Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:20

sollair310 schreef:
Dat ik me soms ineens zonder enige reden enorm down voel en dat dit de ene keer zo over gaat en de andere keer een hele week blijft hangen


Same gurl, same. Wellicht winterblues?

Gini
Berichten: 17906
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:22

Tigress schreef:
Weinig energie over door flinke jankbuien gedurende de dag. Dat wordt nog wat morgen ;(
Het is voor zijn welzijn, maar wat gaan we hem missen ;(


Sterkte! Morgen nemen ze een stuk van je hart weg.

Tigress

Berichten: 8938
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:38

Bedankt <3
Ja, zo voelt het wel inderdaad. En het is oke, want zijn lichaam is op. Koppie wil nog, maar het is een wandelend skeletje aan het worden :( Hij is nog verder afgevallen, karakter wordt stiekem aan anders, en we moeten het voor zijn nu de pijn nog niet te erg is. We moeten een lijdensweg voorkomen, dat verdient 'ie ;(

sollair310
Berichten: 70
Geregistreerd: 27-07-16
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 21:43

Castilja schreef:
Same gurl, same. Wellicht winterblues?


Normaal geen last van, maar er is de laatste tijd flink wat veranderd -verhuisd ed- en het slechte weer en dus verplicht binnen moeten zitten, werkt dan zeker niet mee

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 22:32

Dat mijn laptop weigert te updaten. Ben al de hele dag bezig met proberen om dat kreng te laten updaten, inmiddels contact gezocht met microsoft support en nog wil die de update niet doen. Hij gaat bezig, lijkt alles gewoon goed te doen en dan op het laatste moment gaat het fout en mislukt de update...
Ik ben in staat dit ding uit het raam te gooien maar dat gaat een beetje lastig want ik heb echt een laptop nodig voor school. Maar iedere keer moeten updaten bij het afsluiten en opstarten word ik ook echt spuugzat

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:19

Goede vriendin die in een zware depressie zit.... Heeft zojuist een zelfmoord poging gedaan, is gered door haar partner, maar kan bij geen enkele crisisdienst terecht... Dus word gewoon platgespoten met medicijnen en weer terug naar huis... Belachelijk. |(

kimberly1995
Berichten: 2423
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:22

iirrssjjee schreef:
Goede vriendin die in een zware depressie zit.... Heeft zojuist een zelfmoord poging gedaan, is gered door haar partner, maar kan bij geen enkele crisisdienst terecht... Dus word gewoon platgespoten met medicijnen en weer terug naar huis... Belachelijk. |(


Ook niet bij de PAAS afdeling?

Veel sterkte!

Nyaleti

Berichten: 6128
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:22

iirrssjjee schreef:
Goede vriendin die in een zware depressie zit.... Heeft zojuist een zelfmoord poging gedaan, is gered door haar partner, maar kan bij geen enkele crisisdienst terecht... Dus word gewoon platgespoten met medicijnen en weer terug naar huis... Belachelijk. |(


Jezus, te belachelijk voor woorden . :oo sterkte de komende tijd.

Ik wil röntgen of een echo van m'n knieën laten maken want vertrouw er niks van, maar volgens mij moet je eerst een half jaar kapot gaan van de pijn voordat ze je doorsturen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:34

Netflix werkt niet op mijn chromecast. Altijd gezeik sinds ik hier woon. Ben in staat echt dingen kapot te gooien. Wazig beeld, niet laden, apparaat niet vinden etc. :n

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:51

Helemaal de dagen kwijt omdat ik al 3 weken aan het strijden ben voor de tentamens en elke dag hetzelfde is, ben ik ook vergeten dat het zondag is, lig al heel avond lekker te relaxen ... Super Robinson fan ook trouwens!

Kijk ik net op fb: .... is de winnaar van Expeditie Robinson!!!

God ver dorie !! Dit had ik gewoon live kunnen kijken en dan vergeet ik het gewoon. En nu weer ik het toch al, doei leuke finale :')

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 00:12

Tigress schreef:
Weinig energie over door flinke jankbuien gedurende de dag. Dat wordt nog wat morgen ;(
Het is voor zijn welzijn, maar wat gaan we hem missen ;(


:(:) heel veel sterkte

xPabloBokt

Berichten: 9391
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-19 00:16

Dat ik vandaag bij mijn moeder geweest ben en nu mijn haar helemaal naar rook stinkt -O-

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 00:35

Dat het weekend weer voorbij is. Gelukkig eindelijk de laatste week op mijn huidige baan en dan even 1,5 week rust.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 08:32

Stinkende mensen naast me :')

Marinda, heel veel sterkte! Y;( :*


Edit; en een man die boos wordt omdat ik niet opzij ga omdat hij fietst op de stoep. :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33787
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 09:34

Zou me nog even wat breder maken Nayomie _O-

Ik moet om 9:00 binnen zijn bij een hoorcollege... maar mijn trein is pas 8:50 in Utrecht. :+
Stonden zowel in Amersfoort als in Zwolle te wachten op een defecte trein. _O-

cursebreaker

Berichten: 11437
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 09:39

Tigress schreef:
Bedankt <3
Ja, zo voelt het wel inderdaad. En het is oke, want zijn lichaam is op. Koppie wil nog, maar het is een wandelend skeletje aan het worden :( Hij is nog verder afgevallen, karakter wordt stiekem aan anders, en we moeten het voor zijn nu de pijn nog niet te erg is. We moeten een lijdensweg voorkomen, dat verdient 'ie ;(


Klote beslissing om te maken maar wel goed dat jullie er ook realistisch naar kijken. Je kunt er achteraf straks denk ik wel naar terugkijken, wetende dat je een goede beslissing voor je lieverd hebt gemaakt, ondanks dat je hart heel HEVIG protesteert nu. Wij hebben de keus heel snel moeten maken voor onze lieverd (op 1,5 dag tijd, uit het niks eigenlijk wat ook echt een schok was) maar ik heb niet zelf hoeven te kijken wanneer we vonden dat het de beste tijd was > Dat lijkt me ook echt enorm moeilijk, wat je nu moet doen, maar het klinkt wel alsof jullie het goed doen voor je lieverd en da's uiteindelijk het belangrijkst. Maar wat is het klote zeg als dat moment daar is pfft.

Ik kan niets anders zeggen als Heel Veel sterkte Y;(

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 09:44

Heel veel sterkte vandaag Tigress

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 10:22

M'n collega die er niet is en dan ook niet ff laat weten waar ze dan wel is

xPabloBokt

Berichten: 9391
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-19 11:01

Dat ik mijn instagram probeer op te ruimen en na al ruim 300 accounts ontvolgd te hebben ik ineens de melding "actie geblokkeerd" krijg en niks meer mag ontvolgen. Joe insta, bedankt.

Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 11:35

Straks gesprek in het verzorgingshuis waar mijn vader woont. Ik vrees dat er weer niets gaat veranderen en zit me vooral te ergeren aan de stress die het me oplevert.

Gini
Berichten: 17906
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 11:48

xPabloBokt schreef:
Dat ik mijn instagram probeer op te ruimen en na al ruim 300 accounts ontvolgd te hebben ik ineens de melding "actie geblokkeerd" krijg en niks meer mag ontvolgen. Joe insta, bedankt.


Even uitloggen en terug inloggen.

Phuddle
Berichten: 482
Geregistreerd: 01-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 16:03

VickyS schreef:
Kinderschoenen die ik na 2,5 maand in de vuilbak kan gooien.Zolen gelost en scheuren erin.Of ik nu dure of goedkope neem,altijd hetzelfde liedje.Vanaf nu enkel nog schoenen van de Decathlon voor m'n zoontje.Niet de mooiste,wel de beste kwaliteit.


Herkenbaar xD hopeloos....

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 16:06

Dat ik net mn telefoon tegen de deuropening stootte en het scherm nu (weer) gebarsten is -O-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 16:50

Ik huil al 2 dagen lang, niks is meer leuk, ik wil alleen maar slapen en ik voel me licht in mn hoofd.. gisteren werk afgebeld, vandaag school en werk nogmaals afgebeld. Ik trek het niet meer.. echt helemaal klaar mee.

Castilja

Berichten: 2500
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 17:35

Oei Savannah, dat klinkt helemaal niet best. Pas goed op jezelf. :\ :(:)

Hier ontving ik net een belangrijk telefoontje, en op het moment dat de kern van het gesprek aan brak viel de lijn uit en werd de verbinding verbroken. Ik probeer al een kwartier terug te bellen maar kom er niet doorheen :') :') :') Heerlijk typisch.