Zoek en gij zult vinden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Zoek en gij zult vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-18 22:01

Was het maar zo'n feest :')

De laatste tijd ben ik flink met mijn garderobe aan de slag geweest, veel weg gedaan en nieuwe aankopen hangen in de kast. Sinds afgelopen zomer 30 en nu toch een slag meer volwassen, althans qua kleding. Wat betreft broeken, truien, shirts, schoenen enzovoorts zit het wel goed. Met jassen ook, echter mis ik nog een muts en sjaal.

Ik ben nu een aantal weken op zoek, maar kom niet echt de juiste combinatie tegen. Het hoeft niet perse bij elkaar te passen, maar ook weer wel. Ik probeer wat meer eenheid aan te brengen qua look, dus enigszins passend is toch wel fijn.

Broeken zijn meestal donker, schoenen egaal/max. 2 kleuren, jassen groen en groen/grijs/blauw, truien/shirts egaal/max. 2 kleuren van wit tot zwart en alles daartussen.

Onderstaand wat inspiratie en, gezien mijn vakantie, heb ik ze beide graag uiterlijk volgend weekend in huis, budget is afhankelijk van kwaliteit.

Graag 1/2 kleuren, liefst geen groen/blauw, wie helpt zoeken :D

Afbeelding

Afbeelding

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.


nine1987

Berichten: 8321
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Zoek en gij zult vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 22:03

Dus... Wanneer gingen we shoppen? :D

<3 Sneakers <3

Calixae

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 22:10

En de sjaal/mutsen ter inspiratie zijn het net niet? Want de 2e foto heb ik op een webshop gevonden. :+

Kom je hier vaker? <<)

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-18 22:11

Haha, het was/is meer mijn bedoeling dat al de dames, mensen hier op Bokt (online) gaan helpen, al kunnen we natuurlijk altijd een shop-meeting inplannen, liefst vóór volgend weekend :')

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-18 22:12

Klopt ze zijn beide te koop, maar niet in de kleur die ik zoek, of zonder passende sjaal :n

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Calixae

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Re: Zoek en gij zult vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 22:15

Ahh oké vandaar! Webshop was ook erg makkelijk te vinden, ik had daarom ook niet verwacht dat je dit specifieke setje wilde. :+

Zal eens kijken of ik wat tegen kom :D

Kom je hier vaker? <<)

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 22:20

Ben je al 30??! :oo :D

Culemborg heeft best leuke winkeltjes. Anders gaan we eens naar City Plaza in Nieuwegein, daar slaag je vast wel. :D

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

nine1987

Berichten: 8321
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 22:21

Nah, met mij winkelen is een slecht plan.. Ik kom arm de stad uit en zelf heb je nog niks.. :')

<3 Sneakers <3

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-18 22:28

Suzanne F. schreef:
Ben je al 30??! :oo :D

Culemborg heeft best leuke winkeltjes. Anders gaan we eens naar City Plaza in Nieuwegein, daar slaag je vast wel. :D
Ssssst O:)

Nou dat valt dus heel erg tegen, Hema had niet veel en slechte kwaliteit, Shoeby had enkel sjaals, Miller en Monroe 55+ en de Zeeman heb ik overgeslagen :j

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

nine1987

Berichten: 8321
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 22:29

Whutttt??????
Watis mis met de Zeeman? :oo

<3 Sneakers <3

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 22:32

Ben benieuwd met welke je thuiskomt :D

Niet perfect is ook goed

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-18 22:35

nine1987 schreef:
Whutttt??????
Watis mis met de Zeeman? :oo
An sich niet veel, maar er nu twee keer een lading boxers/sokken gekocht en die konden dan 5+ keer wassen de vuilnisbak in, zonde van het geld :j

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

nine1987

Berichten: 8321
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Zoek en gij zult vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 22:37

:oo

Filiaalmanager hier.. :))
Vandaar m'n vraag.. Maar agreed.. Voorheen wel, maar de laatste jaren is de kwaliteit wel heel erg verbeterd.. :j

We hebben (hadden? Mijn filiaal is uitverkocht..) wel een muts en sjaal die wat weghebben van die in je op..

<3 Sneakers <3

Ailill

Berichten: 11669
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Zoek en gij zult vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-18 22:41

Lo, zoiets had ik ooit ergens gelezen ja en het is ook niets persoonlijks, sterker nog ik heb twee truien van de Zeeman/Primark die ik al jaren draag en er nog als nieuw uitzien. Ik bedoel dat ik nu iets meer persoonlijks zoek, iets waarbij je denkt: 'Waar heeft diegene het gekocht?'

Niet te standaard dus, of juist weer wel, zucht :P

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Zoek en gij zult vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 00:52

Hudson Bay heeft práchtige shawls en bijbehorende mutsen!

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 08:19

MarlindeRooz schreef:
Hudson Bay heeft práchtige shawls en bijbehorende mutsen!


Ja Hudsons bay of de Bijenkorf. Wehkamp kan ook nog. Oh en Zalando.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:46

Ik verplaats dit topic van Mensenwelzijn en sport naar Het leven zonder paarden. Daar past het beter. :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, carineken, colinneke, Fayyah19, goesju, iphyn, Marcato, MarrieLeen, meniekske, SannevZ, spookyskippy en 178 bezoekers