Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 09:58

Heb wel mijn raam dicht dus als ik zo naar buiten ga zal ik het wel ruiken denk ik, uni ligt ook niet ver er vandaan. Wel heftig zeg!


Pandameisje

Berichten: 4022
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 09:58

Dat mijn leraar in 20 min tijd al 10x mij nathalie noemt terwijl ik
Chantal heet

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 10:00

De scheren - niet scheren discussie en het hele "Als je paard teveel zweet en je paard ondervind daarmee problemen waardoor je moet scheren handel je niet in het voordeel van je paard want je zou in eerste instantie al niet zo hard mogen rijden dan" :') Normaal blijf ik graag in mijn grijze mix and match zone zitten, maar nu heb ik echt zoiets van jezus, klaag jij ook hoog en laag als iemand tegen een kind zegt dat ze hun groentjes op moeten eten?

hagelslag
Berichten: 8933
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 10:19

lotthje schreef:
hagelslag schreef:
Dillema.
Ik wil zo een rondje fietsen
Het is redelijk fris maar een dun jasje zou voldoende moeten zijn.
Maar, met een dun jasje word mijn bovernarm koud. En als mijn bovenarm koud word gaat hij pijn doen.

Dus of dikkere jas aan en mij doodzweten of een koude pijnlijke arm


Misschien een wat dikkere trui of laagjes? En dan met de dunnere jas?


Ik ben voor de optie iets dikkere jas gegaan.
Is een soort tussenjas.
Heb wel gezweten maarja
Zo gewoon even douchen en klaar.

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 11:11

hagelslag schreef:
Ik ben voor de optie iets dikkere jas gegaan.
Is een soort tussenjas.
Heb wel gezweten maarja
Zo gewoon even douchen en klaar.


Misschien een idee om volgende keer een sok open te knippen en die er overheen te doen?

Als je neus 180 graden gedraaid zat zou je bij regen verdrinken.

hagelslag
Berichten: 8933
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 11:13

Boterbloem90 schreef:
hagelslag schreef:
Ik ben voor de optie iets dikkere jas gegaan.
Is een soort tussenjas.
Heb wel gezweten maarja
Zo gewoon even douchen en klaar.


Misschien een idee om volgende keer een sok open te knippen en die er overheen te doen?




Oehhh die optie is ook best goed!!
Misschien ook wat voor de winter op het werk

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 11:44

Kirania schreef:
De scheren - niet scheren discussie en het hele "Als je paard teveel zweet en je paard ondervind daarmee problemen waardoor je moet scheren handel je niet in het voordeel van je paard want je zou in eerste instantie al niet zo hard mogen rijden dan" :') Normaal blijf ik graag in mijn grijze mix and match zone zitten, maar nu heb ik echt zoiets van jezus, klaag jij ook hoog en laag als iemand tegen een kind zegt dat ze hun groentjes op moeten eten?

Haha dan zou ik vanaf nu tot aan eind lente niet meer kunnen rijden. Dat word hem dus niet :n

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nyaleti

Berichten: 5999
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 12:40

Ineke2 schreef:
Kirania schreef:
De scheren - niet scheren discussie en het hele "Als je paard teveel zweet en je paard ondervind daarmee problemen waardoor je moet scheren handel je niet in het voordeel van je paard want je zou in eerste instantie al niet zo hard mogen rijden dan" :') Normaal blijf ik graag in mijn grijze mix and match zone zitten, maar nu heb ik echt zoiets van jezus, klaag jij ook hoog en laag als iemand tegen een kind zegt dat ze hun groentjes op moeten eten?

Haha dan zou ik vanaf nu tot aan eind lente niet meer kunnen rijden. Dat word hem dus niet :n


Ik heb juist het idee dat ze niet gewerkt hebben als ze niet zweten. Oké niet in de winter natuurlijk en niet overmatig veel dan.

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 13:06

casperzazoe schreef:
Ineke2 schreef:
Haha dan zou ik vanaf nu tot aan eind lente niet meer kunnen rijden. Dat word hem dus niet :n


Ik heb juist het idee dat ze niet gewerkt hebben als ze niet zweten. Oké niet in de winter natuurlijk en niet overmatig veel dan.


Dit ookal, de spieren voelen dan gewoon warm, alles vóór het zweten is bij mijn merrie een warming up _O- Tondeuse gaat erin zodra ze echt begint te puffen in haar pels.

Lestrange01

Berichten: 2788
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 13:52

Aan dat ik zojuist het slechtste gesprek ooit heb gehad met een vertrouwenspersoon/psycholoog..echt dat die vrouw op school mag werken.. bizar.

Ik die verontrustende dingen vertel over mijn gemoedstoestand (en na 7 jaren therapie weet je inmiddels heel goed welke woorden alarmbellen moeten doen laten ringen bij hulpverleners :+ ) en vervolgens weggestuurd wordt met: "tja je doet eigenlijk alles al, je moet het maar uitzitten. Over twee weken weer een afspraak?"

Als iemand je verteld dat hij/zij een eetstoornis heeft en de afgelopen weken door stress heel weinig kan eten en in een korte tijd veel is afgevallen. Niet lang alleen durft te zijn omdat degene bang is een gevaar voor zichzelf te zijn en een verleden heeft met opnames en automutilatie (waarvan de betreffende mevrouw af weet :roll: ) dan zou iedere idioot al in kunnen schatten dat dit niet de juiste gang van zaken is

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 15:09

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik zojuist het slechtste gesprek ooit heb gehad met een vertrouwenspersoon/psycholoog..echt dat die vrouw op school mag werken.. bizar.

Ik die verontrustende dingen vertel over mijn gemoedstoestand (en na 7 jaren therapie weet je inmiddels heel goed welke woorden alarmbellen moeten doen laten ringen bij hulpverleners :+ ) en vervolgens weggestuurd wordt met: "tja je doet eigenlijk alles al, je moet het maar uitzitten. Over twee weken weer een afspraak?"

Als iemand je verteld dat hij/zij een eetstoornis heeft en de afgelopen weken door stress heel weinig kan eten en in een korte tijd veel is afgevallen. Niet lang alleen durft te zijn omdat degene bang is een gevaar voor zichzelf te zijn en een verleden heeft met opnames en automutilatie (waarvan de betreffende mevrouw af weet :roll: ) dan zou iedere idioot al in kunnen schatten dat dit niet de juiste gang van zaken is

Mijn beste vriendin deed een poging en kwam in het ziekenhuis terecht. Ze werd gewoon naar huis gestuurd waar ze alleen woont. :7

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 15:09

Aan mijn mentorleerlingen die de moeite hadden genomen een fles alcohol vrije wijn te kopen.. die mocht ik dus nog even toespreken. Jongens ik wil ook naar huis.

Ergens vond ik het ook wel grappig maar dat mogen zij natuurlijk niet weten.

kimberly1995
Berichten: 2423
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 15:17

lenaa_tje schreef:
Aan mijn mentorleerlingen die de moeite hadden genomen een fles alcohol vrije wijn te kopen.. die mocht ik dus nog even toespreken. Jongens ik wil ook naar huis.

Ergens vond ik het ook wel grappig maar dat mogen zij natuurlijk niet weten.


Hoe oud zijn ze? _/-\o_

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 15:21

Ik snap het punt niet?

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 15:24

Dat ik zojuist een parkeerplaats (waar notabene een auto stond) op moest en mijn pup mee moest 'trekken' omdat drie jongens op hun scooter/brommer over het voetpad heen wilde. In plaats van dat ze 2 meter voor mij de weg op gingen bleven ze gewoon op de stoep rijden. Even lekker binnendoor scheuren vanuit het speeltuintje, hun ontmoetingsplek.

Idioten.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 15:42

Geen zin om te gaan werken :')

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:00

Dat is het huis en de auto moet schoonmaken maar ik wil gewoon de Sims spelen :')

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:01

SindyKaya schreef:
Dat is het huis en de auto moet schoonmaken maar ik wil gewoon de Sims spelen :')


Het huis van je Sim gaan schoonmaken :+

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:08

Dat ik me de hele dag al een beetje doods voel, totaal geen energie

:D

Nyaleti

Berichten: 5999
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:21

SindyKaya schreef:
Dat is het huis en de auto moet schoonmaken maar ik wil gewoon de Sims spelen :')


Oh thanks, ik weet wat ik vanavond ga doen op m'n eerste vrije avond in tijden *\o/*

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 16:32

lenaa_tje schreef:
Aan mijn mentorleerlingen die de moeite hadden genomen een fles alcohol vrije wijn te kopen.. die mocht ik dus nog even toespreken. Jongens ik wil ook naar huis.

Ergens vond ik het ook wel grappig maar dat mogen zij natuurlijk niet weten.

Misschien begrijp ik het niet goed, maar waarom moesten ze daarover toegesproken worden?

Schoentje, kerstmuts en [o]

Foaly

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 17:35

Ik denk dat lena uit dank voor die fles wijn nog een 'toespraak' moest houden maar eigenlijk het liefst naar huis wilde? Lief bedacht, maar het kost wel weer extra tijd die van je weekend af gaat, zeg maar :')

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 17:58

oomens schreef:
lenaa_tje schreef:
Aan mijn mentorleerlingen die de moeite hadden genomen een fles alcohol vrije wijn te kopen.. die mocht ik dus nog even toespreken. Jongens ik wil ook naar huis.

Ergens vond ik het ook wel grappig maar dat mogen zij natuurlijk niet weten.

Misschien begrijp ik het niet goed, maar waarom moesten ze daarover toegesproken worden?

Tja je mag op school ook geen alcohol vrije wijn nuttigen. En het is natuurlijk provoceren. Je drinkt toch ook geen alcohol vrije wijn tijdens je werk lijkt mij.
Maar wie doet dat nu niet als je 15 bent, provoceren dan.
En ik wilde inderdaad graag naar huis :+ i.p.v. een gesprek over waarom dit niet oke is.

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 18:47

Meer verdrietig.Dat de dementie van onze moeder toch erger is dan wij dachten.Dat het niet goed was wisten we natuurlijk al langer.Maar nu de arts het ook zei kwam het toch wel hard binnen.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Lieszje
Berichten: 7176
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 19:06

Sterkte Britta31 :(:)

Mijn ergenis is nog van gisteravond :+
Vorige week betrokken geweest in een ongeval met mijn vriends auto.
We kregen een vrachtwagen tree op de voorruit die via het dak weg schoot.

Gisteren dus te horen gekregen dat de auto economisch total loss is en de dagwaarde 250 euro is 8)7
Oke het is een cuore uit 1998, maar met maar 70.000 op de teller een prima auto.
En als je dan op internet kijkt wat er gevraagd wordt voor vergelijkbare auto's (met meer km's), vraag ik me dus echt af hoe ze op €250 komen.

Echt leuk om betrokken te zijn geweest in een ongeval, eerst een auto op je af te zien komen, daarna een tree ter hoogte van je vriends hoofd en daarna een vrachtwagen..

Oke, wij zijn er echt goed af gekomen en daar ben ik oprecht blij mee.
Maar mentaal beide al een flinke tik gekregen en nu is mijn vriend ook nog eens zijn goedrijdende auto kwijt (en een andere auto kopen is dus niet mogelijk voor hem).

Sorry nog een aardig verhaal geworden maar moest het even kwijt :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clmr, Eulogy, MirjamRobin, OleJon en 56 bezoekers