Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 19:27

KM_Ris schreef:
Steeph schreef:
En nou is het ook al te veel dat ik aan het koken ben :roll: :evaw:


:') Dat is inderdaad wel een beetje overdreven ja.

Het kan nog erger. Mama staat hier te koken en brengt zelfs het eten naar haar kamer want mevrouw wil niet lopen, maar kan wel naar haar hockey wedstrijd gaan kijken :roll:
Verrekt het verder nog steeds om gewoon met haar moeder mee naar huis te gaan :evaw:

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 19:42

Anoniem schreef:
xPabloBokt schreef:
Mijn collega die van mijn vriend de slaapbank had overgenomen, vanochtend op zou komen halen maar sinds zaterdag niet op is komen dagen op het werk en van de aardbol verdwenen lijkt te zijn. En nu raken we die bank aan de straatstenen niet kwijt terwijl we vrijdag al moeten verhuizen.

Ben zo onwijs pissig. Hij laat zowel mij en mijn vriend als al zijn collega's zo hard stikken. Bah.

Ik werk in een keuken dus koks vinden is al moeilijk zat. En dan ga je gewoon verdwijnen en iedereen zwaar te kakken zetten.

Die persoon leeft nog wel?
Niet op het werk verschijnen en geen contact mee te krijgen vind ik van die dingen dat misschien iemand eens op onderzoek uit moet ofzo?


Hij komt online op WhatsApp maar reageert nergens op. Telefoon gaat over maar wordt weggedrukt. :)

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 19:47

Misschien wordt hij gegijzeld.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 19:58

ierusju schreef:
Omdat daar alcohol in zit en dat droogt je slijmvliezen uit. Geeft wel een fris gevoel, maar dat is het dan ook.
Sowieso heeft een mondspelmiddel net na het poetsen weinig zin.

Weer wat geleerd :)
Ik gebruik het niet, maar wist dit echt niet.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 20:25

MarcoBorsato schreef:
Jaaa! Een beetje vroeger dan verwacht is er een meisje geboren!

Gefeliciteerd!

DreamGuide

Berichten: 2015
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 20:28

Dat ik andermans paard in de paddock zet, die vervolgens een 1meter diep gat graaft wat ik mag gaan dicht scheppen -:(-

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:46

Dat ik vermoedelijk zometeen het eten ga uitkotsen wat ik net heb gegeten.
Of iets wat mijn maag niet fijn vond of bedorven.
Maar dat laatste lijkt mij redelijk stug... Dus misschien iets qua kruiden waar mijn maag geen zin in had.
Ben sinds het eten ook duizelig

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 21:47

Mijn vriend en zijn kamaraad die opeens verstand van voetbal hebben. :')

Mijn paard die vanavond echt stout was. Ik met net voor eerst in 4 jaar weer voor een wedstrijd heb ingeschreven voor zaterdag. Maar naar vandaag dus helemaal niet meer durf te starten.

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:20

Dat Audi's brol zijn en ze het mogen steken waar de zon niet schijnt :') Bende verkopers met hun "deze auto's zijn de absolute top" maar dan werkt het systeem voor gsm's in de auto maar half, zit dat nog in beta versie en voor Android werkt het helemaal niet of laat het je gsm gewoon crashen +:)+ kijken ze je ook aan van "Wat heb jij nu een android, jij plebejer?"

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 22:28

Audi's, vreselijke auto's zijn dat. Mijn vriend had een tijdelijke lease auto, een Seat Leon FR (vergelijkbaar met een Audi A6). Echt in dat ding kon je niet normaal gas geven, de navigatie was vreselijk onduidelijk, android auto werkte NOOIT en het was echt de meest logge en onhandige auto ooit.

Nu rijden we een Kia Stonic om straks over te gaan naar een Kia e-Niro :+

Stef_Diva

Berichten: 161
Geregistreerd: 25-02-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:39

Dat onze poes, die net 2,5 week terug is van een logeerpartij (5weken weggeweest) bij een prachtige Bengaalse kerel vanavond voor mijn ogen gedekt wordt door een straatkat... zwart, dik gedronken op korte pootjes. Nog nooit hier gezien op dorp en uit gerekend nu dekt tie onze poes >;)

Yanaa

Berichten: 485
Geregistreerd: 15-12-09
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:40

Mijn vriend die noooooit voetbal kijkt of er ook maar iets om geeft.. en nu de tv toegeëigend heeft om Ajax te kijken! ^)
Er dan ook nog een zak chips bij pakt, die blijkbaar al even open is en dus niet meer te eten is, en die vrolijk terug in de kast legt ipv even de moeite neemt deze gelijk weg te gooien.
Laatst bijgewerkt door Yanaa op 08-05-19 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 22:40

Yanaa schreef:
Mijn vriend die noooooit voetbal kijkt of er ook maar iets om geeft.. en nu de tv toegeëigend heeft om Ajax te kijken! ^)


Peer pressure? :+

Yanaa

Berichten: 485
Geregistreerd: 15-12-09
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:42

xPabloBokt schreef:
Yanaa schreef:
Mijn vriend die noooooit voetbal kijkt of er ook maar iets om geeft.. en nu de tv toegeëigend heeft om Ajax te kijken! ^)


Peer pressure? :+

Zou het? :+

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 23:02

Stef_Diva schreef:
Dat onze poes, die net 2,5 week terug is van een logeerpartij (5weken weggeweest) bij een prachtige Bengaalse kerel vanavond voor mijn ogen gedekt wordt door een straatkat... zwart, dik gedronken op korte pootjes. Nog nooit hier gezien op dorp en uit gerekend nu dekt tie onze poes >;)


Nee wat zuur dit! Maar hoe is die straatkat dan bij je poes gekomen? Zit ze niet binnen dan als je weet dat ze Krols en net gedekt is? Niet dat je er nu nog wat aan kunt doen natuurlijk. Maar jeetje ja dit is wel echt pech hebben :(

Ik erger me eraan dat ik nu met een chagrijnige vent opgescheept ga zitten die net Ajax keek en heel demonstratief de tv meteen uitzette en boos naar bed ging :') ik denk dat ik nog even verder lees in m’n boekje op de bank haha
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 08-05-19 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 23:03

Dat ik me er vreselijk ongemakkelijk voel doordat iemand waar ik (normaal gezien dan?) goed mee kan vandaag heel afstandelijk deed en ik geen idee heb waarom. Was ook enkel alleen tegen mij zo. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 23:03

Ze kunnen van 2 katers drachtig worden , maar loopt ze buiten ofzo dan


Erger mij aan die kat die buiten loopt te markeren alsof die dood gaat

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 23:11

Hier ook een chagrijnige vriend naast me :') , die normaal alleen Nederlands elftal kijkt. Die kwam boos naar boven (ik lag lekker te lezen met muziek op), toen ik zei dat er hier al meer lotgenoten met chagrijnige kerels zich meldden werd het nog erger := . Ik ga zo maar eens slapen denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 23:21

Niet zozeer geïrriteerd maardat mijn zoektocht naar een nieuw paard maar niet wil vlotten

Stef_Diva

Berichten: 161
Geregistreerd: 25-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 23:25

cursebreaker schreef:
Stef_Diva schreef:
Dat onze poes, die net 2,5 week terug is van een logeerpartij (5weken weggeweest) bij een prachtige Bengaalse kerel vanavond voor mijn ogen gedekt wordt door een straatkat... zwart, dik gedronken op korte pootjes. Nog nooit hier gezien op dorp en uit gerekend nu dekt tie onze poes >;)


Nee wat zuur dit! Maar hoe is die straatkat dan bij je poes gekomen? Zit ze niet binnen dan als je weet dat ze Krols en net gedekt is? Niet dat je er nu nog wat aan kunt doen natuurlijk. Maar jeetje ja dit is wel echt pech hebben :(


We gingen er vanuit dat ze gedekt terug gekomen is. Bleef ook -tot nu toe- netjes in de afgesloten tuin... tot ik haar op straat tegen kwam, terug van stal. Onder de kater. Heb haar niet krols opgemerkt afgelopen dagen.

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 23:30

Ben ik blij dat die vent van mij echt geen bal aan voetbal vind! Waar ik mss nog een oranje wedstrijd volg wil hij zelfs die niet zien *\o/*

Ik baal dat m’n quiltavondje alweer afgelopen is -O- Dit jaar al heel wat quiltavondjes gemist door reizen voor het werk en nou is het alweer afgelopen ;(

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 23:31

De absurd lange blessuretijd -O-
Had hij niet gewoon bij 90+5 kunnen affluiten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 23:37

oomens schreef:
De absurd lange blessuretijd -O-
Had hij niet gewoon bij 90+5 kunnen affluiten?

Als Onana niet zo getreuzeld had, dan had hij dat inderdaad kunnen doen. Was daardoor namelijk nog een minuut (dus +6) bijgekomen. :))

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 23:57

Wederom de vriendin van mijn vader.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 00:05

MPR4 schreef:
oomens schreef:
De absurd lange blessuretijd -O-
Had hij niet gewoon bij 90+5 kunnen affluiten?

Als Onana niet zo getreuzeld had, dan had hij dat inderdaad kunnen doen. Was daardoor namelijk nog een minuut (dus +6) bijgekomen. :))

Niet alleen Onana hoor, Van de Beek had ook niet echt haast om van het veld te gaan.

Evengoed had hij dat ook af kunnen doen met alleen geel en niet die extra tijd erbij kunnen geven.