen. Hoor ze nu nog steeds praten. Ga gewoon naar bed ofzo :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 14:37

Ineke2 schreef:
Ik stond gisteren in de file en zag een auto op de vluchtstrook staan. In het gras daar achter was iemand zijn kind aan het verschonen :wow:
Gewoon vol in het zicht allemaal, het was al donker buiten en het is echt niet veilig om dit langs een drukke A16 te gaan doen.
Maar dat zal wel aan mij liggen :')

Natuurlijke selectie :j

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 18:51

Dat ik pizza heb besteld maar de delivery tracker het niet doet en ik niet weet hoe laat het komt en ik honger heb.

Oh en dat ik van 7 tot 3 gewerkt heb wat mentaal echt uitputtend was, en ik nu de rest van mijn zaterdagavond aan school moet werken. Kill me.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 18:57

xDenies schreef:
Voor mijn gevoel rot opmerkingen via de app vanaf werkfront. Na vier keer 'nee' viel het kwartje over iets ook pas vandaag. En ik ben dood nerveus voor het gesprek maandag. :( Zo moe, verdriet en boos.

Sterkte. :(:)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 10:23

Clickbait topic titels. Lijkt soms wel YouTube hier joh.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 10:27

Daenerys schreef:
__Sannne schreef:
Clickbait topic titels. Lijkt soms wel YouTube hier joh.

Haha op Huis, Tuin en Techniek toevallig? :') :j

Onder anderen. Maar op ITP kunnen ze er ook wat van.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 14:15

Ik erger mij aan dat ik mijn concentratie er niet bij kan houden met Spaans leren.. Als ik het eenmaal een beetje ken gaat het prima, maar nu voor het eerst een lijst stampen met 120 nieuwe woorden en ik ga om de 5 woorden wat anders doen. Super irritant.