Bokt Adventskalender: Dag 12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Bokt Adventskalender: Dag 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 12:05

Afbeelding


[o] 12 december

Vandaag, 12 december, is het de dag van de kerstster.

Deze dag wordt wereldwijd al langer gevierd, en begint ook in Nederland steeds meer bekendheid te krijgen. Het is de bedoeling dat men zijn geliefden, vrienden, kennissen, of gewoon iemand die het nodig heeft met het hoofd in de sterren brengt.

Heb jij iemand die je graag wil bedanken of heeft iemand een dikke knuffel nodig met kerst? Dan kun je hier een kerstster plaatsen voor diegene.

Is er een topic dat jij onder de aandacht wil brengen, iemand die wel een kerstster kan gebruiken of iemand die wat leuks organiseert speciaal voor Bokkers?

Dat mag hier allemaal benoemd worden, vandaag is het de dag van de kerstster! Dus laten we vooral veel kerststerren uitdelen!

Afbeelding


khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Bokt Adventskalender: Dag 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 13:16

Dan grijp ik meteen de eerse!

Ik wil een kerstster sturen naar [***], mijn Kerst-verkering. Omdat ze zoveel doet, met een geweldig enthousiasme, en omdat ze gewoon heel erg lief is! <3

Anoniem

Re: Bokt Adventskalender: Dag 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 15:10

Voor heel veel wvw'ers, de potjes zijn (bijna) altijd gezellig en het spelen is echt een uitlaatklep.

Lumi

Berichten: 4436
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 15:24

xEmpire schreef:
Voor heel veel wvw'ers, de potjes zijn (bijna) altijd gezellig en het spelen is echt een uitlaatklep.


Dit inderdaad <3
En dan niet alleen de potjes zelf, maar ook alle gesprekken, steun en vriendschappen die er danzij dit spel zijn opgebouwd. Ik ben zo dankbaar dat ik jullie heb leren kennen <3


Nargles don't believe in you either!

• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 15:55

ik wil ook een kerstster sturen naar het hele team. Omdat ik blij ben dat ik tot dit team mag horen, voor alle positiviteit, hulp, en ook voor het enthousiasme en de samenwerking- in alles, maar vooral deze adventsperiode, waarin iedereen zijn steentje bijdraagt om bijvoorbeeld deze adventskalender te kunnen maken <3

En ik wil óók een kerstster voor de mensen op mijn stal. Jullie zijn de beste niet-familie-familie die iemand zich kan wensen, en jullie zijn regelrechte toppers. I LUV YOU!

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 17:24

Lienie_F schreef:
xEmpire schreef:
Voor heel veel wvw'ers, de potjes zijn (bijna) altijd gezellig en het spelen is echt een uitlaatklep.


Dit inderdaad <3
En dan niet alleen de potjes zelf, maar ook alle gesprekken, steun en vriendschappen die er danzij dit spel zijn opgebouwd. Ik ben zo dankbaar dat ik jullie heb leren kennen <3

Hier sluit ik me volledig bij aan <3

Raise a glass to freedom,
Something they can never take away,
No matter what they tell you.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Bokt Adventskalender: Dag 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 18:03

Wat een leuk idee zeg! Super lief ook Empire! <3


Ik weet verder niet zo goed aan wie verder :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 18:07

Een kerstster voor Tanya, die mij verrast heeft met een mooie bos bloemen aan het einde van mijn zwangerschap! <3

Een kerstster voor ál mijn lieve wvw vriendjes! Jullie hebben dit jaar zoveel leuker gemaakt en ik kan alles bij jullie kwijt! Vooral toen mijn real life vrienden het lieten afweten. Smak! <3

Een kerstster voor LinsxDot waar ik me aan op kon trekken omdat we samen zwanger waren en zij nu al mag genieten van haar zoontje. Ik lach me stuk om haar en dat is nu echt een rots in de branding. <3

En Balou_k, bedankt dat we altijd tegen elkaar kunnen zeiken! <3

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 18:12

Giolli schreef:
Een kerstster voor Tanya, die mij verrast heeft met een mooie bos bloemen aan het einde van mijn zwangerschap! <3

Een kerstster voor ál mijn lieve wvw vriendjes! Jullie hebben dit jaar zoveel leuker gemaakt en ik kan alles bij jullie kwijt! Vooral toen mijn real life vrienden het lieten afweten. Smak! <3

Een kerstster voor LinsxDot waar ik me aan op kon trekken omdat we samen zwanger waren en zij nu al mag genieten van haar zoontje. Ik lach me stuk om haar en dat is nu echt een rots in de branding. <3

En Balou_k, bedankt dat we altijd tegen elkaar kunnen zeiken! <3

#alleenmaarliefde <3

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 18:15

xEmpire schreef:
Voor heel veel wvw'ers, de potjes zijn (bijna) altijd gezellig en het spelen is echt een uitlaatklep.


Precies dit <3 zo blij dat ik jullie heb leren kennen!

:D

Balou_k

Berichten: 14051
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 18:25

Giolli schreef:
Een kerstster voor Tanya, die mij verrast heeft met een mooie bos bloemen aan het einde van mijn zwangerschap! <3

Een kerstster voor ál mijn lieve wvw vriendjes! Jullie hebben dit jaar zoveel leuker gemaakt en ik kan alles bij jullie kwijt! Vooral toen mijn real life vrienden het lieten afweten. Smak! <3

Een kerstster voor LinsxDot waar ik me aan op kon trekken omdat we samen zwanger waren en zij nu al mag genieten van haar zoontje. Ik lach me stuk om haar en dat is nu echt een rots in de branding. <3

En Balou_k, bedankt dat we altijd tegen elkaar kunnen zeiken! <3


<3
En je doet me dit aan met mijn hormonen? *pinkt traantje weg*

Ik neem gelijk gebruik van de mogelijkheid kerststerren uit te delen. :j

Een kerstster aan Loveskiara, gewoon, omdat ze onze oude topics nooit vergeten is en op mijn veulentje heeft gestemd. <3

Een kerstster voor KittenBalou, die speciaal een account aanmaakte om contact op te nemen in verband de kittens. En omdat zij nu een geweldig liefdevol thuis is voor een van deze kittens!

Een kerstster voor Saravda, omdat we samen veel te veel verdriet hebben moeten doorgaan dit jaar. RIP Grace en Nico.

Natuurlijk een kerstster voor Giolli, mijn mede zwangere bokker. <3

En een kerstster aan mijn weerwolf vriendjes, ondanks al maanden geen weerwolven toch veel klets plezier over de app. Heel fijn als je je verveelt tijdens je zwangerschap maar lichamelijk even niks kan.

23-12-2018, Soms lacht het leven even.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 18:42

xEmpire schreef:
Voor heel veel wvw'ers, de potjes zijn (bijna) altijd gezellig en het spelen is echt een uitlaatklep.

Ahw hier ga ik helemaal in mee <3
Ik doe nog niet zo lang mee maar ik voelde me er direct thuis door alle leuke spelers die daar zitten. Zowel in het potje als gewoon buiten het spel om.
Daarnaast vind ik de potjes altijd leuk georganiseerd, er zit veel werk in zowel vooraf als tijdens het spel dus dank voor iedereen die dat met zoveel plezier en toewijding doet!
Dus voor jullie allemaal een kerstster [o]

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:00

khirshanta schreef:
Dan grijp ik meteen de eerse!

Ik wil een kerstster sturen naar [***], mijn Kerst-verkering. Omdat ze zoveel doet, met een geweldig enthousiasme, en omdat ze gewoon heel erg lief is! <3


Jaa <3 Wat ontzettend lief!

Ik wil hier dan ook een kerstster aan jou geven, omdat je zo ontzettend enthousiast bent en je enorm veel passie in alles gooit! Je bent een topper! :*

theadora99

Berichten: 3628
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:03

Lienie_F schreef:
xEmpire schreef:
Voor heel veel wvw'ers, de potjes zijn (bijna) altijd gezellig en het spelen is echt een uitlaatklep.


Dit inderdaad <3
En dan niet alleen de potjes zelf, maar ook alle gesprekken, steun en vriendschappen die er danzij dit spel zijn opgebouwd. Ik ben zo dankbaar dat ik jullie heb leren kennen <3


Met allebei 1000% eens!
Met extra Thanks naar lienie die me hierin heeft gesleurd, en maartje1990 die me mijn eerste potje gered heeft.

En verder heb ik niet echt specifieke punten?

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:04

Ook van mij eentje voor alle wolfjes! Wat een leuke, gezellige, meelevende bende is dit <3

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:06

Granoek schreef:
Ook van mij eentje voor alle wolfjes! Wat een leuke, gezellige, meelevende bende is dit <3



Maar ik ben geen wolf! -O-

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Re: Bokt Adventskalender: Dag 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:14

Ik wil graag iedereen een ster geven die mij in mijn topic van advies hebben voorzien, een luisterend oor hebben geboden en een broodnodige schup onder mijn hol hebben gegeven waardoor eea nu in gang is gezet.
Dank jullie wel.

Winterbuitenrit in de sneeuw. Daarna warme chocolademelk met slagroom.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:21

Giolli schreef:
Granoek schreef:
Ook van mij eentje voor alle wolfjes! Wat een leuke, gezellige, meelevende bende is dit <3



Maar ik ben geen wolf! -O-


WOLLLUUUUF!!! Ik ga dus zeker op jou stemmen vanavond want alleen een wolf zou dit zeggen

:D

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:36

Fireheart schreef:
Giolli schreef:
Maar ik ben geen wolf! -O-


WOLLLUUUUF!!! Ik ga dus zeker op jou stemmen vanavond want alleen een wolf zou dit zeggen


Ik vind dat jij een kerst-taart verdient :+

Natuurlijk ben ik het er wel mee eens, wvw is echt gezellig met jullie!


En de 1 Aprillers, jullie verdienen ook een kerstster! Wat een hoop ellende is er dit jaar gekomen, en wat hebben we evengoed toch veel gelachen :) Bedankt dat ik in de villa mocht intrekken! :D

SplashIsLief

Berichten: 33029
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Bokt Adventskalender: Dag 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 20:12

Ik wil een kerstster sturen aan iedereen die mee heeft gewerkt aan de adventkalender <3

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Anoniem

Re: Bokt Adventskalender: Dag 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 20:18

Dankjewel Khir! Ook van mij gaat er een kerstster naar de 1-aprillers.

Ook wil ik nog 1 in het bijzonder aan Karuna geven. Jij bent een geweldig persoon en geeft anderen ontzettend veel, terwijl je jezelf daarin, voor mijn gevoel, naar achter schuift. Ik vind het bijzonder!

En een kerstster aan iedereen die een luisterend oor bood <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 20:39

Ben het eens Jo , Karuna de opper moeder van het 1 april topic . Lief en hartelijk mens dat je bent <3

En kerstster voor Bubblewrap bedankt voor het gezellige jaar , veel leuke dingen gedaan met een uitschieter naar buiten Nederland :)) . Het heeft onze vriendschap niet verknalt dus wij kunnen in 2019 mooi naar Frankrijk crossen samen :)) :D

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 20:40

|( nu moeten jullie niet op mijn emotie gaan werken he dat is niet eerlijk :') denk dat jullie niet weten hoeveel jullie woorden me raken en goed doen :o ik doe gewoon wat me goed lijkt en idd soms ten koste van mezelf. Maar ja aard van het beestje. Maar dank jullie wel. :j :o geen moeder maar ala iemand met genoeg vlieguren en tijd :P

Ik wil een kerstster uitdelen aan iedereen binnen en buiten bokt (vooral 1 april topic en de emigratie mensjes) die me na een aantal uitermate rot jaren (waarin klap na klap zo ongeveer normaal leek) er gewoon voor me waren. Waar ik mijn ei kwijt kon voor zover het ging. Maar mede dankzij jullie ben ik waar ik nu ben. Enorm gegroeid in wie ik ben. _/-\o_

onbekenden vanuit bokt die spontaan aanboden me heen en weer te slepen naar de paarden met mijn poot in het gips. Of zomaar boodschappen kwamen doen in die periode, voor mij iets dat ik dood en dood eng vond maar waar ik zo blij mee ben geweest. Of komen slopen in mijn tuin om me een handje te helpen de boel leeg te krijgen.

Luisterende oren, de nodige humor, proffesionele hulp. Zonder jullie had ik zeker langer nodig gehad weer te komen waar ik nu ben.

Dus dank jullie allemaal heel erg. _/-\o_ *\o/* :j dat er nog vele jaren mogen volgen.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Anoniem

Re: Bokt Adventskalender: Dag 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 20:49

Haha, karuna!
En ook al spelen we in op je emoties... Het geeft aan dat het ertoe doet, en dat hetgeen jij en wij zeggen juist is. Op naar een nieuw jaar vol mooie dingen!

Mijn kerstster voor Rebecca spreekt voor zich! Jij blijft altijd naast me staan, hoe rot of leuk een periode ook is! Frankrijk, kom maar op!

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Bokt Adventskalender: Dag 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 21:10

En Arie, want die heeft altijd wel een goed woord paraat, een geweldig gevoel voor humor, en zijn blon-meld-functie neemt hij heel serieus :D

Karuna, het klopt hoor! Je staat voor iedereen klaar; op Bokt, in je buurt, en soms zit het (soms ook een beetje daardoor) ook voor jou niet mee. Die kerstster verdien je!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, LiannePuthzy en 169 bezoekers