Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 11:44

Gini schreef:
CalipsoLover schreef:
Sommige mensen en Facebook.
Heb een facebookvriend die alles er op zet, wanneer zij ziek is, wanneer haar kinderen ziek zijn, dagelijks foto's van haar kids, echt alles, elke zucht en scheet.


Begint de naam met een M?

Ja :')

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥


Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 11:48

Oké mijn grootste ergernis zijn mensen op Facebook die bijvoorbeeld posten:

'5 jaar samen met me schat, zo gelukkig'.

Terwijl ik weet dat hij haar vorige maand van z'n motor heeft gegooid in België omdat hij ineens niet meer samen verder wilde en dat zijn vader haar toen heeft meegenomen.

'Hou van me kleinkinderen'

Terwijl ik weet dat ze er nooit zijn, nooit oppassen, alles doen voor uiterlijk vertoon.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 11:51

Dat gaat al mis bij 'me'. -O-

Schoentje, kerstmuts en [o]

Gini
Berichten: 17885
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 11:53

CalipsoLover schreef:
Gini schreef:
Begint de naam met een M?

Ja :')


Vooral voor de kinderen vind ik het gênant. Ik zou echt razend op mijn moeder zijn wanneer ik als kind besef begin te krijgen van wat Facebook is en wat mijn moeder er dan allemaal over mij opgezet heeft. Soms echt intieme momenten dat ik denk dat dat toch echt iets tussen moeder en kind is. Voel me soms zelf een indringer in hun privé, maar goed, ze zet het er toch allemaal eigenhandig op.

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 11:55

oomens schreef:
Dat gaat al mis bij 'me'. -O-


Onmens, dat ge-me, dat went en als iemand oprecht is, prima. Maar alles voor de likes, mweh.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Marcella

Berichten: 36586
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 12:27

SindyKaya schreef:
Marcella schreef:
Dronken gasten op Afas live die ook nog denken leuk te zijn.

9 van de 10 keer niet dronken :roll:

:')

Deze was wel echt dronken.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

Foaly

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 12:50

Mijn tante (met blijkbaar het verstand van een doperwt) die blij vertelt hoe ze de wc heeft schoongemaakt. 'Eerst kokend water en toen bleek en toen nog een scheut azijn erbovenop. Het stinkt wel een beetje naar chloor maar dat trekt zo wel weer weg'. B-)

Heb haar maar vriendelijk doch dringend verzocht dat NOOIT meer te doen. Echt. Hoe krijgen sommige mensen het verzonnen :=

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 12:53

500 pagina’s vol alweer!

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 12:54

MarcoBorsato schreef:
Oké mijn grootste ergernis zijn mensen op Facebook die bijvoorbeeld posten:

'5 jaar samen met me schat, zo gelukkig'.

Terwijl ik weet dat hij haar vorige maand van z'n motor heeft gegooid in België omdat hij ineens niet meer samen verder wilde en dat zijn vader haar toen heeft meegenomen.

'Hou van me kleinkinderen'

Terwijl ik weet dat ze er nooit zijn, nooit oppassen, alles doen voor uiterlijk vertoon.

Oh dit ja. Klasgenoot van mij heeft dat ook gedaan, terwijl hij 2 week van te voren nog zijn vriendin wilde dumpen voor één van de twee klasgenoten die hij een berichtje had gestuurd dat hij gevoelens voor ze heeft en hij zijn vriendin voor ze wil laten vallen. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 12:56

Foaly schreef:
Mijn tante (met blijkbaar het verstand van een doperwt) die blij vertelt hoe ze de wc heeft schoongemaakt. 'Eerst kokend water en toen bleek en toen nog een scheut azijn erbovenop. Het stinkt wel een beetje naar chloor maar dat trekt zo wel weer weg'. B-)

Heb haar maar vriendelijk doch dringend verzocht dat NOOIT meer te doen. Echt. Hoe krijgen sommige mensen het verzonnen :=


Op zich niets mis mee zolang ze het maar niet heeft samen gegooid, alhoewel deze post mij doet vermoeden van wel :=

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 12:56

Foaly schreef:
Mijn tante (met blijkbaar het verstand van een doperwt) die blij vertelt hoe ze de wc heeft schoongemaakt. 'Eerst kokend water en toen bleek en toen nog een scheut azijn erbovenop. Het stinkt wel een beetje naar chloor maar dat trekt zo wel weer weg'. B-)

Heb haar maar vriendelijk doch dringend verzocht dat NOOIT meer te doen. Echt. Hoe krijgen sommige mensen het verzonnen :=

Oei, blij dat ze niet in het ziekenhuis is gekomen met ademhalingsproblemen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Foaly

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 12:57

Ze had idd alles zo op elkaar gegooid en is toen gaan schrobben -O- Oh ja ze had het wel een beetje benauwd maar dat lag aan haar astma volgens haar.

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

xPabloBokt

Berichten: 9305
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-19 13:06


You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 19:09

Gini schreef:
Vooral voor de kinderen vind ik het gênant. Ik zou echt razend op mijn moeder zijn wanneer ik als kind besef begin te krijgen van wat Facebook is en wat mijn moeder er dan allemaal over mij opgezet heeft. Soms echt intieme momenten dat ik denk dat dat toch echt iets tussen moeder en kind is. Voel me soms zelf een indringer in hun privé, maar goed, ze zet het er toch allemaal eigenhandig op.

Ja vind ik ook. Je weet tenslotte niet wie er kijkt, ik ken haar ook helemaal niet goed en zou persoonlijk met zulke informatie toch veel voorzichtiger omspringen, zeker als het om je kinderen gaat. Krijg er een beetje de kriebels van.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 20:24



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Redford, Vagabondo en 42 bezoekers