Vreemd fenomeen vorig jaar zomer:

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 12:14

Ontzettend schattig!


imker schreef:
Neemt niet weg dat dit nu ons nieuwe reclamemateriaal wordt, met daarop de slogan:

Van Gestel Dakbedekkingen, daar heeft IEDEREEN plezier van!

Denk alleen niet dat het zal aanslaan als reclame,
iig vragen wij geen offerte's aan bij dakdekkers die daken maken waarop water blijft staan Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 12:28

imker schreef:
Volgend jaar maken we zo'n helicopterlandingsplaats-teken op het dak, dan weten ze precies waar ze heen moeten! Clown


Dat moet werken, hoorde net op het journaal dat vogels die naar het zuiden, en terug, vliegen gewoon de snelwegen en spoorlijnen volgen Clown
Wat ik me toen afvroeg, hoe deden die vogels dat dan voor die tijd Verward
Volgens mij heeft het er meer mee te maken wat de meest logische weg is voor zowel wegenbouwers als vogels Haha!
Wederom een nutteloos onderzoek.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 13:21

Sjuimpje"]
Ontzettend schattig!


[quote="imker schreef:
Neemt niet weg dat dit nu ons nieuwe reclamemateriaal wordt, met daarop de slogan:

Van Gestel Dakbedekkingen, daar heeft IEDEREEN plezier van!

Denk alleen niet dat het zal aanslaan als reclame,
iig vragen wij geen offerte's aan bij dakdekkers die daken maken waarop water blijft staan Knipoog
[/quote]

Of er water op blijft staan of niet, dat maakt niet uit... Daarvoor is een dak ook waterdicht . Als je niet wilt dat er water op je dak blijft staan, dan moet je afschotisolatie nemen, maar dat doet 95% van de dakeigenaren niet.

Deze foto was genomen (kun je ook aan de rest van de tuin zien) na een fikse onweersbui, natuurlijk kan niet al dat water inene zoefff weg zijn.