Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Castilja

Berichten: 2503
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 18:14

Goeie oomens! Heb al gekeken alleen staat mijn fiets daar helaas niet tussen. :( Ik kijk iedere keer direct of de gemeente mijn fiets heeft maar dat is nog nooit het geval geweest.

Ik erger me vandaag enorm aan het feit dat ik maandag, dinsdag en woensdag iets moet presenteren waar ik helemaal niet achter sta omdat er te weinig tijd is geweest om goed te werken. Een paar klasgenoten en ik willen er een open les van maken zodat we nog door kunnen werken, maar neuh. Ik word zo bokkig als ik iets moet doen wat ik niet wil :')

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 18:21

Vanaf 13:00 al de hele tijd aan het niezen en loopneus. Heb al heel veel zakdoekjes gebruikt. :+

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 18:23

Love_Laugh schreef:
Vanaf 13:00 al de hele tijd aan het niezen en loopneus. Heb al heel veel zakdoekjes gebruikt. :+


Tampon erin :))

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 18:25

Dhl die een pakje berzorgt en voor het andere pakketje een briefje in de bus doet van we hebben u gemist. :+

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 19:38

Aan dat mijn moeder & broertje volgende week wéér op vakantie gaan. Ze zijn vorig jaar meivakantie naar parijs gegaan en toen heeft mam me beloofd om met zn 2en in die zomervakantie naar londen te gaan. Naar Londen wordt nu al meer dan een jaar uitgesteld want we hebben zogenaamd geen tijd, maar wel tijd hebben om met mijn broertje weg te gaan...

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-19 19:49

Pepperrr schreef:
Aan dat mijn moeder & broertje volgende week wéér op vakantie gaan. Ze zijn vorig jaar meivakantie naar parijs gegaan en toen heeft mam me beloofd om met zn 2en in die zomervakantie naar londen te gaan. Naar Londen wordt nu al meer dan een jaar uitgesteld want we hebben zogenaamd geen tijd, maar wel tijd hebben om met mijn broertje weg te gaan...


Wat banketstaaf.. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 20:46

Pepperrr schreef:
Aan dat mijn moeder & broertje volgende week wéér op vakantie gaan. Ze zijn vorig jaar meivakantie naar parijs gegaan en toen heeft mam me beloofd om met zn 2en in die zomervakantie naar londen te gaan. Naar Londen wordt nu al meer dan een jaar uitgesteld want we hebben zogenaamd geen tijd, maar wel tijd hebben om met mijn broertje weg te gaan...


Ik zou vlakaf vragen of ze wel naar Londen wil gaan en waarom ze wel tijd heeft voor jou broer en niet voor jou.

Castilja

Berichten: 2503
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 21:18

Ahhhh Pepper herkenbaar en zo vervelend.. Ik ben het eens met de molenhoek, alleen zou ik het niet vlakaf vragen omdat de kans dan groot is dat het wordt ontkend. Gewoon kwetsbaar opstellen en zeggen dat je het vervelend vindt omdat je het idee krijgt dat je broertje wordt voorgetrokken (of wat voor jou van toepassing is). Sterkte en succes!!

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 21:26

Aan dat mijn laptop de laatste paar maanden zo langzaam is met sims 4 en niks helpt

En dat vliegtickets naar Brazilië zo bizar duur zijn

EN dat ik het verschil tussen hen/hun maar niet goed krijg, terwijl ik donderdag mijn Nederlands taaltoets heb. Ik ken de regels wel (meewerkend voorwerp = hun, meewerkend voorwerp + voorzetsel = hen, lijdend voorwerp = hen) maar bij het toepassen gaat het steeds mis |(
Laatst bijgewerkt door Lestrange01 op 08-10-19 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 21:29

Ze wil zeker ook nog wel :))

Alleen zitten we nu midden in een verbouwing, dus logisch dat nu niet lukt.

Pap moet dus volgende week een paar dagen vlakbij de bestemming werken, en mag op kosten van zijn werk een hotel boeken voor hun 3en. Vandaar dat ze dus volgende week weer weg gaan. Als ik niet had hoeven werken had ik ook mee gemogen, maar zit helaas aan mijn werk vast.

Het was dus niet met opzet om hem voor te trekken. En ze zegt beloofd is beloofd dus komt vast nog wel goed!

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-19 22:44

Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn laptop de laatste paar maanden zo langzaam is met sims 4 en niks helpt

En dat vliegtickets naar Brazilië zo bizar duur zijn

EN dat ik het verschil tussen hen/hun maar niet goed krijg, terwijl ik donderdag mijn Nederlands taaltoets heb. Ik ken de regels wel (meewerkend voorwerp = hun, meewerkend voorwerp + voorzetsel = hen, lijdend voorwerp = hen) maar bij het toepassen gaat het steeds mis |(


Je weet ook goed het verschil tussen meewerkend en lijdend voorwerp? Wellicht helpt dat :)

mv: aan/ voor wie + wwg + ow + (lv)?

Hij heeft aan Sanne een cadeau gegeven.
pv: heeft
zinsdelen maken
wwg: heeft gegeven
ow: wie/wat heeft gegeven?:hij
lv: wie/wat heeft hij gegeven?: een cadeau
mw: aan (voor) wie heeft hij een cadeau gegeven?: aan Sanne

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 22:50

xPabloBokt schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn laptop de laatste paar maanden zo langzaam is met sims 4 en niks helpt

En dat vliegtickets naar Brazilië zo bizar duur zijn

EN dat ik het verschil tussen hen/hun maar niet goed krijg, terwijl ik donderdag mijn Nederlands taaltoets heb. Ik ken de regels wel (meewerkend voorwerp = hun, meewerkend voorwerp + voorzetsel = hen, lijdend voorwerp = hen) maar bij het toepassen gaat het steeds mis |(


Je weet ook goed het verschil tussen meewerkend en lijdend voorwerp? Wellicht helpt dat :)

mv: aan/ voor wie + wwg + ow + (lv)?

Hij heeft aan Sanne een cadeau gegeven.
pv: heeft
zinsdelen maken
wwg: heeft gegeven
ow: wie/wat heeft gegeven?:hij
lv: wie/wat heeft hij gegeven?: een cadeau
mw: aan (voor) wie heeft hij een cadeau gegeven?: aan Sanne


Ja dat verschil snap ik! Ik heb oefeningen gedaan om het weer op te frissen en dan lukt het me om het verschil te zien, maar zodra ze het vervangen met hen/hun opeens niet meer :'). Ik ga morgen even langs mijn Nederlands lerares en vragen of ze nog tips voor me heeft.

Ik heb al YouTube video's gekeken en oefeningen online gemaakt, maar het gaat steeds fout! Echt zo stom, want normaal heb ik dingen zo snel door.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 00:19

Veel te veel koffie gehad vandaag, waardoor ik nu natuurlijk wakker lig. Jammer weer :))

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 00:50


dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 06:30

mensen die uit de hoogte doen omdat ze denken dat ze beter zujn of betere keuzes maken.

hagelslag
Berichten: 9024
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 07:16

Dat ik aan het werk ben en het slecht gaan met mijn hond. Ben om 11 uur vrij en kan dan met haar naar de dierenarts

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-19 07:19

M'n eigen ochtendhumeur

VenoSnorlax

Berichten: 4520
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 08:14

Het wachten op een verrassing voor mn vriend, het wachten is niet zo erg maar mn mond moeten houden omdat als ik ook maar iets laat doorschemeren dat ik wat heb hij gek word en het wilt weten :')

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 08:25

dat ik zondag naar walibi ga en het 21 graden wordt... Opzich fijn zou je denken, maar de hele dag wisselt het van buien naar zon, en dan ook nog zo’n temperatuur erbij... ik weet gewoon niet wat ik aan moet

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 08:44

Dat nu het kouder is mensen hun verwarming weer aan zetten en die van mij dus weer gaat suizen -O- (blokverwarming)
Het was zo heerlijk stil in huis heel de zomer...

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-19 08:50

Trui schreef:
dat ik zondag naar walibi ga en het 21 graden wordt... Opzich fijn zou je denken, maar de hele dag wisselt het van buien naar zon, en dan ook nog zo’n temperatuur erbij... ik weet gewoon niet wat ik aan moet


Kort mouwtje en een dunne regenjas mee?

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:07

Trui schreef:
dat ik zondag naar walibi ga en het 21 graden wordt... Opzich fijn zou je denken, maar de hele dag wisselt het van buien naar zon, en dan ook nog zo’n temperatuur erbij... ik weet gewoon niet wat ik aan moet


Laagjes die je makkelijk aan of uit kunt doen.
T-shirt met korte of lange mouwen (geen idee of je een koukleum bent) en zoals idd al eerder geopperd werd een regenjasje of een spijker/leren jasje en een paraplu.

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:11

Ik wil iets hebben, maar ik heb er al een, en twee is een beetje overdreven. Dan zou ik de eerste weg moeten doen maar die vind ik nog steeds nog zo mooi dat ik dat niet kan en wil en het zonde vind. Ook al zou ik hem prima kunnen doorverkopen. Maar ik wil die nieuwe ook |( :')

Castilja

Berichten: 2503
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:12

Merileth schreef:
Ik wil iets hebben, maar ik heb er al een, en twee is een beetje overdreven. Dan zou ik de eerste weg moeten doen maar die vind ik nog steeds nog zo mooi dat ik dat niet kan en wil en het zonde vind. Ook al zou ik hem prima kunnen doorverkopen. Maar ik wil die nieuwe ook |( :')


Je moet echt even vertellen over wat voor 'iets' dit gaat :')

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 10:41

Iedereen rond mij gaat vooruit en ik blijf ter plaatse trappelen. -O-