ixxxi ringen topic!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elastiek

Berichten: 567
Geregistreerd: 09-04-12
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 21:30

Bij deze ook mijn Ixxxi ring. Zilver met rose. :D

Afbeelding

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-19 21:36

lauriannnn leuk! heb je er geen last van naast je andere ring?

oeh estelle ik vind em lief! :D

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 21:39

Dimphyl schreef:
lauriannnn leuk! heb je er geen last van naast je andere ring?

oeh estelle ik vind em lief! :D


Nee in begin dacht ik dit wordt vervelend maar het viel reuze mee! Enige vervelende is dat als ik door mijn haar ga het allemaal achter die d blijft hangen haha.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-19 21:55

dat heb ik ook wel sinds ik de top parts draag, die zijn natuurlijk wat hoger.. voor mij wel een goede, zit ik wat minder aan mn haar haha

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 00:12

Haha inderdaad!

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-19 00:07

hier nog een paar van mijn combi's van afgelopen week:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

slechte foto's door de flitser. ik 'knutsel' vaak voor het slapen gaan aan mn ring, heerlijk rustgevend op de bank :+

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 13:40

Ik heb er ook een, ik heb een smalle waar drie smalle ringetjes op kunnen. Ik heb met kerst twee nieuwe ringetjes gekregen. Een brede en een smalle zodat mijn basisring gevuld is. De smalle heeft lichtblauwe steentjes (zag die ook hier ergens voorbij komen) met een zilveren brede ring met ‘wish, dream, believe’. Ik vind het fijn dat je voor relatief weinig geld een hele andere ring kunt maken :)

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-19 21:42

leuk druif! de smalste basisring wil ik ook nog, vind ik leuk met de 1mm ringen. maar ik wacht nu eerst even op de nieuwe collectie (maart) :D

vandaag nog wel een nieuwe vulring gekocht. wilde ik al een tijdje en toen ik hoorde dat ze uitlopend zijn toch maar snel mn slag geslagen.
Afbeelding
nieuwe is de 6mm sandblasted ster <3

heb net even zitten tellen en als ik al mn ixxxi ringen los in mn verzamelbox stop heb ik nu nog 6 vakjes over :+ gelukkig is er nog een grotere box én zitten ze meestal toch op mn basisringen.

Caresse07

Berichten: 9405
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 10:32

Oeh die sandblasted star ring vind ik ook wel heel erg leuk <3

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 11:28

Dimphyl schreef:
Blinnii schreef:
Ik heb ook een IXXXI-ring, maar ik ben er eerlijk gezegd niet over te spreken.. :n Heb al een paar keer gehad dat een vulring binnen no time kapot was, dus kwalitatief vind ik het geen goed spul. Verder vind ik het concept super leuk!

ben wel benieuwd welke vulring want er zijn er 2 of 3 die idd bekend zijn dat ze sneller kapot gaan.
maar goed, aan de andere kant, de vulringen ansich kosten natuurlijk ook niet heel veel. en je hebt gewoon garantie voor 6 maanden..

ik zelf heb nu alleen mn keramieke basisring 1x moeten terugbrengen omdat de rand eraf was gegaan (door stoten waarschijnlijk). die heb ik nu al weer een halfjaar en houdt het nu goed vol. ze zijn dus constant bezig met het ontwikkelen en aanpassen van dat soort 'kinderziektes'

Goed, ik zag dat ik niet meer gereageerd had op jouw vraag. Oeps! :oo Ik heb de bruine touwtjesring gehad, die ging stuk. Vervolgens heb ik daar een houten ring voor terug gekozen, maar die zit al onder de butsen (nja, kan gebeuren met dragen). Ik heb een zilveren ring met steen, daar viel de steen uit. Dus al met al, gedoe. :+

Wel vind ik het concept echt heel leuk. Je kunt zo veel variëren en steeds nieuwe stijlen creëren, dat spreekt me toch heel erg aan. Inmiddels heb ik nieuwe vulringen gevonden die langer meegaan, dus dat is positief.

Je ziet dit ook wel terug in dit topic. Leuk om alle verschillende combinaties zo te zien, krijg er een hoop inspiratie van!

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-19 10:54

geeft niks blinnii :D
de touwring staat er idd wel een beetje om bekend, zonde is dat!
die waar de steen uit viel toevallig de glamour ring? daarvoor kun je ook kiezen voor de secure, is in principe het zelfde maar zoals de naam al zegt zit die steviger vast :j

ik kan iniedergeval niet wachten op de nieuwe collectie.. nog iets minder dan een maand en hij is gaaahaaaf <3

Jorex

Berichten: 9945
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 11:01

Ik hoorde nu overigens van iemand uit mijn omgeving dat je er niet zo makkelijk mee kan variëren qua vulringen veranderen. Dat zou ik wel jammer vinden.

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 14:12

In welk opzicht niet dan Jorex, want er is keuze genoeg?

Dimphyl: al sla je me dood, geen idee :') Ik heb die ring namelijk van mijn schoonouders gekregen, dus weet niet welke het precies was. Het steentje was in elk geval puntig. Was ook nog een heel gedoe met de winkel die 'm verkocht had. Zij verkopen geen IXXXI meer en wilden me dus in eerste instantie niet helpen. Heel geneuzel, maar uiteindelijk geld terug gekregen. :)

Jorex

Berichten: 9945
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 14:18

Nou dat de vulringen vastzitten en je dus niet even een vulring kan omwisselen voor een andere vulring en daarvoor zelfs terug moet naar de winkel. Dus ik twijfel nog steeds of ik ze wel of niet wil, want ik wil dan voor mijn verjaardag vulringen gaan vragen, maar het is niet handig als ik ze niet zelf kan veranderen.

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 14:21

Huh, ze zitten helemaal niet vast? Ik wissel namelijk zelf mijn IXXXI-ring.

Wel wordt aangeraden om op bijv. een 10 mm basisring bijvoorbeeld 11 mm aan vulringen te plaatsen, waardoor ze niet meer ronddraaien, maar stevig klem zitten. De vulring blijft dan iets 'open', maar daar merk je in dragen niets van. :)
Laatst bijgewerkt door Blinnii op 15-02-19 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 14:21

Jorex schreef:
Nou dat de vulringen vastzitten en je dus niet even een vulring kan omwisselen voor een andere vulring en daarvoor zelfs terug moet naar de winkel. Dus ik twijfel nog steeds of ik ze wel of niet wil, want ik wil dan voor mijn verjaardag vulringen gaan vragen, maar het is niet handig als ik ze niet zelf kan veranderen.



Huh :+ ?
Je draait ze zo open en schuift ze er vanaf.. pure onzin dus, tenzij je ze zelf vastgelijmd hebt :=

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-19 23:15

Blinnii schreef:
In welk opzicht niet dan Jorex, want er is keuze genoeg?

Dimphyl: al sla je me dood, geen idee :') Ik heb die ring namelijk van mijn schoonouders gekregen, dus weet niet welke het precies was. Het steentje was in elk geval puntig. Was ook nog een heel gedoe met de winkel die 'm verkocht had. Zij verkopen geen IXXXI meer en wilden me dus in eerste instantie niet helpen. Heel geneuzel, maar uiteindelijk geld terug gekregen. :)

haha :+ wel zonde van die winkel.. kleine tip voor een (hopelijk niet nodig) volgende keer (of voor iemand anders) ixxxi zelf is echt super goed met garantie. je hebt dan ook garantie bij alle verkooppunten en niet alleen waar het gekocht is. (wel alleen met een aankoopbewijs erbij!)

Jorex zoals de rest als zegt.. je kunt gewoon thuis wisselen gelukkig, anders zou het hele ixxxi-idee geen waar zijn.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-19 23:16

Blinnii schreef:
Huh, ze zitten helemaal niet vast? Ik wissel namelijk zelf mijn IXXXI-ring.

Wel wordt aangeraden om op bijv. een 10 mm basisring bijvoorbeeld 11 mm aan vulringen te plaatsen, waardoor ze niet meer ronddraaien, maar stevig klem zitten. De vulring blijft dan iets 'open', maar daar merk je in dragen niets van. :)


op een 10mm 9 mm aan ringen(waar hij 'vol' is met 8). 11 op 10 gaat niet passen :+

Jorex

Berichten: 9945
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 23:18

Zij had ze met elastieken vastzitten wegens het verschuiven inderdaad.Ik wil zelf een niet al te grote ring trouwens. Die 6 mm hierboven is erg tof, maar ik heb niet zulke grote vingers.

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-19 23:23

Jorex schreef:
Zij had ze met elastieken vastzitten wegens het verschuiven inderdaad.Ik wil zelf een niet al te grote ring trouwens. Die 6 mm hierboven is erg tof, maar ik heb niet zulke grote vingers.

ook met elastieken erop kun je gelukkig zelf wisselen!

met die 6mm bedoel je mijn foto met die sterren? dat is een 14mm ring. uiteraard zou je die sterren ook op een smallere ring kunnen dragen.

weet niet waar je woont maar gewoon eens gaan passen is de beste optie hoor! misschien vindt je het helemaal niet leuk op je vinger of je komt juist thuis met een bredere dan je dacht :+

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-19 13:23

Afbeelding
setje van vandaag :D

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 16:13

Dimphyl schreef:
Blinnii schreef:
Huh, ze zitten helemaal niet vast? Ik wissel namelijk zelf mijn IXXXI-ring.

Wel wordt aangeraden om op bijv. een 10 mm basisring bijvoorbeeld 11 mm aan vulringen te plaatsen, waardoor ze niet meer ronddraaien, maar stevig klem zitten. De vulring blijft dan iets 'open', maar daar merk je in dragen niets van. :)


op een 10mm 9 mm aan ringen(waar hij 'vol' is met 8). 11 op 10 gaat niet passen :+

Je hebt gelijk :j , ik leg het weer te wazig uit!

Wat betreft die verkooppunten: Mijn vriend was naar een andere winkel voor me geweest, maar daar stonden ze erop dat de oorspronkelijke winkel ons hielp.. gedoe! :+ Dus uiteindelijk is het wel gelukt, maar makkelijk is anders.

Mooie setjes! Die geschakelde vulring is mooi zeg, wauw!

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 18:35

Even een schopje haha.

Ik wil binnenkort weer wat nieuwe losse ringetjes kopen omdat er 2 bij mij aan vervagen zijn aan binnenkant van vinger.

Krijg je daarbij ook weer de elastiekjes die je tussen de ringetjes kan doen?

En is er niet toevallig binnenkort een aanbieding :P

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-19 19:12

Lauriannnn schreef:
Even een schopje haha.

Ik wil binnenkort weer wat nieuwe losse ringetjes kopen omdat er 2 bij mij aan vervagen zijn aan binnenkant van vinger.

Krijg je daarbij ook weer de elastiekjes die je tussen de ringetjes kan doen?

En is er niet toevallig binnenkort een aanbieding :P


de elastiekjes kun je er sowieso altijd gratis bij krijgen, gewoon even vragen aan je dealer!

bij ons is net de actie afgelopen :+ voor moederdag was er bij ons een actie om een jaar gratis ixxxi te winnen.
verder zijn er voor zover ik weet nooit echt aanbiedingen.. dat is puur en alleen als een dealer dat zelf besluit..

hier iemand al los gegaan op de nieuwe collectie ?
ik heb t tot nu toe gehouden bij de heartbeat en de Xline 2mm en 4mm, en dan nog de rainbow sandblasted natuurlijk.
oh.. en voor koningsdag moest ik natuurlijk ook wat passends hebben :') lichtelijk verslaafd..

Afbeelding

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Re: ixxxi ringen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 21:54

Oh haha dan ga ik gewoon bestellen en vraag ik idd om extra elastiekjes. Ik vond deze van de nieuwe collectie erg mooi
Afbeelding

Ik ben van zwart en zilver alleen haha durf de kleurtjes niet zo goed aan maar vind jou combinatie wel erg leuk!