Fatcat goes speedating

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Fatcat goes speedating

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-18 21:55

Beste Bokkers

Aangezien datingapps mij niet liggen denk ik eraan om te gaan speedaten...

Wie heeft hier ervaring mee? Vond je het de moeite/geld waard? Bij welk bedrijf heb je geboekt?

En wat vraag je in die 3 minuten???

All tips, tricks en verhalen welkom.

Ik heb vooral een duwtje in de rug nodig :')

Ben trouwens 29jaar en woon tussen Den Bosch en Breda.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Fatcat goes speedating

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-18 11:01

...Blijkbaar vinden bokkers op een andere manier een date :')

Anoniem

Re: Fatcat goes speedating

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 11:06

Ik heb het ooit als 18-jarige gedaan ofzo, gewonnen via de radio :+

De vriendin met wie ik toen was is tot vorig jaar getrouwd geweest met haar aanwinst van die date.
Ik heb wel even contact gehad met iemand maar dat werd niets.

Tjah, wat vraag je. Wat zijn voor jou echt belangrijke dingen? Waar kan een ander van jou niet omheen?
Dat lijken me sowieso interessante gespreksonderwerpen al zou ik ook wel gecharmeerd zijn van een man met leuke humor zo in die eerste minuten.

butengeweun

Berichten: 3653
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Re: Fatcat goes speedating

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 11:24

toen ik nog geen relatie had deed ik dat ook, gewoon lekker een avondje andere mensen ontmoeten nooit wat serieus aan overgehouden maar wel hele leuke avonden gehad.

Gewoon lekker open erin gaan en geniet van de avond. Ik heb er nooit spijt van gehad en heb het zelfs nog een keer gedaan toen ik mijn vriend al had (iets van vriendin durfde niet alleen. Dan ga ik wel mee)

Anoniem

Re: Fatcat goes speedating

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 15:44

Wat jammer dat je zo ver weg woont, ik heb nog wel een leuke zwager in de aanbieding haha.

Heb verder nooit gespeeddate, dus ik kan er niet veel over zeggen. Ik zou vragen wat het belangrijkste in zijn leven is momenteel, waar je hem 's nachts voor kunt wakker maken en van wat voor eten hij houdt :P Oh en wat voor reizen hij leuk vind, of hij ook van bankhangen houdt en wat voor huisdieren hij heeft.
:P

Jojoju

Berichten: 3791
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Re: Fatcat goes speedating

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 15:49

Ik zou denk ik niet de standaard vragen stellen, maar beginnen met iets als: ik ben Fatcat, ik hou van mijn auto wassen met de hogedrukspuit in de wasstraat, van het maken van knuffels, kijken naar youtubefilmpjes van dr pimplepopper, chocolade eten en het onveilig maken van de kringloopwinkel, en jij?

Verder genieten van de avond!

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 15:50

Of hij een beestenmens is, sowieso! (daar heb ik me bij de mijne in mispakt :p)
En wat hij doet voor werk, kwestie van te weten hoe druk bezet hij is.
En waar hij zijn vrije tijd aan besteed.
Dan heb je al veel punten waar je iets aan kan zeggen, denk ik.

Ik heb het ook nooit gedaan, ben steeds op café aan mijn vriendjes geraakt, maar 't lijkt me eigenlijk wel is leuk om te doen :+

butengeweun

Berichten: 3653
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Re: Fatcat goes speedating

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 15:59

de gesprekken gaan echt alle kanten op kan ik vertellen. Sommige lopen soepel en andere naja over films heb je snel 5 minuten vol gekletst. Hou je niet aan een standaard vragen lijst maar laat je leiden door wat er komt.

Ik had van rechtenstudenten tot backpackers tot werkloze tot kraanmachinist dus je weet gewoon niet wat er tegen over je komt zitten. Oja en noteer voor jezelf of je de persoon een ja of nee geeft. Aan het eind van de avond weet je vaak niet meer wie er nu het eerst tegenover je heeft gezeten.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Fatcat goes speedating

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-18 00:25

He - toch een paar leuke ervaringen :D

Denk dat ik er voor ga gaan - goede start in de dating scene na 1.5 jaar single!