pakketje naar duitsland

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Floemii
Berichten: 619
Geregistreerd: 13-08-09

pakketje naar duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-18 00:45

Met veel plezier een pakket bij een Duitse webshop besteld. Helaas bleken alle maten niet te passen.
Dus het hele pakket kon weer retour.

Alles netjes op de post gedaan. Staat het pakket sinds 8 november in transit...

Morgen neem ik contact op met post-NL maar eerlijk gezegd ben ik al een beetje huiverig voor het antwoord: 'uw pakket is kwijt'.

Je zou denken dat naar Duitsland geen wereldreis is, maar dat dit pakket toch de kans heeft gekregen om te gaan zwerven. Als het zo is kan ik volgens mij fluiten naar m'n €135. |o

Is hier toevallig iemand met een soort gelijke ervaring die mij nog wat hoop kan geven?

Mocht de soortgelijke ervaring verkeerd uitpakken, hoor ik het ook graag!

Groetjes.

DioxideJarig

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 04:24

De Deutsche Post is echt een ramp met transitpakketten DE/NL en retour... Meer dan afwachten kan je niet doen helaas. Heb je wel een verzendbewijs? Mocht het pakket dan echt kwijtraken, heb je in ieder geval bewijs naar de webshop dat het niet aan jou ligt.

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Re: pakketje naar duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 05:53

Even contact opnemen idd. Ik heb het eens gehad toen ik wat besteld had uit Spanje. Pakket heeft er 2 weken langer over gedaan en er stond ook in transit en toen opeens was hij er

marrlinde
Berichten: 4276
Geregistreerd: 21-07-08

Re: pakketje naar duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 06:04

Ik heb meerdere malen aangetekende documenten verstuurd i.v.m. visumaanvragen. Volgens de Track & Trace niet aangekomen of in ontvangst genomen op zondagochtend 4:33 (tuurlijk...). Het daadwerkelijk pakketje was echter wel bezorgd en via de ambassade kreeg ik daar meldingen van.

Kortom, aangetekende verzending is puur jezelf indekken maar praktisch heb je er weinig aan naar Duitsland. ;-)