Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hagelslag
Berichten: 9017
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 15:22

GUSTIxBILL schreef:
Hopelijk mogen er ook nieuwe mensen posten ?
Maar moet echt even mijn ergernis kwijt over mijn werkgever.

Al sinds ik hier werk ben ik continu de pineut.
Zaterdagmiddag thuiskomen, maandag ochtend om 1-2h vertrek.
Op bepaald moment mijn ontslag ingediend. Met alle 3 werkgevers plus beide planners aan tafel gezeten. Want ze wouden mij niet kwijt.
Paar afspraken gemaakt onder werkgevers, toenmalige collega’s en planners.
Is vrij goed gegaan, maar laatste 2 maanden ist weer prijs.
Heb nieuwe collega's en planner. En het is een RAMP,,,
Alles wat tegen kan zitten, zit tegen. Moet ik maar mijn plan trekken en oplossen. Met gevolg, weer zaterdagen pas thuis, maandagen om 1.00 vertrekken.
Mooiste van al? Als mijn collega’s hun ritten niet halen (expres te laat vertrekken of omrijden), krijg ik ze weer in mijn nek, bovenop mijn meestal onmogelijk te halen ritten.
Mijn vrij word geweigerd of ingetrokken omdat ik collega’s hun problemen oplos. Worden zij op de dop gezet, geen werk, maar ik moet wel komen werken en verlof ingetrokken.
En vandaag dus weer
Collega is te laat vertrokken, haalt zijn ritten niet, maar heeft morgen vrij. En willen ze op tijd thuis hebben.
Mag ik over mijn uren gaan. En Oja, zaterdag pas thuis,

Mooie is: zelf vorige week vakantie gehad, zou deze maandag pas om 6 moeten vertrekken. Krijg ik vrijdag avond bericht dat ik om 2 moet vertrekken.
En liegen ze nog waarom. Bleek collega zelfde geflikt te hebben als vandaag, waardoor hij niet meer bij de klant geraakte. Zeggen ze tegen mij dat spoedbestelling was...

Is het nu zo moeilijk om afspraken na te komen ? Stoom komt me ondertussen uit de oren. Denk dat ik me voortaan ook maar “overslaap” en “perongeluk” de verkeerde route neem waar ik weet dat file staat...


Natuurlijk mogen nieuwe mensen hier ook lekker irriteren,
En mocht je zin hebben om er over te praten dan doe maar een bericht of fb of bokt.
Want tsja planners zijn soms echt k*t

cursebreaker

Berichten: 11438
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 15:39

SindyKaya schreef:
Dat iedereen een hbo’er als kamergenoot wilt, mbo’ers willen ook op kamers.
Al de zoveelste kamer afgewezen gekregen omdat ik op het mbo zit :


Beetje vreemd ook om mbo'ers specifiek af te wijzen? Why?! Stom zeg -O-

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 15:40

cursebreaker schreef:
SindyKaya schreef:
Dat iedereen een hbo’er als kamergenoot wilt, mbo’ers willen ook op kamers.
Al de zoveelste kamer afgewezen gekregen omdat ik op het mbo zit :


Beetje vreemd ook om mbo'ers specifiek af te wijzen? Why?! Stom zeg -O-

Zal denk ik met studentenverenigingen te maken hebben?
Blijft wel erg zuur, want de kansen voor een kamertje is voor een MBOer heel klein. Je moet maar net via via aan een kamer komen.

xPabloBokt

Berichten: 9392
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 15:51

Dat het verkopen van mijn fornuis me zo zwaar valt. Hij is net opgehaald en zit gewoon te huilen. Ik kan hem helemaal niet kwijt in mijn nieuwe huis want heb een inbouw plaat maar dat ding was echt mijn kindje.. -O-

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 15:52

cursebreaker schreef:
SindyKaya schreef:
Dat iedereen een hbo’er als kamergenoot wilt, mbo’ers willen ook op kamers.
Al de zoveelste kamer afgewezen gekregen omdat ik op het mbo zit :


Beetje vreemd ook om mbo'ers specifiek af te wijzen? Why?! Stom zeg -O-

Waarschijnlijk zitten ze gewoon niet te wachten op scholieren, die doorgaans jonger zijn en er een heel ander (verenigings)leven op na houden.

Ianrowan2009

Berichten: 1488
Geregistreerd: 26-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 15:55

Dat ik het krantje niet heb gekregen, en dit de rede is waarom _-:(
Afbeelding

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 15:58

Zo kan het ook ja :')

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:06

oomens schreef:
Waarschijnlijk zitten ze gewoon niet te wachten op scholieren, die doorgaans jonger zijn en er een heel ander (verenigings)leven op na houden.

Dat je ons nog geen deelnemers noemt +:)+

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:11

Ik vind het belachelijk SindyKaya. Maar mede daarom heb ik nooit in een studenthuis gezeten. Niks voor mij. Sterkte met het vinden van een kamer.

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:15

Dat mensen hun hond niet bij zich kunnen houden. Mijn hond wil niet spelen etc, dat is blijkbaar moeilijk te snappen voor sommigen.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:26

SindyKaya schreef:
Dat je ons nog geen deelnemers noemt +:)+

Cursisten ook goed?

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:28

Top

xPabloBokt

Berichten: 9392
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 16:38

Oomens waarom reageer jij hier toch altijd alleen maar op andermans ergernissen met loze opmerkingen? Daar vind ik dit topic echt niet voor. Vind het langzaam irritant worden inmiddels.

Mensen willen hier graag hun ergernissen uiten, niet op hun vingers getikt worden of gewezen worden op "feiten".

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:44

xPabloBokt schreef:
Oomens waarom reageer jij hier toch altijd alleen maar op andermans ergernissen met loze opmerkingen? Daar vind ik dit topic echt niet voor. Vind het langzaam irritant worden inmiddels.

Mensen willen hier graag hun ergernissen uiten, niet op hun vingers getikt worden of gewezen worden op "feiten".

In een reactie op die ergernis vraagt iemand waarom men sommige kamerzoekers niet zou willen hebben. Dat is een vraag, en daar moet ook op kunnen worden geantwoord, toch? Zo niet, dan zul je ook degene moeten aanspreken die illegaal een vraag stelt terwijl hier enkel geklaagd en gezanikt mag worden.

*toevoeging: ik heb er zelf geen enkel probleem mee als mensen ook reageren op ergernissen. Dat mensen bijvoorbeeld zeggen dat die tijdstraf voor Onana wel terecht was, dat vind ik geen afbreuk doen aan het topic, ook al zou je daardoor als je als TS in een slechte bui bent, kunnen denken dat mensen mijn ergernis niet serieus nemen.

Foaly

Berichten: 4837
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 16:58

Zie mijn vorige ergenis in dit topic. Tuurlijk kun je reageren op anderen maar als je zelf nooit een ergernis plaatst heb je het doel van dit topic niet echt begrepen. Het is een klaagtopic, geen 'kijk mij eens gevat zijn' topic

OT: ik erger me aan de blaren onder m'n voet. Nieuwe schoenen inlopen tijdens een stedentrip was geen goed plan :')

Jolien87

Berichten: 17408
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 17:10

xPabloBokt schreef:
Oomens waarom reageer jij hier toch altijd alleen maar op andermans ergernissen met loze opmerkingen? Daar vind ik dit topic echt niet voor. Vind het langzaam irritant worden inmiddels.

Mensen willen hier graag hun ergernissen uiten, niet op hun vingers getikt worden of gewezen worden op "feiten".


Afbeelding

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 17:20

Foaly schreef:
Zie mijn vorige ergenis in dit topic. Tuurlijk kun je reageren op anderen maar als je zelf nooit een ergernis plaatst heb je het doel van dit topic niet echt begrepen. Het is een klaagtopic, geen 'kijk mij eens gevat zijn' topic.

Zie mijn laatste ergernis. Waar vervolgens zo overheen gewalst werd. Met een normale 90+3(,4?,5?) waren we gewoon door geweest. Het is echt niet alsof er de tweede helft zoveel meer mensen geblesseerd op de grond hebben gelegen dan in andere wedstrijden.

Annelien92

Berichten: 360
Geregistreerd: 19-05-10
Woonplaats: Bergen Op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 17:33

Ik erger me aan "Vrienden" die weer een nieuw kitten in huis hebben genomen ondanks dat ze geen geld hebben om zichzelf te onderhouden. Om ook vervolgens dit beestje "weg" te doen omdat het geen kitten meer is en dus niet meer leuk.. of het mauwt te veel... of het plast buiten de kattenbak..

En dan vervolgens boos op mij worden omdat ik niet enthousiast reageer op de foto van het arme dier.

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 17:54

GUSTIxBILL schreef:
Hopelijk mogen er ook nieuwe mensen posten ?
Maar moet echt even mijn ergernis kwijt over mijn werkgever.

Al sinds ik hier werk ben ik continu de pineut.
Zaterdagmiddag thuiskomen, maandag ochtend om 1-2h vertrek.
Op bepaald moment mijn ontslag ingediend. Met alle 3 werkgevers plus beide planners aan tafel gezeten. Want ze wouden mij niet kwijt.
Paar afspraken gemaakt onder werkgevers, toenmalige collega’s en planners.
Is vrij goed gegaan, maar laatste 2 maanden ist weer prijs.
Heb nieuwe collega's en planner. En het is een RAMP,,,
Alles wat tegen kan zitten, zit tegen. Moet ik maar mijn plan trekken en oplossen. Met gevolg, weer zaterdagen pas thuis, maandagen om 1.00 vertrekken.
Mooiste van al? Als mijn collega’s hun ritten niet halen (expres te laat vertrekken of omrijden), krijg ik ze weer in mijn nek, bovenop mijn meestal onmogelijk te halen ritten.
Mijn vrij word geweigerd of ingetrokken omdat ik collega’s hun problemen oplos. Worden zij op de dop gezet, geen werk, maar ik moet wel komen werken en verlof ingetrokken.
En vandaag dus weer
Collega is te laat vertrokken, haalt zijn ritten niet, maar heeft morgen vrij. En willen ze op tijd thuis hebben.
Mag ik over mijn uren gaan. En Oja, zaterdag pas thuis,

Mooie is: zelf vorige week vakantie gehad, zou deze maandag pas om 6 moeten vertrekken. Krijg ik vrijdag avond bericht dat ik om 2 moet vertrekken.
En liegen ze nog waarom. Bleek collega zelfde geflikt te hebben als vandaag, waardoor hij niet meer bij de klant geraakte. Zeggen ze tegen mij dat spoedbestelling was...

Is het nu zo moeilijk om afspraken na te komen ? Stoom komt me ondertussen uit de oren. Denk dat ik me voortaan ook maar “overslaap” en “perongeluk” de verkeerde route neem waar ik weet dat file staat...


Dat is wel heel zuur...
Misschien nog eens in gesprek?
Of gaan rondkijken voor een andere baan...

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 18:18

Dat mijn foeilijst de laatste tijd exponentieel gegroeid is. En ik hem juist een tijdje terug had afgeschaft, omdat ik hekel heb aan gaten in topics -O-

GUSTIxBILL

Berichten: 1983
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 18:23

Mwah Ineke2, heb hier ook heel mooie kansen gekregen.
Ik kan gewoon niet tegen het niet nakomen van afspraken.
Nieuw gesprek staat van mijn kant uit ook op de planning.
Ik ben momenteel na het vertrekken van andere collega’s de enigste in ons team (hebben 3 soorten transport) met ervaring.
Geen probleem dat de planning verwacht dat ik mijn collega’s hun problemen oplos.
Maar niemand houd zich nog aan de toen gemaakte afspraken.
Deze zijn toen wegens mijn burn-out heel duidelijk gemaakt (1 van mijn bazen heeft in mijn schoenen gestaan).
Nu dus even met de hele nieuwe meute aan tafel. En anders idd nieuwe baas.
Ik merk gewoon dat lontje op is. En waarschijnlijk daarom extra gefrustreerd, ook op mezelf dus.

Herkenbaar Dorus :j

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 18:31

Aan een man in de boekwinkel vandaag. Hij had afgesproken dat het meisje (de verkoopster) een boek zou zoeken en dat hij later terug zou komen. Hij vroeg hoe dat meisje heet. Dus ze gaf haar naam. Hij zei wat een bijzondere naam, waar komt dat vandaan? Ze gaf aan dat het Irakees was. Zegt die man, zo jij bent ver van huis. 8)7

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 18:40

Dorus schreef:
Dat mijn foeilijst de laatste tijd exponentieel gegroeid is. En ik hem juist een tijdje terug had afgeschaft, omdat ik hekel heb aan gaten in topics -O-

Same :')

Moska

Berichten: 3393
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 19:09

Ergernis nr 3 over de LOI (en de eerste van vandaag). Vandaag is de lesstof weer geupdated. Met andere woorden, de lesstof die ik vorige (!) week gekregen heb, is weer aangepast met een correctieblad van maar liefst 36 pagina's |o |o En ik was al bij hoofdstuk 7... Nu eerst maar weer kijken welke correcties ik moet aanbrengen (nog afgezien van de fouten die ik zelf al ontdekt had). Wat een waardeloze instelling is de LOI zeg >;)

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 19:10

GUSTIxBILL schreef:
Mwah Ineke2, heb hier ook heel mooie kansen gekregen.
Ik kan gewoon niet tegen het niet nakomen van afspraken.
Nieuw gesprek staat van mijn kant uit ook op de planning.
Ik ben momenteel na het vertrekken van andere collega’s de enigste in ons team (hebben 3 soorten transport) met ervaring.
Geen probleem dat de planning verwacht dat ik mijn collega’s hun problemen oplos.
Maar niemand houd zich nog aan de toen gemaakte afspraken.
Deze zijn toen wegens mijn burn-out heel duidelijk gemaakt (1 van mijn bazen heeft in mijn schoenen gestaan).
Nu dus even met de hele nieuwe meute aan tafel. En anders idd nieuwe baas.
Ik merk gewoon dat lontje op is. En waarschijnlijk daarom extra gefrustreerd, ook op mezelf dus.

Herkenbaar Dorus :j


Van mijn kant sterkte en pas op jezelf :(:)