Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-18 12:42

Na een beetje rondgooglen over sinterklaascadeaus kwam ik op dit onderwerp. Wat is jullie meest teleurstellende cadeau ooit? Waar heb je ooit een trauma aan over gehouden als kind? Of waar moest je juist om lachen omdat het zo belachelijk was?



Die van mij is dat ik in groep 5 een hele mooie surprise had gemaakt, heel veel werk ingestoken met papier-maché, verf etc krijg ik een ingepakte doos met een gebruikt lipglossje.. trauma overgehouden aan surprises.


Anomien

Berichten: 7298
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 12:44

hier is al een topic over geweest.

Mama van mijn lieve meisjes

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-18 12:49

Oh echt? Oeps... dan heb ik niet goed genoeg gezocht.
Dan kan deze verwijderd worden :)

Anoniem

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:02

Ik ben dit jaar vergeten een verjaardagskadootje voor mijn zusje te kopen, deels omdat ik net terugkwam van een half jaar in het buitenland en deels omdat het er bij in is geschoten. Toen heeft ze mij voor mijn verjaardag een paar maanden later een zak gin-tonic pepernoten (niet weg te krijgen) gekocht om me 'terug te pakken'. Toen ik het kreeg vond ik het teleurstellend, toen ik me realiseerde hoe het zat eerder hilarisch.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:05

Ik was een jaar of 6/7 denk ik. En ik wou een paard. Dus ik heel veel moeite gedaan om een mooie brief te schrijven naar Sinterklaas om te vragen of ik een paard mocht. Het antwoord was ja! :D

Dus, op pakjesavond stond er een paard voor de deur. Een hobbelpaard... Man man wat was ik boos toen :') Achteraf heel veel plezier gehad met dat hobbelpaard haha!

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:06

Theelichtjes :') Opvulling voor de zak van sinterklaas <:) :')

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:07

Pepperrr schreef:
Ik was een jaar of 6/7 denk ik. En ik wou een paard. Dus ik heel veel moeite gedaan om een mooie brief te schrijven naar Sinterklaas om te vragen of ik een paard mocht. Het antwoord was ja! :D

Dus, op pakjesavond stond er een paard voor de deur. Een hobbelpaard... Man man wat was ik boos toen :') Achteraf heel veel plezier gehad met dat hobbelpaard haha!

Mijn ouders hebben dat soort dingen ook wel eens gedaan maar dan met een fiets ofzo, 'een stalen ros'. En ik elke verjaardag/Sinterklaas/kerst toch maar weer hopen dat mijn kado in de achtertuin stond en ineens zou hinniken. Of dat mijn ouders ons piepkleine fietsenschuurtje omgebouwd hadden :=

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:13

Ah bah, die lipgloss is wel sneu ja :+

Ik heb ooit op de basisschool op mijn briefje erbij gezet 'geen paardenspullen' omdat ik bekend stond als het paardenmeisje en ik liever wat knutselspullen wilde.. en je raadt het al; ik kreeg een gruwelijk lelijk paardenbeeldje -O-

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

M_D_H
Berichten: 17448
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:14

Emmaa_ schreef:
Pepperrr schreef:
Ik was een jaar of 6/7 denk ik. En ik wou een paard. Dus ik heel veel moeite gedaan om een mooie brief te schrijven naar Sinterklaas om te vragen of ik een paard mocht. Het antwoord was ja! :D

Dus, op pakjesavond stond er een paard voor de deur. Een hobbelpaard... Man man wat was ik boos toen :') Achteraf heel veel plezier gehad met dat hobbelpaard haha!

Mijn ouders hebben dat soort dingen ook wel eens gedaan maar dan met een fiets ofzo, 'een stalen ros'. En ik elke verjaardag/Sinterklaas/kerst toch maar weer hopen dat mijn kado in de achtertuin stond en ineens zou hinniken. Of dat mijn ouders ons piepkleine fietsenschuurtje omgebouwd hadden :=

Mijn oom met een zadel :j
Ik had net een paard gekregen dus vroeg voor mijn verjaardag geld voor een zadel voor het paard.
Dus mijn oom gaf aan dat hij wel voor een zadel zou zorgen (en ik was helemaal blij )
Ik kreeg dus een fietszadel (en een heleboel hooi en stro voor het paard :') _O- )


Ik denk dat het meest teleurstellende cadeau wat ik ooit gekregen heb van een vriendin af kwam.
Ik kreeg een kitscherige spiegel. Ik hou niet van kitsch, het ding was van plastic, ik werd 24 jaar oud en het ding kwam van de kinderafdeling.
Zij kende mij al heel lang en wist dat ik dit niet leuk zou vinden.
Uiteindelijk heeft hij een goed plaatsje gekregen bij de oudste dochter van mijn schoonzus :j

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:17

Oh, en natuurlijk de ''maak je eigen armbandje-sets'' en de roze glitter eenhoornbeeldjes van mijn oma. Als er iets is wat ik nooit leuk gevonden heb zijn het wel meisje meisjes dingen... En zelfs nu denken ze soms nog dat ik een klein meisje meisje ben.. NOT.

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Inoterry

Berichten: 4257
Geregistreerd: 20-10-07
Woonplaats: Heerlek in Heerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:20

Toen ik 9 werd kreeg ik 's morgens van mijn moeder te horen of ik nog een cadeautje wilde voor mijn verjaardag. Goh, je bent kind en je bent jarig, dus wat dacht je van "ja" :? . "Wat wil je hebben dan?" Dat vond ik ook een hele rare vraag, ik ben 2 weken na kerst jarig en leverde altijd een verlanglijstje in voor kerst en mijn verjaardag dus dat leek mij wel duidelijk eigenlijk. Maar goed, ik was toen snel tevreden dus antwoorde:" Alles behalve 'mens erger je niet' want dat vind ik echt een stom spel"......... -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-

Ik ben een beetje zot van mijn Od <3

De liefste en stoerste zus ter wereld? Die heb ik 8-)

Athelas

Berichten: 1962
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:22

Grotendeels al gebruikte (dus ook al half de groote omdat het vaak geslepen was) hema kleurpotloden. _O-

[o]

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:23

Ik kreeg toen ik 4 werd een theemuts van mijn oma :')
Mijn moeder kreeg een jaar later een wc rol van haar :=

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110478
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:29

Een vriendin van mij kreeg ooit voor haar zestiende verjaardag een fles clearasil tegen acne en wattenschijfjes van haar ouders. Ze dacht nog dat het een grapje was, maar het was bloedserieus :+

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

PerleB
Berichten: 340
Geregistreerd: 15-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:30

Toen ik 23 werd, kreeg ik van mijn oma een ringmap met paarden op. :')

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:31

Een afdruiprek van mijn toenmalige vriend voor kerst {:)-:(

Ik had zo mijn best gedaan om leuke cadeaus voor hem te kopen met de kerst en van hem kreeg ik een afdruiprek omdat ik die nog geen had.... }:0

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:32

Ik heb een poosje terug het een of andere nep-tell sell apparaat gekregen. Ik geloof dat je er boontjes mee kunt doppen of zo. Dat kan met een mesje ook, en waarschijnlijk rapper dan met dit ding :=
Echt zo’n kastenvuller zonder nut dus. “*iemand anders* zei dat je van gadgets hield!”
Het “nu extra kassakorting” actieprijsje van de Kruidvat zat er nog op...
Man man man, geef dan gewoon niks.

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:47

Mijn schoonmoeder heeft een rare tik met de feestdagen dat iedereen hetzelfde aantal cadeautjes moet krijgen. Dus dan krijg je van die leuke opvullers, zoals drie dezelfde sets douchegel :+. Ik zeg op de weg terug naar huis tegen m'n vriend "volgens mij vindt je moeder dat ik stink."

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:47

Een lelijk chinees vaasje.Speciaal voor mij uit gezocht.Een week later kreeg ik bij de chinees het zelfde vaasje kado bij een maandmenu.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Nienke98

Berichten: 1046
Geregistreerd: 28-02-12
Woonplaats: Nederland

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 14:01

Mijn broertje heeft me voor mijn verjaardag wel eens een stuk hout gegeven met daarop "Welkom" met stift geschreven. Hij was het vergeten geloof ik, is al erg lang geleden haha


I am an improbable coalescence of stardust enjoying one fleeting glorious dance through the cosmos before... poof.
~ Adrian Bliss


N4N4
Berichten: 1092
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 14:02

Van mijn schoonmoeder ; een kaasplankje zonder kaas -O-
Ding is thuis direct de vuilnisbak ingegaan

De allerliefste en het allermooiste paard van de hele wereld ... is de mijne :-)

Selka

Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 14:03

Van mijn vriend een boek met tips hoe je van je huis schoonmaken een workout kan maken en af kan vallen.

Oke schat, ik poets niet goed en ben te dik. Aardig zeg.

Ik pest hem er nog steeds mee :P

Selma, Ca$h Cow, e pluribus unum

Britta31

Berichten: 13065
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 14:04

Dat kado is wel heel erg.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Merel_Brit

Berichten: 630
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 14:05

Britta31 schreef:
Een lelijk chinees vaasje.Speciaal voor mij uit gezocht.Een week later kreeg ik bij de chinees het zelfde vaasje kado bij een maandmenu.


Jaaaa! Die heb ik ook ooit gehad :') Bij mij viel hij een week later geheel per ongeluk uit de vensterbank :o

[o]
"Great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget"
Highness B+10, L1+20, L2+12, M1+16, M2+11, Z1+12, Z2+11

Azmay

Berichten: 17982
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 14:05

Pepperrr schreef:
Ik was een jaar of 6/7 denk ik. En ik wou een paard. Dus ik heel veel moeite gedaan om een mooie brief te schrijven naar Sinterklaas om te vragen of ik een paard mocht. Het antwoord was ja! :D

Dus, op pakjesavond stond er een paard voor de deur. Een hobbelpaard... Man man wat was ik boos toen :') Achteraf heel veel plezier gehad met dat hobbelpaard haha!


Paard had ik vrij snel opgegeven (uiteindelijk ook nog vrij jong gekregen) maar ik wilde op een gegeven moment een parkiet. Helemaal spannend met sinterklaas, kreeg ik zon dom elektronisch beest wat je moest verzorgen -O-

Voel me soms best ondankbaar tegenwoordig, dan hebben mensen echt hun best gedaan en ik vraag me vooral af wat ik er eigenlijk mee moet. Echt vervelend..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, BRN, ComscoreBot, Eefje_Sammy, ellen05, Enzo_Ollie, JudithGigi, Kanzi, KimD, LesleyAnne, LuCa88, M_ontana, MarJon, meggiemeg, Miran, Mrskiwi, Saaams, thom182, xBeauuu, Zoolgangster en 64 bezoekers