Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 12:22

Dat ik door 1 persoon ben geblokt op Whatsapp en geen idee waarom... zo irritant.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 14:20

Aan die enorme pijn in m'n mond, het is helaas een aft die nog niet van plan is weg te gaan -O-

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 14:49

Aan alle ziekenhuisrekeningen die nu binnen komen en die ik eerst moet voorschieten |(

cursebreaker

Berichten: 11456
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 14:54

Dat mijn boekenbox uit Amerika bij de Douane ligt en ik van allerhande formulieren moet gaan invullen en tot in detail moet gaan beschrijven wat in het pakket zit en dat moet gaan opsturen naar postnl, anders wordt het terug gestuurd. Echt lekker weer dit postNL -O- -:(-

cursebreaker

Berichten: 11456
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 14:54

xDenies schreef:
Aan alle ziekenhuisrekeningen die nu binnen komen en die ik eerst moet voorschieten |(


Pff ja die zijn nooit mals. Echt vervelend :(

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 15:05

Dat goede bhs zo duur zijn, net weer 91 euro uitgegeven :wow:

Moska

Berichten: 3393
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 15:58

Aan Blendle. Ik wil mijn gratis abonnement opzeggen, voordat ik moet gaan betalen. Maar dat kan alleen maar telefonisch (tenzij je niet durft te bellen), maar ik sta potverdrie al tien minuten in de wacht. Met zogenaamd de beste wachtkamer muziek van Nederland. Maar de geluidskwaliteit is echt bagger (de liedjes zijn dan wel weer leuk, maar daar hoor je dan maar weer een paar seconden van).

Oh nu wordt ie nog mooier. Er is niemand beschikbaar...kan alleen een bericht achterlaten. Dus ik dacht, ik probeer de optie: ik durf niet te bellen. Dan kan ik opzeggen, maar zie ik de mededeling dat mijn proefperiode automatisch stopt en dat ik niks hoef te doen. Maar de mail die ik net kreeg zegt, dat als ik niet opzeg, ik moet gaan betalen. Wat is het nou?

p.s.: ben het trouwens eens met de mensen die het irritant vinden dat Bokt, het HE zo vreselijk drammerig promoot. Ben er een aantal keren geweest, maar het hoeft van mij niet meer. Veel van hetzelfde.
Laatst bijgewerkt door Moska op 21-08-19 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 16:35

Aan de jonge meisjes (zo'n 4/5 jaar oud) die mij uitscholden omdat ze mijn hond niet mochten aaien :')

ONZE TOEKOMST …..

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 16:38

xDenies schreef:
Aan de jonge meisjes (zo'n 4/5 jaar oud) die mij uitscholden omdat ze mijn hond niet mochten aaien :')

ONZE TOEKOMST …..


Pff, had met ze meegegaan naar hun huis om het even te vertellen aan de ouders. Maar helaas zit daar vaak het probleem als ze zo jong zijn..

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 16:41

StillAngel schreef:
xDenies schreef:
Aan de jonge meisjes (zo'n 4/5 jaar oud) die mij uitscholden omdat ze mijn hond niet mochten aaien :')

ONZE TOEKOMST …..


Pff, had met ze meegegaan naar hun huis om het even te vertellen aan de ouders. Maar helaas zit daar vaak het probleem als ze zo jong zijn..


Ooh vader zat op gehoor afstand hoor … :Y) Achterlijk gedoe hier in deze buurt. Vorige keer ben ik door twee donkere kindjes (ja echt niet racistisch hoor..) die hier al járen de boel terroriseren uitgescholden dat ik een dikke reet had (omdat mijn hond in hun ogen raar deed) toen heb ik ze bedankt, dan kijken ze ook raar op. Voor mij was dat een mooi compliment :P

Maar het is toch te zot voor woorden tegenwoordig. Ze zijn niet ouder dan 6jaar en als je iets doet wat ze niet aanstaat dan gaan ze maar schelden. Gelukkig komt hun zus/halfzus in de winkel waar ik werk dus dat ga ik nog wel eens vermelden :P

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 16:46

Moska schreef:
Aan Blendle. Ik wil mijn gratis abonnement opzeggen, voordat ik moet gaan betalen. Maar dat kan alleen maar telefonisch (tenzij je niet durft te bellen), maar ik sta potverdrie al tien minuten in de wacht. Met zogenaamd de beste wachtkamer muziek van Nederland. Maar de geluidskwaliteit is echt bagger (de liedjes zijn dan wel weer leuk, maar daar hoor je dan maar weer een paar seconden van).

Oh nu wordt ie nog mooier. Er is niemand beschikbaar...kan alleen een bericht achterlaten. Dus ik dacht, ik probeer de optie: ik durf niet te bellen. Dan kan ik opzeggen, maar zie ik de mededeling dat mijn proefperiode automatisch stopt en dat ik niks hoef te doen. Maar de mail die ik net kreeg zegt, dat als ik niet opzeg, ik moet gaan betalen. Wat is het nou?

p.s.: ben het trouwens eens met de mensen die het irritant vinden dat Bokt, het HE zo vreselijk drammerig promoot. Ben er een aantal keren geweest, maar het hoeft van mij niet meer. Veel van hetzelfde.

In heb met Blendle heel goed en snel mail contact gehad. Kan dat niet?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 17:10

Aan mijn werkgever die mijn burn out niet serieus neemt.

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 17:21

Ik heb het de laatste dagen aan het eind van de dag steeds koud. Zit nu ook met een lange broek, sokken en vest en heb het gewoon niet warm. Heb genoeg gegeten en gedronken, dus aan een energiegebrek kan het niet liggen. De laatste dagen steeds niet in de middag hoeven werken, morgen wel weer. Maar eens kijken hoe het dan gaat.

mala26

Berichten: 5000
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 18:30

Dat mijn bh is stuk gegaan.. loop je de halve dag met een stuk ijzer wat in je oksel loopt te porren..

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 18:32

Valerie93 schreef:
Dat ik door 1 persoon ben geblokt op Whatsapp en geen idee waarom... zo irritant.


Ik erger mij hier nog steeds aan. Heb dan de ballen te zeggen tot laters en nooit meer.
Maar mij ondertussen wel nog op fb hebben als vriend... pfff laat het los,laat het gaan....

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 18:43

Dat DHL tussen 2 en 6 zou langs komen, maar dat nog steeds niet geweest is. -O-

cursebreaker

Berichten: 11456
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 18:54

mala26 schreef:
Dat mijn bh is stuk gegaan.. loop je de halve dag met een stuk ijzer wat in je oksel loopt te porren..


Jaaaa, dat is echt zo vreselijk! Gruwel daar ook echt van. Soms kan ik ze er vrij makkelijk gewoon helemaal uithalen, maar soms zitten ze toch nog muurvast aan de andere kant en dan moet je daar idd de hele dag mee rondlopen -O-

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-19 18:55

cursebreaker schreef:
mala26 schreef:
Dat mijn bh is stuk gegaan.. loop je de halve dag met een stuk ijzer wat in je oksel loopt te porren..


Jaaaa, dat is echt zo vreselijk! Gruwel daar ook echt van. Soms kan ik ze er vrij makkelijk gewoon helemaal uithalen, maar soms zitten ze toch nog muurvast aan de andere kant en dan moet je daar idd de hele dag mee rondlopen -O-


Ik heb dat ook wel eens gehad. Ik deed er dan een pleister en leukoplast op.

cursebreaker

Berichten: 11456
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 18:58

xPabloBokt schreef:
Ik heb dat ook wel eens gehad. Ik deed er dan een pleister en leukoplast op.


Dat heb ik meestal niet in mijn handtas mee als ik de deur uit ga hihi.
Want zoiets valt me meestal pas op als ik natuurlijk niet thuis ben.

Maar die pleister en leukoplast is wel een goede tip om in 't vervolg te doen als ik dan weer thuis ben.
Dan kan de beugel gewoon blijven zitten ja.

@cowboy55
Haha ja, het beste kun je dingen soms maar beter een beetje humoristisch proberen in te zien toch.

@Niobe
Oh, nog een Sansa! Wat leuk!!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 19:17

Ik weet het allemaal even niet meer.. leuk depressie en onzekerheid. Ik geef het op.

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 19:37

ScarOfWars schreef:
Ik weet het allemaal even niet meer.. leuk depressie en onzekerheid. Ik geef het op.

Niet opgeven. Jij kunt dit! Neem een blad papier en schrijf alle leuke dingen die je deze maand/dit jaar/in je leven hebt gedaan. Denk aan die momenten terug!
(En ga lekker eens naar de mcdonalds ofs)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 19:41

jumpyhorse schreef:
ScarOfWars schreef:
Ik weet het allemaal even niet meer.. leuk depressie en onzekerheid. Ik geef het op.

Niet opgeven. Jij kunt dit! Neem een blad papier en schrijf alle leuke dingen die je deze maand/dit jaar/in je leven hebt gedaan. Denk aan die momenten terug!
(En ga lekker eens naar de mcdonalds ofs)

Helaas heb ik hier gewoon niet de kracht voor. Ik stort vanavond nog in en dan gaat het morgen wel weer okay.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 22:23

Gewoon deze week ben er helemaal klaar mee

vuurvlinder
Berichten: 66
Geregistreerd: 08-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 23:14

Dat mijn man op Instagram vrouwen volgt,die maar met 1doel op Instagram hun foto's plaatsen. :r Na een opmerking van mij zijn er wat verwijderd.Maar misschien Staan ze nu wel bij vrienden.(hij zei altijd dat hij Instagram had Voor spullen verkopen).Geeft een heel vervelend gevoel. :(

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 23:55

Dat een hele tijd terug mijn laptop is gecrasht, waar ik als idioot geen backup van had. (ondanks mijn man die altijd waarschuwt en die zelf pc's bouwt etc dus ik weet de risico's maar helaas nalatig geweest)

Belangrijke dingen verloren maar ook bepaalde foto's die voor een boek van belang waren. Ik had de SD kaart alleen gelukkig apart bewaard dus dat kwam goed.

Nu raad je het al... Ik kan NERGENS die SD kaart terug vinden ;(
Ben al 2 dagen er naar van en blijf maar zoeken... Steeds maar dezelfde kasten overhoop in de hoop hem gemist te hebben...

Mijn man gaat nu proberen om de oude laptop nogmaals te herstellen maar ik heb er een hard hoofd in. Waarschijnlijk moet alles overnieuw #)