Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 10:42

Afbeelding
De spin op mijn muur, die net gezellig naast mij op mijn bed zat. Ik ga hem straks maar eventjes vangen denk ik. :+

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 10:54

MPR4 schreef:
[ [url=m/btfhTi.jpg]Afbeelding[/url] ]
De spin op mijn muur, die net gezellig naast mij op mijn bed zat. Ik ga hem straks maar eventjes vangen denk ik. :+

Naast dat stipje? Heb je een vergrootglas?

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 10:56

Dat ik heen telefonisch afspraak heb die al redelijk krap gepland stond, maar het kon niet anders en nu bellen ze niet. Dat wordt straks dus haasten...

Foaly

Berichten: 4851
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:00

oomens schreef:
MPR4 schreef:
[ [url=m/btfhTi.jpg]Afbeelding[/url] ]
De spin op mijn muur, die net gezellig naast mij op mijn bed zat. Ik ga hem straks maar eventjes vangen denk ik. :+

Naast dat stipje? Heb je een vergrootglas?


Mensen die zelf geen ergernissen plaatsen maar wel continu 'gevat' reageren op die van anderen :=

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:07

Foaly schreef:
oomens schreef:
Naast dat stipje? Heb je een vergrootglas?


Mensen die zelf geen ergernissen plaatsen maar wel continu 'gevat' reageren op die van anderen :=

Mensen die zich overal aan ergeren en niet gewoon eens lekker kunnen genieten van de ergernissen van anderen.

Ergernis twee: mensen die volkomen overtrokken reageren op volstrekt onschadelijke huisgenoten, puur omdat die huisgenoten een stuk of acht poten hebben.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:08

Complete mental breakdown over m'n eindexamens. Wat een drama dit. En dan doe ik ook nog gespreid examen dus mag het volgend jaar nog een keer :evaw:

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:09

Dat mijn papa nooit huilt maar nu muziek aan het luisteren is en op het randje van huilen aanzit en ik niet weet wat ik moet doen :?

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:09

MarcoBorsato schreef:
MarcoBorsato schreef:
Naweeën. Godnondeju man, auw.



Jaaa! Een beetje vroeger dan verwacht is er een meisje geboren!


Gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:10

Kirania schreef:
Dat mijn papa nooit huilt maar nu muziek aan het luisteren is en op het randje van huilen aanzit en ik niet weet wat ik moet doen :?


Iets lekkers te drinken bij hem neerzetten en/of een dikke knuffel geven?

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:13

Anoniem schreef:
Kirania schreef:
Dat mijn papa nooit huilt maar nu muziek aan het luisteren is en op het randje van huilen aanzit en ik niet weet wat ik moet doen :?


Iets lekkers te drinken bij hem neerzetten en/of een dikke knuffel geven?


Net gedaan! :j Ik kwam een beetje bezorgd kijken en vroeg wat er was, en er was niets van tranen of rode ogen te spotten, hij zei "Huh, niets? Aaaah ja ik ben krijgersmuziek aan het luisteren, zo goed echt" :')

Papa geef mij aub niet zoveel stress als je bijna weent over mooie muziek :') Hij is ook echt een beetje enthousiast mee aan het huppelen met zijn been _O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:19

Hahaha nou gelukkig maar niets aan de hand. Maar jouw reactie vind ik ontzettend lief! <3

GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:22

Morganlefay schreef:
Aan die gele hesjes die bij onze MP op bezoek mochten. Krijgen ze de kans om constructief te zijn en gedragen en wat doen ze :x


Ja, dit! Ik zat me vanmorgen ook op te vreten toen ik dit op tv zag. Al bellend binnenkomen en te beroerd zijn om een hand te geven. Ik voel plaatsvervangende schaamte. Je hoeft het niet eens te zijn met zijn beleid of partijstandpunten, maar dan kun je je toch nog prima fatsoenlijk gedragen..

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:22

Morganlefay schreef:
Aan die gele hesjes die bij onze MP op bezoek mochten. Krijgen ze de kans om constructief te zijn en gedragen en wat doen ze :x


Ik erger me alleen aan het feit dat ze zich proberen op te werpen als DE vertegenwoordigers van "de Nederlanders".

Voor de rest laten gaan, ze banen zich op deze manier een gestage weg naar hun eigen ondergang.

Ik las trouwens dat een (oud?)bokker deel uitmaakte van die wonderlijke deledatie bij de MP.

faunty

Berichten: 1791
Geregistreerd: 06-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:25

aan het feit dat ik mijn stageplan nu al voor de 4e keer aan het aanpassen ben... elke keer zijn mijn doelen niet concreet genoeg, niet persoonlijk genoeg, en dan is het weer niet in de juiste vorm geschreven !! ben ondertussen meer bezig met het schijven van mijn doelen dan uiteindelijk werken met mijn doelen -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:32

Dat ik met proefjes op stal op mijn 3e keus ben ingedeeld.
Dat deel vind ik niet zo erg, maar mijn 1e keus is 1x ingedeeld, 2e keus 0x en mijn 3e keus moet ik dus met 2 anderen delen. :')
Ik snap het dat ze bij het paard van mijn 1e keus hem liever maar 1x in wilden delen, maar ik had prima op mijn 2e keus gekund. Al heel veel proefjes op gedaan. :+

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:39

Dat ik terwijl ik gewoon op mijn kruk zat het nodig vond mijn enkel te verdraaien. En ik had er al spierpijn zitten, dus nu loopt het helemaal niet meer |o

Lize92

Berichten: 416
Geregistreerd: 23-04-19
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 12:40

Ik erger me er aan dat ik ziek ben en er amper door heb kunnen slapen terwijl vandaag een drukke dag is. Deze hele week is vrij belangrijk voor mijn afstuderen. Timing weer.. -O-

Moska

Berichten: 3393
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 13:11

Ik erger me aan het feit dat ik bezig ben met een thuisstudie van de LOI en dat ik vorige week het vernieuwde materiaal heb gekregen en dat ook daar een wereld aan fouten in de tekst en uitwerkingen zitten 8)7 Nu ben ik al wat meer ervaren dan waarschijnlijk de meeste mensen die hier aan beginnen (ik doe het om deels voor mezelf te bewijzen dat ik de stof echt wel beheers en deels omdat ik hier nog nooit een officieel papiertje voor gehaald heb), maar ik erger me groen en geel.

Ergernis nr.2 over de LOI. Als je gaat bellen, hang je zomaar een kwartier tot een half uur aan de lijn. Ga je mailen, moet je twee weken wachten op antwoord....

Ergernis nr.3 van vandaag: mijn buik is van streek en ik moet steeds naar het toilet. Maar ik moet straks nog achterhalf uur in de auto. Geen idee of ik dat ga halen -O-

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 13:20

Moska schreef:
Ik erger me aan het feit dat ik bezig ben met een thuisstudie van de LOI en dat ik vorige week het vernieuwde materiaal heb gekregen en dat ook daar een wereld aan fouten in de tekst en uitwerkingen zitten 8)7 Nu ben ik al wat meer ervaren dan waarschijnlijk de meeste mensen die hier aan beginnen (ik doe het om deels voor mezelf te bewijzen dat ik de stof echt wel beheers en deels omdat ik hier nog nooit een officieel papiertje voor gehaald heb), maar ik erger me groen en geel.

Ergernis nr.2 over de LOI. Als je gaat bellen, hang je zomaar een kwartier tot een half uur aan de lijn. Ga je mailen, moet je twee weken wachten op antwoord....

Ergernis nr.3 van vandaag: mijn buik is van streek en ik moet steeds naar het toilet. Maar ik moet straks nog achterhalf uur in de auto. Geen idee of ik dat ga halen -O-



Die (schrijf/spellings)fouten in het lesmateriaal zijn echt vre-se-lijk. Daar naast is het ook nog met veel modules zo, bij mijn materiaal, dat je echt de toon van de auteur voelt tijdens het lezen en het niet neutraal geschreven wordt. Vind ik echt heel storend.

Maar dat er bv. ook op twee pagina`s in het eerste hoofdstuk van de module EHBO bij dieren gigantische verschillen zitten in temperatuur waardes die ze neerzetten terwijl het overal hetzelfde moet zijn, en dat het echt goede ‘antwoord’ er niet eens in staat! Dus er staan alleen foutieve waardes in van sommige diersoorten en dat dan ook nog twee x foutief op twee pagina`s bv. En als je fouten doorgeeft wordt er volgens mij dus niks mee gedaan, grmbl.

Ik snap echt niet waarom ze hun eigen lesmateriaal volledig willen samenstellen en niet gebruik maken van al bestaande lesboeken want dit is echt heel triest. Ik twijfel constant of wat ik lees en leer nu wel echt klopt... bij elke module die ik al begonnen ben, ben ik al zulk soort fouten tegengekomen of dat dus de mening van de auteur heel erg aanwezig is in de tekst, wat ook echt niet kan.

En idd ja, o wee als je contact met ze wilt. E-mail wacht je vaak tot 3 weken op als je pech hebt en bellen is ook een ramp... zonde, zo zonde.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 08-05-19 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 13:20

GrumpyCat schreef:
Morganlefay schreef:
Aan die gele hesjes die bij onze MP op bezoek mochten. Krijgen ze de kans om constructief te zijn en gedragen en wat doen ze :x


Ja, dit! Ik zat me vanmorgen ook op te vreten toen ik dit op tv zag. Al bellend binnenkomen en te beroerd zijn om een hand te geven. Ik voel plaatsvervangende schaamte. Je hoeft het niet eens te zijn met zijn beleid of partijstandpunten, maar dan kun je je toch nog prima fatsoenlijk gedragen..


In mijn jonge jaren hadden we twee soorten krakers, de echte die een huis/woonruimte nodig hadden en stel raddraaiers. De huidige gele hesjes zie ik als moderne raddraaiers.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 14:09

hagelslag schreef:
Arethe schreef:
Dat ik in mijn vakantie eigenlijk van alles had moeten/willen doen voor werk. Maar vond dat ik ook echt vakantie nodig had dus even rust wilde en toen kregen we hier een ziekenboeg. Dus nou morgen maar aan de slag en komende dagen iets eerder naar werk en wat langer blijven. Is even niet anders.


Zeg vakantie is om uit te rusten en niet om nog dingen voor je werk te doen!!


Ik weet het maar zit in het onderwijs. Wat helaas betekend dat je dus in de avonden, weekenden en vakanties nog heel wat te doen hebt. Of ik moet elke dag over willen werken.
Maar mijn hoofd en lijf waren het eigenlijk wel eens met jouw berichtje. Had het zo nodig na een verhuizing, nieuwe baan en gigantische drukte. Nog steeds niet alles gedaan trouwens van wat ik had willen doen.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 15:47

Robijntjah schreef:
Boompje1985 schreef:
Dat het soms even kan duren voor je de echte pijn voelt na een ongeluk vanwege de adrenaline.



Ik bedoelde gezien jouw vorige post: hoe lang :+
(grapje mislukt _O- )


:+ ik voel me erg blond nu.

98xsophiex98

Berichten: 788
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:13

Dat mijn vriend het vandaag heeft uitgemaakt

Miesemuisje

Berichten: 3085
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:14

Aah sterkte Sophie!

Aan dat k al de hele dag misselijk ben.. voor een goed doel hoor, maar ben er wel klaar mee :Y)

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:17

SindyKaya schreef:
Dat ik ziek ben tijdens project week en daarom mijn groep in de steek laat

Zeg jij dat of zeggen hun dat?
In het eerst geval: ziek is ziek en daar heb jij ook niet om gevraagd.
In het tweede geval: zien is ziek en daar heb jij ook niet ongevraagd.

S8903N schreef:
Stiefkinderen die in de ochtend aan tafel zitten te wachten tot de butler (ik dus) ze komt bedienen (nog te lamlendig om een bord voor zichzelf van de stapel te pakken die klaargezet was op tafel) en een vriend die dat normaal vindt |o

Jouw huis jouw regels. Met of zonder support van je vriend. Als jij wil dat ze zich op een bepaalde manier gedragen moet jij ze daarop aanspreken en anders mag vriendlief de bediende gaan spelen.


Beterschap SindyKaya! :(:)
Beterschap Robijntjahh! :(:)
Gefeliciteerd MB! *\o/*
Steeph: adem in, adem uit, pauze nemen en straks lukt het gewoon!


En ik erger me eraan dat dit topic veel te hard gaat als ik eens lekker aan het werk ben.

boompje, jij bent echt erg! Eerste aangeven dat even een ruim begrip is om hem vervolgens zelf te gebruiken en dat niet te snappen dat er om specificering wordt gevraagd _O-