Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 19:36

Dat ik al een hele tijd gewoon geen motivatie/energie heb om dingen klaar te krijgen. Nu ook weer: een hele planning gemaakt maar er komt gewoon niks van terecht. Ik kan me er zelf gewoon niet toe zetten. Gewoon echt 0 zin in wat dan ook. Zo frustrerend.


xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 20:40

Aan het vreselijk gevoel en geluid als je op een slak stapt (die met huisje) .. bbbbrrrr. Sorry slak :(

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 02:42

Aan het druppelende getik van regen in de regenpijp wordt er helemaal kriegel van.

Jorex

Berichten: 9924
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 07:06

Aan dat ik een halfuur langer kon slapen, maar mijn lichaam dusdanig in een ritme zit dat ik nu al wakker ben. Dat ik gisteravond een halfuur later echt ben gaan slapen, dat neemt mijn hoofd even niet mee.

Alex en Jorie <3

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 08:57

Het is niet echt een ergernis maar baal er van en vind het zo sneu.

Wéér naar de dierenarts met de oudste :( Twee weken terug ook al, 1,5 week terug hartruis gecontroleerd en nu weer dit.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 09:28

Ik was al op zoek naar een nieuwe baan... maar na het lezen van een klachtenbrief wil ik mij eigenlijk gewoon niet associëren met zo'n bedrijf. Tijd om letterlijk overal op te solliciteren...

Merileth

Berichten: 1115
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 10:08

We moeten op het werk een talentenscan in laten vullen door mensen. Ik word zo moe van dat soort dingen. Ik weet waar mijn talenten liggen in het werk, waar ik goed in ben en waar ik minder goed in ben. Dat hoef ik niet van mijn collega's of mensen uit mijn directe omgeving te horen.

Mijn boeken zijn hier te koop!
Not all treasure is silver and gold....

Bloemetje75
Berichten: 1983
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 10:15

Een van de katten die op een meter van een schone kattenbak gaat zitten piesen en daarna naar buiten gaat. Waarom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 10:20

Bloemetje75 schreef:
Een van de katten die op een meter van een schone kattenbak gaat zitten piesen en daarna naar buiten gaat. Waarom?

Dat kan echt vanalles zijn, van grit of steentjes die haar niet bevallen tot een blaasontsteking tot nijd dat je weg bent geweest of iets veranderd hebt in huis of whatever...... bah is het wel.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 10:32

Anoniem schreef:
Bloemetje75 schreef:
Een van de katten die op een meter van een schone kattenbak gaat zitten piesen en daarna naar buiten gaat. Waarom?

Dat kan echt vanalles zijn, van grit of steentjes die haar niet bevallen tot een blaasontsteking tot nijd dat je weg bent geweest of iets veranderd hebt in huis of whatever...... bah is het wel.


Bezoekje dierenarts is hierbij wel aan te raden, zo snel mogelijk.
Katten die kattenbakzindelijk zijn gaan nooit zomaar voor de grap naast de kattenbak. Daar is altijd een reden voor die vaak medisch is (denk inderdaad aan een blaasontsteking oid).
Katten doen dat echt niet om jou te pesten :(:) maar als ze de kattenbak met iets van pijn gaan associëren, durven ze er gewoon niet meer op.

:D

Britta31

Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 11:04

Dat onze dochter van 17 heeft gesollisiteerd bij een restaurant.Helemaal goed natuurlijk.Maar de weg ernaar toe is door het buitengebied en het bos en erg creepy :( Dus ik hoop dat het niets wordt.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Lize92

Berichten: 416
Geregistreerd: 23-04-19
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 11:41

Aan dat sommige mensen - waaronder ikzelf - gewoon genegeerd worden in kletstopics.. Bij de eerste twee keer dacht ik dat het wel wat mee viel, maar na een keer of vijf zal het geen toeval meer zijn. :')

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 11:49

Eten... Ik weet niet wat ik moet en wat ik wil en alles is zo moeilijk om een of andere reden

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 11:59

ZIEK ZIJN.

Let a horse whisper in your ear and breathe on your heart, you will never regret it..Shadow <3
Instagram: goldenponyshadow

xPabloBokt

Berichten: 9361
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-19 12:29

Stress over mijn opleiding. Waarom kan mijn brein niet gewoon even chillen -O-

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Niobe

Berichten: 7976
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 12:43

3,5 week vakantie gehad, zit net 3 uur op werk en mijn tics en hartkloppingen zijn alweer terug :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33777
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 12:44

Dat ik nog niks aan mijn tentamen voor vrijdag gedaan heb, heb zo weinig motivatie om te leren. :=

iirrssjjee

Berichten: 5934
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 13:21

De kattenfokster waar we op de wachtlijst stonden.

Wij willen een siberische kat. Wel maar 1, vinden we genoeg. Ben tenslotte vaak zelf thuis en die krengen zijn duur genoeg.

In eerste instantie hadden we zeker een kitten (want 2 zwangere poezen). Toen bleek ee 1 schijnzwanger (ok, geeft niks, kan gebeuren). Dus werd het op het randje. Andere poes alsnog bevallen, kreeg 6 kittens. Helemaal leuk! Gegarandeerd een kitten!
3 weken na de geboorte een mail, ze heeft een herplaatser. De papa van het nestje! Die kunnen we evt half oktober zelfs al krijgen ipv wachten tot januari. Helemaal leuk! Pracgtig beestje ook en ook nog erg jong (1,5 jaar).

Krijg je 2 dagen later een mail, dat iemand anders de papa wil samen met een kitten (een heel nieuw iemand, die niet op de wachtlijst staat...).

Dag kat, en dag kitten... pffff

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 13:25

Ik zou een andere fokker zoeken. Hier gaat geld duidelijk voorop.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 13:31

Dat de was niet droogt, heb nog een machine vol klaar staan om te wassen maar de wasrekken hangen al vol

iirrssjjee

Berichten: 5934
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 13:37

DeMolenhoek schreef:
Ik zou een andere fokker zoeken. Hier gaat geld duidelijk voorop.


Was ik inmiddels ook mee begonnen ja. Ik snap best dat je de kittens liever met 2 plaatst of ergens waar er al 1 is. Maar een nieuwe iemand hoort geen voorrang te krijgen op een ander die op de wachtlijst staat.

Bloemetje75
Berichten: 1983
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 13:40

Anoniem schreef:
Bloemetje75 schreef:
Een van de katten die op een meter van een schone kattenbak gaat zitten piesen en daarna naar buiten gaat. Waarom?

Dat kan echt vanalles zijn, van grit of steentjes die haar niet bevallen tot een blaasontsteking tot nijd dat je weg bent geweest of iets veranderd hebt in huis of whatever...... bah is het wel.


Bij haar principe kwestie en dat het slecht weer is buiten. Als ik het op tijd zie en “he” roep, gaat ze wel op de bak of buiten. Eigenzinnig beest.

Bloemetje75
Berichten: 1983
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 13:45

Fireheart schreef:
Anoniem schreef:
Dat kan echt vanalles zijn, van grit of steentjes die haar niet bevallen tot een blaasontsteking tot nijd dat je weg bent geweest of iets veranderd hebt in huis of whatever...... bah is het wel.


Bezoekje dierenarts is hierbij wel aan te raden, zo snel mogelijk.
Katten die kattenbakzindelijk zijn gaan nooit zomaar voor de grap naast de kattenbak. Daar is altijd een reden voor die vaak medisch is (denk inderdaad aan een blaasontsteking oid).
Katten doen dat echt niet om jou te pesten :(:) maar als ze de kattenbak met iets van pijn gaan associëren, durven ze er gewoon niet meer op.


Deze poes doet het echt uit “commentaar”. Hoogstwaarschijnlijk is het regenachtige weer het geen ze commentaar op heeft. Is meerdere keren onderzocht en geen medische fysieke reden te vinden. Maar ach, na 15 jaar zullen we de laatste jaren ook wel door dweilen. Ze doet het nooit als mijn man in de kamer is... want dat is haar grote vriend. Ik ben personeel.... Noorse boskat....

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 13:48

Mijn kat vind het niet fijn met de deksel op de bak , en die gaat het dan ook overal doen . Deksel eraf en niks meer te vinden sochtends

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 14:02

Ik geloof niet helemaal dat een kat zoiets doet omdat het regent :o.
Vast meer iets in de trant van een kattenbak met deksel erop die ze niet fijn vindt, de kattenbak die op een voor haar gevoel onveilige plek staat, kattenbakgrit dat ze niet fijn vindt, kattenbak die te vies is, andere katten in de tuin (als je een tuin hebt) waar ze gestrest van raakt etc etc.

Misschien is het een optie om de kattenbak te verplaatsen naar waar zij nu plast op de grond?
En dan even de kap eraf laten, als je deze er al op hebt zitten.
Of een extra bak aanschaffen en die dan op de plek neerzetten waar ze nu plast.

:D