wat te doen voor 16e verjaardag?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Lynnepinny

Berichten: 2697
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 13:49

Ik heb verjaardagen altijd geprobeerd te vermijden, dus kan je niet heel gek veel tips geven :') Heb je echt een klik met alle meiden die je wilt uitnodigen? Ik deed het zelf altijd met een klein clubje van mijn paar beste vriendinnen/vrienden en dan gewoon gezellig een avondje films kijken of naar het strand ofzo (maar ik ben dan ook in de zomer jarig).
Anders gewoon vragen of je de woonkamer mag gebruiken en dan gewoon een leuke playlist opzetten met wat lekkers erbij en dan zie je wel waar de avond heen gaat. Eventueel met een spelletje zoals weerwolven ofzo. Misschien een wat rare suggestie, geen idee hoe jouw vrienden zijn, maar mijn vrienden en ik waren niet altijd de 'normaalste' :D :+


Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-18 21:43

oke ik weet echt niet wat ik moet doen en ik begin wel n beetje te stressen nu.

zat er aan te denken om buiten rond n kamp vuur te gaan zitten maar 1. het is winter. 2. t kan niet in mijn tuin dus t moet in t openbaar maar op welke plek mag je tegenwoordig nog een kampvuur maken? 3. wat als t regent etc etc.

mijn huis is gewoon zeker weten geen geschikte plek om t te doen.

heb nu 10 mensen die ik wik uitnodigen masr dit is echt te veel, ook om uit eten te gaan. het liefste doe ik het wel gewoon thuis en dan zelfs muziekje enz maarja mijn huis is hier gewoon niet geschikt voor. helaas het leven zit niet mee.

mijn moeder vind dat de helft van de kids van het lijstje af moet. en dat ik de kids van paardrijden maar gewoon moet trakteren na de les. maar dat vind ik zo suf ik wil t wrl nog vieren en dus t liefst op mijn verjaardag of in dat weekend (paardrijden js verderop in de week). gewoon wat gaan eten ofzo.

maar dan zou de verdeling 6 tegen 4 zijn. en ik kan ook met een groepje gaan zwemmen bijvoorbeeld maar dat doe ik liever niet.

Een koude trui, is geen goede trui.

VenoSnorlax

Berichten: 4499
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: wat te doen voor 16e verjaardag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 21:57

Trampoline park misschien nog een idee?

Verzorgpaardje gezocht zonder rijden omgeving den haag :) https://boktimg.nl/s/cadeau.gif

[BB-HK] [VOLG] Wachten op de nieuwe pup Het avontuur van/met/over kleine Iroh

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: wat te doen voor 16e verjaardag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-18 21:59

goeie! houd ik in mijn achterhoofd

Een koude trui, is geen goede trui.

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: wat te doen voor 16e verjaardag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 22:07

Escaperoom is altijd errug leuk. Maar met 13 personen is niet handig, je kan dan niet tegelijk en das natuurlijk wel jammer (prijs is ong gelijk aan skatefever namelijk).

Tenzij je deze doet;
https://puurrotterdam.nl/sport-en-spel/ ... at-escape/

En een dagje naar een zwembad bv? Of bowlen is ook altijd erg leuk! Of karten.

Anoniem

Re: wat te doen voor 16e verjaardag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 22:12

Wil je ook met hun avond eten? Dan kun je bijvoorbeeld naar Happy Italy gaan? Is best wel goedkoop/

Forgive
Berichten: 273
Geregistreerd: 31-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 22:12

Misschien een dagje naar Centerparcs? Dat is een superleuk zwembad voor zowel binnen als buiten met verschillende glijbanen en andere leuke dingen. Ik kan me daar persoonlijk een hele dag vermaken en met een groep vriendinnen lijkt me dit ook wel leuk voor een feestje.

What doesn't kill you, makes you stronger.

Vergeef, vergeet, en laat het gaan!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-18 22:27

xEmpire schreef:
Wil je ook met hun avond eten? Dan kun je bijvoorbeeld naar Happy Italy gaan? Is best wel goedkoop/


is echt n tr grote groep om mee uit eten te gaan. want onthoud dat wij inprincipe betalen.

er zit hier helaas niet echt een heel leuk zwembad in de buurt ak heb ik daar wel over nagedacht.

vind t wrl lastig dat ik dan overdag mascara op heb en dan s avonds moet gaan zwemmen. ik word van zwemmen met vriendinnen altijd heel onzeker... met familie geen probleem maar aan vriendinnen probeer ik te tippen.. zeker in zwembaden hier in de buurt dus dan ben ik bang dat ik niet kan genieten

Een koude trui, is geen goede trui.

elise21
Berichten: 483
Geregistreerd: 29-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 22:39

Paintballen oid?
Zijn ook kindergeweren voor die doen geen pijn :+

Heb er zelf geen ervaring mee maar je hebt ook spellen die in de stad te doen zijn zoals wie is de mol, misschien vind je dat wat?
Een cursus zou ook kunnen. Je hebt bijvoorbeeld iets met chocola/bonbons of iets creatiefs.
Laatst bijgewerkt door elise21 op 13-11-18 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Werecat

Berichten: 3060
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: Kuar Nhial; I'll be the leader of the air

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 22:41

Geef je vriendinnen een totaalbudget en laat ze jou verrassen (misschien niet ideaal om het budget te delen, maar je moet iets toch)

Kampvuur mag je niet doen. Daar kun je een fikse bekeuring voor vragen.

Jouw ouders betalen neem ik aan, dus als jouw moeder aangeeft dat er minstens de helft van het lijstje af moet dan denk ik dat het wel zo netjes is om haar verzoek te eren. Of je kiest iets wat minder duur is, maar wat je dan dus wel met alle meiden kan doen.

10 meiden naar de skate fever á 15 euro pp is echt veel geld namelijk.

Heb je al gekeken op Tripadvisor?


Wat er ook speelt op de wereld;
laat het vooral de kinderen zijn.
The first thought that goes through your mind is what you have been conditioned to think.
What you think next defines who you are.

Angelaa2
Berichten: 4217
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 23:08

Schaatsen, lasergamen, bowlen of een andere activiteit? Misschien kun je ergens goedkope kaartjes regelen, denk aan vakantieveilingen ofzo.
Daarna pizza’s bestellen of zelf zorgen voor wat hapjes en drankjes?

                live together die alone


Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 23:13

Ik vind het altijd gewoon het leukste om met een groepje vriendinnen/vrienden lekker te gaan terrassen. Uitgebreid met hapjes enzo. Of een high tea.

Als je meer van de actieve dingen bent zou schaatsen of roller skaten idd een optie zijn. Ik heb zelf echt een enorme hekel aan bowlen maar als jullie dat leuk vinden is dat ook een idee. Escaperoom is ook leuk idd.

Wat ik een keer heb gedaan en echt geweldig vond is met de groep waarmee je gaat een huisje huren in centerparks (ander bungalow park kan natuurlijk ook, of een hotel) Iedereen lapt gewoon en dan lekker een weekendje filmpjes kijken, lol maken, enzovoorts. Is natuurlijk wel wat duurder dus dat is wel een puntje.

JM :#

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-19 16:20

Wij zijn gaan bowlen uit eindelijk. met na afloopt wat eten. van de elf mensen die uitgenodig waren konden er maar drie dus was n heerlijk klein clubje!

Een koude trui, is geen goede trui.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmenteC, Cowboy55, Cowgirl, Debbie, DieL_Zor, kimmetje26, Koekie_186, leintje_, mmajar, Niwla, Noor, noordje, Polarize, Rox87, teunis001, xxmichellexx en 41 bezoekers