[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 20:06

DeMolenhoek schreef:
De ambulance is inderdaad nog gekomen. Brandweer met het welgekende rode tentje. Daarna politie. Die moesten wachten op het parket. Lijkwagen, takeldienst. Heeft toch ettelijke uren geduurd eer ze echt weg was. Op de beelden zag je haar toe komen midden in de nacht. Lampje aan en zo de pillen + drank inslikken. Daarna licht van de auto uit. Het was dat een vrachtwagenchauffeur in de gaten had dat die auto al het hele weekend niet was verplaats en hij wel iemand zag zitten, anders had ze er nog langer gestaan. Hartje zomer, groot tankstation langs de autostrade. Meerdere auto’s die er naast zijn geparkeerd. En niemand had het door. Gek toch? Houd ons hoofd ons voor de gek en denken wij: Ach ze slaapt even? Want fraai zag ze er echt niet meer uit.

Wat mij echt raakte was toen bleek dat ze in de 30 gemiste oproepen had. Ze bleek een vriend en 2 kinderen te hebben. Wat een angst moet dat geweest zijn.


Gatsie... dat niemand dat doorheeft idd. Maar ja, hoe goed kijk je altijd in andere auto’s bij zo’n tankstation? Meer dan een snelle blik is dat niet.

Onali

Berichten: 18460
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 20:09

DeMolenhoek schreef:
De ambulance is inderdaad nog gekomen. Brandweer met het welgekende rode tentje. Daarna politie. Die moesten wachten op het parket. Lijkwagen, takeldienst. Heeft toch ettelijke uren geduurd eer ze echt weg was. Op de beelden zag je haar toe komen midden in de nacht. Lampje aan en zo de pillen + drank inslikken. Daarna licht van de auto uit. Het was dat een vrachtwagenchauffeur in de gaten had dat die auto al het hele weekend niet was verplaats en hij wel iemand zag zitten, anders had ze er nog langer gestaan. Hartje zomer, groot tankstation langs de autostrade. Meerdere auto’s die er naast zijn geparkeerd. En niemand had het door. Gek toch? Houd ons hoofd ons voor de gek en denken wij: Ach ze slaapt even? Want fraai zag ze er echt niet meer uit.

Wat mij echt raakte was toen bleek dat ze in de 30 gemiste oproepen had. Ze bleek een vriend en 2 kinderen te hebben. Wat een angst moet dat geweest zijn.


Vreselijk ;(

Onali

Berichten: 18460
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 20:10

Westhof schreef:
Onali schreef:



Zijn die jongens ooit veroordeeld of aangesproken hierop?

Die meerderjarigen hebben gevangenisstraffen gekregen, variërend van 16 maanden tot 2 jaar. Eén minderjarige kreeg jeugddetentie, de ander werd vrijgesproken.


"Fijn" dat ze er in ieder geval verantwoordelijk voor zijn gehouden. Je krijgt hem er niet mee terug helaas.

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 20:12

Over dode in huis gesproken.

Toen ik in de thuiszorg werkte, verzorgde ik een mevrouw, en ze vertelde dat haar bovenbuur(man?) een tijd dood in huis heeft gelegen, hartje zomer, en ineens veel vliegen, en een natte plek in mijn cliënt haar plafond, bleek lijkvocht te zijn :( bah

Westhof

Berichten: 2902
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 20:12

WesternWay schreef:
Dit is in het nieuws geweest toen toch? Kan me dit herinneren.. vreselijk.

Klopt, is destijds vrij uitgebreid op het nieuws geweest.

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 20:32

Dat weet ik ook nog ja. Heb mijn kinderen ook ervoor gewaarschuwd nooit dit soort dingen te flikken (iemand opsluiten).

Maar hoe weet je eigelijk al die feiten erna? Zoals die gemiste oproepen? Deelt de politie dat?

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 21:21

Een goeie 20 jaar terug is er een rijkswachter ontvoerd uit de kazerne in st-niklaas en later vermoord teruggevonden. Wij kenden die man. We gingen elk jaar naar Frankrijk op vakantie op dezelfde plek, zij ook. Ik als kind met hun kinderen aan het spelen gegaan en zo vriendjes geworden.
Na het 2e jaar, denk september/oktober, dan het bericht van de ontvoering. Ik was toen 13 jaar, maar dat vergeet ik nooit meer. De daders zijn nooit gevonden. Was vermoedelijk een interne afrekening voor fraude/gesjoemel dat hij ontdekt had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 21:27

Marocje schreef:
Dat weet ik ook nog ja. Heb mijn kinderen ook ervoor gewaarschuwd nooit dit soort dingen te flikken (iemand opsluiten).

Maar hoe weet je eigelijk al die feiten erna? Zoals die gemiste oproepen? Deelt de politie dat?


Onofficieel wel ja. Ze mogen eigenlijk niet maar goed. Je hoort wel het 1 en ander.

Laura82
Berichten: 7465
Geregistreerd: 05-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 21:36

blokje schreef:
Zo ken ik iemand die gillend der keizersnee gehad heeft. Zij en der man zijn getraumatiseerd door dat hele gebeuren. De verdoving werkte niet maar de artsen waren begonnen en blijkbaar konden ze toen niet nog een algemene narcose meer doen.


Ik ben ook iemand die zo "gelukkig" was haar keizersnede te mogen voelen, maar ik werd gewoon onder narcose gebracht toen ze in de gaten kregen dat ik alles voelde. Evengoed traumatiserend hoor, het is niet niets als je buik wordt opengesneden, er opeens vanalles om je heen gebeurt, er een kapje op je neus wordt gedouwd en het eerstvolgende wat je meemaakt is dat er een baby voor je neus wordt gehouden die voor je gevoel onmogelijk uit jou kan zijn gekomen.
Maar halverwege onder narcose kan dus wel gewoon, misschien waren er andere factoren waarom het niet kon?

nine1987

Berichten: 8322
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:05

Mijn vorige buurvrouw heeft ook een aantal dagen dood in huis gelegen.. Zij is gestorven aan een hypo.. Zij bleek zwaar suikerpatient (nooit geweten), maar omdat ze nogal op zichzelf was, had ik (en de buren aan de andere kant) niets door.. Haar broer heeft haar gevonden toen..

Dat lijkt me ook heel erg..

blokje

Berichten: 7916
Geregistreerd: 24-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:07

Laura82 schreef:
blokje schreef:
Zo ken ik iemand die gillend der keizersnee gehad heeft. Zij en der man zijn getraumatiseerd door dat hele gebeuren. De verdoving werkte niet maar de artsen waren begonnen en blijkbaar konden ze toen niet nog een algemene narcose meer doen.


Ik ben ook iemand die zo "gelukkig" was haar keizersnede te mogen voelen, maar ik werd gewoon onder narcose gebracht toen ze in de gaten kregen dat ik alles voelde. Evengoed traumatiserend hoor, het is niet niets als je buik wordt opengesneden, er opeens vanalles om je heen gebeurt, er een kapje op je neus wordt gedouwd en het eerstvolgende wat je meemaakt is dat er een baby voor je neus wordt gehouden die voor je gevoel onmogelijk uit jou kan zijn gekomen.
Maar halverwege onder narcose kan dus wel gewoon, misschien waren er andere factoren waarom het niet kon?



Ik heb geen idee. Ik zie dat ik zei dat ik ze kende maar mijn man kende hun. De ruggenprik begon pas te werken toen ze gehecht werd...

Brr dat van jou lijkt me ook enorm naar brrr.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:19

lieveli schreef:
Dr Pimplepopper :r :r :r

*\o/* *\o/*

Love it!

MairiMacBran
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-04-14

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:45

Mijn man heeft een paar jaar geleden langs de Autobahn een man gereanimeerd terwijl de brandweer om hem heen de auto aan het wegknippen was. Hij werd ingehaald door een auto, zag 'm gaan slingeren en tegen de vangrail aan klappen. Hij is gestopt(hij is EHBO-er) om te kijken of hij kon helpen, een vrachtwagenchauffeur achter hem blokkeerde de boel zodat hij redelijk veilig stond. Hij wilde 112 bellen maar belde per ongeluk mij, dus ik hoorde allemaal rare geluiden en in de verte mijn man roepen dat met hem alles goed was en toen werd de verbinding verbroken. Later kreeg ik in gebroken Engels een appje van de Poolse vrachtwagenchauffeur die meldde dat het goed ging met mijn man, dat hij geen ongeluk had gehad en me zo zou bellen.
De man heeft het gelukkig overleefd, hij had een hartaanval achter het stuur gekregen.

Op diezelfde Autobahn reed hij een jaar later achter een vrachtwagen in de file, besloot van baan te wisselen en ziet vanuit zijn ooghoek ineens een vrachtwagen geladen met boomstammen op die file inrijden. De boomstammen gingen dwars door de auto achteraan in de file, waar hij net nog stond. Er zat een gezin in die auto en die zijn verpletterd door de boomstammen. Hij is nog gaan kijken of hij kon helpen, maar daar was geen helpen meer aan.

Laten we zeggen dat ik blij ben dat ie niet meer dagelijks op die Autobahn hoeft.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:58


Christiene
Berichten: 7716
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 22:58

Owh dat is echt beide luguber zo dood gereden worden door vrachtwagen met boomstammen of die mensen willen helpen en niks meer kunnen doen.

Ik hoop dat ik nooit zoiets hoef mee te maken. Paarden die overlijden inclusief stuiptrekkingen vind ik al niks.
Beest rende tegen de boxdeur en donderde liggend neer, en bewoog nog, De dierenarts toen ik zei leeft die nog, nee die is dood dat zijn stuiptrekkingen. Nou dat dat ziet er luguber uit.

Maar iemand die al even dood in een auto ligt.. mwaah ik denk dat dat echt een traumatische ervaring is.

StalNollie

Berichten: 9113
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:01

Sureido heb best wel moeite met die emoticon die je best vaak gebruikt (ik weet dat sommige dit als tandenbijten zien maar ook heel wat bokkers, waaronder ik als een lach poppetje)

Verder lees ik mee en doe veel print screens maken om het daarna op me gemak te googlen of te netflixen

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-19 23:02

sureido schreef:
https://www.nu.nl/binnenland/5699177/in ... en-50.html

Ook luguber := vind het redelijk CSI achtig.


Gebeurt wel vaker in Nederland hoor...

Wat ik zo freaky er aan vindt is dat dezelfde persoon twee keer de politie heeft benaderd. Eerst telefonisch, later op de vindplaats een voorbijgaande agent gevraagd. Maar goed, ik woon niet in de buurt van een rivier ofzo, dus misschien denk ik heel onterecht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:03

In mijn oude huis was blijkbaar eeen oude bewoner in de slaapkamer in zijn bed overleden , toen ik dat hoorde brr .

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:03

Mijn vader is zijn hele leven vrachtwagenchauffeur geweest maar met bepaalde ladingen, zoals boomstammen, wou hij absoluut nooit rijden...

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-19 23:06

poes schreef:
Mijn vader is zijn hele leven vrachtwagenchauffeur geweest maar met bepaalde ladingen, zoals boomstammen, wou hij absoluut nooit rijden...


Ik hoorde eens een chauffeur over grote ronde balen hooi (zoals je in het buitenland wel ziet), die man heeft echt uren lang lopen billenknijpen, omdat de lading telkens schoof.

En toch... zonet een flink veel ingehaald door vrachtwagenchauffeurs op de snelweg, terwijl door de sneeuw er amper een middenstreep te zien was en ik gewoon 80 reed... Oh en vergeet niet de schittering op het wegdek. :x

Maar goed, dat is een compleet ander verhaal natuurlijk.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:09

Als ik het grappig vind gebruik ik wel :') deze.

Lees de context van de zin. Ik heb die smiley nog nooit als grappig gezien trouwens.

Ja, dat vind ik ook gek Janine, dat die twee keer gebeld heeft. Weten ze nu weer niet wie dat was?

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:10

StalNollie schreef:
Sureido heb best wel moeite met die emoticon die je best vaak gebruikt (ik weet dat sommige dit als tandenbijten zien maar ook heel wat bokkers, waaronder ik als een lach poppetje)

Verder lees ik mee en doe veel print screens maken om het daarna op me gemak te googlen of te netflixen


Een lachpoppetje?? Zo ziet ie er toch helemaal niet uit :?

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:10

Vumana89 schreef:
Ja.. die wil ik ook zien maar denk dat die zo heftig is.. klopt dat?

Het is een vrij heftige docu/film als in hoe hij alles gepland en uitgevoerd heeft. Maar wat versta je onder heftig? Veel bloed of wat anders?
Je mag me pb’en als je vragen hebt.

sureido schreef:
Als ik het grappig vind gebruik ik wel :') deze.

Lees de context van de zin. Ik heb die smiley nog nooit als grappig gezien trouwens.

Ja, dat vind ik ook gek Janine, dat die twee keer gebeld heeft. Weten ze nu weer niet wie dat was?

Ik denk dat diegene melding heeft gemaakt en dagen later blijft de koffer er nog te liggen. Dat diegene nogmaals melding gemaakt heeft? Stond volgens mij iets dat de politie de koffer in eerste instantie niet heeft kunnen lokaliseren.

moonsparkle
Berichten: 21713
Geregistreerd: 21-03-05

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:26

Beetje off topic maar ik dacht altijd dat het een grinnik poppetje was

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:29

Haha wow, ik heb het echt nog nooit zo gezien maar kan het nu wel zien :+ ik gebruik hem alleen wel echt als tandenbijten poppetje omdat de mond zo’n rechte streep heeft. Nieuwe inzichten. Oké weer ontopic nu.