Rohnisch sportbroek ervaring?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IrisW

Berichten: 325
Geregistreerd: 23-05-09

Rohnisch sportbroek ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-18 22:33

Oké, gekke vraag misschien voor op bokt haha, maar ik kan echt niks online erover vinden.
Ik wil een sportlegging kopen van Rohnisch, maar ik heb geen idee welke maat ik moet bestellen.
Vriendin van mij vond ze vrij strak, maar het matentabel van Rohnisch geeft aan dat ik een M nodig heb (terwijl ik toch altijd wel een L heb). Ik wil hem niet te groot kopen aangezien ze dan gaan afzakken natuurlijk, dus vandaar de vraag: weet iemand hoe de maten vallen?

Their beauty captures every eye, they lend us wings so we may fly, to ride a horse is to ride the sky - Armani (Sunny Boy x Jazz) <3
[OV] [PG] Castor van de Leliaard (alias Bikkel) 17j bruine ruin


iirrssjjee

Berichten: 5917
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 17:03

IrisW schreef:
Oké, gekke vraag misschien voor op bokt haha, maar ik kan echt niks online erover vinden.
Ik wil een sportlegging kopen van Rohnisch, maar ik heb geen idee welke maat ik moet bestellen.
Vriendin van mij vond ze vrij strak, maar het matentabel van Rohnisch geeft aan dat ik een M nodig heb (terwijl ik toch altijd wel een L heb). Ik wil hem niet te groot kopen aangezien ze dan gaan afzakken natuurlijk, dus vandaar de vraag: weet iemand hoe de maten vallen?


Kun je die van je vriendin niet passen en kijken hoe die dan valt? Of hebben ze niet een winkel waar je kan passen en testen? Of kopen, passen en evt retourneren als het niet past?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, Amparo, Ania, AnnetteFlame, C_estmoi, Geerten, GoogleAdsense, Knollboll, Lalidan, meniekske, MissBambi, noordje, Petunia27, Plus_en_Min, Rooss_24, Selina, Steppe, Tatjanaa, xoranlover en 49 bezoekers