De leukste kerstmarkt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Getup

Berichten: 8274
Geregistreerd: 27-01-07

Re: De leukste kerstmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:27

Vond die van Brussel altijd wel erg leuk!

thequeensmum
Berichten: 3523
Geregistreerd: 20-08-12

Re: De leukste kerstmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:42

Ik zou zeggen Essen. Kerstmarkt is leuk en gezellig en tegelijkertijd zijn er de Essener Lichtwochen

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: De leukste kerstmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:46

Wij gaan behoudens gekke dingen zaterdag naar valkenburg kerstmarkt. Ik ben er heel vaak geweest. Gv nog nooit.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: De leukste kerstmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:51

Monschau!

Valkenburg vind ik de minst leukste. Snap niet wat mensen er zo leuk aan vinden. :+ Maar dat komt misschien omdat het hier om de hoek ligt. Na 1 keer heb je het wel gezien.

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: De leukste kerstmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 02:03

Ik ben chef kerstmarkt.

Misschien is het leuk om een stem topic te maken in de OP, zodat iedereen kan stemmen.

Ik ben zelf geweest in:
Essen, Keulen, Düsseldorf, Den Haag, Leiden, Valkenburg, Londen & Antwerpen.

Essen en Keulen vind ik zelf erg leuk. Valkenburg vond ik ook tegenvallen, in 2 grotten veel hetzelfde en er stonden ook kraampjes met trapbedekking en autodealers, niet echt kerstsfeer in mijn ogen.

Komend weekend gaan we naar Maastricht, Aken, Leuven en Brussel. Heb er weer heel veel zin in.

Vind vooral de Reibekuchen die ze in Duitsland verkopen echt heer-lijk!

_Covergirl_

Berichten: 723
Geregistreerd: 27-02-07
Woonplaats: Vries

Re: De leukste kerstmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 08:37

Ik ben vorige week in Bremen geweest, erg leuk! Verschillende pleinen die met elkaar in verbinding staan, en langs het water een supergave piratenkerstmarkt. Heb er uren rondgelopen!

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: De leukste kerstmarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 09:02

Gisteren in Düsseldorf geweest. Mooie stad met leuke winkelstraten etc. Kerstmarkt kon je op bijna alle marktjes hetzelfde kopen en ook op sommige plekken waar je u zei tegen een kerstboomhangertje :o

Wel een hele leuke dag gehad. Maar ik hoef er niet perse weer heen of iets later op de dag als echt alles open is.
Wij begonnen de dag toen alles nog dicht zat en heel langzaam aan open ging.

95Ellen

Berichten: 588
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-18 21:02

Wauw wat een hoop reacties, bedankt allemaal :D leuk al die kerstmarktfans bij elkaar *\o/*

_suus19_ schreef:
Wij gaan al 13 jaar lang naar kerstmarkten. Proberen regelmatig een nieuwe, maar komen meestal weer uit bij Keulen. Dat is mijn favoriete stad in kersttijd.
Maar je pakt zo dicht voor kerst ook wel één van de drukste weekenden. Denk niet eens dat je nog een hotel kunt krijgen. Als je nog eens wilt gaan kan je beter eerder in het seizoen gaan. Ik ben het laatste weekend van november in Valkenburg en Aachen geweest, toen was het nog lekker rustig. Afgelopen weekend naar Brugge geweest. Sochtends was het nog te doen, maar smiddags was er geen doorkomen meer aan.


Dank voor je reactie :) we realiseren ons goed dat dit het drukste weekend is, maar dit was de enige datum dat iedereen kon. En we waren overigens sowieso van plan om met de auto op 1 dag heen en weer te gaan, niet naar een hotel. Dus dat is voor ons geen probleem.

Michelleex schreef:
Ik ben chef kerstmarkt.

Misschien is het leuk om een stem topic te maken in de OP, zodat iedereen kan stemmen.

Ik ben zelf geweest in:
Essen, Keulen, Düsseldorf, Den Haag, Leiden, Valkenburg, Londen & Antwerpen.

Essen en Keulen vind ik zelf erg leuk. Valkenburg vond ik ook tegenvallen, in 2 grotten veel hetzelfde en er stonden ook kraampjes met trapbedekking en autodealers, niet echt kerstsfeer in mijn ogen.

Komend weekend gaan we naar Maastricht, Aken, Leuven en Brussel. Heb er weer heel veel zin in.

Vind vooral de Reibekuchen die ze in Duitsland verkopen echt heer-lijk!


Goed plan! Ik ga even uitzoeken hoe ik dat voor elkaar krijg. Dank voor je tips! :)