Bokt Adventskalender: Dag 7

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Bokt Adventskalender: Dag 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-18 12:42

Afbeelding


[o] 7 december

December is de tijd van pakjes onder de kerstboom, veilig uit bereik van nieuwsgierige dieren en grijpgrage handjes natuurlijk. Na een hoop moeite om de inhoud te halen, zit het zware werk erop. Alleen nog een papiertje eromheen en dan is het klaar om onder de boom geplaatst te worden. Toch?

Voor velen begint dan pas het harde werk. Waarom was er alleen inpakpapier in huis waar ‘gefeliciteerd met je verjaardag’ op stond? Waar lag die ene schaar die zo fijn knipte? Was al het plakband in huis spontaan weer eens verdwenen? Het papier wordt altijd scheef geknipt en met wat pech scheurt het ook nog in. Het inpakpapier kreukelt, het plakband zit scheef en plakt ook nog eens aan zichzelf vast. Dat wordt een nieuw plakbandje pakken. Alweer.

Dat niet iedereen deze struggle heeft, is wel duidelijk. In [PF] De inpakkers van bokt, waar zijn ze? laten bokkers de mooiste creaties zien. Met touwtjes, strikken en andere tierlantijntjes worden de meest creatieve uitspattingen gemaakt, die allemaal prachtig onder de boom liggen.

Eén ding is zeker: na deze gezien te hebben, is een verfrommeld papiertje met een flinke lading tape in de hoop dat het ingepakt blijft niet meer genoeg.


Anoniem

Re: Bokt Adventskalender: Dag 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 14:54

Heerlijk herkenbaar stuk :+
Ik pak vooral in met veel plakband :')

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Bokt Adventskalender: Dag 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-18 15:07

Ik heb iemand eens een rol duct tape cadeau gedaan. Uitgerold en wel :p

Normaal gesproken probeer ik er toch iets moois van te maken, maar zoals in dit topic lukt me toch niet. Chapeau!

SplashIsLief

Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Bokt Adventskalender: Dag 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:52

Ik ben jaloers op alle inpakkunsten :j

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 19:09

khirshanta schreef:
Ik heb iemand eens een rol duct tape cadeau gedaan. Uitgerold en wel :p

Normaal gesproken probeer ik er toch iets moois van te maken, maar zoals in dit topic lukt me toch niet. Chapeau!


Kaat :+ Geweldig! _O-

Myrsky

Berichten: 4120
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 19:23

khirshanta schreef:
Ik heb iemand eens een rol duct tape cadeau gedaan. Uitgerold en wel :p

Normaal gesproken probeer ik er toch iets moois van te maken, maar zoals in dit topic lukt me toch niet. Chapeau!

Herkenbaar _O-

Raise a glass to freedom,
Something they can never take away,
No matter what they tell you.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Fleurtjuhh_, _kimm, Ann, Annemiek73, Anoukjuuuhh, Cerosa, Earth, Galaika, Jade91, karlli, Lau, Lente, Lestria, luuntje, Meliaforever, moonsparkle, Myrthe64, Paardennamen, Roosch, Rupser, StonedRomy, Talishe, thequeensmum, xCherissa en 71 bezoekers