Pakket versturen via Post.NL! Maar dan gaat er iets fout!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
IJsco_Love

Berichten: 531
Geregistreerd: 16-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 11:27

Sorry hoor, maar is dit topic serieus?! :')
Er gaat overal weleens wat fout...
Dramaqueen... :')


Matheno

Berichten: 7939
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Pakket versturen via Post.NL! Maar dan gaat er iets fout!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 12:21

Inmiddels het pakket bezorgd?

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*


Koper

Berichten: 30222
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 14:45

Wat raar dat de bezorger het niet opgemerkt heeft en niet meteen heeft ingeleverd bij de planbalie. Dan denk ik toch dat de invoer verkeerd is gegaan bij het pakketpunt, en dat TS als geadresseerde is ingevoerd.

Hopelijk is het pakket inmiddels aangekomen.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-19 21:50

Koper schreef:
Wat raar dat de bezorger het niet opgemerkt heeft en niet meteen heeft ingeleverd bij de planbalie. Dan denk ik toch dat de invoer verkeerd is gegaan bij het pakketpunt, en dat TS als geadresseerde is ingevoerd.

Hopelijk is het pakket inmiddels aangekomen.



Zaterdagavond is het pakket bij het meisje afgeleverd, helaas wel met schade aan de knie-wrongen. Het is wel een kunststofzadel maar toch is er grote schade aan de knie wrongen, waar ik me bij afvraag hoe dat mogelijk is. De bovenste punt van de knie wrongen kan je driekwart na buiten trekken en hier en daar lijk er net dat er een rat aan heeft zitten bijten.

Ik denk ook dat het bij het invoeren al verkeerd is gegaan. Natuurlijk kunnen mensen fouten maken. Maar het was wel een grote doos 80bij80 cm en dat valt heus wel op. Ik ben koerier chauffeur geweest en deed bij elke rit heel mijn wagen controleren of ik alles wel bij me had en of ik niks miste.

robert45
Berichten: 2869
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 21:57

Beter verpakken de volgende keer. Het valt en staat met verpakken. Het moet tegen een stootje kunnen. Als er een zwaar pakket bovenop staat moet het niet gelijk indeuken.

Koper

Berichten: 30222
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 00:02

Precies. De zware (kistjes met wijn enzo) en de grote pakketten gaan onderop de rolco's en dan het kleinere spul daar bovenop. Ook gaat 't met grote dozen eerder mis op de band, blijven eerder ergens achter haken enzo. Als je 't goed inpakt in een stevige doos is de kans groter dat 't in goede staat aankomt.

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 00:35

Of verzekerd versturen :)*
Zadel is vrij duur dus dan had ik zeker verzekerd verstuurd.

Ondanks dat ik PostNL (wij als supermarkt werken nauw 'met ze samen', al zou ik soms zeggen dat het geen samenwerking is maar een 'moeten') wel achter het behang kan plakken, vind ik ze wel beter dan de nodige andere pakket services. :j bij UPS weet ik nooit wanneer ze komen, en daarna moet ik mij de tandjes zoeken waar het ophaal punt zit. Kom je daar aan zijn ze verhuisd.. DHL heeft de meest onmogelijke bezorgtijden.. 'Voor het einde van de dag', ja het is al 20.00 uur. Wat is einde van de dag? Bezorgen ze blijkbaar tot 21.00 :+

PostNL is wat dat betreft 10000x duidelijker. Ze komen alleen wel te kort wbt op de hoogte houden van klanten en houden aan bezorgtijden. Dat laatste met name bij ons op de zaak.. Na 15.00 is het pakketje op te halen. Alleen komt onze bezorger soms pas na 19.00 de pakketjes brengen...

Toch zou ik altijd voor PostNL kiezen, 100x prettiger dan de rest.

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JornaR, vilheide en 168 bezoekers