Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 19:22

Ik erger ook nog aan mijn stal/wandelschoenen. Ik heb duidelijke nieuwe nodig, want de zool zit los, schuift naar achter en altijd bakken vol zand erin (altijd de li-voet.).. MAAR ik heb bijna geen tijd :') Verschrikkelijk.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 20:05

De luide muziek van de onderburen. Het is beter dan dat het vorig jaar was, maar dan nog hoeft het niet steeds zo hard... Maargoed, hij fietste ook met zijn box gewoon luid aan op de fiets door het dorp. Oordoppen zullen wel niet betaald kunnen worden van het leefgeld.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 21:26

Niet geërgerd, maar gewoon heel poedersuiker. Iedereen tegenwoordig lijkt wel kanker te hebben, weer iemand die vlakbij staat ;(

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:02

hier ook niet echt een ergenis, maar had een oude vriend gestuurd hoe blij ik voor hem was dat hij een nieuwe relatie had (meisje had een super lieve post geschreven op facebook over iets wat hij voor haar had gedaan) en dat dit vervolgens compleet genegeerd wordt. Beetje jammer wel.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:08

Dat ik me zo poedersuiker voel en dat ik geen idee heb waarom.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:09

De Lidl reclame

DreamGuide

Berichten: 2015
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:13

Ik erger me aan het feit dat ik vandaag jarig was en er letterlijk niks aan heb gedaan. Als je ouder wordt zijn verjaardagen blijkbaar geen feestjes meer, maar gewone dagen.

Dus maar weer de hele dag gewerkt en rondgerend en geregeld

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:51

DreamGuide schreef:
Ik erger me aan het feit dat ik vandaag jarig was en er letterlijk niks aan heb gedaan. Als je ouder wordt zijn verjaardagen blijkbaar geen feestjes meer, maar gewone dagen.

Dus maar weer de hele dag gewerkt en rondgerend en geregeld


Oh wat rot :( geen avondje uit ergens deze week of iets anders leuks dan? Het hoeft niet op de dag zelf te zijn natuurlijk!

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:56

Heb op mijn verjaardag ook niks bijzonders gedaan. Ja de eerste rijen aardappelen in de grond gedaan. :')

DreamGuide

Berichten: 2015
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 22:58

Kirania schreef:
DreamGuide schreef:
Ik erger me aan het feit dat ik vandaag jarig was en er letterlijk niks aan heb gedaan. Als je ouder wordt zijn verjaardagen blijkbaar geen feestjes meer, maar gewone dagen.

Dus maar weer de hele dag gewerkt en rondgerend en geregeld


Oh wat rot :( geen avondje uit ergens deze week of iets anders leuks dan? Het hoeft niet op de dag zelf te zijn natuurlijk!


Ik ga ergens volgende week nog wel chillen met vrienden haha. Maar vroeger was het echt zo leuk als je dan wakker werd gemaakt door je ouders en overal slingers hingen. :)

Ik was vanochtend zelf in eerste instantie vergeten dat het mijn verjaardag was tot ik een Facebook notificatie kreeg.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 23:24

Gefeliciteerd DreamGuide, hopelijk maakt het uitje met je vrienden deze dag weer goed! Als je ouder wordt zijn verjaardagen inderdaad gewone dagen als je er niets aan doet, toen je jong was kon je er bijna niet van slapen en was het echt een bijzondere dag. Heel herkenbaar dus!

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 23:26

Dat je de tijd niet soms even kan stilzetten, of vertragen.
Het gaat zo snel allemaal..

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 23:51

Dat ik met een vriendin nu op de bank zit en eigenlijk best moe zijn.. Maar nu dus aan het twijfelen zijn of we nog uit gaan of niet en we kunnen maar geen beslissing maken :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 00:08

Dat ik vergeten ben mijn slaapkamer raam open te doen en het huis nu goed geïsoleerd is en daardoor warm in de slaapkamer , als ik ergens niet van hou ><

Rawr

Berichten: 2824
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 00:57

DreamGuide schreef:
Ik erger me aan het feit dat ik vandaag jarig was en er letterlijk niks aan heb gedaan. Als je ouder wordt zijn verjaardagen blijkbaar geen feestjes meer, maar gewone dagen.

Dus maar weer de hele dag gewerkt en rondgerend en geregeld

Alsnog gefeliciteerd! Maar wat je zegt klopt wel, ik heb er ook net weer 1 achter de rug en ondanks dat ik geen verwachtingen had was ik toch teleurgesteld. :')

Ik heb me vandaag ontzettend geërgerd aan een ex-klasgenote die na ~8 jaar zonder contact ineens via LinkedIn vroeg hoe het met me ging en dat ze aan me dacht omdat ze een ge-wel-dig aanbod voor me had. Zoals ik al verwachtte bleek het een Multi Level Marketing iets te zijn.

Waarom blijven mensen hier toch intrappen en vinden ze het okay om mensen in dezelfde val te sleuren. :r

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 01:00

MPR4 schreef:
Dat ik me zo poedersuiker voel en dat ik geen idee heb waarom.

:(:)
Ook die dagen mogen er zijn... Verwen jezelf met een dekentje en een fijn boek, leuke film of probeer misschien zelfs eens te mediteren.

Ik heb me vandaag geërgerd aan een overheidsbeslissing waarmee we op het werk te maken kregen ;(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 01:58

Dat zodra ik ga liggen om te slapen, moet ik zo enorm hoesten dat ik er van over me nek ga. :n

Dus maar rechtop leven... :+

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 07:21

Dat mijn klote wekker weer niet is afgegaan.... grrrr

Dus mocht iemand een betrouwbare wekker weten?

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 07:58

Aan dat ik vanacht 5x het bed van mijn jongste heb kunnen verschonen omdat hij deze vol gespuugd heeft omdat hij niet lekker is..

En daardoor ergerde ik me er aan dat ik dus geen 5 dekbedden extra heb en hij daar door na dekbed 2 onder fleece dekentjes moest liggen..

En al dit bovenstaande zorgt voor ergenis 3..
Dat ik nu dus niet naar pony toe kan omdat ik hem nu dus maar thuis hou.

DreamGuide

Berichten: 2015
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 07:58

Selka schreef:
Dat mijn klote wekker weer niet is afgegaan.... grrrr

Dus mocht iemand een betrouwbare wekker weten?


Je telefoon proberen? Werkt voor mij top.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 08:03

Dat eerst mijn man gisteren met griep is ingestort en nu ik begin met koude rillingen, spierpijn en een rotte keel. Kan nu niet ziek worden, morgen laatste dag studie met diploma uitreiking en volgende week ouder gesprekken

GUSTIxBILL

Berichten: 1984
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 08:07

Selka
Zo’n ouderwetse die hels lawaai maakt met die bellen :j
En ik zet er daarom dus altijd 3 :’)

Sterkte Arethe, hopelijk blijft het je nog even gespaard

Dank je ineke (en Hagelslag trouwens ook)

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 09:18

Dat ik me ziek heb gemeld, ik voel me zo een aansteller -O-

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 09:40

DreamGuide schreef:
Selka schreef:
Dat mijn klote wekker weer niet is afgegaan.... grrrr

Dus mocht iemand een betrouwbare wekker weten?


Je telefoon proberen? Werkt voor mij top.


Ik heb altijd mijn iphone gebruikt maar ik heb nu een iphone X en het is DRAMA. Onze Apple geek op het werk heeft alles al geprobeerd maar zelfs hem lukt het niet.. Opsturen heb ik echt geen zin in.

GUSTIxBILL, wist niet dat die nog verkocht worden :D

cursebreaker

Berichten: 11455
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 09:42

Mijn man zet altijd zijn wekker met zijn iPhone X maar heeft echt nergens last van. Snap dat je geen zin hebt om 'm hiervoor op te sturen, maar ik denk wel dat het een specifiek probleem met jouw telefoon is en niet een X probleem in general. Dan zul je idd al een wekker moeten gaan kopen.

Wij hebben bv. ook nog van Philips een wekker waarbij je zelf kunt kiezen hoe je wakker gemaakt wordt; het licht wat aangepast wordt, radio of fluitende vogels e.d. Best fijn haha. Van die telefoon wekker wordt ik gruwelijk agressief, maar toch blijft m'n man 'm altijd zetten ondanks dat we de Philips wekker hebben, lol.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 10-05-19 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt