Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 07:43

Dat mijn bed nog veel te goed ligt.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 07:55

Spinneweb in de deuropening van de wc , dat kan die spin niet doen |o

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 08:10

Mijn trein heeft 10 min vertraging nu haal ik mijn overstap niet. Nu moet ik een uur wachten op Zwolle yay *\o/*

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 08:32

Caitlin_K schreef:
Aan mijn eigen gestotter en gestuntel tijdens het brengen van slecht nieuws (overleden) aan familie van een bewoner op het werk.


Vervelend maar is ook niet niets heh! Neem het jezelf niet teveel kwalijk..

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 08:56

1 minuut op je werk zitten en al denken "Is het al half 5?" :O

Ghostattack

Berichten: 11238
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 09:00

Whale schreef:
1 minuut op je werk zitten en al denken "Is het al half 5?" :O

Dit denk ik al voordat ik aangekomen ben op mijn werk _O-

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 09:01

Ghostattack schreef:
Whale schreef:
1 minuut op je werk zitten en al denken "Is het al half 5?" :O

Dit denk ik al voordat ik aangekomen ben op mijn werk _O-


Als mijn wekker gaat :')

cursebreaker

Berichten: 11455
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 09:41

Dat er een vlieg in huis zit die de hele tijd rond m'n hoofd zoeft en niet gaat zitten zodat ik 'm niet te pakken krijg. Super frustrerend dit grrrr -:(-

Moska

Berichten: 3393
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 10:08

Aan mezelf. Ik moet een telefoontje plegen en een aantal dingen vragen die belangrijk zijn voor mijn beslissing of ik wel of niet kan toezeggen op een baan. Maar ik merk nu aan mezelf dat ik het uitstel en dat mijn hartslag enorm verhoogd is en ik me heel gejaagd en naar voel. Zo irritant, dacht dat ik deze fases overwonnen had het afgelopen jaar, maar niets is minder waar...

cursebreaker

Berichten: 11455
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 10:18

Moska schreef:
Aan mezelf. Ik moet een telefoontje plegen en een aantal dingen vragen die belangrijk zijn voor mijn beslissing of ik wel of niet kan toezeggen op een baan. Maar ik merk nu aan mezelf dat ik het uitstel en dat mijn hartslag enorm verhoogd is en ik me heel gejaagd en naar voel. Zo irritant, dacht dat ik deze fases overwonnen had het afgelopen jaar, maar niets is minder waar...


Ik ben bijna 30 en heb hier nog steeds last van met dingen als telefoontjes plegen, wat voor vele anderen gewoon zo simpel is, dat ik kotsmisselijk van de stress ben en alleen maar wil uitstellen om dan zoiets te doen. Ik kan me dus wel goed voorstellen hoe je je voelt nu. Zou willen dat ik een goede tip voor je had waarmee je je erdoorheen kunt worstelen, maar helaas niet. Het enige wat helpt is het zsm te doen zodat je het achter de rug hebt ben ik bang. Succes!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 10:20

cursebreaker schreef:
Moska schreef:
Aan mezelf. Ik moet een telefoontje plegen en een aantal dingen vragen die belangrijk zijn voor mijn beslissing of ik wel of niet kan toezeggen op een baan. Maar ik merk nu aan mezelf dat ik het uitstel en dat mijn hartslag enorm verhoogd is en ik me heel gejaagd en naar voel. Zo irritant, dacht dat ik deze fases overwonnen had het afgelopen jaar, maar niets is minder waar...


Ik ben bijna 30 en heb hier nog steeds last van met dingen als telefoontjes plegen, wat voor vele anderen gewoon zo simpel is, dat ik kotsmisselijk van de stress ben en alleen maar wil uitstellen om dan zoiets te doen. Ik kan me dus wel goed voorstellen hoe je je voelt nu. Zou willen dat ik een goede tip voor je had waarmee je je erdoorheen kunt worstelen, maar helaas niet. Het enige wat helpt is het zsm te doen zodat je het achter de rug hebt ben ik bang. Succes!


Hier ook nog steeds last ervan hoor...
Maar inderdaad, zorg dat je het achter de rug hebt. Anders blijft het je eindeloos je energie en je humeur kosten, doodzonde.
Oh, en schrijf op wat je wilt zeggen, zodat je niets vergeet!

Moska

Berichten: 3393
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 10:22

cursebreaker schreef:
Moska schreef:
Aan mezelf. Ik moet een telefoontje plegen en een aantal dingen vragen die belangrijk zijn voor mijn beslissing of ik wel of niet kan toezeggen op een baan. Maar ik merk nu aan mezelf dat ik het uitstel en dat mijn hartslag enorm verhoogd is en ik me heel gejaagd en naar voel. Zo irritant, dacht dat ik deze fases overwonnen had het afgelopen jaar, maar niets is minder waar...


Ik ben bijna 30 en heb hier nog steeds last van met dingen als telefoontjes plegen, wat voor vele anderen gewoon zo simpel is, dat ik kotsmisselijk van de stress ben en alleen maar wil uitstellen om dan zoiets te doen. Ik kan me dus wel goed voorstellen hoe je je voelt nu. Zou willen dat ik een goede tip voor je had waarmee je je erdoorheen kunt worstelen, maar helaas niet. Het enige wat helpt is het zsm te doen zodat je het achter de rug hebt ben ik bang. Succes!


Ik ben gewoon 40 en nog steeds een schijtluis met sommige dingen. Echt zo onhandig :+

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 10:24

Lau schreef:
Ghostattack schreef:
Dit denk ik al voordat ik aangekomen ben op mijn werk _O-


Als mijn wekker gaat :')


Oke dat is waar :')

swartbeessie

Berichten: 2142
Geregistreerd: 03-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 10:25

Ik ken t ook. Voor de fysieke stress: ademhalingsoefeningen, even diep zuchten, dan rustig in ademen door de neus en alle negatieve gedachten uitademen. Zet ze op een wolkje en laat maar wegdrijven.
Voor je gedachten: probeer te relativeren. Als het niet bevalt, daar is een proeftijd voor etc. Zet m op!

Ik erger me aan bepaalfe topics op bokt, op het moment. Mensen reageren niet op elkaar, er wordt niet teruggelezen wat er gezegd wordt, en oordelen zo hard. Laten we wat liever zijn voor elkaar, denk ik dan..

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 10:33

Dat onze kitten ons hondje als prooidier ziet.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 10:35

Mensen die zinderlijk schrijven maar ook hindelijk. Iets is hinderlijk/irritant en een kind/huisdier is zindelijk.

Eva1975
Berichten: 516
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 11:00

Aan de collega's die na de vakantie niet de moeite nemen om of me te feliciteren of te vragen hoe de vakantie was en hoe het met het huis staat. hard op zoek naar iets anders geloof ik.

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 12:16

Aan de berzorger die zonder te bellen/kloppen een briefje in de bus gooit dat hij me gemist heb. Ik stond in de keuken, wat vanaf de deur te zien is. Dus snel de deur open gedaan en naar hem geroepen. Krijg ik een hele reactie dat ik net optijd ben. Uhm misschien even aankloppen in plaats van meteen een briefje en weg gaan :+

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 12:20

Aan dat mijn oudere pony er zo slecht uit ziet... heeft een jaar stilgestaan dus is ook niet abnormaal, maar ben hem nu aan het oppakken weer. Zie wel verbetering, maar voel me er zo slecht over

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 12:24

jumpyhorse schreef:
Aan dat mijn oudere pony er zo slecht uit ziet... heeft een jaar stilgestaan dus is ook niet abnormaal, maar ben hem nu aan het oppakken weer. Zie wel verbetering, maar voel me er zo slecht over

Die van mij ziet er ook niet uit na een jaar stilstaan. Niet slecht over voelen, gewoon lekker aanpakken en de tijd nemen :)

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 12:53

Ik erger me aan dat ik niet bij geslapen kom en altijd doodmoe ben :')
Vanmorgen lag mijn bed ook zo lekker dat ik 5 min te laat kwam _O-

Foaly

Berichten: 4841
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 13:08

Slecht geslapen, stikchagrijnig aan het werk en dan een collega die steeds de meest simpele vragen blijft stellen. Als vanavond op het nieuws is dat er een moord gepleegd is in Zoetermeer, weet ik van niets, OK? %)

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 13:27

Waarom de tijd zo langzaam gaat...

cursebreaker

Berichten: 11455
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 14:31

Omdat er waarschijnlijk ergens een wespen nest zit maar ik niet kan achterhalen waar. Bijna elke dag zit er wel eentje binnen en vandaag al twee. Ik wordt GEK |( kan ook echt niet zien waar ze vandaan komen... pff heb onder geen ramen of deuren open dus snap er niks van.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 14:43

Het zal allemaal wel versterk worden door mijn emoties máár...

Aan het feit dat ik op mijn vrije dag met mijn pup de hort op ga én daarmee op mijn werk langskom (weegschaal, even wat halen je weetwel). Een collega iets aan mij vraagt voor een klant en ik haar even help. Vervolgens zie ik dat er een foutje is gemaakt en moet het nagevraagd worden aan iemand die vanochtend al aanwezig was (lees; ik dus niet!). Klant begint TEGEN MIJ(!) te snauwen dat degene haast heeft en ik geef aan dat fouten maken menselijk is maar heel vervelend en ja hee, ik sta hier nu ook in mijn vrije tijd heh :') Ik besloot om lekker verder te gaan met mijn pup, houdoe en bedankt!

Daarnaast ben ik heel hard aan het oefenen dat pup leert zitten voordat ze aangehaald wordt. In principe gaat dat heel goed en begint ze steeds meer mensen te negeren maar er zijn van die mensen die vinden dat ze mijn pup zonder pardon mogen roepen, aanhalen, enzovoort! De meeste hebben begrip maar ... net vlakbij huis sloeg toch wel alles;
Pupje is overprikkeld door wat hard scheurende auto's, een moeder&oma&kind zitten op een wipwap waar wij nou eenmaal even langs moeten. Gaan met een grote boog er om heen. 'Kijk nou' zeg mama, ze lachen en INEENS! raced kind op ons af. En niet één volwassenen die zegt, 'Doe maar niet'. Dus ik was de boosdoener weer en riep, 'Doe maar niet hoor', en leid pupje af om verder te lopen.

En last but not least, wellicht de verklaring waarom ik mij er zo druk over kan maken; Ik moet 'plezier' maken en 'leuke' dingen doen - om vervolgens te vergaan van de pijn. Jaa, dat nodigd uit om 'plezier' te maken en 'leuke dingen' te doen. |o |o |o

Baalbaalbaalbaal-moment. Sorry.
Pupje doet het trouwens fantastisch en is nu heerlijk naast me gekropen om te slapen. Groot worden is vermoeiend.