Nipplegate

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-18 23:58

er zijn zelfs nog mannen die denken dat het een feit is dat een vrouw opgewonden is als ze duidelijk zichtbare tepels heeft :o

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 00:04

watchthesky schreef:
BarbaLala schreef:
Ik snap nooit zo goed wat het probleem is met tepels zien door kleding heen. Mannen hebben het ook en daar kraait geen haan naar, bij vrouwen wordt het gelijk als iets seksueels gezien :?
Persoonlijk zou ik er lekker schijt aan hebben als je liever geen padded bh's draagt. En als het wel een issue voor je is; voila, de padded bh is er (mede) voor uitgevonden ;)

Niet alle mannen kunnen er goed mee dealen, dus als je bijvoorbeeld met veel mannen werkt, dan krijg je steeds opmerkingen.


Nou dat is een beetje omgekeerde wereld! Mannen moeten dat dan maar leren.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Nipplegate

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 00:17

Nou ja,het is anders wel irritant als je serieus genomen wil worden en de ogen van de andere partij zitten iets lager .
Het heeft niks met preuts te maken maar het trekt de aandacht.Net als een scheef dicht geknoopte blouse of zo.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Nipplegate

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 00:23

Arme mannen. Al die verleidingen, ze kunnen er niks aan doen, zijn zo weerloos.

Jolliegirl

Berichten: 32969
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Nipplegate

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 01:20

"kleed je eens wat warmer"

Wtf..
Alsof je alleen stijve tepels krijgt als je het koud hebt..
Schei uit zeg..

Dr zijn nog meer redenen dan alleeb koud hebben of opgewonden zijn wat die stijve doppen kan geven :')

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 08:45

Kinke schreef:
er zijn zelfs nog mannen die denken dat het een feit is dat een vrouw opgewonden is als ze duidelijk zichtbare tepels heeft :o


Klopt. Nou dan loop ik de hele dag zo rond. Ik kan er niks aan doen. Altijd padded bh’s aan sinds ik op straat toegeroepen werd over de zichtbare tepels.

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-18 11:09

Stijve doppen _O- _O-

Kom Suzanne, gewoon met die stijve doppen blijven lopen hoor, de mannen moeten er maar aan wennen lees ik hier (en wij zelf blijkbaar ook ;) )

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 13:33

Kinke schreef:
Stijve doppen _O- _O-

Kom Suzanne, gewoon met die stijve doppen blijven lopen hoor, de mannen moeten er maar aan wennen lees ik hier (en wij zelf blijkbaar ook ;) )


Nou de ogen op je borsten zijn echt niet leuk. En zeker niet als ze dan nog dingen gaan roepen of zeggen. Nee die aandacht wil ik niet, dan bedek ik ze wel. En op mijn werk enzo kan je daar toch ook niet mee aan komen?

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Nipplegate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-18 13:46

tja, dat vind ik ook, vandaar dit topic :)

meisje_

Berichten: 2531
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 20:39

Kinke schreef:
tja, dat vind ik ook, vandaar dit topic :)


Had je mijn linkje gekeken? Echt t proberen waard.

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Nipplegate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-18 20:44

jep. heb ze ook gevonden van een bh merk waar ik erg tevreden over ben :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 21:00

lieveli schreef:
Arme mannen. Al die verleidingen, ze kunnen er niks aan doen, zijn zo weerloos.

#freethenipple.

@TS, ik kan je niet helpen. Mij interesseert het geen kont dat mijn tepels priemen. Heel natuurlijk verschijnsel. Dat mannen het niet kunnen handelen, ach, hun probleem :D. Gevatte opmerking terug en ze houden hun klep wel.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Nipplegate

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 21:38

Ik denk niet dat ook maar enige man een probleem heeft met zichtbare tepels. Het zijn eerder vrouwen die er een probleem mee hebben dat mannen er te duidelijk geen probleem mee hebben.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Nipplegate

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 21:54

Mannen hebben er idd totaal geen probleem mee :D.

Beetje jammer dat ze tepels als excuus zien lekker vrijpostig te zijn.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Re: Nipplegate

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 01:39

Geen man heeft er problemen mee :')
Alleen als ik iets uitleg of vertel ,is het toch prettiger als ze je in je ogen kijken ipv in je reserve ogen.Ik zorg ook altijd voor een aangepast decolleté.
En eerlijk als ik iets zie wat ik aantrekkelijk vind dan kijk ik ook niet altijd waar het hoort :o

BarbaLala

Berichten: 9609
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 13:54

Ik vind het nogal de omgekeerde wereld om voor een man jezelf te moeten bedekken :? Klinkt nogal islamitisch/ zwaar gereformeerd.
Daarbij, mannen kijken toch wel of jenu met of zonder zichtbare tepels loopt dus fiets die oliebol.

Doutz16

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Re: Nipplegate

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 13:55

Dus een 50 jarige vrouw die de tepels op haar navel heeft hangen vinden jullie wel prima? :') ik kan daar wel van kotsen dus

BarbaLala

Berichten: 9609
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Nipplegate

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 14:03

Ja natuurlijk, baas over eigen lichaam. Als je het niet wil zien kijk je toch lekker de andere kant op?

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 14:06

sharon488 schreef:
Dus een 50 jarige vrouw die de tepels op haar navel heeft hangen vinden jullie wel prima? :') ik kan daar wel van kotsen dus


Als ik van alles moet kotsen wat ik niet mooi vind dan mag ik wel een emmertje omhangen. Dat ik iets niet mooi vind moet voor een ander geen graadmeter zijn.

Trouwens, als jij nu al F hebt dan hoef je echt niet tot je 50e te wachten tot ze gaan hangen. Top!
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 25-12-18 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Sizzle

Berichten: 35691
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 14:07

Ik heb een keer het hele assortiment padded BHs in zo ongeveer alle maten geprobeerd maar bij mij klappen die zijwaarts open als een soort oogkleppen bij paarden als ik niet perfect mijn schouders naar achteren heb :')
Ik draag gelukkig zelden enkel een t-shirt (koukleum) maar ik zie hier best handige dingen langskomen :)

Verder ben ik vooral van mening dat men elkaars lijf gewoon te accepteren heeft.

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-18 14:10

ik kots niet bij hangtieten, waarom zou ik. Die gaan we allemaal krijgen, zekerheidje, net als doodgaan.
Overigens vind ik het zelf gewoon geen gezicht om met van die harde doppen te lopen. Naar je tieten kijken de mannen toch wel, met of zonder harde doppen :D

Doutz16

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 14:51

lieveli schreef:
sharon488 schreef:
Dus een 50 jarige vrouw die de tepels op haar navel heeft hangen vinden jullie wel prima? :') ik kan daar wel van kotsen dus


Als ik van alles moet kotsen wat ik niet mooi vind dan mag ik wel een emmertje omhangen. Dat ik iets niet mooi vind moet voor een ander geen graadmeter zijn.

Trouwens, als jij nu al F hebt dan hoef je echt niet tot je 50e te wachten tot ze gaan hangen. Top!


Sorry maar je hoeft echt niet altijd persoonlijk te worden hoor richting mensen. Ik geef gewoon mijn mening over het algemeen en als het je niet bevalt dan hou je dat maar lekker voor je.

Daarnaast weet ik ook heus wel dat iedereen op een gegeven moment hangtieten krijgt, maar dat betekent niet dat ik mijn tepels door m'n shirt ga laten prikken.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Nipplegate

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 15:00

Oh wauw, die grap viel verkeerd :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 15:05

sharon488 schreef:
lieveli schreef:


Als ik van alles moet kotsen wat ik niet mooi vind dan mag ik wel een emmertje omhangen. Dat ik iets niet mooi vind moet voor een ander geen graadmeter zijn.

Trouwens, als jij nu al F hebt dan hoef je echt niet tot je 50e te wachten tot ze gaan hangen. Top!


Sorry maar je hoeft echt niet altijd persoonlijk te worden hoor richting mensen. Ik geef gewoon mijn mening over het algemeen en als het je niet bevalt dan hou je dat maar lekker voor je.

Daarnaast weet ik ook heus wel dat iedereen op een gegeven moment hangtieten krijgt, maar dat betekent niet dat ik mijn tepels door m'n shirt ga laten prikken.

Wel raar dat jij wel je mening mag geven, maar een ander die maar lekker voor zich moet houden.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Nipplegate

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 15:07

Een beetje luchtigheid wordt niet meer gewaardeerd door de jeugd San.