Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 22:54

__Sannne schreef:
DezeNaam schreef:
Mijn vriendin die nu letterlijk in deze 24 geen enkel bericht heeft gestuurd. Echt, ik kan begrijpen dat mensen het druk hebben maar dit doet gewoon pijn.


Geen tijd hebben is een waardeloos excuus. Als iets genoeg prioriteit is, maak je er wel tijd voor. Desnoods kan ze op de wc een berichtje sturen ofzo. :(:)

Ze stuurde nu net toevallig terug dat ze tot nu bezig geweest is met schrijven en lezen... Ik vind het erg dubbel. Aan de ene kant denk ik ook van ja, dan maak je tijd vrij... Ook al zijn het maar twee minuten. Aan de andere kant is het ook haar eindthesis en heeft zij daar veel stress voor.
Ik wil onze relatie ook niet stuk laten lopen omdat zij anders omgaat met zo'n dingen en totaal niet meer stuurt... Maar ik vind het erg moeilijk om er mee om te gaan. (Daar praten we soms ook wel over, daar niet van, maar het komt toch regelmatig terug boven...)

deksel

Berichten: 3782
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 23:01

Ik heb stress. Ik moet veel dingen doen, regelen, ik ben heel verdrietig en gewoon een poedersuiker gevoel (waarom slaap ik nog niet?!) :?. Alles komt op het verkeerde moment en het lijkt allemaal teveel :(.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 23:05

Dat ik in mijn vakantie eigenlijk van alles had moeten/willen doen voor werk. Maar vond dat ik ook echt vakantie nodig had dus even rust wilde en toen kregen we hier een ziekenboeg. Dus nou morgen maar aan de slag en komende dagen iets eerder naar werk en wat langer blijven. Is even niet anders.

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 23:06

Aan mijzelf en mijn faalangst.
Ik moet een stage zoeken voor aankomend jaar en ik heb 1 organisatie gemaild tot nu toe. Ik kreeg antwoord toen ik op vakantie was, waar ik zo veel stress van kreeg waardoor ik het antwoorden alleen maar uit ging stellen. En doordat ik het had uitgesteld kreeg ik nog meer stress en ging ik het nog meer uitstellen. :')
Waarom doe ik zo moeilijk, anderen uit mijn klas krijgen niet eens antwoord terwijl ze al meerdere organisaties hebben gemaild. Ik krijg antwoord en ik durf niet terug te mailen Ik heb net teruggemaild hoor, dat is dan wel weer een overwinning

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 23:09

Ik ben verkouden, maar niet echt mijn neus... maar mijn keel. :n
Ben de hele tijd benauwd, raak van praten buiten adem en hoest als een shag rokende zeehond met COPD. Helemaal klaar mee.

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 23:09

Dat mijn lichaam poedersuiker is en niet kan wat het zou moeten doen. fiets you, lichaam

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 23:10

Dat het nooit goed lijkt te zijn, dr is altijd wel iets om over te janken. Wees gewoon bij met wat je krijgt, en anders die je het toch niet meer? Jezus zeg >;)

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 23:20

Dat het zwaar bedtijd is voor mij, maar ik niet kan gaan slapen.
Afbeelding

Marcella

Berichten: 36714
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 23:31

Dorus schreef:
Dat het zwaar bedtijd is voor mij, maar ik niet kan gaan slapen.
[ [url=m/CbVI51.jpg]Afbeelding[/url] ]

Afbeelding
:=

Maar ze is nu wel stil......heel gezellig een krolse kat. :')

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 00:04

_kajo_ schreef:
Zodra het in een topic ook maar over verzekeringen gaat, de WA verzekering wordt genoemd. Die geldt alleen voor auto's al het overige is APV. Snap niet waarom ik me er ieder keer weer aan erger want de strekking van het verhaal is prima duidelijk, maar toch.... Kom op het is de aansprakelijkheidsverzekering particulier en niet de Wettelijke aansprakelijkheid.
Ongeveer dezelfde ergenis naar mensen die in de Ziektewet zeggen te zitten als ze ziek zijn. En dan raar opkijken als je vraagt of ze hun baan kwijt geraakt zijn. Ziektewet is namelijk van toepassing wanneer je geen werkgever hebt, met baan ben je gewoon ziek.
Sorry, heb even last van beroepsdeformatie denk ik.


Zo las ik laatst een contract van een pensioenstal waar een wa verplicht was. Waarop ik vroeg, waarom moet ik mijn auto verzekeren? Vind het zo knullig staan in een contract.....en helemaal dat ze vol blijven houden nee hoor het is wa.

Caitlin_K
Berichten: 3761
Geregistreerd: 04-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 00:11

Aan mezelf, namelijk, ik had avonddienst en ben onderweg naar huis. Nu ben ik in de verkeerde tram gestapt, hierdoor 40 min vertraging.
Probeer broertje te bereiken, maar die neemt zijn telefoon niet op, en drukt me gewoon weg (ergernis 2), terwijl hij mijn sleutel moest hebben en de deur voor mij moeten open doen.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 00:13

smit_ilse schreef:
_kajo_ schreef:
Zodra het in een topic ook maar over verzekeringen gaat, de WA verzekering wordt genoemd. Die geldt alleen voor auto's al het overige is APV. Snap niet waarom ik me er ieder keer weer aan erger want de strekking van het verhaal is prima duidelijk, maar toch.... Kom op het is de aansprakelijkheidsverzekering particulier en niet de Wettelijke aansprakelijkheid.
Ongeveer dezelfde ergenis naar mensen die in de Ziektewet zeggen te zitten als ze ziek zijn. En dan raar opkijken als je vraagt of ze hun baan kwijt geraakt zijn. Ziektewet is namelijk van toepassing wanneer je geen werkgever hebt, met baan ben je gewoon ziek.
Sorry, heb even last van beroepsdeformatie denk ik.


Zo las ik laatst een contract van een pensioenstal waar een wa verplicht was. Waarop ik vroeg, waarom moet ik mijn auto verzekeren? Vind het zo knullig staan in een contract.....en helemaal dat ze vol blijven houden nee hoor het is wa.

Maar goed, stel nu dat ze inderdaad geen WA bedoelen, waarom zou een Algemene Plaatselijke Verordening dan wel zijn wat er bedoeld wordt?

Of bedoelde je een Aansprakelijkheidsverzekering Poor Varticulieren?

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 00:14

Aan de tandarts en assistente die enorm uit de hoogte deden, niet luisterde en samen conclusies trokken.... en dan ook nog een bepaald product giga afzeken en weet je wel hoe slecht dat is listerine.......euh de vorige tandarts zei dat we dat moesten gebruiken. Echt waar...elke tandarts lijkt wel anders te promoten etc....

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 00:16

Maar goed, stel nu dat ze inderdaad geen WA bedoelen, waarom zou een Algemene Plaatselijke Verordening dan wel zijn wat er bedoeld wordt?

Of bedoelde je een Aansprakelijkheidsverzekering Poor Varticulieren?[/quote]

@ oomens, Ja elke klant moet een avp hebben maar staat in contract: klant is verplicht om een wa verzekering af te sluiten

_kajo_
Berichten: 739
Geregistreerd: 21-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 02:54

smit_ilse schreef:
Maar goed, stel nu dat ze inderdaad geen WA bedoelen, waarom zou een Algemene Plaatselijke Verordening dan wel zijn wat er bedoeld wordt?

Of bedoelde je een Aansprakelijkheidsverzekering Poor Varticulieren?


@ oomens, Ja elke klant moet een avp hebben maar staat in contract: klant is verplicht om een wa verzekering af te sluiten[/quote]
Oomens heeft gelijk AVP ipv APV :+ was ik toen net voor werk bezig met verordeningen en ging even de mist in. Lekker snugger.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 04:23

Kat die het nodig vond om om 4 uur met een bak kattenvoer te rammelen. Of ze had honger, of er zit een muis in.. Maar laat me gewoon slapen :')

Ineke2

Berichten: 33107
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 06:29

smit_ilse schreef:
Aan de tandarts en assistente die enorm uit de hoogte deden, niet luisterde en samen conclusies trokken.... en dan ook nog een bepaald product giga afzeken en weet je wel hoe slecht dat is listerine.......euh de vorige tandarts zei dat we dat moesten gebruiken. Echt waar...elke tandarts lijkt wel anders te promoten etc....

Huh waarom zou Listerine slecht zijn dan?

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 06:40

Dat ik al sinds vannacht buikkramp heb.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 06:46

Dat ik een uur voor mn wekker wakker werd. Had opzich nog wel een uurtje slaap kunnen gebruiken.
En aan mn moeder die echt ongelooflijk hard snurkt. Dit is niet normaal

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 07:30

Ineke2 schreef:
smit_ilse schreef:
Aan de tandarts en assistente die enorm uit de hoogte deden, niet luisterde en samen conclusies trokken.... en dan ook nog een bepaald product giga afzeken en weet je wel hoe slecht dat is listerine.......euh de vorige tandarts zei dat we dat moesten gebruiken. Echt waar...elke tandarts lijkt wel anders te promoten etc....

Huh waarom zou Listerine slecht zijn dan?


Omdat daar alcohol in zit en dat droogt je slijmvliezen uit. Geeft wel een fris gevoel, maar dat is het dan ook.
Sowieso heeft een mondspelmiddel net na het poetsen weinig zin.

OlleBolle
Berichten: 245
Geregistreerd: 02-01-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 07:42

Dat er 3 proefwerken op mijn verjaardag vallen :')

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 07:49

Mijn kat die zoveel energie heeft dat ie maar blijft mauwen, waardoor ik me nu ook weer schuldig voel dat ik zo weg moet |(

x_ankieee

Berichten: 1299
Geregistreerd: 23-02-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 07:50

Dat de meneer naast me in de bus de hele tijd scheetjes zat te laten en sliep met z’n mond open (bah) :=

hagelslag
Berichten: 9014
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 07:53

Arethe schreef:
Dat ik in mijn vakantie eigenlijk van alles had moeten/willen doen voor werk. Maar vond dat ik ook echt vakantie nodig had dus even rust wilde en toen kregen we hier een ziekenboeg. Dus nou morgen maar aan de slag en komende dagen iets eerder naar werk en wat langer blijven. Is even niet anders.



Zeg vakantie is om uit te rusten en niet om nog dingen voor je werk te doen!!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 08:02

Dat ik maar geen keuze kan maken.
We hebben een ander huis gekocht , volledig gestript en weer opgebouwd.

We komen nu aan bij de kleuren van de slaapkamers.
Onze slaapkamer en die van (nog steeds ongeboren =ergrnis2) onze prinses.

Ik pinterest me helemaal gek , maar kan maar geen beslissingen nemen! Ik vind alles mooi.

Mat Donker blauw
Antraciet
Houtwand
Legergroen

Etc.. etc.. etc..

Mijn hersenen zijn lijm nu