Waar fantaseer jij over?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
musiqolog
Berichten: 3332
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 21:16

fienfin schreef:
Vroeger, als 8-jarige (en zeer grote dierenvriend) was ik er van overtuigd om iets te proberen vinden om vlees van dieren te krijgen zonder ze te doden, door een soort van stofzuiger die een beetje vlees uit het lichaam van dit dier/koe/varken zoog en daarna kon 't weer vrolijk verder leven. :clown:

Zulke dromen redden de wereld. Kweekvlees is intussen mogelijk. :) En Boyan Slat met zijn plasticzuiger heeft ook niet voor niets gedroomd.

Jorex

Berichten: 9934
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 21:41

Ik fantaseer op het moment weer lekker dat ik Newt zijn assistente ben met zijn beestjes <3
Ik heb vroeger gefantaseerd dat ik een piraat (Megan Sparrow, zelf bedachte dochter Jack), tovenaar Zelda LeStrange (dochter Voldemort en Bellatrix, soort van antihero, zat wel in zwadderich, maar hielp dan Harry) etc was. Doe ik nu overigens nog s avonds in bed, helpt heel goed met lekker inslapen. _O-

de stiekeme fantasieƫn dat ik lid ben van SHINee/getrouwd met 1 van mijn idolen even daar gelaten

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 22:20

Ik dacht nu even dat je de assistent van Newton zou willen zijn :+

Anne.

Berichten: 5131
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Waar fantaseer jij over?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 21:45

Ik heb dat soort dingen altijd na goeie (fantasy) films en/of series.. Als ik een aantal afleveringen van GoT heb gekeken dan vind ik het weer zo jammer dat ik 'terug moet' naar deze wereld.. Ik had dat bijvoorbeeld ook bij Alice in Wonderland, LotR, de eerste paar films van Pirates..

Een beetje escapisme in 't klein.. ik denk dat dat in mijn geval op die manier te bewoorden valt.. Meegezogen worden in een wereld die anders is dan deze en dan vervolgens daarnaar verlangen..