Relatieproblemen... Graag advies.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:23

Hanafubuki schreef:
Ik mag hopen dat die vriendin inmiddels ook exit is, zo iemand is niet jouw vriendin.

Als je geen toekomst ziet met hem dan moet je weggaan. Hoe moeilijk dat ook is..


Ik heb haar zelfs nog vergeven en geprobeerd om de vriendschap nieuw leven in te blazen, maar ze had er duidelijk geen interesse in. Ik zie haar heel soms nog, ze zit nu eenmaal in de vriendengroep, maar vriendinnen zijn we niet meer.

Goof schreef:
'Ik zie geen toekomst met hem'.
Die uitspraak is heel duidelijk TS. Dat is niet makkelijk, maar als dit echt is zoals je het ziet doe je er slim aan dit eerlijk te bespreken en dingen te gaan regelen. Houd hem ook niet aan het lijntje, dat is niet eerlijk.
Sterkte.


Je hebt helemaal gelijk. Bespreken is niet echt een optie.. Bij elke poging is hij enorm snel beledigd en geïrriteerd. Maar inderdaad, het moet eigenlijk wel gebeuren hè..

Annumarie schreef:
Meisje....... Pak je biezen en vertrek bij die kerel!!!!!

Ik snap dat je je onzeker voelt; zit wrs deels in je karakter, deels omdat je allang niet meer alleen geweest bent en deels omdat hij je zo maakt met zn manipulatie...Maar de ellende die je jezelf (of eigenlijk die vent jou) aandoet is het niet waard!!!!

Het is doodeng om die stap te maken maar ik beloof je dat je er NOOIT spijt van gaat krijgen.... helaas zelf ervaringsexpert..... ik bleek uiteindelijk heel sterk te zijn en veel zekerder dan ik ooit voor ogen hield voor mezelf... geef jezelf de ruimte om nieuwe dingen over jezelf te ontdekken!

En last but not least; die vriendin ook gelijk dumpen.... wat een kreng is dat, dat ze hier zo in mee gaat...


Ik vind het écht heel erg eng. Deel van mijn zorgen zijn ook: waar ga ik heen? Wordt de boel (lees: huis) wel eerlijk verdeeld? Aan de andere kant, dat zijn materiële zaken...
Laatst bijgewerkt door Dani op 06-11-18 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd.


BigOne
Berichten: 37975
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:29

Anoniem schreef:
Goof schreef:
'Ik zie geen toekomst met hem'.
Die uitspraak is heel duidelijk TS. Dat is niet makkelijk, maar als dit echt is zoals je het ziet doe je er slim aan dit eerlijk te bespreken en dingen te gaan regelen. Houd hem ook niet aan het lijntje, dat is niet eerlijk.
Sterkte.


Je hebt helemaal gelijk. Bespreken is niet echt een optie.. Bij elke poging is hij enorm snel beledigd en geïrriteerd. Maar inderdaad, het moet eigenlijk wel gebeuren hè..

Wat er moet gebeuren!! Je koffers en je dieren oppakken, de hele boel inladen en al je papieren mee, denk ook even aan bankrekeningen enz en iemand in dienst nemen die zorgt dat de boel zo snel mogelijk verkocht word. Met het huis valt niet meteen te sjoemelen, weet niet wat jij hebt ingebracht qua geld en hoe je samenlevingscontract er uit ziet maar dat zijn allemaal zaken die als het goed is op papier staan.
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 01-04-19 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

verootjoo
Berichten: 35594
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:29

Anoniem schreef:
Annumarie schreef:
Meisje....... Pak je biezen en vertrek bij die kerel!!!!!

Ik snap dat je je onzeker voelt; zit wrs deels in je karakter, deels omdat je allang niet meer alleen geweest bent en deels omdat hij je zo maakt met zn manipulatie...Maar de ellende die je jezelf (of eigenlijk die vent jou) aandoet is het niet waard!!!!

Het is doodeng om die stap te maken maar ik beloof je dat je er NOOIT spijt van gaat krijgen.... helaas zelf ervaringsexpert..... ik bleek uiteindelijk heel sterk te zijn en veel zekerder dan ik ooit voor ogen hield voor mezelf... geef jezelf de ruimte om nieuwe dingen over jezelf te ontdekken!

En last but not least; die vriendin ook gelijk dumpen.... wat een kreng is dat, dat ze hier zo in mee gaat...


Ik vind het écht heel erg eng. Deel van mijn zorgen zijn ook: waar ga ik heen? Wordt de boel (lees: huis) wel eerlijk verdeeld? Aan de andere kant, dat zijn materiële zaken...


Hoe het verdeeld wordt staat neem ik aan op papier. Samenlevingscontract ofzo?

En wat heb je aan spullen als je zo’n loeder de hele dag om je heen hebt. Je hebt veel meer aan een gezond leven en een gezonde eigenwaarde :)

En de huizenprijzen zijn enorm gestegen, dus wat dat betreft is het nu een goede tijd om te verkopen.

[o]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:31

amado7 schreef:
Heel makkelijk gezegd vanaf de zijlijn:

Weg bij hem. Dat is het enige wat ik je kan zeggen. Hoe leeg hij ook kijkt, hoe depressief hij ook is, dit had hij je nooit mogen flikken. Hij legt ook nog eens de schuld bij jou dat jij in zijn telefoon keek. Ik hoop dat je vriendin inmiddels geen vriendin meer is.

Heel snel weg daar.


Edit: Helemaal vergeten maar onwijs veel sterkte. Wat je keuze ook is, volg je hart. :(:)


Tja gek is dat hè, vanaf de zijlijn ben ik ook de beste in relatie advies geven. Maar in m'n eigen relatie bak ik er niks van. Beter naar mezelf luisteren! Lastig, want ik druk mezelf heel gemakkelijk weg. Ik maak liever iemand anders gelukkig dan mezelf. En zelfs dat lukt niet, althans heb niet het idee dat vriend gelukkig is.

Myfairytale schreef:
Ik kan je niet echt advies geven... maar wil wel meegeven dat het logisch is, dat het moeilijk en zwaar is.
Het is allemaal niet niks zeg én je bent al lange tijd samen. Dan breek je niet zo snel zomaar even.
Misschien is het een idee om te kijken of je het alleen aan zou kunnen? Bedoel financieel gezien, heb je andere woonruimte, etc?
Misschien geeft dat al iets meer lucht, als je weet dat je weg zou kunnen als je zou willen.

Ik heb zelf ook in een vervelende relatie gezeten en heb er na 7 jaar de stekker uitgetrokken. Was heel moeilijk, maar ik wist zeker dat ik met hem niet nog jaren samen wilde zijn. Dat toekomstbeeld gaf voor mij de doorslag.

Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe!



Hoe ging het met jou kort na beëindigen van de relatie? Wat heb je allemaal gedaan om er weer bovenop te komen?

Annumarie schreef:
Meisje....... Pak je biezen en vertrek bij die kerel!!!!!

Ik snap dat je je onzeker voelt; zit wrs deels in je karakter, deels omdat je allang niet meer alleen geweest bent en deels omdat hij je zo maakt met zn manipulatie...Maar de ellende die je jezelf (of eigenlijk die vent jou) aandoet is het niet waard!!!!

Het is doodeng om die stap te maken maar ik beloof je dat je er NOOIT spijt van gaat krijgen.... helaas zelf ervaringsexpert..... ik bleek uiteindelijk heel sterk te zijn en veel zekerder dan ik ooit voor ogen hield voor mezelf... geef jezelf de ruimte om nieuwe dingen over jezelf te ontdekken!

En last but not least; die vriendin ook gelijk dumpen.... wat een kreng is dat, dat ze hier zo in mee gaat...


Ik vind het écht heel erg eng. Deel van mijn zorgen zijn ook: waar ga ik heen? Wordt de boel (lees: huis) wel eerlijk verdeeld? Aan de andere kant, dat zijn materiële zaken...[/quote]

Hoe het verdeeld wordt staat neem ik aan op papier. Samenlevingscontract ofzo?

En wat heb je aan spullen als je zo’n loeder de hele dag om je heen hebt. Je hebt veel meer aan een gezond leven en een gezonde eigenwaarde :)

En de huizenprijzen zijn enorm gestegen, dus wat dat betreft is het nu een goede tijd om te verkopen.[/quote]

Ik maak me inderdaad weinig zorgen om de verkoop zelf, de huizen in deze buurt gaan als warme broodjes over de toonbank. We hebben geen samenlevingscontract, staan wel beiden op het koopcontract. Iemand enig idee hoe dat werkt als je uit elkaar gaat? Heb ik rechtsbijstand nodig?
Laatst bijgewerkt door Dani op 06-11-18 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd.

Elisa2

Berichten: 36490
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:35

Anoniem schreef:
Goof schreef:
'Ik zie geen toekomst met hem'.
Die uitspraak is heel duidelijk TS. Dat is niet makkelijk, maar als dit echt is zoals je het ziet doe je er slim aan dit eerlijk te bespreken en dingen te gaan regelen. Houd hem ook niet aan het lijntje, dat is niet eerlijk.
Sterkte.


Je hebt helemaal gelijk. Bespreken is niet echt een optie.. Bij elke poging is hij enorm snel beledigd en geïrriteerd. Maar inderdaad, het moet eigenlijk wel gebeuren hè..


Dat is al relatieprobleem nr 1. , ik herken dat en het is van de zotte dat je niet kan praten hoe je je voelt zonder dat de ander gelijk beledigd en geirriteerd is.

Als ik het lees dan heb je je keuze al gemaakt, het is doodeng..maar DOE HET! het word misschien even moeilijk in het begin maar daarna gaat de zon weer schijnen voor je, echt waar. {:}

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:36

NatasjavE schreef:
Anoniem schreef:
Al zie ik geen toekomst met hem. Waarom is het zo moeilijk? Ik hoor graag advies.. Heb je vragen, stel ze gerust. Ik hoop op steun.



Ik snap wel dat dit moeilijk is.
Ook al zie je geen toekomst meer...je wil hem geen pijn doen.

En je weet dat je hem pijn gaat doen door bij hem weg te gaan.

Maar als je zelf geen toekomst meer ziet dan is het het beste om toch de knop door te hakken en uit elkaar te gaan.

Liefdeloos bij elkaar blijven doet uiteindelijk veel meer pijn.


Ik vrees dat je gelijk hebt..

Avalanche

Berichten: 15759
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:38

Weg daar. Jij voelt je verschrikkelijk, en je krijgt van alles de schuld. Dingen die absoluut jouw schuld niet zijn.

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:39

Agnes schreef:
Je hebt in je verhaal eigenlijk alleen maar negatieve gevoelens naar hem toe. Je hebt samen gelukkig ook nog geen kinderen. En het feit dat je ooit een relatie met iemand aangaat, hoeft niet te zeggen dat je de rest van je leven samen moet blijven. Ik zeg kies voor jezelf! Ga bij hem weg. Dan kost het je maar geld, maar daarna heb jij een gelukkig leven alleen met je dieren! Neem niet meteen weer een vriend, maar probeer een tijdje alleen te blijven en weer van jezelf te gaan houden. Pas dan ben je klaar voor een nieuwe relatie als je jezelf bent! Enne die vriendin ook niet meer vertrouwen, weg ermee!

Heb je steun van je ouders?

Heeeeel veel geluk en sterkte! Ik heb ook in vergelijkbare situaties gezeten, mijn pb staat voor je open!


Dat is lief van je.

Ja, mijn ouders steunen me enorm, mijn vader had liever gezien dat ik al eerder wegging bij hem en mijn moeder is net als ik een "fixer" zoals we dat noemen. Maar zelfs zij zegt nu dat het misschien tijd is om de knoop door te hakken.

Ik heb zelf het idee dat ik er steeds meer klaar voor ben. Soms maak ik m'n kop gek en vraag ik me af waar ik heen moet, maar dat komt vast wel in orde..

Avalanche

Berichten: 15759
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:43

Tuurlijk komt dat in orde. Ik heb ook na jaren de knoop doorgehakt, destijds, en eerlijk, het heeft me echt tijd gekost om mezelf terug te vinden, en mijn stress en spanning los te laten. Ik schoot heel snel in de stress. Vind je het gek, na jaren van hoogspanning.
Maar wat ik wel gelijk had, was rust....... hem niet meer om me heen hebben, was werkelijk een enorme opluchting.

Ik ga mee met het advies om eerst jezelf terug te vinden, van jezelf te gaan houden :j
en er zijn heus ook jongens die je werkelijk op handen dragen, die lief zijn en eerlijk met je omgaan :j

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023

Suzanne F.

Berichten: 48888
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:46

Alle 4 je beestjes pakken en naar je ouders! Je moet wel een laag zelfbeeld hebben om dit over je heen te laten gaan. Jij bent meer waard dan dit hoor, dat kan je toch niet over jezelf laten zeggen? En dat door 2 mensen waar je om geeft?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

zorro

Berichten: 8757
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:50

Zou je eerst bij je ouders terecht kunnen?

Probeer alvast dat soort dingen op een rijtje te zetten en te regelen. Waar ga je eerst heen? Informeer alvast bij de woningbouw of je recht op urgentie hebt, en hoe lang het zou duren voor je een eigen plek hebt.

Bel het juridisch loket en vraag hoe het zit met jullie woning als jullie uit elkaar gaan. Bel de gemeente en vraag wat zij voor je kunnen betekenen.

Maak een plan, dan voel je je zekerder. Want het is duidelijk, het is tijd om te gaan..

Hevonen

Berichten: 5581
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:51

Uiteraard is het jouw beslissing, maar je maakt niemand gelukkiger door te blijven. Natuurlijk is het doodeng om de vertrouwde en veilige *ook al niet fijne (situatie te verlaten). Hoe moet het cerder? Geloof me, over een jaar denk je 'had ik het maar eerder gedaan'. Eigen ervaring. Bijna 20 jaar te lang bij mijn partner gebleven vanwege het idee dat ik niet wist hoe het anders moest (heb 3 kinderen). Maar dat lukt wel. Echt waar. Ga, en maak jezelf en je partner gelukkiger. De beste manier om anderen gelukkig te maken is door zelf gelukkig te zijn...

Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen.
ARRE remaining history
Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)

CalipsoLover

Berichten: 5521
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:53

Zwaar verhaal TS, heel veel sterkte. Ik vrees maar hoop ook dat je volgens mij zelf al weet dat er niets meer valt te redden in jullie relatie. Ik herken heel veel van mijn eerste relatie in jou verhaal, en dat blijft je hele leven zwaar. Maar je verliest jezelf daarin ook, en dat mag je echt niet zien gebeuren, ik hoop dat je de moed hier vind om het gedaan te maken, ik heb dat zelf ooit ook gevonden door een topic. Dikke knuffel!

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:59

Aller eerst heel veel sterkte!

Halverwege wou ik al stoppen met lezen, naar je toekomen en jou en jou dieren daar wegsleuren..
Ik kann alleen zeggen dat dit geen gezonde relatie is, jammer voor de 10 jaar samen Maar jou eigen geluk moet je wel voorop stellen.

Helaas heb ik een relatie van 3 jaar achter de rug met hoogspanning, op dat Moment niet eens gemerkt dat ik extreem verändert was. Maar nadat mijn ex van mij weg wou en ik eindelijk een eigen stekje gevonden had, had ik ineens gemerkt hoe ik onder hoogspanning stond.. Ik heb bijna 1,5 gebruikt om weer mezelf te kunnen zijn zonder woed, zonder huilen en de gedachte al om weer een date te hebben deed mij ontploffen. ik heb echt zelden iemand in mijn woning uitgenodigd, of het nou vriendinnen zijn of mijn Familie, ik had mij aangevallen gevoeld.
Dit is gelukkig bijna weer over, nu inmiddels twee jaar single. en ik voel mij nu beter als ooit.
Geen mens die achter mijn rug andere dingen doet, geen persoon die mij verplicht om mijn dieren op te geven, geen persoon die zegt hoe ik heb te leven.

misschien heel raar maar de eerste dag nadat het uit was ben ik naar mijn verzorgpaard gegaan, het beestje was nog nooit zo rustig gewezen. altijd druk, maar nee nu stond hij rustig bij mij. alsof hij wist dat er een zware last van mijn schouders gevallen was. Toen wist ik dat dit de juiste weg was naar verbetering.

Wat je keuze ook is, volg jou hart! Vergeet niet, om anderen gelukkig te kunnen maken moet je zelf eerst gelukkig zijn. Jij staat altijd nummer 1!

Wij zijn beide 27 jaar, wij hebben beide nog een hele mooie toekomst voor onze neus. Jou Leven is als een film, jij bepaald hoe deze verder gaat, iedere dag weer :)

Edit: toevoeging

Helaas zelf niet gedaan, was achteraf misschien wel beter geweest. maar schakel hulp in, voor verkoop van woning en zeker weten ook voor jouzelf.
Laatst bijgewerkt door Arashah op 05-11-18 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieszje
Berichten: 7176
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:00

Jeetje wat hou je dit lang vol zeg :oo
Ik denk dat de meeste drie jaar geleden al vertrokken waren.

Je bent nog hartstikke jong en hebt heel je leven nog voor je.
Ik denk dat je, jezelf moet afvragen of je de rest van je leven in zo'n relatie wilt blijven zitten.

Ik heb een aantal jaren geleden samengewoond met iemand (was zijn koopwoning).
Ondanks dat hij heel goed voor mij was en ik echt wel van hem hield zag ik geen toekomst met hem.
Ik ben bij hem weggegaan en in een week tijd was mijn leven helemaal anders (ik raakte mijn baan er ook nog bij kwijt).
Het is echt niet makkelijk geweest maar achteraf ben ik blij dat ik toch de knoop heb doorgehakt.
Wat ik hiermee wil zeggen, het is eng en moeilijk maar alles wordt uiteindelijk weer beter.

CalipsoLover

Berichten: 5521
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:04

Arashah schreef:
Aller eerst heel veel sterkte!

Halverwege wou ik al stoppen met lezen, naar je toekomen en jou en jou dieren daar wegsleuren..
Ik kann alleen zeggen dat dit geen gezonde relatie is, jammer voor de 10 jaar samen Maar jou eigen geluk moet je wel voorop stellen.

Helaas heb ik een relatie van 3 jaar achter de rug met hoogspanning, op dat Moment niet eens gemerkt dat ik extreem verändert was. Maar nadat mijn ex van mij weg wou en ik eindelijk een eigen stekje gevonden had, had ik ineens gemerkt hoe ik onder hoogspanning stond.. Ik heb bijna 1,5 gebruikt om weer mezelf te kunnen zijn zonder woed, zonder huilen en de gedachte al om weer een date te hebben deed mij ontploffen. ik heb echt zelden iemand in mijn woning uitgenodigd, of het nou vriendinnen zijn of mijn Familie, ik had mij aangevallen gevoeld.
Dit is gelukkig bijna weer over, nu inmiddels twee jaar single. en ik voel mij nu beter als ooit.
Geen mens die achter mijn rug andere dingen doet, geen persoon die mij verplicht om mijn dieren op te geven, geen persoon die zegt hoe ik heb te leven.

misschien heel raar maar de eerste dag nadat het uit was ben ik naar mijn verzorgpaard gegaan, het beestje was nog nooit zo rustig gewezen. altijd druk, maar nee nu stond hij rustig bij mij. alsof hij wist dat er een zware last van mijn schouders gevallen was. Toen wist ik dat dit de juiste weg was naar verbetering.

Wat je keuze ook is, volg jou hart! Vergeet niet, om anderen gelukkig te kunnen maken moet je zelf eerst gelukkig zijn. Jij staat altijd nummer 1!

Wij zijn beide 27 jaar, wij hebben beide nog een hele mooie toekomst voor onze neus. Jou Leven is als een film, jij bepaald hoe deze verder gaat, iedere dag weer :)


Exact wat jij zegt; je weet niet hoe erg je er zelf onder lijdt tot het voorbij is.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Maartje9

Berichten: 171
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: Omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:08

Jemig wat een verhaal. Ik denk dat hij ontzettend blij mag zijn met een vriendin als jij. Maar wees ook eens lief voor jezelf! Wat ik hier lees is echt niet oke. Wat hij over je gezegd heeft, daar schrik ik echt van. Of dat nou wel of niet gemeend is vind ik niet eens relevant, alleen al uit respect naar je vriendin zeg je dat gewoon niet! Maar ik begrijp je ook wel, zo lang samen is niet niks en dat gooi je niet zo maar weg. En als je er voor kiest om weg te gaan dan zul je hartstikke verdrietig zijn en dat zal best heel moeilijk zijn. Maar je zal echt zien dat dat verdriet slijt! Echt waar, je wordt er alleen maar beter van. Jouw tijd komt dan echt vanzelf wel.

Ik herken mezelf hier deels ook in, zij het een veel kortere relatie, en achteraf denk ik, waarom ben ik in godsnaam niet eerder weg gegaan? Ja ik was verdrietig, maar ik ben nu alweer bijna een jaar samen met de allerliefste jongen die ik me ooit kon voorstellen. Ze bestaan echt!

zorro

Berichten: 8757
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:09

En inderdaad, 27.. je bent nog zo jong. Alle kans om een fijn en stabiel, liefdevol leven op te bouwen.

san4nie
Berichten: 3539
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:17

Lieve ts, heb je wel door hoe zo’n sterke vrouw jij bent? Dat jij zo lang op deze manier hebt kunnen leven. Je bent een doorzetter. En jij komt er echt wel overheen als je afscheid van hem neemt.

Heel veel sterkte de komende tijd :(:)

Gezocht: trust inno sense bustrens 13,5cm. Stuur gerust een pb als je iets hebt!

luuntje

Berichten: 13905
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:32

Ts je verdient zoveel beter dan dit.

Zoek een advocaat die gespecialiseerd is in familierecht.
In Nieuw-Vennep weet ik een goede.

[o]

Linnie050

Berichten: 11779
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:33

Zorg dat je de belangrijkste zaken al regelt.
Licht je ouders in.
Je verblijf voor jou en de dieren.
En ga navragen hoe het zit met jullie huis in jullie geval.
Hebben jullie gezamelijke rekeningen?
Heb je eigen spaargeld kan hij daar bij?

Heel veel sterkte

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33724
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:42

Lieve TS, toen ik dat van je dieren las wist ik het al. Een echte dierenvriend kan niet goed samenleven die er zo in staat. De rest van het verhaal versterkt dit alleen maar. Je wordt hier niet gelukkig van Meis. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 20:05

lieveli schreef:
Hey wacht... pb Robijntjuh eens, die zat in jouw situatie en die is er zoveel sterker uitgekomen! Het helpt vast om het met iemand te delen die weet hoe moeilijk het is.


Meld zich!

Ik heb letterlijk in jouw schoenen gestaan en las al even mee. Bij mijn ex was het contact het topje van de ijsberg.
En ook ik kreeg de verwijten.

Bij vragen staat mijn inbox open voor je...

Ben nu bijna 3 jaar verder en het kan echt anders!

Sterkte :(:)

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 20:06

Jemig zeg,wat zit jij in een vervelende situatie opgescheept.
Wat ik allemaal zo lees: ben jij jezelf compleet aan het wegcijferen en loopt je voortdurend op je tenen rond om de situatie tussen jou en je vriend maar niet te laten escaleren.
Lieve TS, zet deze man alsjeblieft uit je leven, jij verdiend zoveel meer en beter in het leven dan dat deze man jou gegeven heeft. Het leven dat je nu leidt, daar wordt je diep van binnen dood en dood ongelukkig van en terecht. Niemand wordt hier beter of gelukkiger van.
Jij hebt jezelf meer dan genoeg bewezen in deze relatie, neem dat van mij aan. Jij bent super sterk 'moedig' en 'dapper' geweest in deze relatie.
Ik hoop oprecht dat de zon weer gaat schijnen voor jou.Heel veel sterkte in deze moeilijke periode.

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 20:15

Ik zou ermee stoppen. En dat gaat echt heel lastig zijn!!! Maar deze situatie is verre van ideaal, en ik denk eigenlijk niet dat het helemaal goed kan komen... behalve als jullie dat allebei écht zouden willen. Echter haal ik dat niet uit je OP. “Ik hou haar alleen voor het huis” word ik ook echt spontaan boos van. Jeetje, wat is dat nou weer voor een rottige opmerking!!!! Daar zou het voor mij eigenlijk al geeïndigd zijn.. Maarja , makkelijker gezegd dan gedaan, ik snap je. Ik hoop dat je erachter komt wat jij het liefst wil, en dat je het ook aandurft dit door te zetten. Want dat kan jij!!

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 95Ellen, BLEXBot, Dallista, Eefje_Sammy, Eowyn_95, karlos, marygoround, NadjaNadja, Noor, secricible, Sodeletuut, SusanH en 42 bezoekers