Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 17:34

Pandora2 schreef:
Aan een namiddagvullend topic wat op niks slaagt ( alweer ) :+
Was duidelijk een verveeldagje voor de poster :=

Voetjes omhoog, popcorn erbij :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 19:53

Waarom ik niet gewoon in de lente ben begonnen met rijlessen. Ik vind in het donker rijden zo'n verschrikking omdat ik drukker bezig ben met wat er om mij heen gebeurt, waardoor ik andere dingen weer half vergeet.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 19:57

Steeph schreef:
Ik merk dat ik te oud wordt voor dat soort gekke oliebol

Ik ook, en ik ben pas 22 :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 21:09

Rebecca schreef:
Whale het is juist leerzaam , heb een vol jaar les gereden en alle seizoenen gehad . Examen in de sneeuw (jammerlijk gezakt toen -kuch- ) , heb je alleen maar profijt van straks :) . Les in de sneeuw was echt super leuk (en leerzaam ) :D

Ja het is wel leerzaam. En het ging best lekker. Hopelijk word ik snel vrienden met de koppeling :')

Whale

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 12:00

En dit is dus de reden dat ik een hekel heb aan mn telefoonnummer geven wanneer ik solliciteer. Dan gaan ze me bellen op het werk wanneer ik niet kan opnemen of terugbellen, want je kan hier nergens even rustig staan zonder dat iedereen mee kan luisteren -O-

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 13:15

Niobe schreef:
Whale schreef:
En dit is dus de reden dat ik een hekel heb aan mn telefoonnummer geven wanneer ik solliciteer. Dan gaan ze me bellen op het werk wanneer ik niet kan opnemen of terugbellen, want je kan hier nergens even rustig staan zonder dat iedereen mee kan luisteren -O-

Herkenbaar -O-

Verschrikkelijk irritant. En ik heb ook geen e-mail of iets. Dus m'n moeder heeft aangeboden om even te bellen om door te geven of ze morgen kunnen terugbellen. Want het is wel een baan die mij erg leuk lijkt.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 16:00

Lau schreef:
Dat school het blijkbaar nodig vind dat we “sport” krijgen. Flikker toch op ik sport in mijn vrijetijd vrijwillig. Ga dan echt niet met die kneusje sporten in een belachelijke gym/fitness les gegeven door mijn mentor. Aju ik pas zit niet meer op de middelbare.

De les die ik 9 van de 10x skipte of anders gewoon aan de kant ging zitten :') was zo blij toen ik aan een nieuwe opleiding begon en hun geen gym gaven.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 13:07

Mijn belangst. Ik moet dat uitzendbureau die mij gisteren belde terugbellen maar nu moet ik mezelf eerst nog overhalen om het te doen -O-

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 17:10

Dat ik compleet vastliep tijdens het telefoongeprek met het uitzendbureau. Ik was al verschrikkelijk nerveus en had mezelf eindelijk overgehaald om te gaan bellen, krijg ik midden in het gesprek een blackout -O- Was een vacature waar je niet perse ervaring voor moest hebben, want hun zouden je opleiden, ik dacht: Leuk! Krijg je te horen dat je te weinig ervaring hebt en er niet bij pas en daarna de vraag: "En wat vind je ervan dat ik dit zo tegen je zeg?" -O-

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 17:25

Niobe schreef:
Nayomie schreef:
Neeeee, de jumbo zelfscanners. Hele interface is veranderd. -O-

Jumbo zelfscanners?? Waarom is dat in Brummen nog niet |(

Hier heeft de Jumbo echt al jaren en jaren zelfscanners

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 19:07

casperzazoe schreef:
Whale schreef:
Dat ik compleet vastliep tijdens het telefoongeprek met het uitzendbureau. Ik was al verschrikkelijk nerveus en had mezelf eindelijk overgehaald om te gaan bellen, krijg ik midden in het gesprek een blackout -O- Was een vacature waar je niet perse ervaring voor moest hebben, want hun zouden je opleiden, ik dacht: Leuk! Krijg je te horen dat je te weinig ervaring hebt en er niet bij pas en daarna de vraag: "En wat vind je ervan dat ik dit zo tegen je zeg?" -O-

Ah dat is echt oliebol. Zeker als je het al spannend vond om te bellen en gewoon antwoorden krijgt die je niet verwacht.. tot zo ver het voorbereide gesprekje in je hoofd :+ wel een rot vraag van die vrouw zeg.. past toch ook helemaal niet in het gesprek?

Ik zat ook echt met een mond vol tanden doen hij die vraag stelde. Ik wist totaal niet wat ik daarop moest antwoorden. Ik dacht van, noujah, ze bellen mij, dus ze hebben iets in mijn cv/motivatiebrief gezien dat ik bij deze functie pas. Maar dan krijg je in plaats daarvan te horen dat je niet in het plaatje past en geen ervaring heb (terwijl in de vacature stond dat dit niet uitmaakte)? Waarom bel je me dan?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 09:50

M'n broer. Telkens weer hetzelfde gezeik. Dan gaan we samen iets leuks doen en dan is hij op het laatste moment ineens van: "Nee ik ga toch niet" -O- Telkens en telkens weer. Hetzelfde als we samen op vakantie gaan, dan gaat hij ineens de dag ervoor zo doen om vervolgens natuurlijk wel gewoon te gaan. Wordt je toch zo moe van. Maar het lijkt er niet op dat hij nu van gedachten gaat veranderen.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 17:14

sureido schreef:
Nieuwe ergernis: ID ligt waarschijnlijk nog in het vliegtuig en ik ben natuurlijk al lang buiten. Wat is het leven toch fijn.

Dat overkwam mij toen ik naar Frankrijk ging, kwam pas toen ik in de aankomsthal was erachter dat hij nog in het vliegveld lag. Leuk joh op zo'n vliegveld waar ze amper Engels spraken :') Wat was dat stressen.

Hopelijk heb je hem snel terug!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 08:31

Bij ons keken ze soms wel of je je huiswerk had gemaakt, maar ze keken niet naar je antwoorden. Dus je kon gewoon van alles opschrijven :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 09:11

Krijg ik eerst veel te laat te horen dat de vergadering pas om 9 uur is. Is het 9 uur geweest, is er nog niemand.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 15:52

Maar is het dan niet beter om je iets meer jn te gaan zetten zodat je een niveau hoger kan gaan doen?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 16:03

Lau schreef:
Whale schreef:
Maar is het dan niet beter om je iets meer jn te gaan zetten zodat je een niveau hoger kan gaan doen?

Dat mag niet zomaar helaas {:)-:(

Hoezo niet dan? Ik ken meerdere die van niveau 3 naar 4 zijn doorgestroomd. Is dat met niveau 2 anders dan?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 16:35

Ik heb iemand in de klas gehad die 1 jaar niveau 3 heeft gedaan en toen is doorgestroomd naar niveau 4?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 17:10

Niet alleen gewone medewerkers. De mailtjes die mijn baas naar klanten stuurt, oei... :=

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 17:18

__Sannne schreef:
Whale schreef:
Niet alleen gewone medewerkers. De mailtjes die mijn baas naar klanten stuurt, oei... :=

Ohh ja dat herken ik ook wel van mijn werk (hotel). De mails die sommige medewerkers naar gasten sturen.. Plaatsvervangende schaamte. Wijs ze ook altijd op spelfouten als ik er toevallig naast zit, liever een taalnazi dan een onprofessionele vibe naar gasten toe.

Als ik mijn baas telkens op spelfouten moet wijzen dan ben ik de hele dag bezig :=

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 17:22

Ergernis: Mensen die in de bus gaan zitten met Burger King of McDonalds

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 19:11

Lau schreef:
Ieder zijn ding en school is niet die van mij. Maar die verdomde leerplicht laat mij maar niet met rust.

School was ook absoluut niet mijn ding. Maar het is wel fijn als je een diploma op zak hebt en daarna nooit meer last hebt van leerplicht en al dat gezeur.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 21:31

Dat er nog steeds geen vooruitgang zit in de Kuroshitsuji manga. Meer dan een jaar verder en het verhaal is nog niet opgeschoten.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 14:14

Dat mn pakketje van National Geographic nog niet binnen is en de klantenservice reageert ook niet -O-

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 14:16

Whale schreef:
Dat mn pakketje van National Geographic nog niet binnen is en de klantenservice reageert ook niet -O-

Krijg ik net 1 sec. geleden reactie :')