[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 13:00

Ik moet zeggen dat ik bij de Frisse Kater of Crime Scene Cleaners ook wel eens dit soort lijkvlekken voorbij zie komen waarin je echt een lichaam kan zien. Dit is welk een hele duidelijke maar ik denk dat het best zou kunnen. Denk eerder dat de tekst erbij verzonnen is als grap..

Noisy

Berichten: 5392
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 17:25

Ik mocht gisteren een Pacemaker verwijderen O:)
Voor mij super interessant maar voor anderen misschien best luguber?

Bij zo'n vinding zoals van de frisse kater ben ik nog niet geweest. Ben wel heel benieuwd hoe zoiets in het echt is, buiten de overweldigende odeur :r

Catch My Star B+12 l L1+10 l L2+1 :)
Volg onze avonturen op Instagram

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 19:41

Frisse kater zie het dezelfde vorm alleen dan is er ook nog een lekspoor van lijkvocht ernaast met grote plas bloed ect wat eruit loopt. Soms zelf haar van het hoofd .

The end

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 19:48

Ik vraag me wel iets af over iets lugubers. Ze zeggen soms dat ze als ‘marteling’ iemand wakker houden voor heel wat uur. Hoe dan vraag ik me af? Als ik echt moe ben slaap ik echt door alles heen. Weet iemand wat ze dan doen?

VuurVleugels
Berichten: 1762
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 19:54

sureido schreef:
Ik vraag me wel iets af over iets lugubers. Ze zeggen soms dat ze als ‘marteling’ iemand wakker houden voor heel wat uur. Hoe dan vraag ik me af? Als ik echt moe ben slaap ik echt door alles heen. Weet iemand wat ze dan doen?


Je lichaam en zintuigen blootstellen aan extreme impulsen die eigenlijk niet te negeren zijn. Gastoeters recht naast je oor, je lichaam wild door elkaar schudden elke keer dat je in slaap valt. Het is niet zozeer 24/7 impulsen, maar die alleen toedienen als je net dat 'vallende' gevoel hebt. Daar in en uit vallen sloopt je volledig.

nuscaniels

Berichten: 1968
Geregistreerd: 17-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 00:12

Qua marteling is mij het meest bijgebleven het laten valllen van druppels water op iemands hoofd. Dat lijkt heel zacht totdat het zo vaak gevallen is dat op een gegeven moment elke druppel aanvoelt als een flinke klap.

Het leven is als een kerstmuts

Linnie050

Berichten: 11795
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 03:22

Netflix squid game

Valt het onder luguber?

Ik zelf vindt het wel luguber :+
Maar ik kijk ook geen horror films en zo :=
En gaan jongeren dit soort spelletjes vaker na doen?
Op tiktok zijn er ook al wat filmpjes.

Waalse school slaat alarm: ‘Kinderen die verliezen bij Squid game-spel, krijgen klappen op de speelplaats’

Afbeelding

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 06:58

Nee echt luguber was het niet. Ja op een gegeven moment zag je lichamen die van grote hoogte waren gevallen waar de hoofden kapot van waren, dat was niet zo lekker om te zien. Verder viel het wel mee. Doodgeschoten mensen zie je in bijna iedereen serie. Het concept is wel interessant, het is heel grof natuurlijk. Het is dood of je wordt gedood. Het haalt hele interessante kanten van mensen omhoog, mooie kanten en de meest slechte kanten. Als het erop aan komt wil een mens meestal overleven, ten koste van alles.

Kinderen op schoolpleinen….. tja wat moet ik daarover zeggen. Het zijn kinderen he? Dit ligt niet aan de serie, maar aan kinderlijke domheid. Sowieso zouden kinderen hem niet moeten kijken maar dat is een utopie natuurlijk. Kinderen halen vaak realiteit en fictie door elkaar. Je moet erover blijven praten zodat ze inzien dat het niet echt is en dat geweld niet wordt geaccepteerd, klaar.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 08:57

Die druppels water op het hoofd, veroorzaken uiteindelijk een wond op het hoofd en het water gaat letterlijk tot op het bot.
Squid games nog niet aan gewaagd, is dat gewoon een serie of een soort van Faces of Death?

Pacemaker verwijderen valt wel mee. Alleen niet vergeten magneet erop te plaatsen voordat je de draadjes doorknipt.

En geheel off topic: duimen jullie mee? Een dierbaar familielid krijgt vandaag het behandelplan voor de bestrijding van haar kanker.

Toos paardloos

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 11:09

Imker schreef:
Die druppels water op het hoofd, veroorzaken uiteindelijk een wond op het hoofd en het water gaat letterlijk tot op het bot.
Squid games nog niet aan gewaagd, is dat gewoon een serie of een soort van Faces of Death?

Pacemaker verwijderen valt wel mee. Alleen niet vergeten magneet erop te plaatsen voordat je de draadjes doorknipt.

En geheel off topic: duimen jullie mee? Een dierbaar familielid krijgt vandaag het behandelplan voor de bestrijding van haar kanker.


Sterkte!
Squid game is gewoon een serie met een verhaal.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 12:52

Huh hoe kunnen druppels een wond veroorzaken? :\

moonsparkle
Berichten: 21704
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 12:56

Ik durf niet omhoog te scrollen staan er spoilers

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

The_Cat

Berichten: 7282
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:01

Spoilers van wat? De tv serie? Dat denk ik niet


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

moonsparkle
Berichten: 21704
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:03

The_Cat schreef:
Spoilers van wat? De tv serie? Dat denk ik niet


Ik las iets met squid games en heb toen snel doorgescrolt omdat ik bang ben voor spoilers, haha

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Sanet

Berichten: 7920
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:06

Er staan geen spoilers.

sureido schreef:
Huh hoe kunnen druppels een wond veroorzaken? :

Er wordt constant op dezelfde plek op je lichaam gedruppeld, de huid wordt week en de rest volgt dan automatisch. Is echt heel heftig.

Syb (1997) ZZ-Zwaar+6!
Lyr
(2011) Z1+8! (+ veulen 2024)
Thyra (2022)
#FriezenGek 27#

moonsparkle
Berichten: 21704
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:11

Oke gelezen en ik vind het toch wel een spoiler helaas van Suzanne of althans er staat wat in wat ik nog niet wist en nog niet had willen weten, haha :o ik zet het hier maar voor meer mensen teruglezen :')

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

The_Cat

Berichten: 7282
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:12

Wat? :') omdat ze beschrijft wat voor lijken je in de serie kan zien? Haha dat is toch geen spoiler? Of mis ik nu ergens iets?


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

moonsparkle
Berichten: 21704
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:14

The_Cat schreef:
Wat? :') omdat ze beschrijft wat voor lijken je in de serie kan zien? Haha dat is toch geen spoiler? Of mis ik nu ergens iets?


Kan ook aan mij liggen hoor :') haha sorry dan! Had ik maar niet zo nieuwsgierig terug moeten lezen want ik wou niks van de serie weten wat ik nog niet wist. Ik vind de serie eerder spannend dan luguber maar stel dat het echt zou zijn dan is het opeens wel heel erg luguber. Natuurlijk is wat iemand luguber vind natuurlijk ook wel erg verschillend

Ik vind dr pimle popper luguber, dat mensen daar van genieten kan ik me niet voorstellen , haha

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Smallheal
Berichten: 3142
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: Zwanenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:26

Linnie050 schreef:
Netflix squid game

Valt het onder luguber?

Ik zelf vindt het wel luguber :+
Maar ik kijk ook geen horror films en zo :=
En gaan jongeren dit soort spelletjes vaker na doen?
Op tiktok zijn er ook al wat filmpjes.

Waalse school slaat alarm: ‘Kinderen die verliezen bij Squid game-spel, krijgen klappen op de speelplaats’

[ [url=m/ERVYkC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier op de basisschool word Annamaria koekoek ook gespeeld. Weet alleen de consequenties er niet van.

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:31

Ik ken de waterdruppel alleen van Mythbusters.
Weet nog dat ze aangaven dat het claustrofobisch was, maar niet omdat de druppel ooit voor grote wonden zou gaan zorgen.
Het gaat om het mentaal breken, niet om wonden te veroorzaken.


Chinese water torture or a "dripping machine"[1] is a mentally painful process in which cold water is slowly dripped onto the scalp, forehead or face for a prolonged period of time.[1] The process causes fear and mental deterioration in the subject. The pattern of the drops is often irregular, and the cold sensation jarring, which causes anxiety as a person tries to anticipate the next drip.[2] This form of torture was first described by Hippolytus De Marsiliis in Italy in the 15th or 16th century.[1][3]

Black is the colour of my true love's hair

The_Cat

Berichten: 7282
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:41

moonsparkle schreef:
The_Cat schreef:
Wat? :') omdat ze beschrijft wat voor lijken je in de serie kan zien? Haha dat is toch geen spoiler? Of mis ik nu ergens iets?


Kan ook aan mij liggen hoor :') haha sorry dan! Had ik maar niet zo nieuwsgierig terug moeten lezen want ik wou niks van de serie weten wat ik nog niet wist. Ik vind de serie eerder spannend dan luguber maar stel dat het echt zou zijn dan is het opeens wel heel erg luguber. Natuurlijk is wat iemand luguber vind natuurlijk ook wel erg verschillend

Ik vind dr pimle popper luguber, dat mensen daar van genieten kan ik me niet voorstellen , haha


Echt? :') dat is mijn guilty pleasure hahahaha


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 14:26

Ik had het ook opgezocht maar idd geen wonden, gewoon mentaal helemaal opgebroken worden.

c_alsemgeest

Berichten: 20626
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 17:38

Squid game geen wonden bedoel je?
Want dat klopt niet helemaal... :P

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 17:47

Nee, ik heb het over dat water.

Squid Game ben ik op afl 2, al genoeg wonden gezien!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 18:44

In de middeleeuwen lieten ze je weken zo liggen, daar kwamen echte wonden van. Toen deden ze trouwens wel meer van dat soort lugubere dingen, vaak nog openbaar ook. Geen Squidgames, maar gezellig met het gezin naar een vierendeling op de markt kijken.

Thanks voor duimpjes, maar helaas geen goed nieuws gehad...

Toos paardloos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DJZ, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Jolynne, Kabayo, YandexBot en 106 bezoekers