Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 15:03

Wauw :') .

Vjestagirl

Berichten: 26645
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 16:37

Och, ik kan er best inkomen dat mensen dingen niet willen hebben omdat ze er niet blij van worden.

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 16:39

Ik ook, maar in sommige gevallen kan je beter de echte reden dan niet zeggen :')
Of gewoon niks zeggen.

Veronica2
Berichten: 2661
Geregistreerd: 26-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 16:52

Britta31 schreef:
Dat is echt geen grapje.Ik had ook een keer een grote honden knuffel.Wilde ze niet hebben voor de kleinkinderen omdat de ogen van de hond te droevig stonden.

Die verdient een prijs, hilarisch!!

Britta31

Berichten: 13136
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 16:54

Maar goed dat ik Chucky of Annabella niet in de aanbieding had.

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 17:34

Britta31 schreef:
Mijn schoonzusje zat vorig jaar te zeuren dat de fleece deken in het pakket te donker was.Ze werd er depri van als ze er onder lag.Wij hadden een beige en maar geruild met haar.

:') :') :')
Wauw.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 17:45

Wij kregen ooit van het werk een telefoonlader op zonne energie. De juiste adapter voor mijn telefoon zat er niet bij en de meesten deden het niet. Inderdaad ik heb hem weggegooid.

Ook moesten wij wel eens 10 van de 25 euro verplicht aan een goed doel schenken. Beetje raar. En ik schenk het aan de armen, de helft onder mijn linker en de helft onder mijn rechter mocht niet.

Goed doe je het misschien niet, maar een traditioneel kerstpakket is natuurlijk wel het leukste, ook al gebruik je de helft nooit. Ik vind bonnen e.d. geen geschenk.

LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 18:01

Mijn vader werkte bij KPN, toen nog PTT, en als kind vonden wij die kerstpakketten altijd geweldig. Vooral de lekkere zoutjes en de bus slagroom :9. Er zaten ook altijd iets van kandelaars of iets anders nuttigs in. Die vond uiteraard bijna niemand mooi of handig. De eerstvolgende Koninginnedag kon je precies aan de kleedjes zien wiens vader er nog meer bij de PTT werkte, want die kinderen hadden allemaal diezelfde kandelaars te koop. :D

Maargoed, we hebben er lol van gehad...

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 18:04

Op mn moeders werk krijg je een x aantal punten en dan mag je zelf wat uitzoeken op een soort markt! Staan ook veel dingen zoals rituals, etenswaren, sieraden, huishoudelijke dingen, kleding.

Kan je zelf bepalen wat je neemt!

LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 18:08

Ja, dat heb ik ook een keer gehad bij een grote werkgever. Was erg leuk en ook heel feestelijk om te doen.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 18:37

Dat hebben wij straks weer. Heel gezellig, maar paar jaar geleden was het wel 'duur'. Ik kon voor 25 euro 2 pakjes toastjes met pate krijgen. De entourage moet ook betaald worden immers.
Dan heb ik liever een etentje. Dat hadden we ook wel eens.

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 19:02

Wij hebben een cadeau en een etentje :D
Ik wist niet anders dan dat normaal was eigenlijk, en en. Maar niet dus, blijkbaar.

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 19:29

Wij krijgen cadeaux bonnen, ik heb ze net weer gekregen (had het niet verwacht, ben met ouderschapsverlof) ik vind dit juist erg fijn rond de kerst kan ik altijd wat duurs voor mijzelf kopen (8 bonnen met elk een waarde van 10€).
Dit jaar schaf ik een slowcooker of airfryer aan :)

Sanet

Berichten: 7940
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 19:52

Wauw, dat is nog eens een bedrag!
Wij hebben dus ook zo’n kerstmarkt. Je krijgt bonnen en die mag je dan uitgeven.
Voor mij hoeft dat niet zo nodig, dus dit jaar gaat mijn man. Vorig jaar hebben we ook een luchtje voor hem gehaald en ... ik weet niet eens meer :)
Maar heel veel mensen vinden het echt heel leuk, dus ik ben gewoon een spelbreker :D

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 20:13

Bij mijn huidige werkgever is het elk jaar een andere cadeaubon en daar ben ik erg blij mee. Lekker zelf iets uitzoeken, of iets leuks doen samen met mijn man.

Bij een vorige werkgever werd er niet aan kerstpakketten gedaan, maar was er elk jaar wel een kleinigheidje. De kunststof kandelaar met kaarsje dat bleek te ontploffen als je het aanstak was wel wat... sneu.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 00:26

Toen ik vorig jaar nog bij Etos werkte kreeg iedereen een cadeaubon van bol.com. Vond dat een heel fijn en leuk cadeau alleen vond het jammer dat ze niet een pakketje deden samenstellen voor ons ipv een cadeaubon. We hebben immers een specifieke groep werknemers (meiden/vrouwen die van beauty/verzorging/make-up houden) en er is altijd zoveel wat niet word gebruikt of word weggegooid. Dus vond dat wel zonde.

Ik werk nu ongeveer driekwart jaar in een kledingwinkel en meestal met verjaardagen en krijgen we een cadeaubon van de winkel zelf. Hoop toch stiekem dat we voor kerst iets anders krijgen. Vind een cadeaubon niet verkeerd, maar de kleding zelf is niet echt van mijn leeftijd en dan moet je vaak toch nog bij betalen wil je echt iets leuks uitkiezen.

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 12:38

Etos had vroeger (5 jaar denk ik) wel pakketten, maar die hebben ze inderdaad vervangen door die bonnen. Het eerste jaar dat ze dat deden kreeg je €20 Etos bon cadeau :Y) oké, wij konden best nog wat kiezen, maar de 15-16-jarige vakkenvullers bij de AH kregen dus ook een bon, van, jawel, de appie. Die waren minder blij. Daarom zijn ze toen over gegaan op bol.com voor iedereen. Dit jaar hebben ze weer wat anders hoorde ik van een oud collega. Ik vond de pakketten nog altijd het leukste. Was altijd een mix van producten van de AH, Etos en Gall.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:00

Ja idd pakketten blijven gewoon het leukst vind ik.

Myka

Berichten: 698
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 16:40

Kreeg een kerstpakket a.k.a. voedselpakket. Vind ik toch altijd jammer want eten kies ik toch liever zelf uit.
Gelukkig kan ik er vast andere mensen blij mee maken.

Kinke

Berichten: 20517
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 16:47

vorig jaar had ik 2 werkgevers en 0 kerstpakketten -O-
Dat vond ik wel enigszins teleurstellend.

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 16:50

Mjjn kerstpakket van vorig jaar bestond uit €150,- en 4 kaarsen. Ben eigenlijk zeer benieuwd of ik dit jaar wat krijg. Als het wel zo is, zal dat vrees ik pas 3 januari zijn haha

deWolf
Berichten: 157
Geregistreerd: 06-07-13
Woonplaats: Dordrecht

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 17:02

Ieder jaar weer Belgische bonbons van mijn opa en oma. Ik ben hartstikke lactose intolerant en allergisch voor melkeiwit :+

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:17

Iemand die ik kende, kreeg ook altijd aan AH cadeau bon. Kocht ze dan weer een andere cadeau bon van in de winkel zelf!