Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lindsey_99
Berichten: 2486
Geregistreerd: 20-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:24

Geërgerd niet zozeer, maar wel suf dat ik even boodschappen ging doen in de middagpauze en al halverwege huis was toen het me te binnen schoot dat ik gewoon naar kantoor terug had gemoeten... :+ :z Hoezo automatische piloot... :D

Evelien__

Berichten: 1574
Geregistreerd: 28-04-10
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:27

M'n zus. En dit al geruime tijd...

BoydS
Berichten: 229
Geregistreerd: 25-01-16
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:30

Dat ik ongelooflijk bang ben voor morgen, omdat dan mijn verstandskies verwijderd wordt |( :evaw:

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:42

Dat we over 3 kwartier gaan eten en onze dochters net een grote appelflap op hebben.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:45

oomens schreef:
Ergernis twee: mensen die volkomen overtrokken reageren op volstrekt onschadelijke huisgenoten, puur omdat die huisgenoten een stuk of acht poten hebben.

Ik neem mijn eerdere opmerking terug. De aanwezigheid van een spinnetje aangrijpen voor een post in een klaagtopic op een internetforum valt best wel mee.

Er zijn altijd ergere reacties mogelijk:
https://nos.nl/artikel/2283734-automobi ... bocht.html

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:16

Mijn huisgenoot. Die blijkbaar met de fiets tegen de open deur een stil staande auto is geklapt. Met de ambulance is afgevoerd en nu dus een hersenpudding heeft. En dat nu de hele wereld met haar rekening moet houden, inclusief de bouwvakkers in de achtertuin... Man man man, ga naar je ouders ofzo :evaw:

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:18

Hersenpudding := :=

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:19

Steeph schreef:
Mijn huisgenoot. Die blijkbaar met de fiets tegen de open deur een stil staande auto is geklapt. Met de ambulance is afgevoerd en nu dus een hersenpudding heeft. En dat nu de hele wereld met haar rekening moet houden, inclusief de bouwvakkers in de achtertuin... Man man man, ga naar je ouders ofzo :evaw:


Is het zo gek dan om een beetje rekening met haar te houden?
Je weet niet wat ze voelt hè :P

Heb zelf ook eens een hersenschudding gehad en het kleinste beetje kabaal werd ik al gek van :')

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:23

Ach kom nou. Ze vraagt de f*cking bouwvakkers of ze wat zachter willen doen, terwijl zij ook gewoon naar dr ouders toe kan verkassen voor een weekje...

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 17:28

Dat degene die mijn magnetron zou komen halen om 17.00 er nog niet is en ik pas de zolder op kan om te pakken als ze is geweest.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:30

Lindsey_99 schreef:
Geërgerd niet zozeer, maar wel suf dat ik even boodschappen ging doen in de middagpauze en al halverwege huis was toen het me te binnen schoot dat ik gewoon naar kantoor terug had gemoeten... :+ :z Hoezo automatische piloot... :D

:')

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:32

Britta31 schreef:
Dat we over 3 kwartier gaan eten en onze dochters net een grote appelflap op hebben.

Net besloten om niet te koken.Ik blijf met de helft van het eten zitten.Vlees gaat de vriezer in.Of ze koken maar zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:32

Amira_ schreef:
Lindsey_99 schreef:
Geërgerd niet zozeer, maar wel suf dat ik even boodschappen ging doen in de middagpauze en al halverwege huis was toen het me te binnen schoot dat ik gewoon naar kantoor terug had gemoeten... :+ :z Hoezo automatische piloot... :D

:')

Hahahaha oeps!

Ik erger me aan de afwas, die er schijnbaar altijd is.

Lestrange01

Berichten: 2805
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:37

Aan dat ik nét een berichtje naar mijn ex wilde sturen of we weer vrienden konden zijn na drie maanden dat het uit is, om te zien dat ze letterlijk 3 minuten voor ik haar profiel opende iemand verkering vraagt op een van haar posts.

Wat een timing nikki, wat een geweldige timing. Je had dit niet beter kunnen plannen _-:(

Dit. Dit is mijn leven.

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:40

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik nét een berichtje naar mijn ex wilde sturen of we weer vrienden konden zijn na drie maanden dat het uit is, om te zien dat ze letterlijk 3 minuten voor ik haar profiel opende iemand verkering vraagt op een van haar posts.

Wat een timing nikki, wat een geweldige timing. Je had dit niet beter kunnen plannen _-:(

Dit. Dit is mijn leven.


:(:)

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:46

Dat mijn huisgenoot, nu ze een vriend heeft, zo super erg is veranderd. Zo heb ik haar vandaag gevraagd of ze morgen mee uit wilt, maar nu heeft ze ineens weer besloten dat ze morgen al naar huis gaat. Terwijl wij eerder elke weel uit gingen en echt de grootste lol samen hadden. Nu wilt ze nooit meer met mij uit maar gaat ze alleen in het weekend thuis met haar nieuwe vrienden + vriend uit...

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:47

UWV wil graag weten waar ik aan toe ben. -:(- -:(- _-:( _-:(

En de kat die eigenlijk weiger mijn schoot te verlaten. :')

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:48

Evelien__ schreef:
M'n zus. En dit al geruime tijd...

Ik ook. :') al maanden . :+

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:53

Dorus schreef:
SindyKaya schreef:
Dat ik ziek ben tijdens project week en daarom mijn groep in de steek laat

Zeg jij dat of zeggen hun dat?
In het eerst geval: ziek is ziek en daar heb jij ook niet om gevraagd.
In het tweede geval: zien is ziek en daar heb jij ook niet ongevraagd.

Beterschap SindyKaya! :(:)

Dat vind ik, het is best een belangrijke opdracht en wil er erg graag aan mee helpen maar dat gaat nu niet :(
Hun vinden het niet erg hoor maar ik baal er van
Dankjewel!

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 18:04

Dat ik vanochtend de was had moeten sorteren op eigenaar i.p.v. kleur. Manlief is zoals gewoonlijk weer heel creatief en slordig geweest met ophangen waardoor sommige dingen nu helemaal vervorm zijn.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 18:26

En nou is het ook al te veel dat ik aan het koken ben :roll: :evaw:

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 18:34

Steeph schreef:
En nou is het ook al te veel dat ik aan het koken ben :roll: :evaw:


:') Dat is inderdaad wel een beetje overdreven ja.

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 18:36

Mijn collega die van mijn vriend de slaapbank had overgenomen, vanochtend op zou komen halen maar sinds zaterdag niet op is komen dagen op het werk en van de aardbol verdwenen lijkt te zijn. En nu raken we die bank aan de straatstenen niet kwijt terwijl we vrijdag al moeten verhuizen.

Ben zo onwijs pissig. Hij laat zowel mij en mijn vriend als al zijn collega's zo hard stikken. Bah.

Ik werk in een keuken dus koks vinden is al moeilijk zat. En dan ga je gewoon verdwijnen en iedereen zwaar te kakken zetten.

cursebreaker

Berichten: 11450
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 18:38

brokjes schreef:
Ik erger me aan de afwas, die er schijnbaar altijd is.


Da’s ook een grote erger is hier ja haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 19:08

xPabloBokt schreef:
Mijn collega die van mijn vriend de slaapbank had overgenomen, vanochtend op zou komen halen maar sinds zaterdag niet op is komen dagen op het werk en van de aardbol verdwenen lijkt te zijn. En nu raken we die bank aan de straatstenen niet kwijt terwijl we vrijdag al moeten verhuizen.

Ben zo onwijs pissig. Hij laat zowel mij en mijn vriend als al zijn collega's zo hard stikken. Bah.

Ik werk in een keuken dus koks vinden is al moeilijk zat. En dan ga je gewoon verdwijnen en iedereen zwaar te kakken zetten.

Die persoon leeft nog wel?
Niet op het werk verschijnen en geen contact mee te krijgen vind ik van die dingen dat misschien iemand eens op onderzoek uit moet ofzo?