Reïncarnatie?, vrije keus!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Reïncarnatie?, vrije keus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 20:25

Ik begrijp dat ook niet hoor Sizzle.

Dan zou er na 4 miljard jaar toch zo onderhand een perfecte wereld moeten zijn en niet zo een ongelofelijke rotzooi die al die zielen van de wereld en planeet maken?


Tiggs

Berichten: 7522
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Reïncarnatie?, vrije keus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 20:32

Ok, dus dan hoef ik in m'n volgende leven niet meer te studeren? Tenzij ik iets anders wil gaan doen natuurlijk.

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 20:30

Misschien ligt het er aan hoe vaak je bent gereincarneerd?

Ik kan me voorstellen dat mensen die niks dan ellende hebben bijgedragen zeker wel een keer of 10 terug moeten komen, dan heb je het al over plm 600 jaar, zonder de periode ertussen dat je niet leeft.

En een gezin waar een van de ouders alcoholist was, duurt het 4-5 generaties geen verslaving oid voor de effecten daarvan weggeëbd zijn.

Vuurwerk helemaal zat?
Teken de petitie,!!!!
https://petities.nl/petitions/vuurwerkv ... htqSlfkUUw


Sizzle

Berichten: 35665
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 22:20

600 jaar is niets. De mensheid bestaat al zo‘n 120000 jaar. Daarvoor waren er al miljoenen jaren dieren, dus waarom die „wijze“ beestjes dan in menselijke schurkenzielen zijn veranderd is mij nogal onduidelijk.

De kans om verslaafd te raken is voor een groot deel genetisch bepaald en wordt verder beinvloed door wat er op je pad komt, dus wat die ziel daarmee te doen heeft begrijp ik ook niet helemaal.

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 19:28

Ik kan daar niet echt een beslissing over maken
een gedeelte in mij zegt ja na je dood blijf je op aarde rond spoken
de kerk zegt hemel en that's it :)
We zullen het pas weten als het echt zo ver is!
Maar mocht ik terug komen dan kan ik alleen maar hopen dat ik weer minimaal zoon (goed) leven krijg als nu..dat je bv niet in een heel arm land word geboren en je moet bedelen op straat…


ik probeer er niet al teveel over te denken dan word ik meschien gek :')

Marin_ka3
Berichten: 599
Geregistreerd: 14-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-18 20:31

shilady schreef:
Ik kan daar niet echt een beslissing over maken
een gedeelte in mij zegt ja na je dood blijf je op aarde rond spoken
de kerk zegt hemel en that's it :)
We zullen het pas weten als het echt zo ver is!
Maar mocht ik terug komen dan kan ik alleen maar hopen dat ik weer minimaal zoon (goed) leven krijg als nu..dat je bv niet in een heel arm land word geboren en je moet bedelen op straat…


ik probeer er niet al teveel over te denken dan word ik meschien gek :')


Daarom denk ik nooit, 'het zal mij niet gebeuren' , ...het kan namelijk iedereen overkomen.

Denk maar niet dat wij beter zijn dan bijvoorbeeld vluchtelingen, ...volgende keer zijn wij vluchtelingen. Staan jij en ik aan de 'andere kant'. Dat kan maar zo...

Het is het paard dat de weg wijst, niet de ruiter.
Ik ken de weg.
Het paard voelt het.

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 21:01

Ja inderdaad...... en er zijn nou al door de honderden jaren heen zoveel oorlogen geweest
er zal altijd wel iemand de baas willen spelen.
Hoop dat ik niet terug kom maar aan de andere kant nieuwe kans nieuwe mogelijkheden lijkt me ook wel cool!

We zien wel :j


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Diddykong, Facebook, Hootje, HorsePhoto, janneke_S, MirjamRobin, Mnoonn, Sascha_Z, Varenka en 193 bezoekers