Pandora

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Jazzythecorg

Berichten: 569
Geregistreerd: 15-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 11:54

Ja pandora <3 dit jaar op onze eerste vliegvakantie met onze zoon een pandora armband gekregen van mijn man met een bedeltje van een palmboom. Aangezien we in Tenerife waren dus een mooie herinnering. Heb er zelf nog een regenboogbedel bijgekocht. En maandag met kerstavond de eenhoorn gekregen. Volgend jaar gaan we naar Griekenland en had al gezien dat ze op rhodos ook een winkel hebben met pandora dus dat word weer een mooi herinnerings bedel erbij denk ik zo :) ik zal straks een foto maken van mijn armband


BigOne
Berichten: 38187
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 12:33

Had er drie, nu nog eentje met bedels die betekenis hebben, die ik nu nog heb is de gouden, helaas allergisch voor zilver. Heel af en toe komt er een bedel bij. Mijn ene dochter heeft een aantal gouden ringen , ook mooi. Ben wel aan het sparen voor de gouden ketting maar dat duurt nog even, koop niet zo snel zoiets duurs voor mijzelf.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 12:58

Mooie armbanden en mooie verhalen er achter!

Dit is de mijne:

Afbeelding

Veiligheidsketting en de twee clips aan beide uiteinden van de bedels hebben geen betekenis, die vond ik gewoon mooi. De andere bedels staan allemaal ergens voor of heb ik gekregen. De witte ronde is een asbedel, in de paarse ronde zitten rattenhaartjes. Er komt binnenkort nog zo'n bedel bij.

Er is nu ook sale bij Pandora. Er zit een bedel tussen die ik al lang wil hebben, maar helaas geen budget meer. :)

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 13:48

Ik heb een rosé gouden armband, een collier in rosé goud met bij passende oorbellen. Allemaal van mijn mand gekregen. Erg leuk!

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-18 14:01

Hij is binnen! :D Ik dacht dat die clips op die tussenstukjes moesten maar je kan ze gewoon overal op de armband doen.

Afbeelding

------------------------------

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:26

Van mijn vriend deze set gekregen voor kerst <3

Afbeelding

2 jaar geleden deze gekregen van hem, nog steeds heel blij mee en blijft ook erg mooi.
Afbeelding

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-18 16:38

Mooie armband Redpassion! Hoe werkt zo'n veiligheidsketting? Zijn dat ook clips? Ik zag ze wel op de site staan, maar daar staan dan ook weer maten bij en geen idee welke maat ik moet. Mijn armband is 19cm.

Paris leuk cadeau! Die ring heb ik ook en vind hem nog steeds heel mooi. :j

------------------------------

Angelaa2
Berichten: 4225
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 16:46

Meliaforever schreef:
Mooie armband Redpassion! Hoe werkt zo'n veiligheidsketting? Zijn dat ook clips? Ik zag ze wel op de site staan, maar daar staan dan ook weer maten bij en geen idee welke maat ik moet. Mijn armband is 19cm.

Paris leuk cadeau! Die ring heb ik ook en vind hem nog steeds heel mooi. :j


Die draai je als eerst op je armband en daarna je bedels en dan ook bij het andere uiteinde. Als hij open schiet dan hangt die aan het veiligheidskettinkje

                live together die alone

Puppetje
Berichten: 1010
Geregistreerd: 24-11-05

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 19:22

Ik ga zo even naar de Pandora winkel. Ik wil graag een mooie ketting en een nieuw bedeltje.

Floko

Berichten: 407
Geregistreerd: 31-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 19:28

Ik heb een dubbele ‘leren’ armband en een harde van mesh. Bijna alles gekregen van mijn schoonmoeder, die vindt het nogal een makkelijk cadeau volgens mij haha. Met kerst maar mooi op mijn lijstje gezet welke bedels ik wilde, want ik vind niet alles leuk wat ik heb. :o

anjali
Berichten: 15040
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 19:41

Wat leuk. Ik heb ooit een dergelijke ketting met bedeltjes gekregen,erg mooi uitgevoerd maar niet van zilver,maar van een of ander metaal. Helaas ben ik daar allergisch voor. De bedeltjes zijn wel heel leuk dus ik bewaar hem wel.De meerprijs voor echt zilver is het echt wel waard.

MerleSimone

Berichten: 5726
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:03

Ooh wat een pareltjes komen er langs! TS prachtig set welke je gekregen hebt, de 2 bedels op het uiteinde heb ik er vandaag 1 van uitgezocht met roze!

Had voor kerst weer een bedel gekregen, Cinderella (het hakschoentje) omdat ik veel hakken draag maar die had ik dus al haha. Dus heb vandaag 2 nieuwe uitgezocht met mama!
Afbeelding
De witte bloemetjes en een stopper. Wil nu wat meer kleur erin want heb alles zilver.

En nog even een greep uit m'n moeders collectie na jaren sparen :')
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat maakt de Bokt upload er een dramatische kwaliteit van zeg..

Alex B+10 -> L1+17 -> L2+22 -> M1+10! <3
Volg ons op INSTAGRAM: @alex.the.kwpn
[ITP] Alex in de sneeuw!

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-18 20:17

Jij hebt ook een mooie MerleSimone! En je moeder heeft echt veel, heel fortuin zo om je arm haha. :+

------------------------------

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:41

In de sale net 3 bedels besteld! Super blij mee!

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-18 20:43

Angelaa2 schreef:
Meliaforever schreef:
Mooie armband Redpassion! Hoe werkt zo'n veiligheidsketting? Zijn dat ook clips? Ik zag ze wel op de site staan, maar daar staan dan ook weer maten bij en geen idee welke maat ik moet. Mijn armband is 19cm.

Paris leuk cadeau! Die ring heb ik ook en vind hem nog steeds heel mooi. :j


Die draai je als eerst op je armband en daarna je bedels en dan ook bij het andere uiteinde. Als hij open schiet dan hangt die aan het veiligheidskettinkje


Maar blijft die er dan wel op vast zitten bij het begin? Moet je hem erop draaien of is het zo'n clip/stopper?
Je kan dan ook een maat kiezen, zo uit me hoofd 4, 5, 6, 7cm. Geen idee welke je dan moet hebben.

------------------------------

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-18 20:43

joyce_eddy schreef:
In de sale net 3 bedels besteld! Super blij mee!


Oehh welke heb je besteld? :D

------------------------------

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:50

De cute mouse bedel,
Shine bow bedel
En clip harten!

Mirjam1202

Berichten: 1060
Geregistreerd: 04-12-13
Woonplaats: Tilburg/Winterswijk

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:55

Ik heb deze armband inmiddels 2 jaar en draag hem zo goed als dagelijks! Ben er super blij mee! Heb inmiddels ook een paar oorbellen gekocht!

Afbeelding

CynThier

Berichten: 346
Geregistreerd: 20-07-08
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 21:15

Hier ook een pandora fan sinds dit jaar :D

Ik heb inmiddels:
- Bambi, omdat die zo schattig is.
- C, T en hartje. Cynthia <3 Thierry
- Uil, mijn vriend noemt me vaak Uiltje omdat ik graag alles wil weten :') :=
- Cocktail, van onze vakanties samen.
Afbeelding

Thierry
Jenna
Diva

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 23:06

Hier ook een Pandora fan. Bedeltjes krijg ik bij speciale gelegenheden of vraag ik voor m’n verjaardag. Heb verder ook een ring van Pandora. Blauwe bedel met vlokjes heb ik vandaag in de sale gekocht. Afbeelding

Obelix95

Berichten: 638
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 23:12

Wat een mooie armbanden allemaal! <3

Zelf heb ik er ook 1, niet veel bedeltjes, maar ik koop ze niet zelf, allemaal gekregen in de loop der jaren *\o/*


Afbeelding

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 23:18

Ook ik ben fan! Heb van m'n eerste salaris in juni m'n armbandje gekocht en ondertussen 9 bedels en een keychain Rijker :)

Heb eraan hangen:
- hartje met een sleuteltje
- muzieknootje
- een clip met een rij steentjes
- hondenpootje
- hartje met allemaal gekleurde hartjes erin
- konijntje
- love
- klavertje vier clip
- en m'n eerste bedel de let it go
En de keychain met hartjes en de hartjes sluiting
Afbeelding

En heb op dit moment 4 bedels op m'n lijstje staan die ik graag wil, en wil nog bedels laten maken met de haren van m'n dieren :)

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..

Sheran

Berichten: 17234
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Pandora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 01:51

Ik denk erover om een Trollbeads armband aan te schaffen. Ik las dat daar ook Pandora aan kon. Maar geldt dat ook voor de veiligheidssluiting? Die zie ik niet bij Trollbeads maar die heb ik wel echt nodig :p

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

Sourire
Berichten: 814
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 03:25

Ooo Pandora <3 Ik heb twee armbanden:
Afbeelding

Betere foto van de ene:

Afbeelding

Ik zou graag nog een Essence armand willen (of twee). En ze hebben ook mooie ringen. <3 Ik hang er bedels aan die ik mooi vind, niet echt een betekenis. Wil er nog een paar bij en dan is deze "af". Ben er al jaren mee bezig want vind die krengen nogal duur. :')

Wat is eigenlijk het net van die veiligheidsketting? Alleen dat dr bedels er niet afglijden of? Want als de opening openschiet ontstaat er met zo'n lange ketting dusdanig veel ruimte dat de armband wel afglijdt. Of zie ik dat verkeerd?

Angelaa2
Berichten: 4225
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 08:52

Sheran schreef:
Ik denk erover om een Trollbeads armband aan te schaffen. Ik las dat daar ook Pandora aan kon. Maar geldt dat ook voor de veiligheidssluiting? Die zie ik niet bij Trollbeads maar die heb ik wel echt nodig :p


Ik heb een Trollbeads armband (een verademing als je vaak wisselt). Mijn moeder heeft ooit bij een juwelier een veiligheidskettinkje laten maken. Vind de slotjes ook zo mooi van Trollbeads <3

Als je de juiste maat armband hebt Sourire blijft hij hangen om je pols. Dan voel je dus (vaak) wel dat hij los is gegaan.

                live together die alone


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Buxy, Charaz, Eve_16, Floko, Hanneke137, Inney, Maanon_, Pien63, Reusje0504, sollair310, xxpetraxx en 181 bezoekers