Liedjes van vroeger!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Liedjes van vroeger!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 12:34

Ik hoorde gister van een nichtje over een heel oud liedje waar ik vroeger als klein meisje helemaal van uit mn dak scheen te gaan, dan stond ik te swingen in de box Muziek!
Dus ik liedje gedownload, want ik kende het hele liedje dus allang niet meer. (wrsch heb ik ook nooit geweten wat de titel en de artiest was want ik was toen een jaar of 2 Tong uitsteken)
Maar ik moet zeggen, het kwam me meteen best wel bekend voor. Nou is het ook wel een catchy deuntje en een makkelijke tekst dus zo bijzonder is t nou ook weer niet. Maar toch wel leuk weer eens een liedje te horen waar je vroeger helemaal gek van scheen te zijn.
T nummer was trouwens You want love (Maria) van Mixed Emotions.

Hebben jullie ook nog nummers waar jullie als klein kind gek van waren?

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:39

Kan me dat liedje nu niet bepaald voor de dag halen. Was het een jaren 80 nummer? Ik was als gek op het intstrumentale nummer apache uit de jaren 70. Kan alleen nu niet op de naam van de groep komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:43

Ik heb dat met een bepaald liedje van Charly Lownoise and Mental Theo, stond op een House-cd die je kon bestellen, als je een heleboel van die koeken at, Evergreen ofzo Verward En op dat liedje was mijn broer en een vriendje altijd op aan het "swingen" met te grote klompen, en in hun hemd enzo... moest ik altijd kijken hoe zij optraden. Ow man, ik lig weer helemaal dubbel als ik eraan terugdenk *LOL*